Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-05, 23:57   #496

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Tack Maijadona. Men en för jäkla tråkig dag idag spelmässigt. Såg att du också haft lite trouble. Men snyggt jobbat med Canada. Ryggade dig på den med låg insats. Känns som att så fort jag tror det ska bli mycket mål i en match (se mitt spel Valencia-Sevilla->båda gör mål) så blir det måltorka vartenda gång Får styra upp lite bra spel i helgen!
Ja till helgen drar ju La Liga igång igen. Hört rykten om att du är grym där! ser jag framemot
(Lite synd att Kanada inte petade in en puck till)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-06, 00:03   #497

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Ja till helgen drar ju La Liga igång igen. Hört rykten om att du är grym där! ser jag framemot
(Lite synd att Kanada inte petade in en puck till)
Jääävligt synd. Jepp, äntligen la liga. Med lite hjälp av fireas ska vi nog kunna tjäna lite pengar där. Ett första tips redan nu är Villarreal - Valencia. 2:an i den matchen är oddsad alldeles för högt. Inväntar en preliminär laguppställning innan jag bettar men Rossi är väl borta resten av säsongen. Så även Nilmar tror jag. Cani kan man inte lita på. Och i övrigt har Villarreal sett riktigt svaga ut. Därtill brukar Valencia köra över dem. men se upp, de kommer att klättra i tabellen nu när champions league är över. Förra säsongen var de riktigt bra och nog fasen kommer de sluta åtminstone i mitten av tabellen, det tror jag. Finns fortfarande mycket bra i det laget.

Malaga hemma mot Atletico Madrid känns också bra till ca 2.15 i odds. malaga höll ju på att vinna borta mot madrid och känns ändå rätt stabila. Atletico är ju så pinsamt dåliga på bortaplan att man har svårt att hålla sig för skratt ibland. Nu med en riktigt stressad tränare också. Känns som en solid Malagavinst här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+10)

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-06 klockan 00:08.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-06, 00:07   #498
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Låter bra!

Riktig snygg parlay tidigare idag wLn
Tack så mycket Maijadona!

Nu jobbar vi in kvällens!
Maijadona (+2)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-06, 00:23   #499

Pejssons avatar

Sharp$: 2814
Standard

Hej på er gossar.
Jag får be om ursäkt för norgehockyn
Att Frisk Asker skulle tvinga Lörenskog till förlängning fanns inte på världskartan, helsjukt

Att Stavanger bara vinner med 2 mål är också dåligt!

Bara att rulla upp ärmarna och ta nya tag.

Med hjälp av Finnarna blev det iallafall ett litet plus i kassan och gröna siffror i spreaden, alltid något

Har lagt en favoritfyrling i nhl-hockeyn och skall även lägga en ML på Philadelphia.
Maijadona (+5)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-06, 00:34   #500

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Svår NHL natt väl? Lite orolig för favoritfall på Boston, mest för att public älskar den!

NHL och parlays brukar jag hålla mig ifrån, är så jämt där! Dubblar max och isf dubblar jag ofta favoriter HCP, men alla är vi ju olika

Spelat över 21,5 games i Murray-Baghdatis.

Baggen är alltid en svår nöt för alla egentligen, är otroligt teknisk och spelar med hjärta. Inte jättesnabb i fötterna, men Murray har redan gått 2 matcher på 3 set emot sämre motstånd så jag tror samma sak händer idag.

Baghdatis leder inbördes möten med 3-2!

Också haft en rätt tung dag spelmässigt efter ett par stolpe in dagar. Var väl dags antar jag

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Maijadona (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-06, 01:30   #501

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Hej på er gossar.
Jag får be om ursäkt för norgehockyn
Att Frisk Asker skulle tvinga Lörenskog till förlängning fanns inte på världskartan, helsjukt

Att Stavanger bara vinner med 2 mål är också dåligt!

Bara att rulla upp ärmarna och ta nya tag.

Med hjälp av Finnarna blev det iallafall ett litet plus i kassan och gröna siffror i spreaden, alltid något

Har lagt en favoritfyrling i nhl-hockeyn och skall även lägga en ML på Philadelphia.
Inget att be om ursäkt för. Tror att Frisk asker stod i över 25gånger pengarna. dessa dagar är parlays bra. Förlorar man bara på en lapp istället för på flera singlar. fast du satte ju "norsken" med högst odds idag. Fina Finska spel , Dock riktigt synd att Ilves reducerade med 10 sekunder kvar.

Hoppas du hade trevliga gäster hemma som tycker det är okey med en titt på målservicen ibland!
Gammal 2012-01-06, 01:37   #502

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Jääävligt synd. Jepp, äntligen la liga. Med lite hjälp av fireas ska vi nog kunna tjäna lite pengar där. Ett första tips redan nu är Villarreal - Valencia. 2:an i den matchen är oddsad alldeles för högt. Inväntar en preliminär laguppställning innan jag bettar men Rossi är väl borta resten av säsongen. Så även Nilmar tror jag. Cani kan man inte lita på. Och i övrigt har Villarreal sett riktigt svaga ut. Därtill brukar Valencia köra över dem. men se upp, de kommer att klättra i tabellen nu när champions league är över. Förra säsongen var de riktigt bra och nog fasen kommer de sluta åtminstone i mitten av tabellen, det tror jag. Finns fortfarande mycket bra i det laget.

Malaga hemma mot Atletico Madrid känns också bra till ca 2.15 i odds. malaga höll ju på att vinna borta mot madrid och känns ändå rätt stabila. Atletico är ju så pinsamt dåliga på bortaplan att man har svårt att hålla sig för skratt ibland. Nu med en riktigt stressad tränare också. Känns som en solid Malagavinst här.
Gillar dessa tankar Tycker att Villarreal och Atletico Madrid är de två lagen som tydligast har underpresterat under hösten. Villa kan väl skylla en hel del på skador medans Madrid kan kanske skylla på traditionen, tycker de underpresterar varenda år.
Gammal 2012-01-06, 01:40   #503

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Svår NHL natt väl? Lite orolig för favoritfall på Boston, mest för att public älskar den!

NHL och parlays brukar jag hålla mig ifrån, är så jämt där! Dubblar max och isf dubblar jag ofta favoriter HCP, men alla är vi ju olika

Spelat över 21,5 games i Murray-Baghdatis.

Baggen är alltid en svår nöt för alla egentligen, är otroligt teknisk och spelar med hjärta. Inte jättesnabb i fötterna, men Murray har redan gått 2 matcher på 3 set emot sämre motstånd så jag tror samma sak händer idag.

Baghdatis leder inbördes möten med 3-2!

Också haft en rätt tung dag spelmässigt efter ett par stolpe in dagar. Var väl dags antar jag
Gillar egentligen inte alls att spela på NHL. Men så många duktga rekare här att jag vill följa dem. Men spelar parlays mest just därför att det är så mycket lotto/oväntade resultat att jag inte vill köra med några stora insatser men ändå kunna vinna en slant när turen infinner sig
Gammal 2012-01-06, 02:42   #504

Standard

Citat:
Gillar egentligen inte alls att spela på NHL. Men så många duktga rekare här att jag vill följa dem. Men spelar parlays mest just därför att det är så mycket lotto/oväntade resultat att jag inte vill köra med några stora insatser men ändå kunna vinna en slant när turen infinner sig

Jag förstår det, ibland går man 5-0 på favoriter, och ibland 0-5 på samma favoriter hehe, så det är svårt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-06, 02:43   #505

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Kör några till

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
DAL Mavericks @ 2.50
300,00 kr Singel 06/01/2012 01:44:19 300,00 0,00

Sverige U20 @ 2.50
200,00 kr Singel 06/01/2012 01:20:15 200,00 0,00

BOS Bruins -6.5 @ 2.45
250,00 kr Singel 06/01/2012 01:15:57 250,00 0,00
Gammal 2012-01-06, 03:16   #506

Standard

Blackhawks... har en liten mini parlay med flyers -1,5, Bruins -1,5, Sharks 1,5 och Toronto -1,5... blir man liten less när dem leder med 2 mål med 5 minuter kvar och släpper in 2 samma minut..

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-06, 03:23   #507

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Kan gå!

Synd!

Själv så funderar jag på STL lyckas släppa in två mål på 15 sek...............

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-06 klockan 03:29.
Gammal 2012-01-06, 03:32   #508

Standard

Liveat Sverige jag, målet kommer snart, det är jag säker på!!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-06, 04:10   #509

Standard

happ, 2 dagars plus åt helvete på en dålig natt.. såfort spreedsheetet kommer upp

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-06, 04:35   #510
wLn

wLns avatar

Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard