Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-22, 18:40   #1906

musse33s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1935
Standard

Illa där dog matchen :( ohh well bra match trots allt
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 18:43   #1907

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av musse33
Goal Goal Goooallllll !! Go go go Arsenal fy tusan vilken spännade slut det är, Mertesacker är den räddande ängel så här långt synd att Arsenal har bränt så många chanser 2 "klara" som jag sätt missade först halvlek så vet ej hur den såg ut.
Helt annat Arsenal i andra halvlek musse. Första var de hopplösa men andra mycket jämn.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 19:14   #1908

musse33s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Helt annat Arsenal i andra halvlek musse. Första var de hopplösa men andra mycket jämn.
Tycket dom gjorde det bra i andra synd bara att dom brände så många chanser dom hade illa ja ja omtag och köra igen.
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 19:17   #1909
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Inatt hade jag bara ett spel som inte satt, men vad f*n hände? När jag somnade servade llodra/zim vid ställningen 5-2 första set till L/Z. Vaknar upp och ser 5-7, 6-7?!?!?! Ibland förstår man sig bara inte på vissa spelare.
Skit samma, en förlust ska inte få drar ner hela denna fantastiska AO-vecka som vi lämnar bakom oss med över 30 units på plus-sidan. Inatt ser det dock svårt ut med liren, många tuffa matcher. Jag tror spelare som Nishikori och gasquet kan skrälla, och lägger dem i en dubbel till löjliga 9,5x pengarna med 1 unit, dock inget jag rekar. Som sagt, tufft utbud i AO, och jag går faktiskt in på en hockeymatch idag.

Dagens Spel:

Wolfsburg Grizzley\'s@1,90 Money Line(Bwin)
Wolfsburg är ett av mina favoritlag i DEL, och dom brukar vara väldigt stabila. För närvarande parkerar man 4:e plats i tabellen, med 6 poäng upp till berlin som ligger 1:a. Man har också enbart 4p upp till tvåan, vilka man garanterat kommer satsa på att gå förbi för att få en enklare väg i slutspelet och slippa berlin innan finalen. Man har enbart två skador vad jag kan se, på spelare som inte är speciellt viktiga. Wolfsburg har en bred trupp och är en stor förening. Man är som allra bäst hemma, men det ska inte spela någon roll idag. Man möter Augsburg som har haft en riktigt bedrövlig säsong så här långt, även om det sett lite bättre ut på slutet. Man har haft extremt mycket skador säsongen igenom, och även om vissa komit tillbaka så fattas fortfarande tunga pjäser. De seanaste sex mötena dessa lagen emellan har i fem av fallen slutat med Wolfsburgseger, och när vi då får 1.90 ML På ett av de bättre lagen i tyska DEL så hugger jag med en slant av den mindre valören.

Skrällen:
Ana Ivanovic@4,20(Pinnacle)

Nu är det så att jag verkligen gillar ivanovic, och dessutom är hon så förbannat söt att man inte kan sluta titta på henne, så risken finns att denna reken är lite vinklad just för att jag så gärna vill ha henne vidare. Hur som helst så möter hon inatt Petra Kvitova som är riktigt , riktigt bra. Hon servar grymt och har en makalöst fin forehand. DOCK har Ivanovic visat mycket stark form i år hittils, hon älskar Australian Open och det kanske allra viktigaste: Hon har 3-0 inbördes mot kvitova, som brukar ha stora problem med ivanovic. 2 av dessa matcher är dessutom på hardcourt. Ana har sagt att hon känner sig maximalt formtoppad och att hon siktar på titeln, även om det kanske inte räcker ända dit. Hon har dock varit i final i AO innan, och helt omöjligt är det inte, för på WTA touren kan det mesta hända.
Petra har sett väldigt ojämn ut hittils.. hon var riktigt nära på att åka ut i andra rundan där hon låg breakdown i 3:e avgörande set, men vände.
Jag kommer enbart lägga en unit på detta spelet, men värdet är enorm med tanke på att Ivanovic faktiskt har 3-0 inbördes. Dock är petra rättmätig favorit, det ska sägas.

Vidarebefordrat från tennis-killen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 19:23   #1910

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Inatt hade jag bara ett spel som inte satt, men vad f*n hände? När jag somnade servade llodra/zim vid ställningen 5-2 första set till L/Z. Vaknar upp och ser 5-7, 6-7?!?!?! Ibland förstår man sig bara inte på vissa spelare.
Skit samma, en förlust ska inte få drar ner hela denna fantastiska AO-vecka som vi lämnar bakom oss med över 30 units på plus-sidan. Inatt ser det dock svårt ut med liren, många tuffa matcher. Jag tror spelare som Nishikori och gasquet kan skrälla, och lägger dem i en dubbel till löjliga 9,5x pengarna med 1 unit, dock inget jag rekar. Som sagt, tufft utbud i AO, och jag går faktiskt in på en hockeymatch idag.

Dagens Spel:

Wolfsburg Grizzley\'s@1,90 Money Line(Bwin)
Wolfsburg är ett av mina favoritlag i DEL, och dom brukar vara väldigt stabila. För närvarande parkerar man 4:e plats i tabellen, med 6 poäng upp till berlin som ligger 1:a. Man har också enbart 4p upp till tvåan, vilka man garanterat kommer satsa på att gå förbi för att få en enklare väg i slutspelet och slippa berlin innan finalen. Man har enbart två skador vad jag kan se, på spelare som inte är speciellt viktiga. Wolfsburg har en bred trupp och är en stor förening. Man är som allra bäst hemma, men det ska inte spela någon roll idag. Man möter Augsburg som har haft en riktigt bedrövlig säsong så här långt, även om det sett lite bättre ut på slutet. Man har haft extremt mycket skador säsongen igenom, och även om vissa komit tillbaka så fattas fortfarande tunga pjäser. De seanaste sex mötena dessa lagen emellan har i fem av fallen slutat med Wolfsburgseger, och när vi då får 1.90 ML På ett av de bättre lagen i tyska DEL så hugger jag med en slant av den mindre valören.

Skrällen:
Ana Ivanovic@4,20(Pinnacle)

Nu är det så att jag verkligen gillar ivanovic, och dessutom är hon så förbannat söt att man inte kan sluta titta på henne, så risken finns att denna reken är lite vinklad just för att jag så gärna vill ha henne vidare. Hur som helst så möter hon inatt Petra Kvitova som är riktigt , riktigt bra. Hon servar grymt och har en makalöst fin forehand. DOCK har Ivanovic visat mycket stark form i år hittils, hon älskar Australian Open och det kanske allra viktigaste: Hon har 3-0 inbördes mot kvitova, som brukar ha stora problem med ivanovic. 2 av dessa matcher är dessutom på hardcourt. Ana har sagt att hon känner sig maximalt formtoppad och att hon siktar på titeln, även om det kanske inte räcker ända dit. Hon har dock varit i final i AO innan, och helt omöjligt är det inte, för på WTA touren kan det mesta hända.
Petra har sett väldigt ojämn ut hittils.. hon var riktigt nära på att åka ut i andra rundan där hon låg breakdown i 3:e avgörande set, men vände.
Jag kommer enbart lägga en unit på detta spelet, men värdet är enorm med tanke på att Ivanovic faktiskt har 3-0 inbördes. Dock är petra rättmätig favorit, det ska sägas.

Vidarebefordrat från tennis-killen

Synd att hockeyn startade vid 18.30 =(
Tack ändå!
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 19:29   #1911

krigarNs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Dessutom hade de 40-0 i game 8. Kollaps
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 19:34   #1912
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krigarN Visa inlägg
Dessutom hade de 40-0 i game 8. Kollaps
Ja, riktigt tungt, gick in med 5U på den..

Oj, visste inte att hockeyn börjat! Förlåt mig!! Har försökt att inte sitta så mycket o följa matcherna idag, jag verkar jinxa förmycket

Så därför lade jag mina bet idag, sen gick ifrån.. Det gick vägen!

Snyggt spelat på Manchester-lagen idag Maijadona, ryggade dig här!

Kan väl komma med ett litet NHL-tips till kl 21.00 då.

Kör 1U på Boston rak och 2u på Boston ML.

Trevlig söndag på er!
Jensw (+2)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 20:04   #1913

fireass avatar

Sharp$: 1507
Standard

Det kan bli en härlig dag

Hittills har live spelen gått bra och har 4 spel för dagen kvar.

14.43 U plus hittills

Varför är jag så glad fastän jag kan förlora på alla spelen som jag har kvar?

Jo för oavsett så har jag gått plus 2 u idag

Men mina maränger klarar detta idag!!!!

4-1 kom igen nu!!!!!! hade blivit så glad!!

EDIT:

Om jag kan hålla mig från Tennisen och hockeyn inatt så är det +2 u
Maijadona (+3)

Senast redigerad av fireas den 2012-01-22 klockan 20:06.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 20:08   #1914

Jensws avatar

Standard

oj levante har startat riktigt risigt.
är iofs första matchen jag ser med dem hemma , de kanske alltid är så här dåliga?=)

Hoppas de lyckas lotta in en snart.
Gammal 2012-01-22, 20:12   #1915

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
oj levante har startat riktigt risigt.
är iofs första matchen jag ser med dem hemma , de kanske alltid är så här dåliga?=)

Hoppas de lyckas lotta in en snart.
Safade 0-0 live faktiskt. Helt klart det vanligaste resultatet i La Liga. Har inte sett Levante på ett tag men de var bra innan. Dock rätt klar över att Zaragoza är ännu sämre. Helt sjukt egentligen att se den här matchen efter att ha sett Arsenal - Man Utd. Det är ju helt sjukt vilket kvalitetsskillnad. Kan knappt hålla mig för skratt när jag ser Zaragoza alltså.

EDIT: Riktigt snyggt spelat idag fireas. Ryggade dig på Barcelona spelen.
fireas (+5)

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-22 klockan 20:14.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 20:34   #1916

Jensws avatar

Standard

Ah, jag struntade i att livea.

Skulle vara bra att se en prognos på topptippset då jag har levante spik kvar där.
kanske man kan safea upp, men jag betvivlar att det är mycket mer än kaffepengar!
Gammal 2012-01-22, 21:10   #1917

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Riktigt skönt när bägge huvuddragen sitter!
Dock ligger veckan fortfarande på minus, ska jaga kapp de gr¨na siffrorna nu under de sista timmarna av veckan ( är det en "sharp" taktik? )

Kör 100:- på oavgjort i handbollen. tror det kommer dra hop sig i slutet plus att båda lagen blir nöjda med ett poäng.

Funderar även på att livea Marseille vändning....... Någon som har några kvällstips.

Förlåt för att jag ryggade Rayo fieras... Annars hade du väl varit 100% idag :-)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 21:14   #1918

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
(Nuvarande resultat 0-1) Marseille -1.25 @ 1.675
500,00 kr Singel 22/01/2012 20:15:30 500,00 0,00

(Nuvarande resultat 0-1) Marseille-1.5 @ 2.025
500,00 kr Singel 22/01/2012 20:15:30 500,00 0,00

Någon som kollar Inter? Såg att Lazio precis gjorde 0-1. Värt att livea vändning?
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 21:18   #1919

Sharp$: 65
Standard

spelar på ö3.5 mål Real Madrid - Athletic Bilbao @ 1.83 -Bet365

2 mål efter 24min, ser ljust ut =)

Senast redigerad av paffe den 2012-01-22 klockan 21:54.
paffe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 21:48   #1920

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bilbao ser bra ut! xD

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td