Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-03, 10:28   #3181

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 155

Betting2012
Stats: 113 - 106 - 5
ROI: 101.33%
Vinstprocent: 51.60%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Ny dag och en ny bättre känskla i kroppen, vart lite nere några dagar och det har smittat av sig på spelet( Började nästan påminna om min gammla poker karriär när man vissa veckor bara slängde iväg pengar för att man hade personliga problem och att ens spelförluster gjorde att man istället la fokus på "pengaförlusterna" för att döva "riktiga" problem.

Nu ska jag föra in alla veckans förluster i sheetet. Gissar på att jag ligger mellan 7000-10 000 back och en del genom missflyt på veckan men det mest är dock slarv och ihop stressade spel.
Någon som känner igen dessa perioder? Har förstått att när det gäller mig är de återkommande och det gäller att jag bara försöker lära mig av mina misstag. och så snabbt som möjligt återfå fokus.

I helgen ska jag spela mycket singlar. Sluta jag "stora" vinster och sakta men säkert börja klättra igen!

Råd, tips och tankar i detta ämne hade varit mycket glädjande.

Känner verkligen igen det. Efter några år poker har man varit i den situationen ett antal gånger. Men också det som lärt mig att t.ex. inte höja betsen efter en veckas förluster och liknande. Vikten av BRM.

Spel-psykologiartiklar, prata av sig med andra spelare, ta hand om sig själv och inte göra några förhastade bets.

Det är ju inte bara en gång man stått i duschen och tänkt "Nu lägger jag av, varför håller jag på med det här". Men det gäller att resa sig stark, och sålänge man ser till att spela bra, så kan man ju alltid motivera sig med att man är vinnande i längden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+10), Jinx (+5)
Stripps är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 10:32   #3182

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Kör ett spel i Bundesliga:

Ogiltigt spel-ID: 763125

Dortmund har senaste två matcherna, mot Hoffenheim och Hamburg, vunnit med med marginal och skjutit in 8 mål. Vilket är väldigt bra då båda lagen är top10 i bundesliga.

Dortmund had mkt kvalitet i site lag same bänken och de vill vinna denna för att into tappa mot Bayern.

Nürnberg har de senaste 5 matcherna förlorat 3 och vunnit 2. De lyckas inte göra tillräckligt med mål och har gjort 19 mål på 19 matcher (= 3e sämsta laget på att göra mål i hela bundesliga).

Ett Dortmund i form mot ett Nürnberg i kaos. För mig ser detta ut som en relativt enkel vinst och jag kniper -1.0 AH med 2 i odds.Medelinsats.

Ser bra ut. Har också funderat på den. Fast jag kommer köra rak. tycker att 1.62 är ett helt okey odds på det.
fireas (+3)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 10:34   #3183
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Jag har eventuellt en fin UFC-dubbel/trippel på gång inför helgen.. Nu ska vi bara fundera hur hårt vi ska gå in på den!

Jag återkommer!
Maijadona (+3), Stripps (+5)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 10:40   #3184

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas
Dortmund had mkt kvalitet i site lag same bänken och de vill vinna denna för att into tappa mot Bayern.
Vad händer fireas, har du börjat festa redan på morgonkvisten?

Nej skämt åsido. Denna knep jag också igår. Dortmund fortsätter att spruta in mål och gå urstarkt i ligan. Att det finns värde även i att ge sig in på ett handicapspel här tycker jag kan motiveras när hemmalaget har ett svagt facit (ska dock inte glömmas att de nyligen vann borta mot Leverkusen med hela 3-0) och en lång rad skador och har släppt in ganska mycket mål när de mött topplagen (dock bara 1,5 i snitt). Dortmunds vinster har alltsom oftast varit med god marginal och duon Lewandowski/Grosskreutz har gjort fler mål denna säsong än vad Nürnberg gjort totalt. Men en rak tvåa ger också vettigt odds för den mer försiktige.

BOL!
fireas (+5)

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-03 klockan 11:09.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 10:46   #3185

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Vad händer fireas, har du börjat festa redan på morgonkvisten?

Nej skämt åsido. Denna knep jag också igår. Dortmund fortsätter att spruta in mål och gå urstarkt i ligan. Att det finns värde även i att ge sig in på ett handicapspel här tycker jag kan motiveras när hemmalaget har ett svagt facit (ska dock inte glömmas att de nyligen vann borta mot Leverkusen med hela 3-0) och en lång rad skador och har släppt in ganska mycket mål mot topplagen (dock bara 1,5 i snitt). Dortmunds vinster har ofta varit med god marginal och duon Lewandowski/Grosskreutz har gjort fler mål denna säsong än vad Nürnberg gjort totalt. Men en rak tvåa ger också vettigt odds för den mer försiktige.

BOL!
Hehe så går det när man skriver en rad flera gånger och kollar på föreläsaren hehe.
Jinx (+5)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 11:06   #3186

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Vadå... börjar inte alla supa lagom till lunch? Det är ju trots allt fredag

Helgens spel!

2012-02-04 16:00Premier LeagueQPR vs Wolves 1 FT 1000 2.000

Den här spelade jag redan i Onsdags när man ledde över Aston Villa med 2-0. Gissade på att oddset skulle sjunka och drog iväg en peng direkt. QPR har fått in många nya spelare. Taiwo, Cisse, Zamora och Onucha. Tror även att Tränaren Hughes kommer lyfta laget den närmaste tiden.

2012-02-04 16:00Premier LeagueWest Brom vs Swansea -0.25 FT 500 1.800

West Brom är ett riktigt bergochdalbane lag. Men man besitter en hel del kvalitet och har en riktig hög högstaniva. Swansea plockar sina poäng på hemmaplan och här tror jag på en ganska målsnål historia, Typ 1-0 till WB

2012-02-04 16:00Premier LeagueNorwich vs Bolton -0.25 FT 500 1.725

Norwich fortsätter att övertyga och imponerade på stort när man slog ut WB i lördags. Hemma är man riktigt starka och hela laget lyser av självförtroende. Bolton har spelat upp sig på sistone men faktum kvarstår. Deras trupp och första uppställning håller inte PL klass iår!
2012-02-04 16:00Premier LeagueWigan vs Everton -0.25 FT 500 1.875

Everton imponerade mot Man City i veckan! Fast här spelar jag mer emot Wigan som mer och mer börjar kännas som ett Championship lag.

2012-02-04 18:00La LigaAthletic Bilbao vs Espanyol 1 FT 500 1.780

A Bilbao tycker jag har gått från klarhet till klarhet den senaste tiden och är väl tillsamman med A Madrid de formstarkaste lagen i La Liga just nu ( Barcelona och Real räknas ju inte ) Hemma i Baskien är man alltid starka och 1.78 är ett riktigt bra odds. Helgens bästa spel????

2012-02-05 15:00Serie APalermo vs Atalanta 1 FT 500 1.830

Kan man göra fyra mål mot Inter på bortaplan så ska Atalanta var en mumsbit på hemmaplan!

2012-02-05 15:00Premier LeagueNewcastle vs Aston Villa 2 FT 500 3.800

Ja ja och så var det Newcastle igen då.............. Såg andra halvlek mellan QPR och Aston villa i Onsdags och jag blev grymt imponerad av Villa. När man nu får 3.8 på dem mot Newcastel utan Tiote och Cabaye så tvekar jag inte en sekund!
Det här känns grymt bra!

Återkommer efter lunch med kommentarer
Jinx (+15), tompa87 (+5), fireas (+10)

Senast redigerad av Maijadona den 2012-02-03 klockan 11:52.
Gammal 2012-02-03, 11:19   #3187

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Berdych att vinna ATP Montpellier@3,95(Betsson)

Oddsen bör komma upp igen efter serra-matchen är avslutad, jag spelade dock nu innan det försvann.

Tycker detta är ett mycket bra odds om man ser till hur Berdych spelade i Australian Open, samt hur startfältet i denna turneringen ser ut...

Det finns i stort sett bara en utmanare till Berdych i mina ögon och det är Gasquet. Monfils är med, men han dras med skador och har sagt själv att han är osäker på att ens kunna fullfölja turneringen. Däefter har vi en drös spelare, typ Simon, Kolschreiber och Nieminen som alla är okej, men långt ifrån berdych. Betsson har gjort Gasquet till favorit att vinna turneringen , vilket förvånar mig mycket med tanke på att berdych stundtals spelade ut Nadal i kvartsfinalen i Australian Open. Med lite flyt hade det faktiskt varit han som stod på andra sidan nätet mot djokovic. Nu blev fallet inte så, och Berdych lär säkerligen vilja revanchera sig här, mot svagt motstånd. Tycker oddset är mycket fint och spelar 3 units på värde/form.

Vår vän Soap citerade ovanstående igår och det kändes som ett bra spel, jag läste det i natt när jag vänslades med mobilen och loggade in på bet365 och la nedanstående spel men kan nån förklara vad det jag fetmarkerat betyder?

Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Tomas Berdych ATP - Montpellier (Vinnare) 05/02/2012 2 Platser 1/3 Odds 3.25 Levande
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 11:24   #3188

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Idag kör vi, har efter min promenad flera timmars tid och lust för rekande.

Kommer i skrivande stund att plocka ett underspel och en vinnare i Qatar stars league, nämligen Al-Khor.

2 vinster i rad (3/4 senaste) och man möter idag ligaledaren Al Sadd, men med en liten tvist. Al Sadd har en ganska gedigen saknas lista: Kader Keita och Niang är borta på Afrikanska, Wessam Rizk är skadad och Taher Sakria är avstängd.

Hemmacoachen i Al-Khor säger att fokus kommer att ligga på defensiven och att man är nöjda med en poäng (därav underspelet) men jag tror att man kommer att få möjligheter och lagen känns jämnare än vad oddset säger.

3.80 ger unibet på Draw no Bet och det tar jag till små insatser.
2.00 ger Bet365 på underspelet, även det små insatser.

Hemmaspelet i Al-Khor är det som oroar men det passar väl ganska utmärkt att spela emot ligaledaren, med fokusen det brukar innebära. Samma möte förra säsongen slutade 3-1 Al Khor.,

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Jinx (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2012-02-03 klockan 11:26.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 11:32   #3189

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Citat:
Berdych att vinna ATP Montpellier@3,95(Betsson)

Oddsen bör komma upp igen efter serra-matchen är avslutad, jag spelade dock nu innan det försvann.

Tycker detta är ett mycket bra odds om man ser till hur Berdych spelade i Australian Open, samt hur startfältet i denna turneringen ser ut...

Det finns i stort sett bara en utmanare till Berdych i mina ögon och det är Gasquet. Monfils är med, men han dras med skador och har sagt själv att han är osäker på att ens kunna fullfölja turneringen. Däefter har vi en drös spelare, typ Simon, Kolschreiber och Nieminen som alla är okej, men långt ifrån berdych. Betsson har gjort Gasquet till favorit att vinna turneringen , vilket förvånar mig mycket med tanke på att berdych stundtals spelade ut Nadal i kvartsfinalen i Australian Open. Med lite flyt hade det faktiskt varit han som stod på andra sidan nätet mot djokovic. Nu blev fallet inte så, och Berdych lär säkerligen vilja revanchera sig här, mot svagt motstånd. Tycker oddset är mycket fint och spelar 3 units på värde/form.

Vår vän Soap citerade ovanstående igår och det kändes som ett bra spel, jag läste det i natt när jag vänslades med mobilen och loggade in på bet365 och la nedanstående spel men kan nån förklara vad det jag fetmarkerat betyder?

Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Tomas Berdych ATP - Montpellier (Vinnare) 05/02/2012 2 Platser 1/3 Odds 3.25 Levande

Inte säker men tror att du spelat att han ska komma bland de 3 bästa också.

Riktigt snygg hockeyfyrling du satte igår Pejsson!!! Jag skulle kanske fixa in dig som hockeyexpert här i mitt nya "hemland"
Pejsson (+5)
Gammal 2012-02-03, 11:37   #3190

Jinxs avatar

Standard

Vi måste snacka mer om Liverpool - Tottenham som kommer på måndag tompa. Bet365 kör sitt fin-fina erbjudande med gratis live-bet här så det finns pengar att plocka Några tankar kring denna?

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-03 klockan 11:38.
Gammal 2012-02-03, 11:38   #3191

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Vi måste snacka mer om Liverpool - Tottenham som kommer på måndag tompa. Bet365 kör sitt fin-fina erbjudande med gratis live-bet här så det finns pengar att plocka här Några tankar kring denna?
Jag kör mitt sedvanliga ö0.5 i matchen pregame för att få tillgång till erbjudandet. Slår aldrig fel. Haha.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 11:40   #3192

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag kör mitt sedvanliga ö0.5 i matchen pregame för att få tillgång till erbjudandet. Slår aldrig fel. Haha.
Haha klockren performance. Min magkänsla i nuläget går till att satsa X2 pre-game

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-03 klockan 11:42.
Gammal 2012-02-03, 11:42   #3193

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Inne snabbt på lunchen om spelar Lilleström i träningsmatch hemma mot Strömsgodset. Bortalaget har precis varit i Turkiet (tre förluster blev det där) och kan vara sega. Godset spelar också utan sin förstakeeper och har tappat rätt tunga namn sen förra säsongen.

Kör sportingbet 2.40 på Lilleström. Bet365s 2.00 finns det inte värde i...

Ogiltigt spel-ID: 763425

Start 12.00, jobbar då så kan inte jobba in den...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av djungelhjul den 2012-02-03 klockan 11:44.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 11:44   #3194

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Nu har portalen släppt Outright odds på Montpellier;

http://www.oddsportal.com/tennis/fra...ier/outrights/

Som väntat är Berdych på nedgång, högst är i skrivande stund 10bet med 3.50 (maxbet där är 1067sek)

Senast redigerad av Soap den 2012-02-03 klockan 11:49. Anledning: info om maxbet @ 10bet
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 11:50   #3195

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stripps Visa inlägg
Känner verkligen igen det. Efter några år poker har man varit i den situationen ett antal gånger. Men också det som lärt mig att t.ex. inte höja betsen efter en veckas förluster och liknande. Vikten av BRM.

Spel-psykologiartiklar, prata av sig med andra spelare, ta hand om sig själv och inte göra några förhastade bets.

Det är ju inte bara en gång man stått i duschen och tänkt "Nu lägger jag av, varför håller jag på med det här". Men det gäller att resa sig stark, och sålänge man ser till att spela bra, så kan man ju alltid motivera sig med att man är vinnande i längden.

Absolut alla har vi varit där.
Det gäller att försöka hitta sina svagheter så att man kan börja jobba med dem, jag är tex en spelare som ryggar andra lite väl snabbt och ofta.
Samtidigt så har jag svårt att låta bli ligor där jag är förlorande (NHL) under mina "tilt" perioder.

Sen är det bara att jobba vidare på det!
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td