Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-22, 22:55   #4546

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Tackar och bockar för berömmet. Tänk bara om jag och djungelhjul hade tagit varsin av de spikar vi ville ha. Djungel ville spika ManC och jag va sugen på Birmingham. Hade vi gjort det hade 13 rätt och nästan en halv miljon legat inne på bolagssaldot nu....

Som jag skrev tidigare i veckan är jag sugen på ett strykbolag i helgen efterssom det är dubbeljackpott. Andelen där kommer kosta 250kr tänkte jag ( engångsföretelse annars tycker jag en 100 är bra nivå att ligga på.

Några synpunkter på det?
PMa mig om ni är sugna.
Du har PM från mej
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 23:03   #4547

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Jag är alltid på Låter 250 vara kvar i bolaget, det är samma bolag vi kör med?
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 23:05   #4548

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Startar nog upp ett nytt Bolag för stryktipset efterssom insatsen ökar och ingen ska känna sig "tvingad" att vara med. Kan vara jobbigt att hoppa ur ett bolag ibland.

Edit Grymt snygg dubbel du satte fireas!

Och Jinx livespel... WoW
fireas (+5)

Senast redigerad av Maijadona den 2012-02-22 klockan 23:07.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 23:16   #4549

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Får passa på att tacka dig maijadona för St Etienne. Och grattis till era rån på svenska spel. Mästerligt!
Maijadona (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-22, 23:21   #4550

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Riktigt kul att man redan fått så många PM, Kunde jag inte drämma om! och tack för alla lovord, det värmer

Jag skapar och bjuder in till bolaget imorgon (omgången ser riktigt svår ut )
Nu ska jag lobba här hemma med frun om att jag ska få kolla på Pestens Tid , grym film som jag inte sett på flera år men blev sugen på när jag började lyssna på ljudboken när jag låg sjuk i måndags.

Ha en riktigt trevlig kväll allihopa!
Jinx (+10), Akabodil (+3), fireas (+5)
Gammal 2012-02-23, 08:25   #4551

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Maijadona - säg inte att du tagit Pestens Tid-DVD:erna som jag fixade till din mamma haha?

Var är mina StarWars-filmer?

Var/När är festen på fredag?

Tack för alla lovord för bolagsspelen Bakom kulisserna sker det livliga diskussioner, det är tur man kommer överens med sin svåger...oftast i alla fall.

Själv är man officiellt inne i en svacka igen (mån-ons ROI 76). Vändning i EL idag???

Rullpott på hockeybomb idag men ska vi spela sätter inte jag ramen! Är helkass på hockey (kan knappt/kan inte åka skridsko...) Hjälper gärna till med att sätta vilkor och reducera men som sagt...

Fotbollsbomb i kväll med fyra matcher! Betyder högre odds men ska vi lira för runt 1500 rader idag också krävs lite tuffare reduceringar men det bör vi kunna fixa.

Har fått lite förfrågningar om jag ska starta en egen speldagbok men jag är en familjetrogen man så jag skriver exklusivt i denna tråd.

Nu ska det läsas Nicke Nyfiken och brandkåren - en klassiker...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 08:30   #4552

fireass avatar

Standard

God morgon djungel!

På bussen mellan Malmö och Lund, har därför ingenting bättre för mig så jag tänkte kolla hur vädret skulle vara i Europa matcherna så att jag vet om någonting oväntat kan hända( om alltför kallt).

Men det ser faktiskt bra ut med 'varma' temperaturer i nästan alla matcher, snubblade över detta inför kvällens matcher:

Sporting Lisbon - Legia
12, clear
Olympiakos Piraeus - Rubin Kazan
11, partly cloudy
PAOK - Udinese
10, clear
PSV - Trabzonspor
10, cloudy
Anderlecht - AZ Alkmaar
10, cloudy
Atl. Madrid - Lazio
9, clear
Valencia - Stoke City
9, clear
Club Brugge - Hannover
9, cloudy
Manchester United - Ajax
9, cloudy
Twente - Steaua Bucuresti
9, cloudy
Besiktas - Braga
8, clear
Ath Bilbao - Lokomotiv Moscow
7, clear
St. Liege - Wisla
7, cloudy
Schalke - Plzen
7, light drizzle
Metalist Kharkov - Salzburg
-1, snow
djungelhjul (+10)

Senast redigerad av fireas den 2012-02-23 klockan 08:33.
Gammal 2012-02-23, 08:35   #4553

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

God morgon

Buss? Inget pågatåg för dig?

Är uppväxt strax utanför Malmö så åkte ofta den sträckan som ung.

fireas (+10)
Gammal 2012-02-23, 09:03   #4554

fireass avatar

Standard

Hehe, till LTH så går det direktbuss nära mig, tar 30-40 min.

Tåg tar nog lite längre då det är 2 byten
Gammal 2012-02-23, 09:51   #4555

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Två mållösa matcher idag:

PAOK-Udinese till 8.45@nordicbet. Fortsätter lira 0-0 på Udinese tills man bevisat annat. Grekerna är fega framåt som vanligt.

Olympiakos-Rubin till 9.00@ladbrokes. Olympiakos lyckades vinna med 1-0 borta och trots hemmaplan kommer defensiven prioriteras framförallt.

suddenneddus (+3)
Gammal 2012-02-23, 10:11   #4556

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Godmorgon alla! Än en gång tack för igår, det har varit två riktigt spännade betting dagar, Idag är det EL som sagt en turnering som jag plussade rktigt bra på för några år sedan men som har gått svagt de senaste två tre åren ( Lite skryt: Satte Zenit som vinnare till 60 gånger degen för 4 år sedan och hade Fulham som Vinnare året därpå till samma odds, dock förlorade dem jü finalen mot AM i förlägningen det året.

Hade egentligen bara tänkt spela bomben när det var extra pengar i potten men som djungelhjul skrev ser kupongen ikväll ganska rolg ut ( Och då menar jag inte hockeybomben, Hockey är jag usel på och precis som Djungelhjul kan jag inte ens själv åka skridskor. Spelade faktiskt en plojmatch när jag var 20 år. Stadens Fotbollslag mot hockeypack och jag var utan tvekan sämst på plan....En ovan känsla) Vad säger ni ska vi köra idag igen?

Skönt att få sätta dagens spel två dagr i rad nu ( Måndags var det push) Ska sätta mg ner nu och försöka hitta något skoj till ikväll. Plus att idag är det ju den norska hockeyn, Väntar med spänning på Mister Pejssons "räntepengar"!

Riktigt skoj med det stora inntresset för strykbolaget i helgen, Skoj och oväntat att det verkar vara många som är här inne och l¨ser som gör sina första inlägg på sharps här inne och i PM.
Men jag vill varna alla. Det här är inte RoK så jag lovar inge guld och gröna skogar till helgen, Det kan slå n men tyvärr kan det lka gärna gå käppr¨tt åt fanders, Så om man inte har råd att förlora så ska man inte vara med i bolagen. Hoppas inte att det blir lynchstämmning här inne i spelboken om man stannar på 8 rätt

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Maijadona - säg inte att du tagit Pestens Tid-DVD:erna som jag fixade till din mamma haha?

Var är mina StarWars-filmer?

Var/När är festen på fredag?

Tack för alla lovord för bolagsspelen Bakom kulisserna sker det livliga diskussioner, det är tur man kommer överens med sin svåger...oftast i alla fall.

Själv är man officiellt inne i en svacka igen (mån-ons ROI 76). Vändning i EL idag???

Rullpott på hockeybomb idag men ska vi spela sätter inte jag ramen! Är helkass på hockey (kan knappt/kan inte åka skridsko...) Hjälper gärna till med att sätta vilkor och reducera men som sagt...

Fotbollsbomb i kväll med fyra matcher! Betyder högre odds men ska vi lira för runt 1500 rader idag också krävs lite tuffare reduceringar men det bör vi kunna fixa.

Har fått lite förfrågningar om jag ska starta en egen speldagbok men jag är en familjetrogen man så jag skriver exklusivt i denna tråd.

Nu ska det läsas Nicke Nyfiken och brandkåren - en klassiker...
Kan bara säga att djungelhjul sitter på ett livstids kontrakt här inne som i jämnförelse hade fått vikingarnas trälar att verka som världshistoriens friaste människor

Edit Snyggt jobb med väderleksrapporterna fireas!

Senast redigerad av Maijadona den 2012-02-23 klockan 10:12.
Gammal 2012-02-23, 10:31   #4557

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Idag blir det lite halvtilt med ett maxbet (10/10) på en trippel i EL:

Brügge-Hannover ö1.5
Metalist-Salzburg ö1.5
Anderlecht-AZ ö1.5

2.11 på expekt

Gammal 2012-02-23, 10:32   #4558

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Maijadona // Även om jag inte är med, förväntar jag mig minst 14 rätt!! Det är den nivån vi snackar här
Jinx (+2)
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 10:38   #4559

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Maijadona // Även om jag inte är med, förväntar jag mig minst 14 rätt!! Det är den nivån vi snackar här
Är det okey om jag gör 3 system och sen lägger hop rätten så kan jag garantera 14 rätt

Får gora som en del gjorde på den tiden jag jobbade i spelaffär ( Spelchef, hosthost.) Folk kom in med V75 lappar som det hade fått 5 rätt på under favoritomgångar och fråga hur mycket pengar de hade vunnit... Det stod ju Jackpott på text-tv utdelningen

Edit: Kul att se att det går bra för dig på spelen Gussen!
Gammal 2012-02-23, 11:10   #4560

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 165
Standard

Jag är game på fler spel!
Tv-pengen blir billigare och mer spännande via bolagsspel.
Antal rätt spelar mindre roll då jag ändå aldrig vinner

Ja sitter med 'hunkan' i EU och bomben.
Stryket hoppar jag denna helg dock.

Nu är det dags att värma för att tävla lite själv, minivasan på fredag med 20kg's övervikt.
30xlöken om jag kommer i mål, any takers?
Vingsle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td