Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-23, 11:20   #4561

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Dagens spel Dåligt med tidtyvärr så utförlig rek kommer senare men den här kommer droppa i odds så jag skriver redan nu.

Spelar att Valencia ska vinna med HCP idag. Pulis har redan gett upp stokes chanser och skickar ett B-lag till Mestalla.

Edit se längre ner på sidan.

Senast redigerad av Maijadona den 2012-02-23 klockan 12:49.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 11:27   #4562

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Dagens spelåligt med tidtyvärr så utförlig rek kommer senare men den här kommer droppa i odds så jag skriver redan nu.

Spelar att Valencia ska vinna med HCP idag. Pulis har redan gett upp stokes chanser och skickar ett B-lag till Mestalla.
Vad tänker du för handicap Maijadona? Funderade själv på denna men släppte den vid tanken på att valencia inte behöver storspela idag för att gå vidare, men när du nämner den blir det intressant igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 11:54   #4563

Gimlis avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1844
Standard

Jag hänger med på Valencia, testar även Brann och Växjö.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Maijadona (+1)
Gimli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 11:58   #4564

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Får hänga med på Valencia jag med men lirar att man vinner båda halvlekar till 3.20 hos mybet som sticker ut.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Maijadona (+1)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 12:05   #4565

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

En maxparley till:

Schalke, Standard, Valencia, Olympiakos, PSV och Twente går vidare.

Gammal 2012-02-23, 12:28   #4566

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Sorry för en dålig rek. jag menade -1,5 till valencia 2 gånger pengarna, spelade även -1AH till 1,5 hos Bet365 för prescis som Jinx sa. Valencia "behöver" inte vinna den här matchen.

Går in live på Tennisgurun fireas "tjej" nu 6.5 i odds.

Utförlig rek kommer om några minuter ( Valencia)

Senast redigerad av Maijadona den 2012-02-23 klockan 12:41.
Gammal 2012-02-23, 12:48   #4567

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Dagens spel

2012-02-23 18:00FotbollValencia vs Stoke -1.5 FT 1000 2.000

På grund av skader och ett tufft spelprogram så har tränare Pulis med kepsen bara skickat ner 15 spelare tll Spanien ( eller beror det kanske på att vi håller på att råna Bet365 som är huvudsponor till Stoke så det inte har råd med mer än 15 flygbilljeter)
Bland annat stannar Shawcross, Whelan, Wilson, Whitehead, Etherington, Walters och Crouch hemma. âven Valencia är lite skadeskjutet men hemma på Mestalla brukar man spela offensiv och snabb fotboll, Något som Stoke i vanliga fall har svårt med/mot och inte blir det bättre när man ställer upp med "B-laget"

Hoppas på tredje raka nu!

Vi tar och kör bomben idag alla gamla lrare som vill vara med se tll att ha en 100 inne på bolaget ikväll. Någon ny som är sugen så är det bara att PMa

Ska sätta mig och skapa Strykbolaget nu så inbjudningarna till det kommer om en liten stund.
Gammal 2012-02-23, 12:48   #4568

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Godmorgon alla! Än en gång tack för igår, det har varit två riktigt spännade betting dagar, Idag är det EL som sagt en turnering som jag plussade rktigt bra på för några år sedan men som har gått svagt de senaste två tre åren ( Lite skryt: Satte Zenit som vinnare till 60 gånger degen för 4 år sedan och hade Fulham som Vinnare året därpå till samma odds, dock förlorade dem jü finalen mot AM i förlägningen det året.

Hade egentligen bara tänkt spela bomben när det var extra pengar i potten men som djungelhjul skrev ser kupongen ikväll ganska rolg ut ( Och då menar jag inte hockeybomben, Hockey är jag usel på och precis som Djungelhjul kan jag inte ens själv åka skridskor. Spelade faktiskt en plojmatch när jag var 20 år. Stadens Fotbollslag mot hockeypack och jag var utan tvekan sämst på plan....En ovan känsla) Vad säger ni ska vi köra idag igen?

Skönt att få sätta dagens spel två dagr i rad nu ( Måndags var det push) Ska sätta mg ner nu och försöka hitta något skoj till ikväll. Plus att idag är det ju den norska hockeyn, Väntar med spänning på Mister Pejssons "räntepengar"!

Riktigt skoj med det stora inntresset för strykbolaget i helgen, Skoj och oväntat att det verkar vara många som är här inne och l¨ser som gör sina första inlägg på sharps här inne och i PM.
Men jag vill varna alla. Det här är inte RoK så jag lovar inge guld och gröna skogar till helgen, Det kan slå n men tyvärr kan det lka gärna gå käppr¨tt åt fanders, Så om man inte har råd att förlora så ska man inte vara med i bolagen. Hoppas inte att det blir lynchstämmning här inne i spelboken om man stannar på 8 rätt

Kan bara säga att djungelhjul sitter på ett livstids kontrakt här inne som i jämnförelse hade fått vikingarnas trälar att verka som världshistoriens friaste människor

Edit Snyggt jobb med väderleksrapporterna fireas!
Gomidda på er.

Maijadona och Djungelhjul....
Jag tycker vi kör bomben ikväll, vi har inte råd att låta bli (Fotbollen då för hockeyn är ju så mycket svårare att sätta med rimlig insats)
Samma gäller stryket i helgen, jag är naturligvis med. (Jag skall jobba ett extrapass ikväll så jag kanske inte kan svara på en eventuell inbjudan till stryket om ni skickar ut den ikväll, men nu vet ni!)
Jag hoppas som du skriver att ingen som inte har råd att förlora pengarna anmäler sej till bolagen, för även om det förmodligen har gått bättre för er än för genomsnittet av spelarkåren sista tiden så kommer det naturligtvis ett bakslag till slut.

Ok, nog om det.
Norskpuckey och räntepeng va det...

Nja, risken finns att bolagen tar räntan idag då det är flera jämna matcher iaf. när man nöter tabeller och formkurvor.

Frisk Asker - Storhamar
2 lag i den nedre delen av tabellen där hemmalaget är det klart sämsta, klar 2a.

Rosenborg - Manglerud
Ytterligar 2 bottenlag som skall stångas, här har jag tagit ställning för hemmalaget på ren magkänsla.

Stavanger - Lillehammer
Här blir det nog en tajt match mellan den överlägsna tabelledaren med 19 raka hemmavinster och ett framstormande Lillehammer med 7 raka vinster i bagaget.
Bolagena erbjuder bara 1.65 - 1.70 ggr stålet för hemmalaget vilket jag tycker är för dåligt. Jag tror att Stavanger krigar till sej poängerna pga hemmaplan.

Sparta Sarpsborg - Stjernen
Sparta har 3 raka förluster i bagaget mot dom bättre lagen i den övre halvan av tabellen.
Stjernen har 3 raka vinster mot dom sämre i den nedre halvan.
Här tror jag att Stjernen får sota för Spartas förluster och åka hem tomhänta.

Som sagt, inga säkra matcher här inte (ska vara Storhamar då) men jag har lagt en parley och håller tummarna.

Ogiltigt spel-ID: 812965

Lycka till om ni ryggar
djungelhjul (+5)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 13:00   #4569

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Stryket i helgen får Maijadona plocka ut så hjälper jag honom med eventuella reduceringar.

Han får vara chef och jag blir hjälpreda

Bomben är i full gång, jag har redan fått ett förslad nekat av den självutnämnda chefen...

Kul att vi har tre bolag igång...som sagt, man måste ha råd att förlora (gäller allt spelande!! Fråga bara Maijadona ang. mjuktennis. Visserligen får han chansen att supa bort alla bedrövelser efter matchen i morgon...)

Maijadona - vågar du sätta en utekväll på spel i matchen i morgon? Kan faktiskt sträcka mig så långt att du får +1.5 i set i hcp

Gammal 2012-02-23, 13:01   #4570

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Oddsen i mjuktennisen förresten:

Maijadona 5.35 Djungelhjul 1.40

Stort värde i 2:an!

Gammal 2012-02-23, 13:06   #4571

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Jag har synat ett sheet här och vill tipsa om en spelform som tydligen genererar en hel del .
Det är Grnvit som spelar på målgörare i ishockey, här är hans sheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/goalscorer.

Det som ger klart mest pengar i hans sheet är alla parleys på vilka spelare som inte gör mål.

Jag har sållat ut dom spelen och av ren nyfikenhet lagt in dom i följande sheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/13810

En hitrate på 85% och en Roi på 183% över 24 parleys, imponerande!

Kommer själv att spela på samma sätt ett tag för att se vad det ger.
Maijadona (+5)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 13:12   #4572

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Godmorgon alla! Än en gång tack för igår, det har varit två riktigt spännade betting dagar, Idag är det EL som sagt en turnering som jag plussade rktigt bra på för några år sedan men som har gått svagt de senaste två tre åren ( Lite skryt: Satte Zenit som vinnare till 60 gånger degen för 4 år sedan och hade Fulham som Vinnare året därpå till samma odds, dock förlorade dem jü finalen mot AM i förlägningen det året.

Hade egentligen bara tänkt spela bomben när det var extra pengar i potten men som djungelhjul skrev ser kupongen ikväll ganska rolg ut ( Och då menar jag inte hockeybomben, Hockey är jag usel på och precis som Djungelhjul kan jag inte ens själv åka skridskor. Spelade faktiskt en plojmatch när jag var 20 år. Stadens Fotbollslag mot hockeypack och jag var utan tvekan sämst på plan....En ovan känsla) Vad säger ni ska vi köra idag igen?

Skönt att få sätta dagens spel två dagr i rad nu ( Måndags var det push) Ska sätta mg ner nu och försöka hitta något skoj till ikväll. Plus att idag är det ju den norska hockeyn, Väntar med spänning på Mister Pejssons "räntepengar"!

Riktigt skoj med det stora inntresset för strykbolaget i helgen, Skoj och oväntat att det verkar vara många som är här inne och l¨ser som gör sina första inlägg på sharps här inne och i PM.
Men jag vill varna alla. Det här är inte RoK så jag lovar inge guld och gröna skogar till helgen, Det kan slå n men tyvärr kan det lka gärna gå käppr¨tt åt fanders, Så om man inte har råd att förlora så ska man inte vara med i bolagen. Hoppas inte att det blir lynchstämmning här inne i spelboken om man stannar på 8 rätt

Kan bara säga att djungelhjul sitter på ett livstids kontrakt här inne som i jämnförelse hade fått vikingarnas trälar att verka som världshistoriens friaste människor

Edit Snyggt jobb med väderleksrapporterna fireas!

Hehe nåt bra får jag väl göra hehe.. Jag är väldigt tyst med mina bets och rekar vilket kommer att ändras om 2-3 veckor. Jag har precis börjat med trading och börjat komma igång.. När jag blivit riktigt bekväm med det så börjar jag reka som vanligt.

Tror inte någon klagar om vi får 1 rätt, ok 1 rätt är väldigt dåligt men hur dåligt det än blir så kommer ingen klaga.

Det är kul och med våra insatser i stort system har man chans på riktiga pengar

Vi har ju , om än väldigt lite, plussat Inte många som gör det.

Sådär slut på mitt jinxande

Bomben insats?
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 13:14   #4573

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Jag har synat ett sheet här och vill tipsa om en spelform som tydligen genererar en hel del .
Det är Grnvit som spelar på målgörare i ishockey, här är hans sheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/goalscorer.

Det som ger klart mest pengar i hans sheet är alla parleys på vilka spelare som inte gör mål.

Jag har sållat ut dom spelen och av ren nyfikenhet lagt in dom i följande sheet: https://www.sharps.se/spreadsheet/13810

Verkar roligt och kommer att följa framgången Dock är hockey en av de få sporter ( om inte den enda) där jag inte plussar och där jag har dålig koll förutom landslag.

Håller mig till det jag vet och får njuta genom dina vinster istllet

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Oddsen i mjuktennisen förresten:

Maijadona 5.35 Djungelhjul 1.40

Stort värde i 2:an!
Jag kan sätta emot 1.85 i odds -1.5 set för dig om du vill djungel.

dvs du får 50*1.85 om du vinner -1.5 set och jag 50

Senast redigerad av fireas den 2012-02-23 klockan 13:17.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 13:25   #4574

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg

Hehe alltid kul med extra tändvätska 50 kr antar jag?

Gammal 2012-02-23, 13:32   #4575

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg

Inte gör det Fireas.....Djungelhjul har inte berätta reglerna för dig, Jag spelar barfota och med ett badmintonracket;-)

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Stryket i helgen får Maijadona plocka ut så hjälper jag honom med eventuella reduceringar.

Han får vara chef och jag blir hjälpreda

Bomben är i full gång, jag har redan fått ett förslad nekat av den självutnämnda chefen...

Kul att vi har tre bolag igång...som sagt, man måste ha råd att förlora (gäller allt spelande!! Fråga bara Maijadona ang. mjuktennis. Visserligen får han chansen att supa bort alla bedrövelser efter matchen i morgon...)

Maijadona - vågar du sätta en utekväll på spel i matchen i morgon? Kan faktiskt sträcka mig så långt att du får +1.5 i set i hcp
Tyvärr inte djungel: Jag har lovat syrran att inte idka vadslagning med någon som hon är känd med sedan jag spelade av hennes bästa kompis alla puttekullor när vi var små ( Tjejen var nästan blind så jag har fortfarande lite dåligt samvete där)

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg

Det var inga dåliga siffror! Dock får jag hålla med fieras att hockey är något jag själv är så dålig på plus att jag lgger tokback där ( förutom på dina norska spel då ska tillläggas)
Svara

td