Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-25, 00:01   #2191

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har inte dragit bort 5 % på dom men men brukar bli högst odds på betfair ändå! spelade dem imorse dock.
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 00:08   #2192

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Nej säg inte så killar.. E rädda tt förstöra:(

Då jag har haft en good run så kommer det säkerligen en bad one så be aware i tell u
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 00:27   #2193

fireass avatar

Standard

Lite tennis inför nattens spel:

Jag gillar Ferrers spel denna turnering, täcker hela planen med mycket mycket bra rörelse. 30 år och aldrig varit i bättre form. Jag hoppas på att Ferrer vinner, men föga är det troligt så 2.1 i odds för +7.5 kan väl kanske fungera
Novak såg också lite skakig ut i slutet av matchen mot Hewitt.

2 u på Ferrer +7.5 @ 2.1 roligt chansning

Senast redigerad av fireas den 2012-01-25 klockan 00:30.
Gammal 2012-01-25, 00:39   #2194

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

fireas, lägger du alltid in dina spel i ditt sheet innan spelstopp?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 07:35   #2195

fireass avatar

Standard

perfa, jag spelar rätt mycket från mobilen innan jag lägger mig, om jag e på bussen, i skolan osv. Då har jag många gånger inte möjlighet eller ork att ta mig in och skriva in det i sharps.

Speciellt när jag livar. Jag kollar på matcherna och livar. Avbryter inte matchtittandet för att skriva in i spreadsheetet. Men då jag vill hålla koll på allt jag spelar så skriver jag in det i efterhand (oavsett vad nån tycker , vet att Maijadona inte skriver in saker som inte kommit in i sheetet i tid (oavsett om det är vinst eller ej) för att undvika publikens vrål. Men jag vill ha ett sheet på alla mina spel och jag bryr mig inte vad folk säger

Som skrivet i mitt sheet så kan man gärna kontakta mig för att få printscreens då det varit ett par som undrat vad som pågått och då har jag skickat printscreens. Jag [har och] hade ju faktiskt varit lika skeptisk

________

Natten var ok, trodde faktiskt Errani hade en chans..Torsk på den men Sharapova levererade.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2)

Senast redigerad av fireas den 2012-01-25 klockan 07:45.
Gammal 2012-01-25, 07:42   #2196
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Ovanligt lite här på NHL-fronten måste jag säga. Nån som vet var Pejsson håller hus? wLn?

Sorry boys, har haft en del i skolan så har inte haft tid.. :(

Idag kör vi som vanligt!
fireas (+3), Jinx (+2)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 07:44   #2197

fireass avatar

Standard

School first
wLn (+3)
Gammal 2012-01-25, 08:39   #2198

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
perfa, jag spelar rätt mycket från mobilen innan jag lägger mig, om jag e på bussen, i skolan osv. Då har jag många gånger inte möjlighet eller ork att ta mig in och skriva in det i sharps.

Speciellt när jag livar. Jag kollar på matcherna och livar. Avbryter inte matchtittandet för att skriva in i spreadsheetet. Men då jag vill hålla koll på allt jag spelar så skriver jag in det i efterhand (oavsett vad nån tycker , vet att Maijadona inte skriver in saker som inte kommit in i sheetet i tid (oavsett om det är vinst eller ej) för att undvika publikens vrål. Men jag vill ha ett sheet på alla mina spel och jag bryr mig inte vad folk säger

Som skrivet i mitt sheet så kan man gärna kontakta mig för att få printscreens då det varit ett par som undrat vad som pågått och då har jag skickat printscreens. Jag [har och] hade ju faktiskt varit lika skeptisk

________

Natten var ok, trodde faktiskt Errani hade en chans..Torsk på den men Sharapova levererade.

Jag håller helt med dig. Mina spreads är till för mig i första hand och andra i andra hand. Om någon inte tror på mina spel bara för att jag lägger in dem efteråy har jag alltid prnt. screen att ta till. Men förhoppningsvis kommer jag efter ett tag här ha övertygat alla om att mina spel är legit, liksom du har gjort för dom flesta här att du är en walking

För övrigt svek Phoenix i natt när Toronto tog in första ML seger på 9 matcher! Jag spelade en teaser med +1,5 på Phoenix... men det kanske inte är meningen att mina NBA Teasers skall sitta

//Matty
fireas (+5)
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 08:51   #2199

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Och Bruins. Vilken svikare
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 08:58   #2200
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%

Standard

Citat:
Verkligen!! De har tappat stinget på senaste! :(

Var det någon som använde sig av tipset jag lade upp ang sportingbet?

Registrerade mig där, satte in 500kr fick 500kr insättningsbonus och tog därefter ut 500kr så att jag kunde spela endast med bonusen!

Plockade igår ut 800kr efter att ha uppfyllt omsättningsregler etc!

Tips till er andra som kanske missat!

Verkar vara lugnt på NHL-fronten några dagar nu.. Nu får jag rygga era fotbolls-spel här så återkommer jag med lite NHL när det är aktuellt igen
fireas (+3)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 09:00   #2201

Nystart

Standard

Citat:
Ja den var minst sagt oväntad! Men skapligt impad av Washington som vinner utan sina 3 bästa spelare! Helt uträknade och med endast 18 ombytta spelare gör man dessutom 5 mål mot vattentäta Boston!
wLn (+1), Jinx (+1)
Gammal 2012-01-25, 09:12   #2202

krigarNs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Helt galet! Mathieu Perrault med ett hat-trick, inte direkt en spelare man trodde skulle gå i bräschen inatt. En spelare som nätt och jämnt tog plats i Capitals inför säsongen (på bekostnad av Färjestad-liraren Mattias Sjögren) och som varit unhealthy scratch ett x antal matcher i år.

Chicago satt iaf! Detta trots att Kane ändå kom till spel. Nog trodde man att man kunde lita på NHL.com, men tydligen inte.

Och nu är det All-star uppehåll i en vecka, något jag tajmar in med en sväng till Åre.
Jinx (+3)
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 09:13   #2203

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Verkligen!! De har tappat stinget på senaste! :(

Var det någon som använde sig av tipset jag lade upp ang sportingbet?

Registrerade mig där, satte in 500kr fick 500kr insättningsbonus och tog därefter ut 500kr så att jag kunde spela endast med bonusen!

Plockade igår ut 800kr efter att ha uppfyllt omsättningsregler etc!

Tips till er andra som kanske missat!

Verkar vara lugnt på NHL-fronten några dagar nu.. Nu får jag rygga era fotbolls-spel här så återkommer jag med lite NHL när det är aktuellt igen
Snyggt jobbat. Jag har konton på ca 40 bolag och har bra koll på hur deras bonusar funkar. Om någon vill ha tips på enkla/bra bonusar så skicka ett PM till mig.
Redlineer (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 09:21   #2204

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill bara tacka er som hänger här för den skönaste dagboken på Sharps. Alltid roliga spel och trevligt snack

Tycker mig även ha hittat ett spel nu vid 10:00.
Adelaide United vs Newcastle Jets, sett de två senaste Adelaide spelat och tycker de har varit värda mer poäng en de fått. Har två giftiga anfallare(Djite och Van Dijk) och spelar ett offensivt spel. Det är dags för en 3 poängare idag. Newcastle Jets har jag ingen koll på mer än att de förlorat 12/15 senaste bortamatcherna. 2.05 @ Adelaide hos bet365 känns bra och spelas med 2 u.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 09:27   #2205

Nystart

Standard

Vad tror ni om turkiska ligan idag?

Tycker oddsen på Fener (1.758) samt Trabzonspor (1.649) känns spelbara. Någon som också kikat på dessa?
Svara

td