Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-25, 11:18   #2221

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Livespel

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
Novak Djokovic @ 1.44
600,00 kr Singel 25/01/2012 10:20:33 600,00
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 11:48   #2222

MrTilts avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 250
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Håller helt med om -1 på barca. Visst kanske dom är nöjda med X för att gå vidare. Men dom spelar hemma, och fansen vill se en vinst, och gärna med så stor marginal som möjligt. Det är inget vanligt El Classico nu heller, efter Pepes stämpling senast. Kommer även kika på Fouls till denna match!
Kommer nog gå in på något liknande. Real får köra på lite frammåt och Barcelona kan kanske spela lite mer avslappnat. Tyckte också att det såg ut som Barca har rullat runt lite mer i laget än vad real har gjort under mellanmatchen i ligan. Tror på ett par bollar fördel till Barcelona. Tungt blir det nog hur som helst för real.
MrTilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 11:58   #2223

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ja, det höll ju inte så länge :P Tyckte Ferrer imponerade i sista gamet i 1.a set och Djoko hade lite flyt som tog hem det. Han är och luktar på ett break, men har tyvärr svårt i egen serve.
Djocko ser faktiskt lite sliten ut. Kör ett till livespel men nu med spanjoren som vinnare till 15 gånger degen
Gammal 2012-01-25, 12:01   #2224

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Djocko ser faktiskt lite sliten ut. Kör ett till livespel men nu med spanjoren som vinnare till 15 gånger degen
Ja verkligen, men tog sig samman och vann det andra setet. Gick och handlade mat vid 4-2 Ferrer i Tiebreak, trodde det var klart då :P Har +7,5 på Ferrer som jag tror kommer sitta iaf! Fattas bara att han tar 2 i tiebreak nu för att torska 6-0 i 5.e

Btw. Hur gör jag när jag torskar ett 0, -0.5 bet? Vill alltså bara registrera loss på halva insatsen.

Senast redigerad av Gussen den 2012-01-25 klockan 12:03.
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 12:07   #2225

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ja verkligen, men tog sig samman och vann det andra setet. Gick och handlade mat vid 4-2 Ferrer i Tiebreak, trodde det var klart då :P Har +7,5 på Ferrer som jag tror kommer sitta iaf! Fattas bara att han tar 2 i tiebreak nu för att torska 6-0 i 5.e

Btw. Hur gör jag när jag torskar ett 0, -0.5 bet? Vill alltså bara registrera loss på halva insatsen.
Rätta det med -1/2 funktionen i rullgardinen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gussen (+3)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 12:24   #2226

Nystart

Standard

Citat:
Livespel

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
Novak Djokovic @ 1.44
600,00 kr Singel 25/01/2012 10:20:33 600,00
Grattis

Fick lov att gardera mitt +7,5 på Ferrer. Surt att han tappade direkt där i 3.e. Vid 4-1 blev jag tvungen att gardera.

1 Novak Djokovic vinner 3:e set med 6-1 Novak Djokovic v David Ferrer
(Nuvarande set - Resultat) 25/01/2012 Ingen 3.40 Levande
Gammal 2012-01-25, 12:26   #2227

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hehe bra start på dagen vart 30 games så under 31 gick in phew säkrade även upp med under 39,5 i andra så vart dubbelvinst gött
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 12:45   #2228

Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jävlar vad det jiddras i tråden grabbar. Jag missade en kväll och fick bläddra fram 6 sidor haha

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
O12 (+1), Maijadona (+5), Jinx (+2)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:08   #2229

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Här kommer ett spel som jag vet att du inte kommer gilla tompa

2012-01-25 20:45Carling CupLiverpool vs Man City 2 FT 500 2.650

Tycker att 2.65 är riktigt bra opå Man city idag. Man måste vinna den här matchen efter 0-1 förlusten på hemmaplan förra veckan.
Pools form kunde verkligen varit bättre , Helt bedrövliga senast mot Bolton och knappt mycket bättre än så i senaste hemmamatchen mot Stoke.

Ballotelli har fått fyra matchers avstängning..... Men jag tror att City kommer att överklaga den och då får han spela ikväll. (Tycker faktiskt inte att han borde bli avstängd för "trampen" i parkers huvud. Tycker det ser ut som om han tappar balansen samtidigt som han avlossar skottet och Parker kommer ju faktiskt "flygandes" in i Ballotelli)

Tankar om Afrika idag? Några handbollsdrag? Vilka lag har något att spela för? Hur många blir direktkvaliciferade till VM/OS?

Sitter och ruvar på två spel just nu.......
Gammal 2012-01-25, 14:16   #2230

Jinxs avatar

Standard

Citat:

Tycker att 2.65 är riktigt bra opå Man city idag. Man måste vinna den här matchen efter 0-1 förlusten på hemmaplan förra veckan.
Pools form kunde verkligen varit bättre , Helt bedrövliga senast mot Bolton och knappt mycket bättre än så i senaste hemmamatchen mot Stoke.

Ballotelli har fått fyra matchers avstängning..... Men jag tror att City kommer att överklaga den och då får han spela ikväll. (Tycker faktiskt inte att han borde bli avstängd för "trampen" i parkers huvud. Tycker det ser ut som om han tappar balansen samtidigt som han avlossar skottet och Parker kommer ju faktiskt "flygandes" in i Ballotelli)

Tankar om Afrika idag? Några handbollsdrag? Vilka lag har något att spela för? Hur många blir direktkvaliciferade till VM/OS?

Den tror jag att jag ryggar med ett +0 spel. Men vet du vad city har för inställning till cupen? Satsar de på den? Vet vi vad de ställer för gubbar på plan ikväll?

Har också sett på reprisen från Balotellis senaste drag. Väldigt svårt att säga om den sista trampen är medveten på något sätt men jag tycker verkligen inte det ser ut som det. I första läget ser det definitivt inte ut som han gör nåt fel men när Parker sedan ramlat tar ju Balotelli ett kliv och trampar på den gode Scott. Ser mest ut som han är lite oförsiktig möjligen. Nåja, city står och faller inte med Balotelli.
Gammal 2012-01-25, 14:16   #2231
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drughen Visa inlägg
hehe bra start på dagen vart 30 games så under 31 gick in phew säkrade även upp med under 39,5 i andra så vart dubbelvinst gött
Fint när man sitter på ö31.5 då!

-3u, nya tag.. nu kör vi!
drughen (+1)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:20   #2232

Nystart

Standard

Citat:

Jag tycker matchen är ett lotteri. City har inte direkt sett stekheta ut på senaste tiden, men det har å andra sidan inte liverpool heller. Man blir faktiskt inte ens förvånad när dom torskar mot bottenlag numera.

Däremot är jag tvärt emot din åsikt angående Balotelli-situationen. Jag är 99,999999% säker på att han gör det med flit. Det är en tydlig "kick" rörelse från Balotelli och helt onaturligt. Om vi säger så här. Hade han kunnat undvika att sätta dobbarna i huvudet på den liggande Parker? Svar ja. Med tanke på hans förflutna är jag inte ens förvånad. Jag tycker 4 matcher är enormt mesigt från FA, det betyder att dom ser det som vilken utvisning som helst (hans 3.e röda i år).

För övrigt letar jag startelvor till turk-matcherna (Trabz, Gala, Fener) :P (Baros saknas tydligen för Gala)

//Matty
Gammal 2012-01-25, 14:25   #2233

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen
Jag tycker matchen är ett lotteri. City har inte direkt sett stekheta ut på senaste tiden, men det har å andra sidan inte liverpool heller. Man blir faktiskt inte ens förvånad när dom torskar mot bottenlag numera.

Däremot är jag tvärt emot din åsikt angående Balotelli-situationen. Jag är 99,999999% säker på att han gör det med flit. Det är en tydlig "kick" rörelse från Balotelli och helt onaturligt. Om vi säger så här. Hade han kunnat undvika att sätta dobbarna i huvudet på den liggande Parker? Svar ja. Med tanke på hans förflutna är jag inte ens förvånad. Jag tycker 4 matcher är enormt mesigt från FA, det betyder att dom ser det som vilken utvisning som helst (hans 3.e röda i år).

För övrigt letar jag startelvor till turk-matcherna (Trabz, Gala, Fener) :P (Baros saknas tydligen för Gala)

//Matty
Men så gillar du ju inte "shitty" heller Matty Tycker faktiskt de såg bra ut mot tottarna i helgen. Ett av målen var ju bara en tabbe av Savic. Silvas passning till Nasris mål gav mig rysningar alltså. vilken spelbriljans den mannen besitter.

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-25 klockan 14:27.
Gammal 2012-01-25, 14:29   #2234

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

2012-01-25 17:00FotbollLibyen vs Zambia 2 FT 600 1.800

Libyen har haft andra saker att tänka på en fotboll det senaste året och var sämst rankat av lagen i grupp a på förhand . Man förlorade också första matchen mot värdlandet Evatorialguinea ( Världens mest svårstavade land?)
Zambia var rankat som nr 2 i gruppen men överraskade och slog självaste Senegal senast. ( Hur många av oss förlorade inte pengar i den matchen? )

Zambia borde vinna idag inte bara för att det är ett bättre lag utan för att de även har mycket mer rutin än Libyen.

2012-01-25 17:30FotbollChievo vs Siena -0.25 FT 600 1.975

Italenska cupen. Kvartsfinal mellan de kanske två sämsta kvarvarande lagen.
Inget av lagen har någonsin varit i semifinal så oavsett utgång kommer det skrivas historia ikväll.
Chievo är ett ganska starkt hemmalag med bara en förlust hittils i ligan i år.
Sienas bortastatestik är dock allt annat än bra. 0 vinster, 4 oavgjorda och 5 förluster är ingen munter läsning när man sätter sig i spelarbussen på väg till bortamatch
Idag saknar man även sin första målvakt Brkic.
Soap (+2)
Gammal 2012-01-25, 14:30   #2235

Nystart

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Men så gillar du ju inte "shitty" heller Matty
Haha nej verkligen inte. Men jag är ganska säker på min sak här. Det enda som kan lura mig är att det just är Balotelli (ryktet bedrar) eller att han bara är enormt klumpig.

Håller med om att Savic såg darrig ut! Är Kompany tillbaka nu? Känns som det gått 3 matcher. Silva + Aguero är viktigare för City än vad Messi-Xavi-Iniesta är för Barca. Silva + Aguero kanske är dom 2 bästa spelarna i PL denna säsongen. Som sagt magisk passning av Silva senast (underbar löpning av Nasri) och Aguero kan på egen hand skapa oro hos 2-3 försvarare.

Efter min sågning av Balotelli kom jag att tänka på... Tottenham. FA cupen i helgen, borta mot Watford. Jag går in på Tottenham till 1.565 samt Ö2.5 till 1.833 (pinnacle). Nog fan ska Tottenham ta detta?! (FA Cupen är nu deras enda realistiska titelchans)

Senast redigerad av Gussen den 2012-01-25 klockan 14:32.
Svara

td