Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-07, 11:33   #3436

krigarNs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Ottawa - St. Louis U 5.0 @ 2.07 (Pinnacle)

10 av Ottawas 11 senaste matcher matcher gått under 5.5. De senaste 6 matcherna har man dessutom endast orkat med 8 kassar.

9 av St. Louis 11 senaste matcher har gått under 4.5. Utöver har man en 2-3-förlust på SD och en 4-2-vinst. Senast en bortamatch gick Ö 5 för laget dateras 30:e Oktober(!!!).

Ottawa blev i förrgår nollade av Toronto, GAA 2.87 (20) vars defensiva nivå är ett gäng snäpp sämre än Blues, GAA 1.94 (1).

Elliot kommer att vakta bortakassen. Han leder ligan gällande GAA och ligger tvåa i kategorin räddnings-%.

Detta är iaf fakta som räcker för mig för att spela U 5 @ 2.07.

Mitt tips: 1-2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3), Soap (+2), joemag (+2)
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 12:07   #3437

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
vilka jävla töntar tottenham är, så jävla pinsamt att se på... ligga å förstöra en hel match, det är så jävla dåligt att domaren inte gör ett jävla skit åt all maskning, det är för fan en kvart som försvinner ifrån andra halvlek. Otroligt tråkigt. Sen ska sägas att det är en medioker match ifrån bägge lagen, å kom inte med nå skit om att tottenham gjorde det dem ville för det köper jag inte att dem bara ville ha en poäng här. Pissmatch, pissdomare å pissdag.

Blir inge mer nu, nu slutar jag med detta.

Säger upp kanalerna också, vill jag se sopor som filmar bort 90 minuter så köper jag canal+ sport. Så jävla less på dagens fotboll, finns inga män längre. Streamar hellre championship där det fortfarande finns män som spelar fotboll. Bale - Skäms.
Jag hade inte möjlighet att kolla matchen igår , men spelade in den så kan man snabbspola bort alla minuter när de ligger i svåra plågor Håller med om att det är ganska ovanligt att se så många avbrott i PL. Hade det däremot varit i någon sydamerikansk liga hade troligtvis minst två spelare hamnat i koma under matchen sista minuter, Där behärskar de konsten att "filma" bort en kvart av matchen

Idag är det inte mycketa att spela på. Har dock redan nu spelat på att Elefanterna ska vinna mot Mali imorgon ( Trodde matchen gick idag )

Skönt att lagen laget jag hejar på inte spelar några heta matcher , Har fullt upp med att störa mig på missade spel Men tycker matchen var ganska kul och Pool låg helt klart närmast ett mål , Spurs hade två grymma lägen.... men de snabbspolade jag förbi
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 12:16   #3438

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krigarN Visa inlägg

...Detta är iaf fakta som räcker för mig för att spela U 5 @ 2.07.

...
Bra stats på denna rek, tackar, blir nog en rygg med en eller två units.

Tog en närmare titt på insatserna i ditt 2012 spread: hur mycket motsvarar 1u? Ser att maxspel är 6u, dock drar du iväg "470" på ett spel respektive "250" på ett ytterligare (live desseutom) på Tottenham igår när din övriga medelinsats är 30 ur en startkassa på 1000? Med risk att låta som farfar-gambler så rimmar det dåligt med en korrekt brm som jag förutsätter att du eftersträvar iom att du hänger här och inte på R&K...

Senast redigerad av Soap den 2012-02-07 klockan 12:17.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 12:18   #3439

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Jag hade inte möjlighet att kolla matchen igår , men spelade in den så kan man snabbspola bort alla minuter när de ligger i svåra plågor Håller med om att det är ganska ovanligt att se så många avbrott i PL. Hade det däremot varit i någon sydamerikansk liga hade troligtvis minst två spelare hamnat i koma under matchen sista minuter, Där behärskar de konsten att "filma" bort en kvart av matchen

Idag är det inte mycketa att spela på. Har dock redan nu spelat på att Elefanterna ska vinna mot Mali imorgon ( Trodde matchen gick idag )

Skönt att lagen laget jag hejar på inte spelar några heta matcher , Har fullt upp med att störa mig på missade spel Men tycker matchen var ganska kul och Pool låg helt klart närmast ett mål , Spurs hade två grymma lägen.... men de snabbspolade jag förbi
Mjo, det är säkert värre någon annanstans Jag ställer dock mig tvivelaktig till att det börjar användas mer och mer i PL utan att det uppmärksammas av domarna. Som ett exempel så står ju Modric och hyttar med en frispark på stoppminutrarna där han springer fram och tillbaks emot bollen 3-4 gånger innan han slår frisparken men domarn bara tittar och låter spelet gå. Men som jag sa i halvtid så var det lite av en sån karaktär på matchen, det såg faktiskt ut som en 0-0 match då, synd att man inte kände det redan ifrån start, som Djungel gjorde i sin kristallkula

Och jag tar åt mig lite av det som skrevs igår då jag blir väldigt putt emellanåt på spel och speciellt mitt flyt/oflyt så det kan jag försöka tona ner, med det inte sagt att det faktiskt blir så

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Semicolon (+3)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 12:40   #3440

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87
Och jag tar åt mig lite av det som skrevs igår då jag blir väldigt putt emellanåt på spel och speciellt mitt flyt/oflyt så det kan jag försöka tona ner, med det inte sagt att det faktiskt blir så
Alla som brukar vara härinne vet väl att du är die-hard-liverpool fan och självklart lackar över en så dålig match som det var igår. Det är väl inte så jädra farligt? Bry dig inte om att någon hänger upp sig så enormt på ett enskilt inlägg som skrivits i stridens hetta.

Vi måste ta oss ur det här oflytet nu. Står bara och trampar vatten för sjutton! Några spelförslag idag tompa?
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 13:40   #3441

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 724

Standard

God eftermiddag grabbar !

Undrar om det är dubbelmöte i tyska cupen DFB Pokal?

Holstein Kiel - Borussia Dortmund 20:30 ikväll!
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 13:50   #3442

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Alla som brukar vara härinne vet väl att du är die-hard-liverpool fan och självklart lackar över en så dålig match som det var igår. Det är väl inte så jädra farligt? Bry dig inte om att någon hänger upp sig så enormt på ett enskilt inlägg som skrivits i stridens hetta.

Vi måste ta oss ur det här oflytet nu. Står bara och trampar vatten för sjutton! Några spelförslag idag tompa?
Agreed! Men idag är det fan bah tennis, kan ingenting om tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-02-07, 14:16   #3443

Standard

Jag vet inte speciellt mycket om dem lägre ligorna i England, men när topplaget (Cheltenham) spelar borta emot 4an (Crawley) och man får över 3 gånger pengarna på DnB så börjar man ju nästan undra om det är uppgjort?

Crawley har nyligen sålt sin bäste målskytt i Matts Tubbs, 18 baljor, varav 12 i ligan och han var med i årets lag förra året. Man har ersatt honom med Billy Clarke ifrån Blackpool men det är svårt att bara kliva in och passa bra i ett lag så nog kommer man märka av att produktiviteten sänks något (i alla fall i ett längre perspektiv).

formen är inte alls övertygande: dem senaste 6 matcherna i ligan har man bara vunnit 1, kryssat 4 gånger och förlorat på hemmaplan emot ett ganska ofarligt Gillingham på 10e plats i ligan.

Cheltenham å sin sida leder som sagt serien, och har på deras senaste 8 bortamatcherna i ligan vunnit 7! imponerande.

Det skall dock sägas att Crawley har gjort bra ifrån sig i cuperna (slog ut Hull ur FA-cupen på bortaplan senast) och är ett av ligans bästa hemmalag, men jag gillar förutsättningarna för Cheltenham idag.

3.45 har betsafe på DnB, värt en unit eller 2 iaf..

train TJUU TJUUUUU
puffra (+3), Jinx (+3)
Gammal 2012-02-07, 14:24   #3444

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
God eftermiddag grabbar !

Undrar om det är dubbelmöte i tyska cupen DFB Pokal?

Holstein Kiel - Borussia Dortmund 20:30 ikväll!
Har fan letat i en kvart nu utan att lyckas hitta denna info. Någon som vet??

Är det dubbelmöte kanske Kiel med ett plushandicap skulle kunna vara intressant. Kiel slog ut Mainz med 2-0 för att nå till detta stadie så man ska nog inte räkna bort dem på förhand. Dortmund hade dessutom tufft mot Fortuna D-dorf och vann först efter straffar i förra omgången. Kanske de har större fokus på ligan? Några tankar? Götze och Bender saknas i bortalaget
Gammal 2012-02-07, 14:56   #3445

Standard

Citat:

Är det dubbelmöte kanske Kiel med ett plushandicap skulle kunna vara intressant. Kiel slog ut Mainz med 2-0 för att nå till detta stadie så man ska nog inte räkna bort dem på förhand. Dortmund hade dessutom tufft mot Fortuna D-dorf och vann först efter straffar i förra omgången. Kanske de har större fokus på ligan? Några tankar? Götze och Bender saknas i bortalaget
Värt att notera är att Kiel ligger på andra plats i fjärde divisionen!!! (om jag förstått det rätt) (Regionalliga North)
Tror det beror helt på vilket lag Dortmund ställer upp med. Men och andra sidan är Kiel super taggade för att möta tyska mästarna på sin hemmaarena (9-1-0 i ligan) och (3-0-0 i cupen med 7-0 i målskillnad) Slagit ut Mainz som sagt ja, och Duisburg (Bundesliga 2) med 2-0, och Energie Cottbus med 3-0 också Bundesliga 2.
Dortmund har en viktig match mot Bayern Leverkusen till helgen, och därför tror jag dom vilar dom flesta spelarna. Kan vara så att Barrios får speltid då han inte fått speciellt mycket efter sin skada. Men jag testar och kör Kiel +1.5 till 2.15 på Bet365.

Jinx (+5)

Senast redigerad av suddenneddus den 2012-02-07 klockan 15:10.
Gammal 2012-02-07, 14:58   #3446

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:

Det verkar vara en knockout-turnering med en match.

Kollar man på den tyska wikipedian så ser man också resultat från föregående omgångar där endast en match spelats.

EDIT:
Länk om man vill se :
http://de.wikipedia.org/wiki/DFB-Pokal_2011/12
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 15:11   #3447

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas
Det verkar vara en knockout-turnering med en match.

Kollar man på den tyska wikipedian så ser man också resultat från föregående omgångar där endast en match spelats.

EDIT:
Länk om man vill se :
http://de.wikipedia.org/wiki/DFB-Pokal_2011/12
oj tyska kommer du fram till något här fireas?

På BVB:s hemsida annonseras en möjlig elva (? "so könnten sie spielen") såhär:

Weidenfeller - Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer - Leitner, Kehl - Kuba, Kagawa, Großkreutz - Lewandowski

Auf der Bank: Langerak - Löwe, Owomoyela, Santana, da Silva, Gündogan, Perisic, Barrios

Fraglich: Kehl (Sprunggelenk)

Es fehlen: Bender (Teilriss des Außenbandes im Sprunggelenk), Götze (Stressreaktion des Schambeins), Koch (Aufbautraining)

Är jäkligt sugen på plushandicapet jag också men spelar de med den elvan ovan vete tusan om jag vågar.

http://www.bvb.de/?k%E4%8C%ECZ%1B%E7%F4%9C%5Ej%E2%86%94

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-07 klockan 15:19.
Gammal 2012-02-07, 15:15   #3448

Standard

Citat:
oj tyska kommer du fram till något här fireas?

På BVB:s hemsida annonseras en möjlig (? "so könnten sie spielen") såhär:

Weidenfeller - Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer - Leitner, Kehl - Kuba, Kagawa, Großkreutz - Lewandowski

Auf der Bank: Langerak - Löwe, Owomoyela, Santana, da Silva, Gündogan, Perisic, Barrios

Fraglich: Kehl (Sprunggelenk)

Es fehlen: Bender (Teilriss des Außenbandes im Sprunggelenk), Götze (Stressreaktion des Schambeins), Koch (Aufbautraining)

Är jäkligt sugen på plushandicapet jag också men spelar de med den elvan ovan vete tusan om jag vågar.

http://www.bvb.de/?k%E4%8C%ECZ%1B%E7%F4%9C%5Ej%E2%86%94
Verkar som dom kör på sin förstaelva då. Men hur motiverade är dom att åka dit och spela? Jag kör på Handicappet och hoppas
Gammal 2012-02-07, 15:23   #3449

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg
Verkar som dom kör på sin förstaelva då. Men hur motiverade är dom att åka dit och spela? Jag kör på Handicappet och hoppas
Du är medveten om att det är en kvartsfinal va?
Känns som att de gått för långt i turneringen redan för att ploja bort det.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 15:32   #3450

Jinxs avatar

Standard

Jag kör också plushandicapet. Saker som väger över får bli:
- det kommer vara kallt som tusan ikväll
- 12 000 fans kommer att heja som tokar på sitt Kiel
- detta är en gigantisk händelse för Kiel, för BVB är nog trots allt ligan betydligt viktigare
- hoppas Dortmund är nöjda med en uddamålsseger

Blir inte nån stor peng men 1-2 units kanske.
suddenneddus (+5)
Svara

td