Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-23, 16:44   #2011

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Tidigt tips i NHL, pinnacle har Detroit Red Wings ö2.5 mål till riktigt fina 1.763

Känns som det kommer att sjunka en del!

Läste följande innan:

Detroit har gjort minst 3 mål i 18/22 hemmamatcher den här säsongen. Blues är 19-3-3 på hemmaplan, på bortaplan är man dock 8-9-3 vilket är relativt dåliga siffror. Lagen har spelat väldigt jämnt, 10-10 senaste 20 mötena lagen emellan. Men trots att Wings förlorat 10 matcher mot Blues, så har man lyckats göra många mål - i 17 av de senaste 20 mötena lagen emellan har Wings gjort 3 eller fler mål. I natt startar Halak för Blues, han har bra siffror för säsongen men har spelat något sämre än Elliott.

MVH
Tack wLn. SJälvklar rygg. Vad tror du om ett spel på Red Wings vinnare? Vågar man? Förra mötet på hemmais gjorde de ju en supervändning från 0-2 till 3-2 i sista perioden.

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-23 klockan 16:54.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 16:49   #2012

musse33s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1935
Standard

För er som funderar på UFC här är mina tankar om dom kommande matcherna kommer inte spela själv då jag tycker det är så jävla svårt domarna dömer så konstigt när dom tävlande själv inte ser till att vinna på TKO Sub eller KO så försöker hålla mej ifrån att spela.

Rashad Evans-Phil Davis 1,57-2,50 just nu på Bet365

Om man går på senaste matcherna dom gjort så såg Rashad riktigt bra ut i den så han är en väldigt motiverad favorit här jag tror att han kommer vinna detta men tror inte det kommer bli så jävla lätt för Phil är bra han med. Han har brottningen som sin bas så jag tror han kommer försöka ta det till mattan han har varit skada från och till precis som Rashad har men att ta ner Evans kommer inte bli så lätt men tror Rashad vinner på KO i andra om nu inte Phil kan få ner han då har han en chans att ta han, men på förhand håller jag Rashad som vinnare.

Rashad Evans:
Skill Breakdown
Charts are compiled based on results from all fights.
Total Fights: 17
Record: 21-1-1
Summary: Takedowns, takedown defense

Phil Davis:
Skill Breakdown
Total Fights: 6
Record: 9-0-0
Summary: Wrestling

Chael Sonnen-Michael Bisping 1,22-4,50

Allt annat en Chael vinst skulle vara förvånade om ni vill hör på lite trash talk youtuba hans namn väldigt underhållande Chael vinner lätt såg kanon fin ut i senaste fighten Bisping hoppar in med 1 veckas förberedelser tanken var att han skulle möte en annan denna helg (kommer inte ihåg vem nu)Chael är säkraste vinnaren. Bisping vill ha det stående Chael kommer press på för att ta det till mattan får se vem som får sin vilja igenom men tror på Chael här såg kanon ut senast som sagt.

Chael Sonnen:
Skill Breakdown
Total Fights: 14
Record: 27-11-1
Summary: Excellent wrestler, constant pressure

Michael Bisping:
Skill Breakdown
Total Fights: 19
Record: 23-3-0
Summary: Standup, heart, adapts to any situation, fitness

Demian Maia-Chris Weidman 2,30-1,62

Svåraste matchen att lösa vem som helst kan vinna men jag tror Demian kan vara mannen som stoppar Chris som är obesegrad så här långt det är därför han är favorit men jag tror inte han kan leva upp till det Demian är tuff bra på golvet, nått säger mej att han kommer vinna.Lite svårt och se vart Chris vill ta fighten här mattan eller stå och boxas ? Demian är nog på vart det än går så på pappret en väldigt jämn match oddset lockar på Demian som är minst lika bra som Chris.

Demian Maia:
Skill Breakdown
Total Fights: 13
Record: 15-3-0
Summary: submissions

Chris Weidman:
Skill Breakdown
Total Fights: 4
Record: 7-0-0
Summary: Wrestling, athleticism, quick learner

Så tre ettor 4,40xpengarna för den som vill prova detta jag avstår själv men ville bara dela med mej av mina tankar inför helgen.

Lycka till den som provar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2), wLn (+2)

Senast redigerad av musse33 den 2012-01-23 klockan 16:53.
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 16:56   #2013

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Tidigt tips i NHL, pinnacle har Detroit Red Wings över 2,5 mål till riktigt fina 1.763

Läste följande innan:

Detroit har gjort minst 3 mål i 18/22 hemmamatcher den här säsongen. Blues är 19-3-3 på hemmaplan, på bortaplan är man dock 8-9-3 vilket är relativt dåliga siffror. Lagen har spelat väldigt jämnt, 10-10 senaste 20 mötena lagen emellan. Men trots att Wings förlorat 10 matcher mot Blues, så har man lyckats göra många mål - i 17 av de senaste 20 mötena lagen emellan har Wings gjort 3 eller fler mål. I natt startar Halak för Blues, han har bra siffror för säsongen men har spelat något sämre än Elliott.

MVH
Över 2.5 finns till 1.70 på Betsafe! För övrigt ett väldigt bra spel.

EDIT: Jag tyckte det stod över 3, inte över 2.5

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-01-23 klockan 17:33.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 17:06   #2014

Standard

Tillägger detta till Detroit också:

As well as Halak has played as of late, he's just 2-3-1 with a 4.35 goals-against average against Detroit..

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
wLn (+1)
Gammal 2012-01-23, 17:18   #2015

Standard

BTW så vann Montenegro i vattenpolon Jinx

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-23, 17:23   #2016

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
BTW så vann Montenegro i vattenpolon Jinx
FCUK oxå. bra rekat då. synd att oddset droppade så jävligt
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 17:29   #2017

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
FCUK oxå. bra rekat då. synd att oddset droppade så jävligt
Verkligen. Ja dem vann med 4 bollar t.o.m. men jag visste inte ens hur fan det fungerade i vattenpolo om det var set eller mål som räknades, så jag vågade mig inte på ett HCP. Tydligen spelar dem 4 perioder och det är mål som räknas

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-23, 17:29   #2018

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Standard

Jag går emot folk i villarreal - Gijon matchen och kör x2 till 2.11 gånger pengarna där istället. Då Gijons form är bättre på bortaplan än vad villarreal har hemma dock så är det en del champions league-matcher i den statistiken men men känns som det är över 50% chans att det blir x eller 2 enligt mig i denna matchen. Och om man ser till mina spel förra veckan förutom igår så kommer det bli en 1:a och då hjälper jag ju er som spelat på villarreal istället så är win/win
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 18:07   #2019

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drughen Visa inlägg
Jag går emot folk i villarreal - Gijon matchen och kör x2 till 2.11 gånger pengarna där istället. Då Gijons form är bättre på bortaplan än vad villarreal har hemma dock så är det en del champions league-matcher i den statistiken men men känns som det är över 50% chans att det blir x eller 2 enligt mig i denna matchen. Och om man ser till mina spel förra veckan förutom igår så kommer det bli en 1:a och då hjälper jag ju er som spelat på villarreal istället så är win/win
Räknar du bara ligan så har gijon helt ok borta statistik senaste 5, 2-1-2.
(spöade även malaga hemma förra matchen)
Jag tror också på dem vilket min rek visar dock är vi ganska ensamma på sharps som tror detta =)
drughen (+5)
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 18:29   #2020

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av musse33 Visa inlägg
Hittade att jag har en parley levande eller jag har 2 till som jag är med på än men denna avgörs i dag

Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Barcelona Barcelona v Real Betis
(Resultat efter fulltid) 15/01/2012 Ingen 1.071 Vinst
2 Real Madrid Real Madrid v Athletic Bilbao
(Resultat efter fulltid) 22/01/2012 Ingen 1.16 Vinst
3 Villarreal Villarreal v Sporting Gijon
(Resultat efter fulltid) 23/01/2012 Ingen 1.80 Levande
4 Man City Wigan v Man City
(Resultat efter fulltid) 16/01/2012 Ingen 1.40 Vinst
5 Sunderland Sunderland v Swansea
(Resultat efter fulltid) 21/01/2012 Ingen 1.72 Vinst

Så den ska jag heja in i kväll

Är det en modifierad som du ryggat av mig? Hoppas det

/trägen vinner!
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 18:33   #2021

phekstroms avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1615

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Jag tror också på dem vilket min rek visar dock är vi ganska ensamma på sharps som tror detta =)
Jag har faktiskt spelat Gijon +0.5 om det är till hjälp.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 18:41   #2022

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Gött då är det flera i alla fall som tycker så missade din rek
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 18:53   #2023
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Tack wLn. SJälvklar rygg. Vad tror du om ett spel på Red Wings vinnare? Vågar man? Förra mötet på hemmais gjorde de ju en supervändning från 0-2 till 3-2 i sista perioden.
Wings är starka hemma.. Gick in på 5/5U på Ö2.5 på Wings, och håller nog där.. Ska kolla läget lite och återkommer med en mindre "analys"
Jinx (+4)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 19:04   #2024

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Maijadona, hur mår foten?

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 19:12   #2025

krigarNs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Tidigt tips i NHL, pinnacle har Detroit Red Wings ö2.5 mål till riktigt fina 1.763

Läste följande innan:

MVH
Värt att notera är Halak's statistik i de senaste matcherna.12-0-2 de 14 senaste. 9 insläppta de senaste 8. 3 av de 5 senaste har han hållit nollan.

Men självklart, Detroits 16 raka hemmavinster talar sitt tydliga språk. Laget går som tåget just nu och ifall man fortsatt får vara skadefria är det inte helt omöjligt att man slår rekordet i hela NHL-historien (tror det är 20).

Förresten, inkluderar Ö 2.5 sudden och straffar? 4 av lagets senaste 7 vinster har varit på straffar och 2 på sudden.

Citat:

Som du kanske märker ovan skulle iaf inte jag spela på Wings. De har 8-2-0 senaste 10, men som jag nämde är endast 2 av dessa vinster vid full tid.

Blues har dessutom än bättre statistik de senaste 10 (8-1-1) och senaste förlusten var mot just Detroit, i Detroit. Revanchlusta?

Självklart är Wings favoriter, men det är inget jag skulle spela på. Tvärtom har jag spelat på en rak 2:a till 3.30 hos Unibet (nu sänkt till 3.15). ML kom dock inte på fråga med tanke på de båda lagens straffstatistik (5-0 vs 1-5).

Förresten så är inte målvakt i Wings bekräftad ännu. Ifall det är Conklin som vaktar buren så tveka inte på 2:an!
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td