|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-01-20, 22:50 | #1771 |
Google är din vän! Kampsport! Rek från en kille som brukar ha koll på läget.. är trött på alla minusdagar, så nu får det vara nog... sista pengarna på pinnacle på denna dubbeln... annars är jag nere o spelar på 10-20kr per bet imorgon..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+10) |
|
2012-01-20, 22:59 | #1772 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
Haha. Du har fixat fram så bra lir de senaste dagarna så känner att jag inte har råd att missa ditt spel , Men blir nog både första och sista gången jag spelar på Kamp(sport?)
Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Jim Miller @ 1.57 Pat Barry @ 1.57 Doubles, 1 Spel * 400,00 kr 20/01/2012 22:01:45 400,00 0,00 |
2012-01-20, 23:02 | #1773 | |
Citat:
Första och sista gången! |
||
2012-01-21, 02:07 | #1774 |
Det där är väldigt osäkert allt kan hända men tyvärr så tror jag Barry får svårt möter en kille på 1.98 med mycket bättre räckvid Barry är "bara" 1.80 om jag inte är helt fel ute själv skulle jag sätta en peng på morecraft som barry möter och Guillard miller matchen blir tuff men tror mer på miller men guillard har bra kraft i slagen om han får in en träff så är det god natt miller. Tror så här miller kommer göra mycket att ta fighten till mattan lyckas han hålla sig från att träffas och hålla ut och ta ner han så kommer han ta guillard miller är bättre där, guillard kommer från en förlust som ingen trodde skulle hända så han kommer ha det i huvet och inte rusa in som han gjorde då, det talar för miller för jag tror ju längre matchen lider så talar det mer för miller. Själv kommer jag inte spela på det jag har lärt mej efter att ha titta på UFC dom senaste åren att allt kan hända och kommer hända men lycka till ni som gör det. Men om jag skulle tippa så skulle jag kört morecraft miller my 2 cents Mitt tips: Melvin Guillard-Jim Miller 2@1,57 Duane Ludwig-Josh Neer 2@1,72 Mike Easton-Jared papazian [email protected] Pat Barry-Christian Morecraft 2@2,50 Men som sagt väldigt svårt att tippa jag har sett stora favoriter fall förut för att dom inte har kommit in i matchen eller underskattat sin motståndare som Melvin gjorde i sin senaste match och han byte tränare efter det, men inte deras fel om han inte följer planen dom gjort upp innan och rusar in och tror han ska dominera han och springer in och blir knockad i först ronden. Så får se om han lärt sig nått eller blir för försiktig att gå på en sån nött igen kan hindra han nu men vi får se. Hur som helst lycka till all ni som spelar let´s go for Senast redigerad av musse33 den 2012-01-21 klockan 02:09. |
|
2012-01-21, 05:29 | #1775 |
Suveränt spelat av Djokovic , fransmannen hade dock problem med knät så man var lite orolig för walkover eftersom jag spelat under 25,5 games .
Dags för lite sömn så man är pigg och vaken till PL-matcherna . |
|
2012-01-21, 09:32 | #1776 | ||
Citat:
Riktigt trevlig analys, och igår efter att jag lagt en ganska stor summa på UFC-dubbeln så insåg jag att Barry inte var så självklar... men det visade sig att det gick bra ändå! Tack för dina tankar och ord ang UFC! |
|||
2012-01-21, 09:42 | #1777 |
Zimonjic/Llodra@1,67(Betway)
Ganska sunkigt odds att singla, men jag tycker ändå den bör vara ganska safe. I skrivande stund spelar Llodra mot murray, i vad som troligen blir hans sista match i singelturneringen. När han åkt ur där, blir 100% fokus på att plocka hem titeln i dubbeln med zimonjic. Man är som jag skrev häromdagen troligen top 3 i dubbeltennis, men idag bör man få bekänna lite färg. Man har hittils fått en väldigt enkel resa, och man har spelat riktigt bra dubbeltennis, mot lite sämre par. Idag står Paes/stepanek för motståndet, och det är två bra lirare, inget snack om saken. Dock är dom helt nya tillsammans och har tidigare spelat med andra partners. Att byta dubbelpartner efter många år med en annan är ungefär som att byta golfklubbor eller liknande. Det tar ett tag innan man vänjer sig, och ett rutinerat par som Llodra/Zimonjic som spelat ihop så otroligt länge ska inte kunna besegras här. Dessutom har stepanek visat väldigt skral form på slutet, och det finns en fotskada som ligger och klämmer. Llodra/zim spelas med ett par units. (4/10u) Passa på att lägga på den ganska tidigt! Oddset lär droppa! (Nere på 1.60 på betsafe!) GOGO Och som vanligt så är det inte min analys eller rek, jag vidarebefordrar bara för att hjälpa er boys! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+8) |
|
2012-01-21, 11:20 | #1778 |
Ja nu har jag följt denna tråd passivt ett tag och tänkte bidra med lite tankar
Burnley - Derby County Jag har spelat Derby County i denna match då de har bra form och vunnit alla fem matcher hittills 2012 dock bara med ett mål. De är ett bortasvagt lag med endast en vinst på senaste 5 bortamatcherna. Burnley har också spelat bra med fyra segrar på de sex senaste i ligan så tror det kommer bli en jämn match och därav så spelar jag Derby AH +0/+0,5 i denna match till 2.23 betfair. ett annat tänkbart spel är under 2.5 då Burnley snittat 1.5 gjorda mål de senaste 6 matcherna och Derby snittar 1 mål och även vunnit 4 av sina 5 senaste matcher med 1-0 det ska även tilläggas att derby släppt in 2 mål på de 6 senaste matcherna och att Burnley om man räknar bort FA-cupen endast släppt in 2 mål på de 5 senaste med så tror det blir en tight och jämn match 1.94 på under 2.5 mål på betfair. Vill bara säga att det gått dåligt sista veckan så förmodligen så ska man spela mot det jag säger men tror på en tight match med X eller uddamålsseger och vinst på X och Derby känns lockande! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5) |
|
2012-01-21, 11:21 | #1779 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
Dina nattspel är guld värda! 100% på dina ryggar!
Kanske skulle gå över och bara spela Kampsport om det är så lätt att vinna på Härligt med lördag, Vad spelas idag? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+5) |
2012-01-21, 11:26 | #1780 | |
Citat:
Igår satte jag UFC-fyrling (vågade inte posta här), UFC-dubbel (den jag posta här) och tennis-trippel (kombinerade dubbeln och singelspelet jag tipsade här om) Blev massor av skönt plus igår! Senegal och Senegal -1,5hcp (spela på betsafe mellan 13.00-15.00, happy hour!!) Elfenbenskusten (spela på betsafe mellan 13.00-15.00, happy hour!!) Tala El Geish-Ghazl El Mahallah - 1 halvtid (låg insats) Liverpool över 7.5 hörnor Hoffenheim - Hannover 96 - 1 St. Mirren - Celtic Ö2.5 Dessa tänkte jag spela idag. Vad är era tankar? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5) |
||
2012-01-21, 11:46 | #1781 |
Jag har spelat
Senegal -1.5 Fulham vinst ( Och att de håller 0an i ett separat spel) Heerenveen -1 Sen sitter jag och funderar på everton med AH - , Beror på om samba spelar eller ej. (Yakubo är avstängd) Sitter du på något bra drag? |
|
2012-01-21, 11:58 | #1782 | |
Citat:
Jag vill passa på att lyfta min rek på Heerenveen. Oddset har börjat krypa nedåt nu och är nere på 1,66 på Bet365. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+2), drughen (+3), wLn (+2), dino352 (+2), RealBigfoot (+2) |
||
2012-01-21, 12:26 | #1783 | |
Citat: