Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-25, 14:35   #2236

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Jag tycker matchen är ett lotteri. City har inte direkt sett stekheta ut på senaste tiden, men det har å andra sidan inte liverpool heller. Man blir faktiskt inte ens förvånad när dom torskar mot bottenlag numera.

Däremot är jag tvärt emot din åsikt angående Balotelli-situationen. Jag är 99,999999% säker på att han gör det med flit. Det är en tydlig "kick" rörelse från Balotelli och helt onaturligt. Om vi säger så här. Hade han kunnat undvika att sätta dobbarna i huvudet på den liggande Parker? Svar ja. Med tanke på hans förflutna är jag inte ens förvånad. Jag tycker 4 matcher är enormt mesigt från FA, det betyder att dom ser det som vilken utvisning som helst (hans 3.e röda i år).

För övrigt letar jag startelvor till turk-matcherna (Trabz, Gala, Fener) :P (Baros saknas tydligen för Gala)

//Matty

Jag är verkligen inget fan av Ballotelli kan jag erkänna. Och visst förtjänar han sitt rykte men just i den här situationen tror jag att han inte gör det medvetet (kanske mer som en psykoreflex ) Tror Man city satsar på cupen när man ändå tagit så långt som till semifinal plus att man i en eventuell final får möta Cardiff ( gratis guldmedalj ) I första mötet ställde man väl även upp med starkaste laget så tror att det kommer ske även ikväll. Dock saknas ju Kompany något oerhört i backlinjen. hade Defoe gjort mål senast hade nog Savic redan spelat sin sista match för de ljusblå det här året........

Förövrigt tror jag att Ballotelli är en rymdvarelse. Omöjligt att vara mänsklig och så totalt iskall när man gör avgjörande mål
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+10)

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-25 klockan 14:36.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:38   #2237
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
2012-01-25 17:00FotbollLibyen vs Zambia 2 FT 600 1.800

Libyen har haft andra saker att tänka på en fotboll det senaste året och var sämst rankat av lagen i grupp a på förhand . Man förlorade också första matchen mot värdlandet Evatorialguinea ( Världens mest svårstavade land?)
Zambia var rankat som nr 2 i gruppen men överraskade och slog självaste Senegal senast. ( Hur många av oss förlorade inte pengar i den matchen? )

Zambia borde vinna idag inte bara för att det är ett bättre lag utan för att de även har mycket mer rutin än Libyen.

2012-01-25 17:30FotbollChievo vs Siena -0.25 FT 600 1.975

Italenska cupen. Kvartsfinal mellan de kanske två sämsta kvarvarande lagen.
Inget av lagen har någonsin varit i semifinal så oavsett utgång kommer det skrivas historia ikväll.
Chievo är ett ganska starkt hemmalag med bara en förlust hittils i ligan i år.
Sienas bortastatestik är dock allt annat än bra. 0 vinster, 4 oavgjorda och 5 förluster är ingen munter läsning när man sätter sig i spelarbussen på väg till bortamatch
Idag saknar man även sin första målvakt Brkic.
Rygg på dessa..

Dock fick jag 1.85 på betclick på Zambia

och 2.20 på rak vinst Chievo på bet24
Maijadona (+3)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:56   #2238

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Haha nej verkligen inte. Men jag är ganska säker på min sak här. Det enda som kan lura mig är att det just är Balotelli (ryktet bedrar) eller att han bara är enormt klumpig.

Håller med om att Savic såg darrig ut! Är Kompany tillbaka nu? Känns som det gått 3 matcher. Silva + Aguero är viktigare för City än vad Messi-Xavi-Iniesta är för Barca. Silva + Aguero kanske är dom 2 bästa spelarna i PL denna säsongen. Som sagt magisk passning av Silva senast (underbar löpning av Nasri) och Aguero kan på egen hand skapa oro hos 2-3 försvarare.

Efter min sågning av Balotelli kom jag att tänka på... Tottenham. FA cupen i helgen, borta mot Watford. Jag går in på Tottenham till 1.565 samt Ö2.5 till 1.833 (pinnacle). Nog fan ska Tottenham ta detta?! (FA Cupen är nu deras enda realistiska titelchans)
Jag utlovar 15 sharps till den som postar Citys elva för ikväll här! Håller med dig Matty, silva och aguero är makalöst bra. Aguero var helt ok i Atlectio men nu är han ju stekhet. Silva håller jag för den absolut bästa spelaren i PL. Han har så mycket brilians att hälften hade räckt för att vara i toppen.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:56   #2239

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

1 Oavgjort Basel v FC Vaduz
(Resultat efter fulltid) 25/01/2012 Ingen 4.33 Levande
2 FC Köpenhamn att göra 6:e målet FC Köpenhamn v Esbjerg
(Nästa mål) 25/01/2012 Ingen 1.95 Vinst

Jobba Basel!! Möter nått lag från lichtenstein Ligger under med 0-2 (lirade vid 0-1). Är faktiskt lägre odds för X nu!! Pga att oddset för 1.an har stigit antar jag.

Senast redigerad av Gussen den 2012-01-25 klockan 14:57.
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:57   #2240

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Vad tror ni om turkiska ligan idag?
Då ska jag försöka bidra lite till tråden för första gången... några rader om Istanbulderbyt:

Fenerbahce har haft problem med offensiven överlag denna säsong, speciellt på bortaplan - fyra kryss och två förluster på elva spelade. Senast vann man med 1-2 borta mot Manisaspor efter ett sent mål i 89e, dock speglar resultatet inte riktigt matchbilden då bortalaget enligt olika källor gjorde sin bästa bortamatch för säsongen och kunde ha nätat mer än två gånger på sina chanser. Formen överlag är just nu bra (fyra vinster och ett kryss på fem senaste) och man jagar Galatasaray som kryssade i helgen, nu skiljer det endast två poäng lagen emellan i toppen.

IBB har gått otroligt knackigt sen tränaren Avci hoppade av i vintras. Innan förra hemmamatchen som man tog hem med 3-2 mot Manisaspor så hade man åtta raka matcher utan vinst varav fyra förluster i streck innan Manisaspor kom på besök.

Citat:
IBB är inget dåligt lag, de har bara haft oflyt under en tid men med hjälp av den gamle räven Arif Erdems kunskaper och erfarenheter har laget lyckats bli ett hinder för flera rivaler

...

IBB dras med skador och avstängningar, bland annat är målvakten Hasagic skadad och Zayatte borta på grund av Afrikanska Mästerskapen. Vidare finns Gökhan Süzen och Ali Güzeldal samt Rizvan Sahin inte med ikväll.
/svenskafans.com
Det som talar för Fenerbahce är deras form, IBBs brist på densamma samt att om bortalaget vinner ikväll så blir de den första Turkiska klubben att vinna 1000 ligamatcher! Snacka om morot! Man kan kallt räkna med att bortafansen kommer vara i klar majoritet då de bara behöver åka till andra sidan stan för att heja fram laget till denna historiska siffra.

Sett till matchhistorik på de fem senaste mötena lagen emellan har fyra slutat med förlust för IBB.

Coral ligger högst på bortavinst till 1.80 (skojarna på Interwetten hade 1.85 så sent som igår, men där får svenska spelare inte ens öppna konto av oklar anledning) , värdet på lägre än 1.80 vågar jag inte uttala mig om. Själv plockade jag 1.81 igår men nu ligger en majoritet av böckerna kring 1.75. Avspark kl17.

Senast redigerad av Soap den 2012-01-25 klockan 14:59.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:57   #2241

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha det stod igår att spelet inatt på boston var matchat men när jag loggade in på betfair idag tyckte jag att jag hade lite mycket pengar eftersom boston förlorade och då står det som omatchat känns gött men skumt eftersom det var matchat igår? någon som varit med om detta? skulle ju inte blivit så glad om de tagit bort nashville-matchen istället...
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:00   #2242

Standard

Citat:

Jag är verkligen inget fan av Ballotelli kan jag erkänna. Och visst förtjänar han sitt rykte men just i den här situationen tror jag att han inte gör det medvetet (kanske mer som en psykoreflex ) Tror Man city satsar på cupen när man ändå tagit så långt som till semifinal plus att man i en eventuell final får möta Cardiff ( gratis guldmedalj ) I första mötet ställde man väl även upp med starkaste laget så tror att det kommer ske även ikväll. Dock saknas ju Kompany något oerhört i backlinjen. hade Defoe gjort mål senast hade nog Savic redan spelat sin sista match för de ljusblå det här året........

Förövrigt tror jag att Ballotelli är en rymdvarelse. Omöjligt att vara mänsklig och så totalt iskall när man gör avgjörande mål
Tycker det är starkt av han att hålla sitt ord att inte bli glad över ett mål förens han avgör en vm-final
Gammal 2012-01-25, 15:00   #2243

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drughen Visa inlägg
Haha det stod igår att spelet inatt på boston var matchat men när jag loggade in på betfair idag tyckte jag att jag hade lite mycket pengar eftersom boston förlorade och då står det som omatchat känns gött men skumt eftersom det var matchat igår? någon som varit med om detta? skulle ju inte blivit så glad om de tagit bort nashville-matchen istället...
Lite godbitar ang Betfair hehe

"Betfair Finds Glitch That Allowed 28-1 Bet on Leading Horse
2011-12-29 15:51:28.214 GMT

By Alex Duff
Dec. 29 (Bloomberg) -- Online betting exchange Betfair Group Plc identified a computer glitch that allowed hundreds of customers to bet on a horse that was winning a race in Ireland at odds of 28-1.
Bettors wagered more than 800,000 pounds ($955,000) on Voler La Vedette as the horse led the 2 p.m. race yesterday at Leopardstown. The technical fault allowed a single client to match the bets, exceeding his exposure limit, according to an e-mailed Betfair statement.
London-based Betfair last night voided all bets made during the race several hours after Voler La Vedette had won, citing its terms and conditions, and apologized to clients.
“We have identified the issue and replicated it in a test environment last night,” Betfair said today. “A fix was applied overnight, and is now subject to rigorous testing.”

For Related News and Information:
Sports gambling news: NI SPORTGAMB <GO>
Top international sports stories: ISPO <GO>

--Edito: Bob Bensch."
drughen (+1)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:17   #2244

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Lite godbitar ang Betfair hehe

"Betfair Finds Glitch That Allowed 28-1 Bet on Leading Horse
2011-12-29 15:51:28.214 GMT

By Alex Duff
Dec. 29 (Bloomberg) -- Online betting exchange Betfair Group Plc identified a computer glitch that allowed hundreds of customers to bet on a horse that was winning a race in Ireland at odds of 28-1.
Bettors wagered more than 800,000 pounds ($955,000) on Voler La Vedette as the horse led the 2 p.m. race yesterday at Leopardstown. The technical fault allowed a single client to match the bets, exceeding his exposure limit, according to an e-mailed Betfair statement.
London-based Betfair last night voided all bets made during the race several hours after Voler La Vedette had won, citing its terms and conditions, and apologized to clients.
“We have identified the issue and replicated it in a test environment last night,” Betfair said today. “A fix was applied overnight, and is now subject to rigorous testing.”

For Related News and Information:
Sports gambling news: NI SPORTGAMB <GO>
Top international sports stories: ISPO <GO>

--Edito: Bob Bensch."
Hehe bra av dem i det fallet var det ju ganska självklart att det var något fel men känns ju som mina bruinsodds inte var jättehöga läste här att de var 2.3 hos andra bolag och jag spelade till 2.28 men men kan ju bli fel då med aja så länge det är positivt för mig så är det lungt för mig
Jinx (+2)
Gammal 2012-01-25, 15:34   #2245

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Herre gud... Basel kvitterar i 78.e så min 8 oddsare är inne. 2 minuter senare får Vaduz straff... 3-2 Vaduz, lol. Lichtensten?! :P Jobba 3-3 nu då!
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:38   #2246

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Efter en halvknackig inledning är man nu uppe i 112% i ROI. Mirandes gjorde jobbet tillslut igår fick jag reda på idag av Maijadona.

Ska försöka hitta lite spel nu. Om jag postar några spel som andra redan tagit upp så vill jag inte ta åt mig någon ära. Orkar bara inte läsa tillbaka i träden idag

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 15:45   #2247

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Börjar med att kliva in på Slovenien mot Spanien i handbollen. Spanien är klara för semifinal och Slovenien har chansen om man vinner idag. Sen kommer det förmodligen inte att räcka då Kroatien lär slå Ungern.

Men ett motiverat Slovenien bör ha chansen mot ett klart Spanien.

3.75 på bwin känns ok!

Ogiltigt spel-ID: 743082

Senast redigerad av djungelhjul den 2012-01-25 klockan 15:47.
Gammal 2012-01-25, 15:57   #2248
Banned

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:

Hade det varit en annan spelare så kanske jag varit mer förlåtande men när man vet vilken idiot Balotelli är så får han räkna med att få skit också. Han borde då även veta bättre och spela med större "marginaler" och inte hela tiden hamna i sådan här situationer! Detta är ingen slump - killen har en hjärna som en ärta och kortsluter snabbare än Telias bredband!

Och iskall, ja det har du rätt i! Eller psykopat, vore väl en bättre benämning på honom?! Och narcissist!

Ni som tycker/tror han är oskyldig - titta och spola fram och åter så skall ni se att hans rörelsemönster i hela situationen går ut på att sätta det sista trampet i nyllet eller nacken på motspelaren.

Varför höjer/böjer han benet som han gör? Uppåt och sedan ett "bakåttramp" istället för rakt ned eller framåt som vore det naturliga! Nej, detta är kallt beräknande och med ett uppsåt - om än i stridens hetta och taget sekundsnabbt! Eller rättare sagt - detta är en reflexhandling från en nolla som är dum i huvudet!

För Balotelli är detta den rätta reflexen, hos en normal vore det att försöka undkomma att trampa på motståndaren!

Jaja, sopan kommer i alla fall aldrig få jubla över ett mål i alla fall!
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 16:11   #2249

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Senegal är ett av afrikanske mästerskapets bästa lag och idag är det skarpt läge efter förlusten mot Zambia. Ekvatorialguinea är värdnation och vann sin inledningsmatch.

Hade det inte varit så att Senegal fick stryk i sin första match hade jag inte spelat dem här. Idag måste man vinna och då ska klasskillnaden märkas. Jag väljer AH-1 till 2.35 hos bet365 då jag tror att det kan bli uddamålsseger...men förhoppningsvis gör Senegal jobbet ordentligt!

Ogiltigt spel-ID: 743103

drughen (+1)
Gammal 2012-01-25, 16:30   #2250

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Sen tror jag att Barca är sugna på att förnedra ett Real som knakar i fogarna med stridigheter. Real har inget riktigt svar emot Barcas offensiv och tar FCB en tidig ledning rullar det nog på. Spel på:

Ogiltigt spel-ID: 743122

Ogiltigt spel-ID: 743123

Svara

td