Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-04, 22:28   #451

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Kör ett live spel på oavgjort 300x9
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 22:46   #452

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Grymt bra speldagbok Maijadona.

Läser varje dag så tänkte att det va dags att lämna ett avtryck!

Nu jagar vi in united!
Tack Jensw! Hoppas dock att jag inte lurade in dig Mancester fällan idag. riktigt dåligt av united!
Gammal 2012-01-04, 22:47   #453
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Tack Jensw! Hoppas dock att jag inte lurade in dig Mancester fällan idag. riktigt dåligt av united!
Riktigt jävla uselt skulle jag vilja säga. Lojt och oinspirerat är bara förnamnet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3), Jinx (+3), Pacman (+1)
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 22:49   #454

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Grattis till överspet boys! Typ det ända jag inte spelade
Och grattis till Bolton spelen! Bra jobb!
Gammal 2012-01-04, 22:52   #455

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Grattis till överspet boys! Typ det ända jag inte spelade
Och grattis till Bolton spelen! Bra jobb!
Blir att hålla sig borta från United ett tag tills de kan uppvisa någon typ av form. Men var lugn Maijadona, när Ba sticker iväg till de där mästerskapen lär nog skatornas tid i glansen vara över. Men fy skäms United; så dåligt. mer än så behöver ej sägas.
Maijadona (+5)

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-04 klockan 22:54.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 22:56   #456

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Blir att hålla sig borta från United ett tag tills de kan uppvisa någon typ av form. Men var lugn Maijadona, när Ba sticker iväg till de där mästerskapen lär nog skatornas tid i glansen vara över. Men fy skäms United; så dåligt.
Jo utan Ba och Tiote blir det inte roligt för skatorna:-)

Tror aldrig jag sett Mancester så dåliga . speciellt deras första touch på bollen var bedrövliga idag.
Gammal 2012-01-04, 22:57   #457
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Att sitta på underspel i Everton-Bolton är ju halvkul när ett sånt här mål görs http://www.youtube.com/watch?v=Zig-2TrHWjM
Pacman (+1)
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 23:02   #458

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Citat:

Vill passa på att gratta Pejsson till att sheetet är grönt nu. Starkt jobbat på kort tid!
Det var roligt så länge det varade
Skönt att överspelet satt iallafall

Nu skall jag bara jobba in 2 bollar till i Barcelona och kolla in nattens nhl

Edit: Jadu DD vilken jä..a träff

Senast redigerad av Pejsson den 2012-01-04 klockan 23:04.
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-04, 23:04   #459

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Jo utan Ba och Tiote blir det inte roligt för skatorna:-)

Tror aldrig jag sett Mancester så dåliga . speciellt deras första touch på bollen var bedrövliga idag.
Vill kontra där dock. Matchen mot Blackburn var fan ännu sämre. Det var som om ett svenskt superettan-lag hade spelat. Hade det inte varit för tröjorna hade jag inte fattat ens att det var united som spelade haha.

Pejsson: sorry om jag förledde dig lite med United matchen. Trodde verkligen de skulle skärpa sig idag men icke. dessutom tycker jag Newcastle gjorde det oväntat bra. Såg mycket bättre ut idag än mot Liverpool. Kanske är de ett "hemmalag" helt enkelt. men får jag föreslå en liten sak till dig? Såg att du hade en trippel med bara Everton kvar. Everton tog ju ledningen i matchen mot Bolton och oddset blev då väldigt höga på Bolton och kryss. I det läget kan man ganska enkelt och billigt säkra upp en vinst genom att helt enkelt betta mot Everton så man antingen vinner på X2:an eller på ursprungsbettet. Vet att många här inne inte gillar att spela så men jag tycker det har funkat rätt bra för mig hittills. Plus att man slipper bli tokigt över sena kvitteringar och annat oförutsett. Som sagt, bara ett förslag som funkat bra för mig...
Maijadona (+7)
Gammal 2012-01-04, 23:19   #460

Pejssons avatar

Standard

Citat:
Vill kontra där dock. Matchen mot Blackburn var fan ännu sämre. Det var som om ett svenskt superettan-lag hade spelat. Hade det inte varit för tröjorna hade jag inte fattat ens att det var united som spelade haha.

Pejsson: sorry om jag förledde dig lite med United matchen. Trodde verkligen de skulle skärpa sig idag men icke. dessutom tycker jag Newcastle gjorde det oväntat bra. Såg mycket bättre ut idag än mot Liverpool. Kanske är de ett "hemmalag" helt enkelt. men får jag föreslå en liten sak till dig? Såg att du hade en trippel med bara Everton kvar. Everton tog ju ledningen i matchen mot Bolton och oddset blev då väldigt höga på Bolton och kryss. I det läget kan man ganska enkelt och billigt säkra upp en vinst genom att helt enkelt betta mot Everton så man antingen vinner på X2:an eller på ursprungsbettet. Vet att många här inne inte gillar att spela så men jag tycker det har funkat rätt bra för mig hittills. Plus att man slipper bli tokigt över sena kvitteringar och annat oförutsett. Som sagt, bara ett förslag som funkat bra för mig...
Det är lungt Jinx, jag skulle lagt samma spel 7 dagar i veckan, united har kapacitet att vinna den här matchen ganska enkelt men det krävs ju att dom försöker.

Du har naturligtvis rätt i att jag kunde säkrat upp men jag var ganska säker på att Everton skulle vinna och rätt va det va så vart det kvitterat.
Det kanske är dags att tänka om när det gäller strategierna. Tack iallafall för tipset
Gammal 2012-01-04, 23:24   #461

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Det är lungt Jinx, jag skulle lagt samma spel 7 dagar i veckan, united har kapacitet att vinna den här matchen ganska enkelt men det krävs ju att dom försöker.

Du har naturligtvis rätt i att jag kunde säkrat upp men jag var ganska säker på att Everton skulle vinna och rätt va det va så vart det kvitterat.
Det kanske är dags att tänka om när det gäller strategierna. Tack iallafall för tipset
Ja speciellt i såna där matcher när det är favoriten som tar ledningen. Det blir skyhöga odds på andra laget och även ganska högt på kryss. kostar då inte många kronor att säkra upp den. Men som sagt, en smaksak och är man säker på "sitt" lag är det naturligtvis pengar i sjön. Kommer det några NHL-rekar idag?

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-04 klockan 23:26.
Gammal 2012-01-04, 23:41   #462

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Att sitta på underspel i Everton-Bolton är ju halvkul när ett sånt här mål görs http://www.youtube.com/watch?v=Zig-2TrHWjM
Skulle ha haft Howard som förste målskytt
DD (+1)
Gammal 2012-01-04, 23:44   #463

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ja speciellt i såna där matcher när det är favoriten som tar ledningen. Det blir skyhöga odds på andra laget och även ganska högt på kryss. kostar då inte många kronor att säkra upp den. Men som sagt, en smaksak och är man säker på "sitt" lag är det naturligtvis pengar i sjön. Kommer det några NHL-rekar idag?
Ja nu behöver vi lite NHL rekar!

Jag har missat på de tre spelen iår där jag har haft högst insats. Ingen bra trend! Måste brytas
Gammal 2012-01-04, 23:46   #464

Pejssons avatar

Standard

Jag har dålig feeling för natthockeyn, det känns som det kan gå hur som helst.
Winningpeg tex. jagar sin 4e raka och borde väl vinna men Montreal släpper inte 3 poäng utan vidare hemma.
Boston fick på läppen sist mot Dallas och Jersey får troligtvis betala för det men
Jersey är inte dåliga hemma heller.
Vancouver borde i rimlighetens namn slå Minnesota

Jag tippar så iallafall, rygga om ni vågar

05.01.2012 04:00 Vancouver Canucks - Minnesota Wild (1X2) 1 1.65 Pågående
05.01.2012 01:30 Montreal Canadiens - Winnipeg Jets (Dubbelchans) X2 1.61 Pågående
05.01.2012 01:30 New Jersey Devils - Boston Bruins (Moneyline) 2 1.57 Pågående
Maijadona (+5), Jinx (+5)
Gammal 2012-01-04, 23:48   #465

Jinxs avatar

Standard

nu satt överspelet pejsson. Visca el Messi. Verkar vara lite mixade åsikter om Winnipeg. whl la Canadiens på den. Hmm. Tror du inte San Jose fixar sin match då?
Svara

td