Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-04, 12:54   #3256

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av peter333 Visa inlägg
2012-02-04 19:00 Ajaccio - Nice i franska Ligue1.

Ajaccio, ett bottenlag som kämpar för att hålla sig borta från den väldigt jämna bottenstriden (det är 3p ner till Nice på sistaplatsen) har hittat formen och har vunnit sina fyra senaste matcher i ligan.

Nice, laget ligger sist i Ligue1 och har bara tagit 2p på de senaste tio ligamatcherna och har inte lyckats vinna någon match på bortaplan än.

Ajaccio ser ut att ställa upp med i princip samma lag som spelat de senaste vinnst matcherna. På backen har man Maire Arnaud som har fått starta de senaste matcherna och tydligen varit väldigt bra. på mittfälltet har man Christian Kinkela som både gör och spelar fram mål. Frammåt finns Eduardo som har lyckats 2 mål de senaste två matcherna.

Nice har en del skador, bland annat på lagkaptenen Digard som klev av skadad i förra matchen. Även anfallarna Mouloungui som varit borta några veckor och målkungen Dja Djednje som står på 3 mål. Om Nice ska lyckas göra mål så kommer det nog vara genom mitfälltaren Mounier som lyckats sätta några bollar i de olika cupmatcherna under vintern.

Höstmötet vann Nice med 3-0 men första målet kom först i 45min efter att Ajaccio fått en man utvisad.

Jag tror att det kommer bli en match som Ajaccio kommer att föra och vinna med 2-0
Igår spelade jag en rak 1a @ 2.40 men ser nu att oddset ligger på 2.80 på Bet365.

När "Franskexperten" tipsar är det bara att rygga!
âven om spel som höjs oddsässigt inte brukar gå så bra... Men din avatar ger ju pluspoäng så det jämnar väl ut sig
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 12:55   #3257

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Nej, nej, nej och nej...
Höde att du var nere på banken och ville låna pengar för att rygga det spelet
Gammal 2012-02-04, 12:57   #3258

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Höde att du var nere på banken och ville låna pengar för att rygga det spelet

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 13:04   #3259

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Förövrigt börjar ju Melodifestivalcirkusen idag......( pust och stön)
Men just idag blir det faktiskt skoj att titta på det. Min absoluta idol ska vara med och jag stöd bettar på han. Har "pöbeln" som sitter och ringer in någon som helst smak så borde det bli en "walk in the park" för den gode Thorsten!

Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern @ 7.00
250,00 kr Singel 04/02/2012 12:00:22 250,00

Det enda som talar emot förutom folks dåliga smak är väl om djungelhjul belånar huset och tokringer in på sin Idol.... Sean Banan

http://www.youtube.com/watch?v=J2rNf...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=U8fRS...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yQQ35...eature=related

Senast redigerad av Maijadona den 2012-02-04 klockan 13:10.
Gammal 2012-02-04, 14:17   #3260

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Har faktiskt klivit in på Thorsten jag också

Gammal 2012-02-04, 14:28   #3261

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Kör ett litet bet på att Cissé nätar igen!

Ogiltigt spel-ID: 766200

Gammal 2012-02-04, 14:35   #3262

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Parley idag på bet365:

Norwich, QPR, Everton, Schalke, Hoffenheim, Barca, Real och Bilbao!

Gammal 2012-02-04, 14:40   #3263

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stormöte i Mestis stundar.
Större möte i Mestis grundserie kan det inte bli. Kouvola-laget KooKoo mot Vasalaget Sport. I det förra mötet stod Sport för en fantastisk insats då man fällde serieledarna på bortais med 0-3. Ikväll är det tvärtom, nu är Sport serieledare och KooKoo serietrea. Sedan sist har KooKoo bytt tränare, nu står Juha Juujärvi i båset och försöker leda KooKoo till framgång. Hans äventyr i Kouvola började med en knapp vinst mot Peliitat, där segermålet 1-0 kom med 41 sekunder kvar av matchen. Innan det hade man förlorat tre raka matcher på övertid/straffar. Kookoo har inte spelat sedan i onsdags och är därför utvilade medan Sport har haft ett tufft schema i södra finland sedan onsdag då man började med att slå SaPKo i Nyslott, och igår slog man K-Vantaa med 4-1 i Vanda. Sport har dock dragit nytta av sin stora trupp och ikväll är Joni Puurula tillbaka i mål och Oskari Hakomäki och Ari Gröndahl är tillbaka bland utespelarna. KooKoo saknar tre toppspelare i Iivo Hokkanen, Jouni Virpiö och Niklas Sirén.
Det här kommer bli en både jämn och rolig hockymatch där jag tror att Sport drar det längsta strået trots ett tufft schema så borde avsaknaden av tre bra spelare bli för stor för KooKoo, och jag hugger därför 2.30 ML med 3u
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3)
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 15:00   #3264
_A_

_A_s avatar

Sharp$: 722

Standard

Schalke kan helt klart vara helgens bästa spel och till skapligt odds i tyska bundesliga klockan 15:30, man har ryckt upp sig avsevärt i sitt spel och man har 3 raka vinster i ligaspelet. Man möter idag Mainz 05 som spelar avsevärt mycket på bättre på hemmaplan än bortaplan. Jag tror detta blir en komfortabel hemmaseger, kan finnas värde i att spela Schalke -1 eller -1.5 också. Ha en fortsatt trevlig lördag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3), peter333 (+3)
_A_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 15:06   #3265

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Zidan återfinns dock nu i Mainz och vad han är kapabel till vet vi alla.

Gammal 2012-02-04, 15:16   #3266

Sharp$: 341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Har också en fin dubbel/trippel på gång i UFC inatt..

Jag håller med dig på Diaz, dock så kör jag mitt på Werdum och Barao!

Har redan Diaz levande i en trippel och en dubbel sedan förra helgen, så den tror jag starkt på, lite mer osäker på Werdum, men Barao är farlig!

Säker dubbel: Diaz + Barao

Trippel: Diaz + Werdum + Barao

Fyrling: Kombinera dina och mina tips?
Kan vi göra
Kollade lite inatt o så och är faktiskt också inne på en fyrling med barao med.
Och Nelsons mage har ju minskat betydligt så hans enorma vikt är inte ett övertag längre men han är faktiskt, som många inte vet riktigt bra på grappling och även om Werdum är adcc mästare osv. så är det helt annan sak med MMA.
Vi såg ju vilken rent ut sagt idiotisk gameplan han hade mot Overeem.

Får väl ta o köra en fyrling med werdum och en med nelson möjligtvis. Jag återkommer
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 15:25   #3267

Sharp$: 341
Standard

Tycker dock det är lite synd på det i min åsikt låga oddset på Diaz, tycker ändå att UFC har gjort ett ganska bra jobb att hypea upp Condit och det är ju faktiskt inte falsk hype heller som med vissa andra, tycker gott att Diaz borde kunna gå upp till 1.90 eller rentav 2.00. Min åsikt dock.

Läste fel, trodde det stod att vinna första ronden när det i själva verket stod vinna I första ronden. My bad

Senast redigerad av apmongo den 2012-02-04 klockan 16:01.
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 15:43   #3268

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Citat:
Zidan återfinns dock nu i Mainz och vad han är kapabel till vet vi alla.
0-1 Zidan...

Gammal 2012-02-04, 15:45   #3269
_A_

_A_s avatar

Sharp$: 722

Standard

Citat:
0-1 Zidan...
Jag är inte ett dugg orolig :P det är långt kvar, kliver in på liveoddset nu, saken är klar redan
_A_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-04, 15:48   #3270

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _A_ Visa inlägg
Jag är inte ett dugg orolig :P det är långt kvar, kliver in på liveoddset nu, saken är klar redan
Jag tror jag hänger på dig där faktiskt.

Svara

td