Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-18, 11:53   #1501

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Blev det 1-1 när Brighton spelade hemma? Någon som såg första mötet?

Fan idag är det ju El Clasico. Känner mig otroligt ambivalent för hur man ska spela här. Känns helt omöjligt. Magkänslan säger kryss men samtidigt känns kryss rakt av sällan som ett bra spel. Hade varit kul att höra vad fireas har för tankar här. Real Madrid att gå vidare till 2.40 @ Bet365 känns faktiskt lite smålockande. Samtidigt fick ju Madrid rätt ordentligt med smisk senast på Bernabeu. Nån som har tänkt på nåt spel i mini-el clasico idag?

Yes brighton fick bara 1-1 hemma.

El classico känns svårt som alltid, men jag tycker ändå det lutar lite mer åt RM denna gång. Hur många gånger till förlorar morinho?
Fast jag vågar inte lägga några spel ännu...
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 12:07   #1502

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw
Yes brighton fick bara 1-1 hemma.

El classico känns svårt som alltid, men jag tycker ändå det lutar lite mer åt RM denna gång. Hur många gånger till förlorar morinho?
Fast jag vågar inte lägga några spel ännu...
Lite komiskt att linan för kort är satt till 7.5 hos Bet365. Ger en fingervisning om var "nivån" kommer att ligga ikväll haha. Spelade på Madrid i förra el clasicon eftersom jag tycker denna säsong har de spelat bättre mot de övriga lagen i ligan än vad barcelona har gjort. Men sedan fick de däng ändå hemma mot Barca. Och Morinhos snack om att "de satte sina lägen, vi brände våra" köper jag inte. Barca var bättre i den matchen i mina ögon. Men alltid lika kul att höra på Morinhos undanflykter och konspirationsteorier varje gång han förloror. Han måste vara världens sämsta förlorare den mannen.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 12:13   #1503

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

sov i 12 timmar för att komma över gårdagen, vaknar upp till ännu en förlorande NHL natt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 12:17   #1504

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
sov i 12 timmar för att komma över gårdagen, vaknar upp till ännu en förlorande NHL natt.
Trist att höra. Var väl lite halvskrällar i NHL:en inatt? Men ryggade du tennisdubbeln? satt fin-fint. Några intressanta spelideer idag Tompa?
Gammal 2012-01-18, 12:20   #1505
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tennisdubbeln satt långt inne, men den satt!

Tennisen täckte upp en skitnatt av NHL (igen)

Dags att jobba lite på BM för min del känner jag!

Nå, vad spelas idag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 12:23   #1506

Standard

Citat:
Trist att höra. Var väl lite halvskrällar i NHL:en inatt? Men ryggade du tennisdubbeln? satt fin-fint. Några intressanta spelideer idag Tompa?
Idag orkar jag inte bry mig om att leta tyvärr, alldeles för deppigt att se hela kontot försvinna

Jo men jag tog trippeln istället :/ så den sket sig också, blandade in dem där 2 matcherna i 3 tripplar men alla 3 torskade så.. :/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-18, 12:24   #1507

Jinxs avatar

Standard

Ja var ju bra spänning i båda matcherna. Hatten av för Maijadona som livade Tomic på över 2 i odds.

Kan se lite spelvärde i Mallorca ikväll eventuellt. Detta lag var ändå ganska bra i La Liga förra säsongen men inledde svagt denna säsong, ekonomiska problem etc. Men nu känner man igen dem igen och skulle kunna se att de fixar kryss mot Bilbao idag för att sedan satsa på hemmamatchen. Llorente är väl tillbaka i Bilbao som också är traditionellt hemmastarka men fan vet. Skulle kunna se en skräll här idag. Någon som sitter på nån bra sida där man kan se laguppställningar för cupen? Lyckas inte hitta nåt
wLn (+1), Maijadona (+3)

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-18 klockan 12:33.
Gammal 2012-01-18, 12:28   #1508

Standard

Ok, ett kan ni få:

Egyptiska ligan

Samoha -El maqsah

Över 2,5 mål @ ca: 2.

2 offensiva lag som hellre gör 3 än vinner med 1-0.
Smouha 4/6 senaste över och El Magsah 3/6. El magsah har gjort mål i sina 5 senaste matcher.

train TJUU TJUUUUU
Jinx (+2)
Gammal 2012-01-18, 14:29   #1509

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Skönt Med Tennisen! Till wLn som fixade fram det liret! Med lite fler sådana kan man kanske kunna hamna på gröna siffror till slut

Mina spel idag kommer från franska andra ligan och jag spelar mer på att motståndarlagens brister än på "mina" lags förmågor.

2012-01-18 20:00FotbollAngers vs Troyes 1 FT 400 1.900

Angers har 4-2-3 på hemmaplan medans Troyes har 0-5-4 på bortaplan.
Förra matchen förlorade Troyes hemma mot Arles (ett av ligans sämsta lag) med 0-1 efter att ha gjort självmål och fått två försvarare utvisade, däribland deras lagkapten Enza Yamissi. Dessa två är idag avstängda och jag tror att Troyes bortastatestik kommer vara ännu mörkare läsning efter kvällens drabbning! Nästan 2 gånger pengarna kan jag inte låta bli!

2012-01-18 20:00FotbollArles vs Reims 2 FT 400 2.250

Arles (läs ovan) Ligger under strecket. Förlorade senaste hemma matchen med 5-1
(sedan van de ju över Troyes men som ni kan läsa ovan är det nästan svårt att förlora med sådan matchutveckling)
Idag saknar man 12! spelare på grund av skador,avstängningar och Afrikanskamästerskapen.

Reims Ligger två i tabellen ( varning ska dock utfärdas beroende på att Riems är ett utstuderat "hemmalag" )

2012-01-18 20:00PARLAY: 2 spel parlay 200 4.290
2012-01-18 20:00FotbollAngers vs Troyes10.000
2012-01-18 20:00FotbollArles vs Reims20.000
Jinx (+3), phekstrom (+5), Pejsson (+5), musse33 (+5), tompa87 (+5), drughen (+5), fireas (+5), puffra (+3)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:34   #1510

Jinxs avatar

Standard

Snyggt. Fint rekat Maijadona. Ryggar direkt!

Och naturligtvis tack och bock till wLn för tennisen!
Maijadona (+2)
Gammal 2012-01-18, 14:36   #1511

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Standard

Citat:
Lite komiskt att linan för kort är satt till 7.5 hos Bet365. Ger en fingervisning om var "nivån" kommer att ligga ikväll haha. Spelade på Madrid i förra el clasicon eftersom jag tycker denna säsong har de spelat bättre mot de övriga lagen i ligan än vad barcelona har gjort. Men sedan fick de däng ändå hemma mot Barca. Och Morinhos snack om att "de satte sina lägen, vi brände våra" köper jag inte. Barca var bättre i den matchen i mina ögon. Men alltid lika kul att höra på Morinhos undanflykter och konspirationsteorier varje gång han förloror. Han måste vara världens sämsta förlorare den mannen.
Du har nån på din bild som nog tar upp kampen med Mourinho
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:36   #1512

phekstroms avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1615

Standard

Jag tar rygg på dig här, det verka vettigt tack osv.
Maijadona (+2)
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:36   #1513

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Jag var ju faktiskt på förra El Clasicon så jag borde ju ha något bra spel här....Men det har jag inte Håller med om att Barcelona absolut var det bästa laget och andra halvleken hade de total kontroll. Dock missade Real ( Ronaldo) två solklara lägen som borde vart mål. Nu är det som sagt cup. Båda lagen nöjda med oavgjort? 0-0 Kanske?
Jinx (+2)
Gammal 2012-01-18, 14:38   #1514

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 243
Standard

Hejsan. Ny här på sharps
Har hittat en match som jag tycker verkar intressant, det gäller Ligue 2 i Frankrike, inget jag har nån koll på så frågar er.

Lens tar emot Clermont. Clermont leder ligan med 11 vinster, 4 kryss och 4 förluster. Lens ligger på 16:e plats med 6 vinster, 5 kryss och 8 förluster. Clermont har även bäst form av alla de senaste 6 matcherna.

Clermontvinst står i 4,2 ggr pengarna på bet365. Vet någon varför oddset är så högt eller kan någon kolla närmare på det? Kan det vara för att Lens bara har 2 förluster senaste 9 hemmamatcherna? Clermont har trots allt bara förlorat en bortamatch på senaste 10 matcherna i Ligue 2. Verkar ju helt klart spelvärt!?
frad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 14:39   #1515

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Idag orkar jag inte bry mig om att leta tyvärr, alldeles för deppigt att se hela kontot försvinna

Jo men jag tog trippeln istället :/ så den sket sig också, blandade in dem där 2 matcherna i 3 tripplar men alla 3 torskade så.. :/
Tycker du ska testa att flatbetta 1% av rullen per spel ett tag. Du hittar ju många bra spel ,men känns som att du har otur när du värderar dem innsatsmässigt. Gissar att du har en hitrate på runt 60 %.har jag rätt?
Jinx (+5)
Svara

td