Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-01, 17:10   #3061

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Jag har en fråga till er som spelar på Bet365; kan man söka på ett lagnamn nånstans istället för att leta som en dåre genom alla länder/ligor för att kunna lägga ett spel som någon rekommenderar här? Tex. Ankaragucu som Soap nämnde här ovanför?
Nu hittade jag ju laget via google men går det att söka på spelsidan?
Samma fråga gäller mobilspelet.
Det stör jag mig på varje gång jag använder Bet365 hur svårt ska det vara att lägga in en sökfunktion? tror de skulle tjäna kunder på att lägga in en sådan. Men men man lär sig ju vilka lag som spelar i vilken liga efter ett tag i alla fall bra på spåret-kunskap!
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 17:15   #3062

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Med tanke på Bet365s storlek är det fullkomligt absurt att de inte lagt sig till med sökfunktion. The same goes for pinnen, dock är de senares menyer glasklara (må de aldrig byta design!)
Gammal 2012-02-01, 17:36   #3063

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Jag håller helt med, de hade inget annat än gynnat på det. Och att lägga till en sökfunktion är inget svårt
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 17:52   #3064

fireass avatar

Sharp$: 1507
Standard

Hehe, fick in en liten fuling under 2 min

Deuce i matchen Kohl... - Vasselin, satsar 2 u på att Vasselin vinner matchen.

Orkar inte kolla vidare på matchen så bestämmer mig att vänta lite innan jag stänger, Vasselin får ett break. 2.37 på att kohl.. vinner 2 u på det.)

0.74u vinst oavsett Tar det och är nöjd
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 18:03   #3065

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 724

Standard

Inväntar Atalanta-Genoa ! Vilket J*vla oväder det är, hoppas matchen inte blir inställd !

Kom igen nu Genoa !!
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 18:06   #3066

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Standard

Ja, som flera varit inne på så ser jag värde i Bolton idag.

Man kommer ifrån 3 raka segrar, 2 i cupen och en fin skalp i ligan emot Liverpool och jag tror att man har börjat fått igång spelet lite efter en minst sagt trög start.

Arsenal har som vanligt minst ett halvt lag på skadelistan och idag saknas Diaby, Chamakh, Gervinho, Gibbs, Jenkinson, Santos och Wilshire. Nästan så man tycker att det börjar lätta men med den tunna trupp och låga fysiska attributer som Arsenal verkar sitta på (med tanke på alla skadorna och med tanke på hur fysisk små alla är) så tror jag att en match emot Bolton 3 dagar efter en up-tempo, come from behind match emot villa passar alldeles förträffligt _DÅLIGT_. Bolton är stora, starka och tuffa och man kommer ha en medgångspublik i ryggen.

Bolton har lite skadeproblem dem med, mest noterbara är väl Holden (dock saknats hela säsongen) och Sean Davis som jag tycker är ersättbar.

Känns fortfarande som att Bolton med en dags extra vila kan trycka ner ett trött Arsenal i skorna idag med sin fysik. Garderar mig emot X-risken med DnB men spelar Bolton till 4 gånger pengarna (DnB alltså).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3)

Senast redigerad av tompa87 den 2012-02-01 klockan 18:07.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 18:18   #3067

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Ja, som flera varit inne på så ser jag värde i Bolton idag.

Bolton är stora, starka och tuffa och man kommer ha en medgångspublik i ryggen.
Här kan jag tillägga att Arsenal har alltid haft problem med lag som är "stora, starka och tuffa". Stoke och Bolton är just den typ av fysiskt spelande lag de brukar ha svårt med. Jag har också kört en DnB Bolton eftersom oddset är spelvärt anser jag.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 18:24   #3068
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Nej dags för en liten parlay idag tycker jag!

Valencia - FC Barcelona 2 (1,65)
Marseille - Nice 1 (1,37)
Lazio - Milan Totalt antal mål 1.5 Över 1.5 (1,33)
Ghana - Guinea Oavgjort - Inget spel 1 (1,33)

Insats: 4u
Totalt odds: 4,00
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 18:28   #3069

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Den ryggade jag wLn. Fick bara 3,56

ahh nu ser jag. var för jag körde DnB på Barca

EDIT: Hoppas fler ryggade Soaps rek ovan. Ser mycket lovande ut
wLn (+1)

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-01 klockan 18:45.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 18:45   #3070

Standard

Italienska ligans stormöte denna vecka, Lazio emot Milan.

Överspelet är lite undervärderat till över 2 gånger pengarna tycker jag. Förutsättningarna är ju att om Lazio torskar så är man sågott som helt avhängda, och tappar Milan poäng har Juve slagläge igen!

Milan är det lag som gör överlägset mest mål i serie a (43 på 20 matcher) och Lazio är delad 3a i den statistiken med 30 mål på 20 matcher (1,5 per match).

Lazio är revanchsugna efter mötet i coppan förra veckan där Milan vann hemma med 3-1, och kommer göra allt för att förstöra för Milan idag.

Milan saknar: Flamini, Gattuso, Pato, Aquilani, Yepes, Cassano and Boateng och även nya lånet Muntari men har en bra elva. Det är dock en ålderstigen elva, speciellt mittfältsmässigt och jag tror att Lazio har en liten edge med sin speed där. Som ett topplag som Milan är lär man inte sitta och vänta på Lazio och samma sak gäller ju Lazio om dem vill hänga med i toppstriden duger inte X här. Lazio saknar egentligen bara Makinwa offensivt, medans man har både Cana och Brocchi borta ifrån mittältet (mest defensivt dessa är betydande enligt mig).

Tror på att Milan bromsar men har kvaliten medans Lazio gasar och missar.

Överspel till över 2 gånger stålarna finns det värde i .

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-02-01, 18:45   #3071

krigarNs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Toronto - Pittsburgh Ö 5.5 @ 1.95 (2.00 finns)

Lagen möttes redan igår då matchen slutade 4-4. Detta var med båda lagens ordinare målvakter (jag kallar Gustavsson ordinarie då han varit riktigt bra i januari och stått alla matcher utom en). Till denna match ser dock båda lagen ut att byta målvakt.

James Reimer (Toronto) har endast spelat en match 2012. Jag såg denna match och han var riktigt dålig. I slutet på december har han inte heller någon statistik att skryta över.

Brent Johnson (Pittsburgh), är en utpräglad andremålvakt och har under säsongen fått vakta buren i 9 matcher. Matcher han inte tagit tillvara på utan han har i snitt släppt in 3.46 mål per match.

De två tidigare matcher lagen spelat iår har slutat över (4-4, 4-3 TOR) och ifjol slutade 4 av 5 möten över, trots att Torontos offensiv är betydligt bättre iår.

Jag lägger även en liten slant på Toronto -1.5 @ 3.70 hos Bwin.
Soap (+1)

Senast redigerad av krigarN den 2012-02-01 klockan 18:59.
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 18:54   #3072

Standard

Kan tillägga att Lazio värvat Honda så anfallarna som spelar ifrån start idag vill säkert visa vad dem går för då Honda lär gå in i startelvan när han är spelklar.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-02-01, 19:02   #3073

Jensws avatar

Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Kan tillägga att Lazio värvat Honda så anfallarna som spelar ifrån start idag vill säkert visa vad dem går för då Honda lär gå in i startelvan när han är spelklar.
Vart har du sett det?

Jag följde hela silly igår (till 01.00) och då va det bekräftat från båda håll att den affären sprack.

edit
Nu kollade jag upp mina källor igen och det finns ingen Honda i lazio tyvärr!
Han blir kvar tills i sommar(?)

Senast redigerad av Jensw den 2012-02-01 klockan 19:11.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 19:28   #3074

Scrooge234s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 208

Trading v1
Stats: 26 - 36 - 2
ROI: 88.40%
Vinstprocent: 41.94%

Standard

Honda är väl mittfältare också om jag inte missminner mig?
Scrooge234 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 19:35   #3075

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Vart har du sett det?

Jag följde hela silly igår (till 01.00) och då va det bekräftat från båda håll att den affären sprack.

edit
Nu kollade jag upp mina källor igen och det finns ingen Honda i lazio tyvärr!
Han blir kvar tills i sommar(?)
Citat:
Ursprungligen postat av Scrooge234 Visa inlägg
Honda är väl mittfältare också om jag inte missminner mig?
Jag tog någons ord för det (stupid). Men det är inte viktigt egentligen för min rek.

train TJUU TJUUUUU
Svara

td