Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-30, 17:08   #2761

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 667

NBA props
Stats: 166 - 154 - 11
ROI: 100.24%
Vinstprocent: 51.88%

Standard

Det är så att säga ett free money-bet för dig att lägga upp en print.
Sobofied är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 17:18   #2762
Banned

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 545

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja därför skriver jag inget mer nu på detta forum hänger kvar och fiskar bra rygg spel, av dom få man ser har lite koll iaf. Mina live spel på Modo va också fejk i helgen? Alla andra mina vinster och förluster? Avundsjuka är det värsta jag vet
mange_pet85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 17:22   #2763

Oscars avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mange_pet85 Visa inlägg
Ja därför skriver jag inget mer nu på detta forum hänger kvar och fiskar bra rygg spel, av dom få man ser har lite koll iaf. Mina live spel på Modo va också fejk i helgen? Alla andra mina vinster och förluster? Avundsjuka är det värsta jag vet
Det tar max 2 min för dig att göra en printscreen och visa ditt spel.
Hur svårt kan det vara?
Det verkar rätt misstänksamt eftersom att det först stod att din insats var 200 men sedan var den helt plötsligt 400...
Oscar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 17:23   #2764

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Men alltså, jag tror du försöker hävda dig bara. Du skriver att du vunnit, folk reagerar på det och frågar vänligt efter en printscreen för att kunna gratulera dig. Då kommer kalla handen: "Jag ska inte ge någon printscreen bla bla bla" "Varför ska jag göra det?"

Bekräftelsebehov IMO.

Om du inte vill bli misstrodd så finns det en simpel lösning, annars får du leva med det du själv kallar avundsjuka.

Personligen skiter jag i vilket, kul att bara skriva av sig lite.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 17:38   #2765

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pistablo Visa inlägg
Vad tror panelen om en dubbel med Besiktas och Atl. Madrid?

Kan det va kvällens riktiga rackarbajsarspel?
Jag testar en dubbel med dessa men kör DnB på båda. Besiktas har trots allt en lång skadelista och Atlético har å sin sida innan tränarbytet varit svaga på bortaplan. Men jag tror ändå på båda då de har väldigt fina formkurvor från sina senaste matcher.

Följande saknas i Besiktas:

Bebé (Attack - Rotation player)
Mehmet Aurelio (Midfielder - Regular player
Hilbert Roberto (Defense - Regular player)
Hugo Almeida (Attack - Regular player)
Kavlak Veli (Midfielder - Regular player)

Besiktas vet jag ej så mycket om men atlético bör vinna tycker jag (se fireas rek) och som sagt besiktas har fint facit från sina senaste matcher. Spelar den på Unibet (expekt verkar vara oddshögst men fick nåt felmeddelande där) till 2,27. Ganska låg insats.

Kan tillägga att Kayserispor också har en lång skadelista och visat relativt dålig form på sistone (endast 1 vinst och 3 förluster sina fem senaste).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pistablo (+2)

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-30 klockan 17:53.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 17:54   #2766

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Oddset på Marsielle innan matchstart var ~2.60, i ditt spread har du skrivit 2.60 på Marsielle, om du spelade live på dem när dem låg under var oddset nog närmare 7. Innan matchstart var jag in å kika ditt spread och såg att du hade insats 200 kr,, helt plötsligt blev insatsen 400 kr..

Det står i ditt spread att du började med en kassa på 500 kr, hur har du tänkt BRM om du dag 1 eller 2 har råd med en högrisk parlay på 400 kr?

Det första du sa när du kom in i dagboken var "Kolla in mitt spread, vilken rush jag gjort". Då hade du suttit och liveat på modo med halva kassan som insats... Att vi gamblers är källkritiska tillhör vårat gebit, är man inte det är man torsk på en vecka.

Hade du varit lite seriös hade du bara print screenat och givit folket det dem velat ha och "be done with it" .. Istället sitter du å snackar emot och verkar mer oseriös.

Kul som fan för dig om du vann 12000 kr.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 17:54   #2767

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Jag testar en dubbel med dessa men kör DnB på båda. Besiktas har trots allt en lång skadelista och Atlético har å sin sida innan tränarbytet varit svaga på bortaplan. Men jag tror ändå på båda då de har väldigt fina formkurvor från sina senaste matcher.

Följande saknas i Besiktas:

Bebé (Attack - Rotation player)
Mehmet Aurelio (Midfielder - Regular player
Hilbert Roberto (Defense - Regular player)
Hugo Almeida (Attack - Regular player)
Kavlak Veli (Midfielder - Regular player)

Besiktas vet jag ej så mycket om men atlético bör vinna tycker jag och som sagt besiktas har fint facit från sina senaste matcher. Spelar den på Unibet (expekt verkar vara oddshögst men fick nåt felmeddelande där) till 2,27. Ganska låg insats.

Kan tillägga att Kayserispor också har en lång skadelista och visat relativt dålig form på sistone (endast 1 vinst och 3 förluster sina fem senaste).

Där har vi lite annorlunda syn !
Jag tror att utan almeida så kommer det bli riktigt svårt för dem.

Har spelat kayser +0.5 till 1.775.
Man har faktiskt bara förlorat 4/11 hemma medans besiktas bara vunnit 5/10 borta.

Vi får se ! Svårbedömd match hursomhelst, i efterhand kanske man skulle låtit bli.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 17:58   #2768

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw

Man har faktiskt bara förlorat 4/11 hemma medans besiktas bara vunnit 5/10 borta.

Vi får se ! Svårbedömd match hursomhelst, i efterhand kanske man skulle låtit bli.
Fan också. Hade ingen aning om denne almeidas betydelse. SKulle väntat med att spela men bra att du sa det så ingen går in på den baserat på mitt inlägg. vi hoppas på kryss då så vi båda vinner hehe
Gammal 2012-01-30, 17:58   #2769
Banned

Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg

Håller med - det var flera år sedan Fener, Besiktas, Gala bara åkt till vilket lag som helst på bortaplan och vann - Turkiska ligan är mycket jämnare nu än för bara 5-10 år sedan...
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:01   #2770

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Fan också. Hade ingen aning om denne almeidas betydelse. SKulle väntat med att spela men bra att du sa det så ingen går in på den baserat på mitt inlägg. vi hoppas på kryss då så vi båda vinner hehe
Jag ska inte säga för mycket heller, men för mig är det en gåta att almeida inte klassas som en "nyckelspelare" från sidan vi kollar.

Dock va det något år sen jag såg honom lira. (har bla spelat i Portugals landslag många år)

Senast redigerad av Jensw den 2012-01-30 klockan 18:04.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:04   #2771
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 73
Standard

Citat:
Almeida har kommit igång med skyttet senaste matcherna.. Men personligen tycker jag han är ersättbar.. Den viktigaste spelaren i besiktas är Quaresma, utan honom blir besiktas lite uddlöst och utan karaktär. Och även Fernandes.
Har själv testat besiktas som vinnare till medel insats.
Tror inte besiktas vill tappa mer mark till galatasaray.
Jinx (+3)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:06   #2772

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Jag ska inte säga för mycket heller, men för mig är det en gåta att almeida inte klassas som en "nyckelspelare" från sidan vi kollar.

Dock va det något år sen jag såg honom lira. (har bla spelat i Portugals landslag många år)
Man är ju en gåta själv som ger sig på att spela på lag man inte ens kan de enskilda spelarnas betydelse för. Nåja dags för lite tur nu ändå tycker jag.
Gammal 2012-01-30, 18:09   #2773

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 259
Standard

Efter att ha tjuvläst sedan sidan 60 så kör jag mitt första inlägget nu 125 sidor senare.

Mina spel idag:

CA Osasuna - Atletico Madrid
Atletico Madrid till 2.05

Rygg rakt av från fireas.

Brynäs IF - Linköpings HC
Brynäs IF till 1.95

Otroligt hemmastarkt Brynäs med seriens bästa powerplay möter seriens näst mest utvisade lag. Visserligen har Linköping bra form efter bytet av tränare men Brynäs har
5 raka trepoängare hemma. Tycker nästan 2 gånger pengarna här är spelvärt! Plus att Brynäs varit laget i hjärtat sen barnsben

Dagens chans

Mora IK - IK Oskarshamn
IK Oskarshamn till 3.30

Som sagt mest chansning till låg insats men Oskarshamn har haft relativt lätt för Mora denna säsongen med 3 raka vinster. Mora kommer från förlust i dala-derbyt senast och Oskarshamn tog senast en stark vinst hemma mot Örebro.

Nu plockar vi hem
Jinx (+10), Maijadona (+5)
AnkeDD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:13   #2774

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 139
Standard

Vilket är bäst Atlético Madrid vanligt spel till 2.2 eller Atlético Madrid hcp (-1.0) till 4.10?

Kan inte bestämma mig
Simson89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:16   #2775
Banned

Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simson89 Visa inlägg
Vilket är bäst Atlético Madrid vanligt spel till 2.2 eller Atlético Madrid hcp (-1.0) till 4.10?

Kan inte bestämma mig

Torde väl ändå rak till 2.20 vara - inte lätt att vinna borta mot Osasuna med två mål! Den procentuella delen av detta spel, dvs. vilket som är procentuellt bäst att spela överlåter jag till experterna - den matematiska uträkningen , menar jag!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td