Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-06, 14:55   #3361

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Spoiler:
Ja, god måndag då allesammans.

Kör på med mina skumrekar och hittar en i turkiska andradivisionen idag:

Bucaspor (12)- Sakaryaspor (16)

Det har nog inte sagts många gånger om 2 fotbollslag som sedan mötts i matchen efteråt men dessa BÅDA lag kommer ifrån en 2-7 förlust hemma!

Bucaspor hade dessutom ledningen med 2-0(!) inför andra halvlek men stod väl för en av dem större kollapserna detta århundrade! Hursom, man är ligans näst bästa offensiv (trots att man då ligger på 12e plats overall) med 30 gjorda på 19 matcher. Problemet dem har ligger i andra änden av planen där man också släppt in 31 mål.

Sakaryaspor har även dem problem med defensiven. 37 insläppta på 19 matcher är ligans i särklass sämsta (närmsta är på 33). Man har saknar dessutom sin förstamålvakt idag som blev utvisad senast och jag kan tänka mig att det inte gynnar ligans sämsta defensiv med en ny spelare mellan stolparna!

Bucaspors senaste 9 matcher har alla gått över linan. 6 av dem senaste 9 har gått över i Sakaryaspors matcher.

Summa kardemumma: Jag tror att Bucaspor (som endast har 3 poäng upp till play-off platser om man vinner idag) har bra chanser men överspelet känns mer motiverat! 1.80 på Nordicbet synas med medelinsats (3/5 uts).
En fråga här tompa. Var det Bucaspor vinnare till 1.8 eller överspelet du synar? Överspelet ger nämligen mer än 1.8 (runt 2)

EDIT: glöm detta, såg fel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+3)

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-06 klockan 15:00.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 15:00   #3362

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
En fråga här tompa. Var det Bucaspor vinnare till 1.8 eller överspelet du synar? Överspelet ger nämligen mer än 1.8 (runt 2)
Vart då? Sportingbet har marknadshögsta på 1.8 enligt Betsmart.se Det är överspelet iaf, överodds som tusan om du får 2 på det!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 15:03   #3363

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Vart då? Sportingbet har marknadshögsta på 1.8 enligt Betsmart.se Det är överspelet iaf, överodds som tusan om du får 2 på det!
Yes, correct. Tog överspelet på Sporting @ 1,8. Thx
Gammal 2012-02-06, 15:28   #3364

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Spoiler:
Idag blir det ett spel!

Kommer spela Liverpool i kvällens toppmatch
Pool är en marktfaktor hemma på Anfield och med Gerrard och Suarez tillbaka på plan kan det bli riktigt skoj att vara Pool anhängare ikväll. Spurs kan sakna Adebayor, Defoe,van der Vaart och Lennon. Saha är ny i truppen, Dock kan jag erkänna att jag inte är någon fan av Saha och han känns mer som en nödlösning i brist på bättre alternativ.
Historia har en stor betydelse i Engelskfotboll och det är faktiskt så att innan Spurs 2-0 seger i senaste Anfield matchen som spelades i maj så hade de inte vunnit mot Pool på bortaplan under de senaste 16åren.

Gratisbetet kommer spelas direkt efter avspark på att Pool vinner med -1,5 eller -2,5 beror lite på hur modig jag är ikväll.

Ska vi säga 3-0 ?

Det här var väl kul läsning tompa?
Kul att du sticker ut hakan lite här, friskt vågat hälften vunnet heter det ju... Om du sätter -2,5 spelet ska du få 100 sharps av mig Maijadona. Då är du sannerligen "sharp" IMO. Det är dock ingen uppmaning att betta på detta.
Maijadona (+10)

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-06 klockan 15:47.
Gammal 2012-02-06, 15:47   #3365

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Jag väljer att fega i den matchen med att lägga

5 u på Liverpool +0 @ 1.4
och liva Tottenham @ 3.8 (om det står sig som sagt)

--->

Liverpool vinner ===> Vinst 2 u
Oavgjort ========> Vinst +- 0 u
Tottenham vinner ==> Vinst + 9 u
Jinx (+5)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 16:15   #3366

Standard

Citat:
Kul att du sticker ut hakan lite här, friskt vågat hälften vunnet heter det ju... Om du sätter -2,5 spelet ska du få 100 sharps av mig Maijadona. Då är du sannerligen "sharp" IMO. Det är dock ingen uppmaning att betta på detta.
Är väl raka motsatsen kompiz? att stick ut hakan vore ju att säga att tottenham faktiskt har en chans att täcka denna lilla spread? heh

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Jinx (+25), fireas (+5)
Gammal 2012-02-06, 16:26   #3367

Jinxs avatar

Standard

Fan kan inte hitta något -2,5 spel i ditt sheet tompa? Du väntar lite med att lägga upp det eller?

Spelar på att Johnson får kort idag till fina 4,0 hos Expekt. Kommer väl bli svårt att stoppa Bale i 90 minuter utan att bryta mot reglerna. Vad tror du/ni om ett sånt spel?
Gammal 2012-02-06, 16:32   #3368

Standard

Citat:
Fan kan inte hitta något -2,5 spel i ditt sheet tompa? Du väntar lite med att lägga upp det eller?

Spelar på att Johnson får kort idag till fina 4,0 hos Expekt. Kommer väl bli svårt att stoppa Bale i 90 minuter utan att bryta mot reglerna. Vad tror du/ni om ett sånt spel?
jag försöker få odds på -5 hos bet365, ser värde i ett sånt spel! xD

Johnson kort låter intressant! Han är dock ingen ful spelare utan blir hellre ifrånsprungen, men Bale kan säkert styra upp ett kort ska du se

train TJUU TJUUUUU
Jinx (+2)
Gammal 2012-02-06, 16:55   #3369

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Standard

vidhåller det jag sa i förra veckan, detta blir kryss grabbar. Men fy fan va gött om pool styr upp detta med en riktig överkörning. Vågar vi hoppas på lika mycket action som i Chelsea- United matchen?

Btw, tycker det är tveksamt hur mycket värde det egentligen finns i att lira Liverpool. Ger inte mycket för "skaderapporten" från Spurs. Kan ge mig fan på att de startar precis som vanligt. Och även trots de eventuella skadorna anser jag fortfarande att värdet finns i kryss eller spurs seger. 1.98 på x2 nu.

Fixar spurs av idag oavgjort eller seger över 50% av gångerna? Jag tror det och jag tror definitivt inte att Pool vinner 50% av fighterna för den raka 1:an. 1:40 för dnb är inte heller något som gör mig överlycklig.

Kommer lira stort på X2 och synnerligen smått på 1-1 och 2-2. Vinner sen Pool trots allt ändå så är ingen lyckligare än jag
Jinx (+3)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 17:08   #3370

Standard

Jag skulle nog hellre se att Pool startade med Suz på bänken idag, som sagt, nästa 2 månader sedan han startade sist och han var inte direkt i form innan det heller. Carroll har äntligen kommit igång, det blir ös idag grabbar! 4-2!

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-02-06, 19:19   #3371

Standard

Skövde pissar på sävehof, rimligt. Rättar den som fel nu...

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-02-06, 19:57   #3372

Standard

all in på Tottenham nu, har en sån där jävla skitdag så det känns som givet att Pool förlorar åxå. Förmodligen endast för att Gud vet att jag håller på Pool.. vad jag har gjort är oklart, men det lär ju vara enormt dåligt iaf.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-02-06, 20:04   #3373

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Angående gratisbettet på Bet365 kör jag mitt vanliga:

Över 0.5 innan matchstart till 1.05 och livepeng direkt när matchen startar på 0-0 till 11.00 tror jag idag.

Inga förlorade pengar i alla fall

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-06, 20:13   #3374

SPADERMANs avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 770
Standard

Finns det något sätt att nu med mindre än en timme till matchstart kunna se de officiella elvorna Liv-Tot?
Gammal 2012-02-06, 20:19   #3375

Jinxs avatar

Standard

Citat:
all in på Tottenham nu, har en sån där jävla skitdag så det känns som givet att Pool förlorar åxå. Förmodligen endast för att Gud vet att jag håller på Pool.. vad jag har gjort är oklart, men det lär ju vara enormt dåligt iaf.
Men Bucaspor ser ju bra ut. 2-0 och en halvtimme kvar att spela. En balja till ska nog hinnas med.

EDIT: och där kom 3:an

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-06 klockan 20:27.
Svara

td