Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-20, 22:50   #1771
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Jag som är trög bara. Menar vad är UFC för något?
Google är din vän! Kampsport! Rek från en kille som brukar ha koll på läget.. är trött på alla minusdagar, så nu får det vara nog... sista pengarna på pinnacle på denna dubbeln... annars är jag nere o spelar på 10-20kr per bet imorgon..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+10)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 22:59   #1772

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Haha. Du har fixat fram så bra lir de senaste dagarna så känner att jag inte har råd att missa ditt spel , Men blir nog både första och sista gången jag spelar på Kamp(sport?)

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
Jim Miller @ 1.57
Pat Barry @ 1.57
Doubles, 1 Spel * 400,00 kr 20/01/2012 22:01:45 400,00 0,00
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 23:02   #1773
wLn

wLns avatar

Bäää

Standard

Citat:
Haha. Du har fixat fram så bra lir de senaste dagarna så känner att jag inte har råd att missa ditt spel , Men blir nog både första och sista gången jag spelar på Kamp(sport?)

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
Jim Miller @ 1.57
Pat Barry @ 1.57
Doubles, 1 Spel * 400,00 kr 20/01/2012 22:01:45 400,00 0,00
Säg inte så nu! Well, nu kör vi!

Första och sista gången!
Gammal 2012-01-21, 02:07   #1774

musse33s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg

Första och sista gången!

Det där är väldigt osäkert allt kan hända men tyvärr så tror jag Barry får svårt möter en kille på 1.98 med mycket bättre räckvid Barry är "bara" 1.80 om jag inte är helt fel ute själv skulle jag sätta en peng på morecraft som barry möter och Guillard miller matchen blir tuff men tror mer på miller men guillard har bra kraft i slagen om han får in en träff så är det god natt miller.

Tror så här miller kommer göra mycket att ta fighten till mattan lyckas han hålla sig från att träffas och hålla ut och ta ner han så kommer han ta guillard miller är bättre där, guillard kommer från en förlust som ingen trodde skulle hända så han kommer ha det i huvet och inte rusa in som han gjorde då, det talar för miller för jag tror ju längre matchen lider så talar det mer för miller.

Själv kommer jag inte spela på det jag har lärt mej efter att ha titta på UFC dom senaste åren att allt kan hända och kommer hända men lycka till ni som gör det.

Men om jag skulle tippa så skulle jag kört morecraft miller my 2 cents

Mitt tips:
Melvin Guillard-Jim Miller 2@1,57
Duane Ludwig-Josh Neer 2@1,72
Mike Easton-Jared papazian [email protected]
Pat Barry-Christian Morecraft 2@2,50

Men som sagt väldigt svårt att tippa jag har sett stora favoriter fall förut för att dom inte har kommit in i matchen eller underskattat sin motståndare som Melvin gjorde i sin senaste match och han byte tränare efter det, men inte deras fel om han inte följer planen dom gjort upp innan och rusar in och tror han ska dominera han och springer in och blir knockad i först ronden.

Så får se om han lärt sig nått eller blir för försiktig att gå på en sån nött igen kan hindra han nu men vi får se.

Hur som helst lycka till all ni som spelar let´s go for

Senast redigerad av musse33 den 2012-01-21 klockan 02:09.
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-21, 05:29   #1775

dino352s avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 187
Standard

Suveränt spelat av Djokovic , fransmannen hade dock problem med knät så man var lite orolig för walkover eftersom jag spelat under 25,5 games .
Dags för lite sömn så man är pigg och vaken till PL-matcherna .
dino352 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-21, 09:32   #1776
wLn

wLns avatar

Bäää

Standard

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av musse33 Visa inlägg
Det där är väldigt osäkert allt kan hända men tyvärr så tror jag Barry får svårt möter en kille på 1.98 med mycket bättre räckvid Barry är "bara" 1.80 om jag inte är helt fel ute själv skulle jag sätta en peng på morecraft som barry möter och Guillard miller matchen blir tuff men tror mer på miller men guillard har bra kraft i slagen om han får in en träff så är det god natt miller.

Tror så här miller kommer göra mycket att ta fighten till mattan lyckas han hålla sig från att träffas och hålla ut och ta ner han så kommer han ta guillard miller är bättre där, guillard kommer från en förlust som ingen trodde skulle hända så han kommer ha det i huvet och inte rusa in som han gjorde då, det talar för miller för jag tror ju längre matchen lider så talar det mer för miller.

Själv kommer jag inte spela på det jag har lärt mej efter att ha titta på UFC dom senaste åren att allt kan hända och kommer hända men lycka till ni som gör det.

Men om jag skulle tippa så skulle jag kört morecraft miller my 2 cents

Mitt tips:
Melvin Guillard-Jim Miller 2@1,57
Duane Ludwig-Josh Neer 2@1,72
Mike Easton-Jared papazian [email protected]
Pat Barry-Christian Morecraft 2@2,50

Men som sagt väldigt svårt att tippa jag har sett stora favoriter fall förut för att dom inte har kommit in i matchen eller underskattat sin motståndare som Melvin gjorde i sin senaste match och han byte tränare efter det, men inte deras fel om han inte följer planen dom gjort upp innan och rusar in och tror han ska dominera han och springer in och blir knockad i först ronden.

Så får se om han lärt sig nått eller blir för försiktig att gå på en sån nött igen kan hindra han nu men vi får se.

Hur som helst lycka till all ni som spelar let´s go for

Riktigt trevlig analys, och igår efter att jag lagt en ganska stor summa på UFC-dubbeln så insåg jag att Barry inte var så självklar... men det visade sig att det gick bra ändå!

Tack för dina tankar och ord ang UFC!
Gammal 2012-01-21, 09:42   #1777
wLn

wLns avatar

Bäää

Standard

Zimonjic/Llodra@1,67(Betway)
Ganska sunkigt odds att singla, men jag tycker ändå den bör vara ganska safe. I skrivande stund spelar Llodra mot murray, i vad som troligen blir hans sista match i singelturneringen. När han åkt ur där, blir 100% fokus på att plocka hem titeln i dubbeln med zimonjic. Man är som jag skrev häromdagen troligen top 3 i dubbeltennis, men idag bör man få bekänna lite färg. Man har hittils fått en väldigt enkel resa, och man har spelat riktigt bra dubbeltennis, mot lite sämre par. Idag står Paes/stepanek för motståndet, och det är två bra lirare, inget snack om saken. Dock är dom helt nya tillsammans och har tidigare spelat med andra partners. Att byta dubbelpartner efter många år med en annan är ungefär som att byta golfklubbor eller liknande. Det tar ett tag innan man vänjer sig, och ett rutinerat par som Llodra/Zimonjic som spelat ihop så otroligt länge ska inte kunna besegras här. Dessutom har stepanek visat väldigt skral form på slutet, och det finns en fotskada som ligger och klämmer. Llodra/zim spelas med ett par units.

(4/10u)

Passa på att lägga på den ganska tidigt! Oddset lär droppa! (Nere på 1.60 på betsafe!)

GOGO

Och som vanligt så är det inte min analys eller rek, jag vidarebefordrar bara för att hjälpa er boys!
Maijadona (+8)
Gammal 2012-01-21, 11:20   #1778

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 561

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja nu har jag följt denna tråd passivt ett tag och tänkte bidra med lite tankar
Burnley - Derby County
Jag har spelat Derby County i denna match då de har bra form och vunnit alla fem matcher hittills 2012 dock bara med ett mål. De är ett bortasvagt lag med endast en vinst på senaste 5 bortamatcherna. Burnley har också spelat bra med fyra segrar på de sex senaste i ligan så tror det kommer bli en jämn match och därav så spelar jag Derby AH +0/+0,5 i denna match till 2.23 betfair. ett annat tänkbart spel är under 2.5 då Burnley snittat 1.5 gjorda mål de senaste 6 matcherna och Derby snittar 1 mål och även vunnit 4 av sina 5 senaste matcher med 1-0 det ska även tilläggas att derby släppt in 2 mål på de 6 senaste matcherna och att Burnley om man räknar bort FA-cupen endast släppt in 2 mål på de 5 senaste med så tror det blir en tight och jämn match 1.94 på under 2.5 mål på betfair.

Vill bara säga att det gått dåligt sista veckan så förmodligen så ska man spela mot det jag säger men tror på en tight match med X eller uddamålsseger och vinst på X och Derby känns lockande!
Maijadona (+5)
drughen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-21, 11:21   #1779

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:

Första och sista gången!
Dina nattspel är guld värda! 100% på dina ryggar!

Kanske skulle gå över och bara spela Kampsport om det är så lätt att vinna på

Härligt med lördag, Vad spelas idag?
wLn (+5)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-21, 11:26   #1780
wLn

wLns avatar

Bäää

Standard

Citat:
Dina nattspel är guld värda! 100% på dina ryggar!

Kanske skulle gå över och bara spela Kampsport om det är så lätt att vinna på

Härligt med lördag, Vad spelas idag?
Hehe, dessa spel som räddar upp min kassa!

Igår satte jag UFC-fyrling (vågade inte posta här), UFC-dubbel (den jag posta här) och tennis-trippel (kombinerade dubbeln och singelspelet jag tipsade här om)

Blev massor av skönt plus igår!

Senegal och Senegal -1,5hcp (spela på betsafe mellan 13.00-15.00, happy hour!!)
Elfenbenskusten (spela på betsafe mellan 13.00-15.00, happy hour!!)
Tala El Geish-Ghazl El Mahallah - 1 halvtid (låg insats)
Liverpool över 7.5 hörnor
Hoffenheim - Hannover 96 - 1
St. Mirren - Celtic Ö2.5

Dessa tänkte jag spela idag.

Vad är era tankar?
Maijadona (+5)
Gammal 2012-01-21, 11:46   #1781

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Jag har spelat

Senegal -1.5
Fulham vinst ( Och att de håller 0an i ett separat spel)
Heerenveen -1

Sen sitter jag och funderar på everton med AH - , Beror på om samba spelar eller ej. (Yakubo är avstängd)

Sitter du på något bra drag?
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-21, 11:58   #1782

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Jag tror mig ha hittat ett fint spel tills imorgon.

De Graafschap - Heerenveen. 21/1 - 12 18:45

Jag väljer att spela 2.an @1.70 på bet365, jag lägger även en mindre peng på -2 @3.90.

De Graafschap har 9 förluster på sina 10 senaste matcher och man har endast mäktat med 6 gjorda mål och släppt in 29. Laget har som sagt usel form och förlorade 2 träningsmatcher i januari (0-3 mot Leverkusen samt 1-4 mot Nurnberg). Dessutom saknar man 3 givna mittfältare, kaptenen Roger Meyer, veteranen Yuri Rose samt skadade Jussi Kujala och det är stora frågetecken hur man skall formera laget. (från officiella hemsidan)

Heerenveen har i sin tur 7 vinster, 2 oavgjorda och 1 förlust (PSV 1-5) på sina 10 senaste matcher. Laget har endast 1 förlust sedan den 20.e augusti! I januari har man slagit Leverkusen 4-2 samt Hannover 1-0. Inga skadeproblem att rapportera.

Heerenveen är extremt kontringsskickliga, och De Graafschap är i sin tur extremt svaga på att försvara sig mot kontringar. Exempelvis släpptes samtliga 7 mål in på omställningar under träningsmatcherna i januari. Om Heerenveen spräcker nollan är jag säker på dom kommer ges fina chanser att öka på ledningen ytterligare! (därav -2 spel)

Rygga på egen risk. Lycka till!

// Matty

Jag vill passa på att lyfta min rek på Heerenveen. Oddset har börjat krypa nedåt nu och är nere på 1,66 på Bet365.
Jensw (+2), drughen (+3), wLn (+2), dino352 (+2), RealBigfoot (+2)
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-21, 12:26   #1783

Sharp$: 6072

Standard

Citat:
Hehe, dessa spel som räddar upp min kassa!

Igår satte jag UFC-fyrling (vågade inte posta här), UFC-dubbel (den jag posta här) och tennis-trippel (kombinerade dubbeln och singelspelet jag tipsade här om)

Blev massor av skönt plus igår!

Senegal och Senegal -1,5hcp (spela på betsafe mellan 13.00-15.00, happy hour!!)
Elfenbenskusten (spela på betsafe mellan 13.00-15.00, happy hour!!)
Tala El Geish-Ghazl El Mahallah - 1 halvtid (låg insats)
Liverpool över 7.5 hörnor
Hoffenheim - Hannover 96 - 1
St. Mirren - Celtic Ö2.5

Dessa tänkte jag spela idag.

Vad är era tankar?
Den matchen var igår och om du ska spela på den så spela 3-0 för det blev det hahah

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-21, 12:27   #1784

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Jag vill passa på att lyfta min rek på Heerenveen. Oddset har börjat krypa nedåt nu och är nere på 1,66 på Bet365.
Fortfarande 1.70 på betsafe! tack förresten!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
wLn (+1)
Gammal 2012-01-21, 12:29   #1785

Standard

Raonic för faaaaaan jobba på nu.

train TJUU TJUUUUU
Svara

td