Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-20, 13:34   #1741

Valleyos avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4120
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Wooooo, ännu en sån där natt då man bara vill låsa in sig i en källare och boffa tändargas! varför vänder det inte? Houston har en kanonledning in i andra halvlek men lyckas bara göra 24!!!! poäng på 3Q och 4Q och vinner sen med 2 poäng, så att linan på -4,5 går förlorad. Philly skämmer ut sig hemma mot Islanders, jag väljer bort att ta boston för dagen och tar San Jose hemma istället. Jag väljer att inte spela Pens utan tar L.A. istället (LA är bannade ifrån spel överhuvudtaget), och jag väljer fel tennisspel att rygga (din trippel hjälpte dock wLn).

Jag förstår inte hur jag ska bära mig åt för att gå vinnande :/

Känns det inte som att du letar bets i lite allt möjligt? Även inom sånt som du kanske faktiskt inte har koll på, bara för att du har så mycket tid (har jag för mig att du nämnt tidigare). Hitta den sport eller liga du kan hyfsat och börja leta spel istället för att betta hejvilt. Det är mitt tips.

Sen bara för att man är hyfsat insatt i någonting så garanterar det inte vinst då lag som Houston helt plötsligt ser ut som att de spelar offense med en badboll. Varians finns alltid med i bilden, ibland har man tur, ibland otur.

Hoppas det vänder för dig!

Senast redigerad av Valleyo den 2012-01-20 klockan 13:41.
Valleyo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 13:48   #1742

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Men dålig i fjärde set
Men till slut så fint spelat!!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 14:04   #1743

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg

Känns det inte som att du letar bets i lite allt möjligt? Även inom sånt som du kanske faktiskt inte har koll på, bara för att du har så mycket tid (har jag för mig att du nämnt tidigare). Hitta den sport eller liga du kan hyfsat och börja leta spel istället för att betta hejvilt. Det är mitt tips.

Sen bara för att man är hyfsat insatt i någonting så garanterar det inte vinst då lag som Houston helt plötsligt ser ut som att de spelar offense med en badboll. Varians finns alltid med i bilden, ibland har man tur, ibland otur.

Var precis min tanke, kollar man ditt sheet så är det ju rätt blandat mellan olika sporter. Precis som Valleyo säger så finns ju alltid variansen med i bilden men det blir ju inte direkt mindre om man hoppar på allt som rör sig i bettingväg. Just a thought...
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 14:31   #1744

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Kom på att jag spelade en parlay i början av veckan. Den får vi inte glömma

Spelbekräftelse - Spel 36 - Internet Tid då spelet placerades: 17/01/2012 11:18:00 Skriv ut

Val
Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat
1 Fulham Fulham v Newcastle
(Resultat efter fulltid) 21/01/2012 Ingen 2.00 Levande
2 Sunderland Sunderland v Swansea
(Resultat efter fulltid) 21/01/2012 Ingen 1.83 Levande
3 Roma Roma v Cesena
(Resultat efter fulltid) 21/01/2012 Ingen 1.36 Levande
4 Milan Novara v Milan
(Resultat efter fulltid) 22/01/2012 Ingen 1.40 Levande
5 Real Madrid Real Madrid v Athletic Bilbao
(Resultat efter fulltid) 22/01/2012 Ingen 1.16 Levande
6 Villarreal Villarreal v Sporting Gijon
(Resultat efter fulltid) 23/01/2012 Ingen 1.80 Levande
7 Bayern München Borussia M'gladbach v Bayern München
(Resultat efter fulltid) 20/01/2012 Ingen 1.61 Levande
8 Schalke Schalke v VfB Stuttgart
(Resultat efter fulltid) 21/01/2012 Ingen 1.83 Levande

Flervalspel
Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Vinst Utdelning
8-val 1 200,00 200,00 8.506,91

Dagens spel:
2012-01-20 19:00IshockeyFrölunda vs Modo 1 FT 500 1.900

Ikväll drar ju även Bundesligan igång med BM mot BM spelade en 2a där redan innan jul och tror fortfarande att det är ett bra spel. Ribery saknas i Bayern och Dante ( Valeramavarning på hans frisyr) saknas i Borussia.

2012-01-20 16:53FotbollBorussia M vs Bayern München 2 FT 1000 1.610

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-22 klockan 00:16.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 14:48   #1745

Sharp$: 6072

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo Visa inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Var precis min tanke, kollar man ditt sheet så är det ju rätt blandat mellan olika sporter. Precis som Valleyo säger så finns ju alltid variansen med i bilden men det blir ju inte direkt mindre om man hoppar på allt som rör sig i bettingväg. Just a thought...
Det kanske ser ut så men som jag sa så letar jag väldigt länge och hoppar bara på saker där jag anser rekarna vara tillräckligt bra för att faktiskt motivera ett spel.

Och det jag kan bäst är PL och NHL (följer bägge dagligen, har gjort i många många år), och det är dem ligorna som går absolut sämst :/ jag har lixom gjort dem försöken också och haft samma slutsats; det går bara inte att välja rätt.

Visst kan det kännas som att om man har koll på ligorna så borde det ju ge en en viss edge men som ni ser nudå så väljer jag ju fel spel i dem ligorna jag kan också, oftast där förlusterna har varit som störst.

Må vara en "loser"-tanke men jag har alltid haft lika mkt tur som Kalle Anka och haft karma som Hitler respawn liksom. På ett 90+5 mål jag får med mig så får jag 20 stycken emot mig för att vara krass.

Men sen är jag bara hobbyspelare också, det som är värst är ju att jag är en sån otroligt dålig förlorare så jag blir lika sur för en 10a som för en 1000-lapp

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 14:57   #1746

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Jag är V:13 F:12 P:0 och 110% ROI på rekar från dig tompa.

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-20 klockan 15:00.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 15:08   #1747

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Jag är V:13 F:12 P:0 och 110% ROI på rekar från dig tompa.
Så det är egentligen bara NHL och ryggarna jag gör fel då?

Har typ 10 stycken, alla med gröna sheet efter 100+ spel som jag ryggar härinne och jag väljer ändå alltid fel spel

Ett litet intressant exempel ifrån mitt dagliga liv på hur mycket tur jag har är:

När jag var yngre var jag duktig på hockey. Jag blev med i tv-puckslaget och bröt benet i sista träningsmatchen säsongen innan. Dem gipsade det och jag gick 6 veckor innan dem kom på att det växte fel så dem bröt av det igen och operera mig. Jag tog av mig gipset 2 veckor innan tv-pucken startade och fick inte vara med så mycket p.g.a. bristande kondition.

Säsongen efter var Flygis Sjöberg tränare för Brynäs J18, vi snackade lite och jag var påväg att gå över till dem. Då får Flygis sparken och jag blir bortglömd.

2 år senare så är jag med i uttagningen till ett div 1 lag, spelar i förstakedjan hela försäsongen. 1 vecka innan truppen skall registreras får jag en puck i fejset och missar en vecka hockey. När jag kommer tillbaks har dem glömt att registrera mig och jag får inte spela div 1 förns efter jul, då hade laget redan förlorat så mycket att ingen var och titta på oss iaf.

Känner mig förfördelad i livet lixom... :/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)

Senast redigerad av tompa87 den 2012-01-20 klockan 15:16.
Gammal 2012-01-20, 15:14   #1748

Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Citat:
Det kanske ser ut så men som jag sa så letar jag väldigt länge och hoppar bara på saker där jag anser rekarna vara tillräckligt bra för att faktiskt motivera ett spel.

Och det jag kan bäst är PL och NHL (följer bägge dagligen, har gjort i många många år), och det är dem ligorna som går absolut sämst :/ jag har lixom gjort dem försöken också och haft samma slutsats; det går bara inte att välja rätt.

Visst kan det kännas som att om man har koll på ligorna så borde det ju ge en en viss edge men som ni ser nudå så väljer jag ju fel spel i dem ligorna jag kan också, oftast där förlusterna har varit som störst.

Må vara en "loser"-tanke men jag har alltid haft lika mkt tur som Kalle Anka och haft karma som Hitler respawn liksom. På ett 90+5 mål jag får med mig så får jag 20 stycken emot mig för att vara krass.

Men sen är jag bara hobbyspelare också, det som är värst är ju att jag är en sån otroligt dålig förlorare så jag blir lika sur för en 10a som för en 1000-lapp
Tjo.

NHL har utvecklats de senaste åren. De 15-20 första omgångarna av årets säsong var rena vilda västern. Alla slog alla. Lag som varit B2B2B2 vann mot ett lag som varit obesegrat 5 raka och vilat osv osv. Sedan tyckte jag det "normaliserades" aningen, men nu har det börjat blir riktigt ovisst igen. Lönetaket har ju verkligen gjort sitt jobb, och nu finns knappt några stensäkra matcher så som det finns i fotbollen.

Jag har själv haft en stentung period med enormt mkt stolpe ut senaste tiden. Jag var bla 3/10 sekund från att klonka 60 units på Björndale-vinst innan jul. Det känns som att var tredje basketspel skiter sig med 0,5-1p. Men jag vet att det kommer att släppa så småning om. Jag har därför tagit de lugnt ett par dagar nu för att köra igång till helgen.

Jag har fått lära mig den hårda vägen att det är extremt viktigt att vara konsekvent i sitt bettande. Om du hittar en bra capper och du vill rygga honom/henne. Rygga då ALLA spel varje dag! Jag failade kapitalt under årets NFL säsong genom att missa/avstå att spela en del veckor. Som exempel hade killen 80% vinster efter ca 30 spel (3 omgångar). Jag valde att rygga, och han gick säkert 2-8 den veckan (årets sämsta omgång). Omgången efter vågade jag inte rygga, och visst fan gick han stabilt som fan (8-2). Då tänkte jag "jaha nu måste jag rygga igen", vilket jag gjorde. Hur tror ni det gick? Jo han gick 2-7 ... Veckan efter studstade han tillbaka med 6-3. Totalt spelade jag 5 veckor av 12-14? Jag lyckades pricka in hans enda 3 förlustveckor för säsongen!! (en bedrift i sig) Hans totala record för grundspelet blev 122-75-7 (5-1 slutspelet so far). En dyrköpt läxa!

Mvh
Matty
phekstrom (+5), Maijadona (+10)
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 15:19   #1749

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gussen Visa inlägg
Tjo.

NHL har utvecklats de senaste åren. De 15-20 första omgångarna av årets säsong var rena vilda västern. Alla slog alla. Lag som varit B2B2B2 vann mot ett lag som varit obesegrat 5 raka och vilat osv osv. Sedan tyckte jag det "normaliserades" aningen, men nu har det börjat blir riktigt ovisst igen. Lönetaket har ju verkligen gjort sitt jobb, och nu finns knappt några stensäkra matcher så som det finns i fotbollen.

Jag har själv haft en stentung period med enormt mkt stolpe ut senaste tiden. Jag var bla 3/10 sekund från att klonka 60 units på Björndale-vinst innan jul. Det känns som att var tredje basketspel skiter sig med 0,5-1p. Men jag vet att det kommer att släppa så småning om. Jag har därför tagit de lugnt ett par dagar nu för att köra igång till helgen.

Jag har fått lära mig den hårda vägen att det är extremt viktigt att vara konsekvent i sitt bettande. Om du hittar en bra capper och du vill rygga honom/henne. Rygga då ALLA spel varje dag! Jag failade kapitalt under årets NFL säsong genom att missa/avstå att spela en del veckor. Som exempel hade killen 80% vinster efter ca 30 spel (3 omgångar). Jag valde att rygga, och han gick säkert 2-8 den veckan (årets sämsta omgång). Omgången efter vågade jag inte rygga, och visst fan gick han stabilt som fan (8-2). Då tänkte jag "jaha nu måste jag rygga igen", vilket jag gjorde. Hur tror ni det gick? Jo han gick 2-7 ... Veckan efter studstade han tillbaka med 6-3. Totalt spelade jag 5 veckor av 12-14? Jag lyckades pricka in hans enda 3 förlustveckor för säsongen!! (en bedrift i sig) Hans totala record för grundspelet blev 122-75-7 (5-1 slutspelet so far). En dyrköpt läxa!

Mvh
Matty
Låter precis som mig det där har massor me cappers jag vill följa men ska man flatbetta blir det jävligt dyrt och den kassan har jag inte just nu tyvärr. Väljer man bara ut en så singulerar man ju ut en stackare vars ROI kommer sjunka med 10-15% den dagen/veckan/månaden och det känns ju osjyst i sig

train TJUU TJUUUUU
Maijadona (+5)
Gammal 2012-01-20, 15:24   #1750

muskalis avatar

Sharp$: 295

NFL 2021
Stats: 89 - 94 - 2
ROI: 92.47%
Vinstprocent: 48.63%

Standard

Mina dagens spel:

Ogiltigt spel-ID: 730602

Ogiltigt spel-ID: 730614

Ni får gräva djupare i matcherna om ni vill följa! Måste åka nu så hinner inte göra en större analys
muskali är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 15:35   #1751

Sharp$: 380

Nystart
Stats: 177 - 180 - 6
ROI: 119.37%
Vinstprocent: 49.58%

Standard

Citat:
Låter precis som mig det där har massor me cappers jag vill följa men ska man flatbetta blir det jävligt dyrt och den kassan har jag inte just nu tyvärr. Väljer man bara ut en så singulerar man ju ut en stackare vars ROI kommer sjunka med 10-15% den dagen/veckan/månaden och det känns ju osjyst i sig
Haha ja precis, man pajjar deras record direkt Skämt åt sido.

https://twitter.com/#!/Richsports1981

Där har du och ni andra en stabil capper. Han har betalspel, men släpper oftast 1 spel gratis per dag på sin twitter.
Jensw (+5), Jinx (+2)
Gussen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 17:59   #1752

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Emmen-Apeldoorn
Willem II-Eindhoven

Testar en dubbel med över 2.5 i båda dessa matcher. Förutsättningarna finns.

2.72@bet365.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 19:31   #1753

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Tror riktigt hårt på Genk idag ( Vi har mys/tv kväll så jag hinner inte med någon lång rek)

2012-01-20 20:27FotbollGenk vs St.-Truidense -1 AH FT 750 1.475
Gammal 2012-01-20, 19:47   #1754

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 524
Standard

Richsports betalspel postas dagligen på sbr. Han hade en dålig dag igår.
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 19:50   #1755

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Skräll i handbollen idag?

Norge måste ta poäng för att inte ryka ur nu när Slovenien slog Island.

Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
Norge0.0 @ 5.00
100,00 kr Singel 20/01/2012 18:51:22 100,00 0,00

Oavgjort0.0 @ 12.00
100,00 kr Singel 20/01/2012 18:51:22 100,00 0,00
Svara

td