Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-29, 22:35   #4966

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Vilken hyllning till Gary Speed Wales visar upp idag...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 07:13   #4967

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joemag Visa inlägg
Innan eller efter målet?
Mina spel för gårdagen blev: (TURLIGT NOG!)

Dålig dag oavsett men förlusten blev inte jättestor pga av dessa livenbet

Senast redigerad av fireas den 2012-03-01 klockan 07:15.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 11:27   #4968

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Haha bra start på dagen då. Såg att 119,99 dollar dragit från kontot. Undrade lite vad det var.. www mlb com. Jahapp... tydligen förnyas prenumerationen automatiskt?! Får man väl lov att se massa matcher i år också!
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 11:37   #4969

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Haha bra start på dagen då. Såg att 119,99 dollar dragit från kontot. Undrade lite vad det var.. www mlb com. Jahapp... tydligen förnyas prenumerationen automatiskt?! Får man väl lov att se massa matcher i år också!
haha jobbigt. Pröjsar själv ComHem drygt 1000 i månan för Canal+, Viasat, +övriga sportkanaler. Det sjukaste är att jag tycker det är lite i förhållande till hur mycket jag ser av utbudet.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 11:42   #4970

Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
haha jobbigt. Pröjsar själv ComHem drygt 1000 i månan för Canal+, Viasat, +övriga sportkanaler. Det sjukaste är att jag tycker det är lite i förhållande till hur mycket jag ser av utbudet.
Hehe mm :P Jag skiter faktiskt i C+, mest skit där förutom El Classico Dock har jag både viasat i TV'n samt viaplay
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 11:46   #4971

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Hehe mm :P Jag skiter faktiskt i C+, mest skit där förutom El Classico Dock har jag både viasat i TV'n samt viaplay
Viasat är helt klart det mest prisvärda. Man får liksom engelska ligan, champions league OCH NHL för nästan hälften av vad Canal+ max kostar.
Gammal 2012-03-01, 13:18   #4972

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Igår var det skamens dag. Wales,Eutipset och bomben..... Ligger lågt idag och slickar mina sår. Lycka till alla andra med era spel ikväll!

Senast redigerad av Maijadona den 2012-03-01 klockan 14:04.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 16:21   #4973

Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tipsar om ett spel i Norska GET-Ligan idag.

Vålerenga (delad 2a) tar emot Lillehammer (klar 4a) i sista omgången.

jag väljer att spela en medelhög insats på Vålerenga under ordinarie speltid då man behöver vinna för att få den väldigt åtråvärda andraplatsen i slutspelet som innebär att man får spela emot ett av dem 2 lagen som inte ska ha en suck.

Om man tittar i serien på 10 lag så finns det 4 lag som inte håller måttet, men 2 av dessa går till slutspel i alla fall. Skillnaden på Storhamar som ligger 6a och Stjernen som ligger 7a är 16 poäng och 55 mål i målskillnad!

Topp 6 lagen kan alla vara svåra motståndare, medans 7an och 8an med allra största sannolikhet åker ur redan i kvarten. En annan bra grej med andraplatsen är att man då slipper möta Stavanger (seriens suverän) innan finalen!

Lillehammer som har samma poäng men sämre målskillnad än Vålerenga har en på papperet ganska enkel hemmamatch emot ett Stjernen som dock har visat rätt bra form, men Lillehammer bör vinna den matchen och då måste Vålerenga vinna för att behålla den ack så viktiga andraplatsen.

Lillehammer har redan fått hemmaplan fördel i slutspelet och kan inte ta sig uppåt heller så man spelar inte för någonting förutom äran idag, jag tror att Vålerenga inte missar den här chansen, och spelar Vålerenga rak till 1.80 på Mybet @ högre insats.

EDIT: Kan tillägga att det är gratis inträde på matchen, allt för att få så bra stöd som möjligt och behålla andraplatsen.

train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
forbannat (+3), Jinx (+3), hultmaniac (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2012-03-01 klockan 16:26.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 17:07   #4974

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tänkte tipsa om ett bra spel, Brann - Sarpsborg. Brann har hela backlinjen borta i princip och lär därför lägga mindre tonvikt på försvaret. Anfallet är ordinarie och man kommer nog testa av vilken kaliber man är inför säsongsstarten.
Tillg anfallare:
9 Kim Ojo
11 Bentley
17 Oumar Niasse
19 Kristoffer Larsen

Sarpsborg 08 kommer med fullt lag och lär bjuda upp till dans när Zsolt Korcsmar, Birkir Sævarsson och Erdin Demir är på landslagsuppdrag och Markus Jonsson är fortsatt sjuk i Branns backlinje. Över 3.5 droppar just nu men finns fortfarande till 2.01 @ pinnen, droppade precis.

Senast redigerad av alby18 den 2012-03-01 klockan 17:11.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 18:31   #4975

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Tipsar om ett spel i Norska GET-Ligan idag.

Vålerenga (delad 2a) tar emot Lillehammer (klar 4a) i sista omgången.

jag väljer att spela en medelhög insats på Vålerenga under ordinarie speltid då man behöver vinna för att få den väldigt åtråvärda andraplatsen i slutspelet som innebär att man får spela emot ett av dem 2 lagen som inte ska ha en suck.

Om man tittar i serien på 10 lag så finns det 4 lag som inte håller måttet, men 2 av dessa går till slutspel i alla fall. Skillnaden på Storhamar som ligger 6a och Stjernen som ligger 7a är 16 poäng och 55 mål i målskillnad!

Topp 6 lagen kan alla vara svåra motståndare, medans 7an och 8an med allra största sannolikhet åker ur redan i kvarten. En annan bra grej med andraplatsen är att man då slipper möta Stavanger (seriens suverän) innan finalen!

Lillehammer som har samma poäng men sämre målskillnad än Vålerenga har en på papperet ganska enkel hemmamatch emot ett Stjernen som dock har visat rätt bra form, men Lillehammer bör vinna den matchen och då måste Vålerenga vinna för att behålla den ack så viktiga andraplatsen.

Lillehammer har redan fått hemmaplan fördel i slutspelet och kan inte ta sig uppåt heller så man spelar inte för någonting förutom äran idag, jag tror att Vålerenga inte missar den här chansen, och spelar Vålerenga rak till 1.80 på Mybet @ högre insats.

EDIT: Kan tillägga att det är gratis inträde på matchen, allt för att få så bra stöd som möjligt och behålla andraplatsen.
Kul att det är fler som spanar västerut i puckeyn.
Jag håller med till fullo, Våleränga måste slå Lillehammer om man inte skall tappa placering ikväll för Lörenskog ( samma poäng som Våleränga ) tar emot Stjernen hemma och gör förmodligen allt för att få gå före i kön.

Jag har också plockat ut en räntetrippel härifrån

Ogiltigt spel-ID: 830425

Det skall tilläggas att det bara är just Våleränga och Lörenskog som överhuvudtaget har något att spela för ikväll så man vet inte hur motiverade dom andra lagen är!
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 21:17   #4976

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Kul att det är fler som spanar västerut i puckeyn.
Jag håller med till fullo, Våleränga måste slå Lillehammer om man inte skall tappa placering ikväll för Lörenskog ( samma poäng som Våleränga ) tar emot Stjernen hemma och gör förmodligen allt för att få gå före i kön.

Jag har också plockat ut en räntetrippel härifrån

Det skall tilläggas att det bara är just Våleränga och Lörenskog som överhuvudtaget har något att spela för ikväll så man vet inte hur motiverade dom andra lagen är!
Stavanger -10.5 hade varit ett skoj spel
Gammal 2012-03-01, 21:32   #4977

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Stavanger -10.5 hade varit ett skoj spel
Ja, den hade suttit fint
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-01, 22:28   #4978

Standard

jag fattar inte.. vad har jag gjort för fel emot vem som gör att varenda gång jag spelar ngt är jag cursed...

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-03-02, 10:24   #4979

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Godmorgon! Skönt med fedag. min absoluta gluddag på jobbet där jag har tid att ägna mig åt viktiga saker som tips med mera

Ja bolagsspel gick inget vidare i onsdags , mest missnöjd är jag dock med att det blev så stressigt och att säkert några inte fick liverättnings länkarna vilket ju är halva nöjet med bolagsspel. Jag får skylla på att jag fyllde år, händer ju trots allt bara vart fjärde år;-) Plus att jag hade lovat minstingen att hon skulle få börja på handbollsträning i onsdags vilket satte tipset i tidsnöd. Bomben i onsdags gav över 270 000 i odds och jag skulle ljuga om jag sa att vi var nära att vinna men med fakta och statestik kan man ändå göra resultatet lite till "min" favör . Vi hade trots allt 7/8 rätt på ramen. ( Bara Sveriges mål explosion som missades)

Vi kör en bomben idag. Bandy på menyn och det kostar 100 spänn. Bandy är ju rena rama lotton kan det kännas som men oddset lär bli bra och tycker det kan va skoj att börja helgen lite lugnt.

Imorgon är det en riktigt spännande fotbollsbomb med 888 888 extra i potten och i det bolaget kostar det 200 kr att vara med. Ni som redan är med i bolaget kan väl sätta in pengar så fort som möjligt. Till bandyn ikväll är det kl 5 som gäller som spelstopp och till imorgon har ni till klockan 11:00 på er. Samma sak gäller Stryktipset. 100 per skalle för dem som vill vara med. innan kl 11:00 imorgon . På grund av ett dåligt resultat i onsdagens EU-tips ställer vi in söndagens omgång.

Pma vid intresse. Bombenbolaget har lediga platser medans strykbolaget troligtvis är fullt om nu ingen hoppar av ikväll vill säga.

Missat veckans båda dagenspel men luigger ändå miniplus. Ska se om man kan hitta något som hyffsar till statestiken idag.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-02, 10:51   #4980

Standard

Någon mer än jag som tycker ipswich hemma emot Bristol imorrn kan vara ett riktigt bra spel?

Man torskade emot Brighton senaste men innan det hann man med 4 raka, bland annat en 5-1 trashing av West Ham på hemmamark.

Bristol är i motsatt riktning formmässigt med 1 poäng på 6 matcher och -11 i målskillnad..

Som jag förstått det så har väl alla bara gått och väntat på att Ipswich ska vakna och ta sig uppåt i tabellen. Anledningen till att jag skriver det nu är att jag tror den kommer droppa innan matchstart, 1.85 på Expekt just nu marknadshögsta.

Senaste hemmamatcherna har varit väldigt imponerande, 3-0 emot Cardiff, 5-1 emot West Ham, 2-2 emot Blackpool, visserligen torsk emot Forest men vinst emot Derby innan det..Kanske kan hoppa på ett HCP också, lite beroende utav odds. Sägs även att Bristol har några viktiga kuggar borta men det har jag inte svart på vitt så att säga..
Vad tror ni?

train TJUU TJUUUUU
Svara

td