Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-17, 23:22   #1486

musse33s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1935
Standard

Sista spelet lagt för i dag hoppas denna skit dag slutar bättre än den började :( annars blir det ett fett minus i dag......att det alltid ska börja så dåligt samma visa förra veckan med. ugh

Rygga på egen risk min form är väl inte på topp( men när man läser runt så verkar det vara mer än mej som är ur slag med undatag för några) men har lite gott och blandat i natt får logga ur innan jag hittar nått mer att satsa på

Lycka till alla får hoppas på svarta siffror i morgon eller gröna alla mina spel hittade här inga "egna" får bli mer varm i kläderna först.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5), Jinx (+3)

Senast redigerad av musse33 den 2012-01-17 klockan 23:25.
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 23:32   #1487

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Jag kör även ett par några mer seriösa nhl-spel

Ogiltigt spel-ID: 724590

Ogiltigt spel-ID: 724573

Ogiltigt spel-ID: 724551

Storparleyen var mest för att se hur formen sitter
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 23:33   #1488

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Maijadona, kör du inte sökfunktionen när du lägger in dina spel? om du bara skriver första bokstäverna i lagets namn i tomma rutan så kommer matchen upp och du slipper fylla i alla detaljer. Bara en tanke som slog mig när jag ryggade din NHL-dubbel.
Maijadona (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 23:37   #1489
Franzen Buttboy

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Funderat på att testa en underdog i NHL någon gång Pejsson?
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 23:55   #1490

Pejssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av isbjorn Visa inlägg
Funderat på att testa en underdog i NHL någon gång Pejsson?
Det händer, men dom spel jag lägger baseras mest på div. tabeller, form, inbördes möten osv. Jag antar att spelbolagen har ungefär samma kriterier när dom sätter oddsen. Jag spelar dessutom oftast parleys och att sätta flera u-dogs i en sådan, nja, det är svårt nog ändå
Tittar även på hur andra här spelar men tror jag inte på ett spel så spelar jag inte det, enkelt va?

Ett annat alternativ är ju att slaviskt följa dina spel, det ger ju garanterat vinst
Gammal 2012-01-18, 00:39   #1491

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Maijadona, kör du inte sökfunktionen när du lägger in dina spel? om du bara skriver första bokstäverna i lagets namn i tomma rutan så kommer matchen upp och du slipper fylla i alla detaljer. Bara en tanke som slog mig när jag ryggade din NHL-dubbel.
Inte ens vetat att det fanns någon sökfunktion
Tack för tipset Jinx! Inatt tar vi den . ônskar jag kunde vara uppe och jobba in matcherna inatt. Men i ett svagt ögonblick så sa jag att jag kunde vara med på ett möte på jobbet tidigt imorgon
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 01:38   #1492

muskalis avatar

Sharp$: 295

NFL 2021
Stats: 89 - 94 - 2
ROI: 92.47%
Vinstprocent: 48.63%

Standard

Kevin anderson för i helvete
muskali är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 09:41   #1493

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Tennis-rek, via ********* och C4E som jag pratar mycket med, han har mycket bra koll på tennisen och det är mycket tack vare honom jag har typ 9-2-1 i tennisen (allt är inte inlagt i spread)

Dubbel: Tomic+Anderson

[email protected]
Tycker detta är en ganska självklar dubbel. Ni som följde stakhovskys första match vet att han borde varit utslagen redan, och att han hade någon form av Ukrainsk gud på sin sida som hjälpte han att vända en match från 3 matchbollar down. Förvisso en stark prestation i sig, men att dömma av highlightsen från matchen så spelade han allt annat än bra. Detta samtidigt som Anderson gjorde potatismos av Nielsen, och vann buslätt med 3-0. En otroligt formsvag Stakhovsky ska inte ha en chans här.

[email protected]
Tomic gjorde som bekant en makalös vändning mot verdasco i första rundan. Han sa att efteråt att värmen var helt fruktansvärd och att en match på 4 timmar i såna förhållanden är bland det tuffaste man kan göra. Efter matchen bad han om en kvällsmatch i nästa runda, vilket han också fått. Han kommer få vila längre än de flesta andra och kommer spela i perfekta förhållanden inför hemmapubliken, som var den avgörande faktorn i förra matchen om man ska vara ärlig. Tomic sa själv att han aldrig vunnit den matchen om han varit i ett annat land utan publiken som bar fram han trots att det sannerligen såg mörkt ut. Idag möter han amerikanaren Querrey som är stabil i egen serve för det mesta, och gjorde en bra förstamatch. Det ska dock välidgt mycket till om han ska slå ut Tomic i bäst av 5 set. Det vore en stor besvikelse för Australien och det är i mina ögon en drömlottning för den unge Tomic.

Serra +1.5

Detta är ett rejält överodds, det kan jag säga. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte trodde Serra skulle ens nå huvudturneringen i år, men oj som han spelat inledningsvis i denna säsong! Han har redan vunnit 8 matcher, och enbart förlorat en! Detta samtidigt som den gode chinesen haft en tuff inledning, med 2 vinster och 1 förlust. Dock har vinsterna kommit mot dåligt motstånd, och i första rundan såg han länge ut att bli utslagen av De voest, som inte är alls lika stark som Serra. 3-2 vann han dock till slut med.
Inbördes är det 2-1 till fransmannen, och bägge hans segrar har varit på just HC, den senaste dock 2010. Kinesen vann på gräset med 3-2 för ett par år sedan, och allt tyder på en jämn drabbning här, där jag absolut tror att serra kan ta två set, och till och med vinna matchen.

Kan även lite smått tillägga en annan rek:

Lidköpings AIK - Gripen/Trollhättan - inga villa-spelare är med i LAIK idag vilket gör dem mycket svagare.. Blir en liten slant på denna för min del!

Jag går in och livear Tomic till 2.10 nu X500

NHL är en last jag måste försöka avvänja mig med
Gammal 2012-01-18, 10:08   #1494

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muskali Visa inlägg
Kevin anderson för i helvete
Vad du skräms!
muskali (+3)
Gammal 2012-01-18, 10:20   #1495

musse33s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1935
Standard

Hoppas på Dimitrov att han ska vinna ser bra ut just nu 2-1 i set håller alla tummar jag har natten som gick sådär gick lite mer minus än plus jävla skit NHL några av mina stora bets gick fel tyvärr men jag satt några med
musse33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 10:40   #1496

Jinxs avatar

Standard

Halvvarning för Coral Bet. Försökte blåsa mig på 28 minuter-mål-bettet. Tur att man är smålänning och aldrig låter sig luras på pengar hehe...

"Hi,
I don't understand why my bet on goal under 28 min. on the Espanyol-Mirandes match has been booked as a loss? The first goal came at 27:04 i.e. clearly before 28:00. Please explain.

---

Dear Mr,

Please be advised that we have now resettled your bet 21718081 and credited your account with your £7.64 of winnings. Please accept our sincere apologies for the delay and any inconvenience caused.

Kind Regards

Samantha
Coral Customer Services"
Gammal 2012-01-18, 11:13   #1497

Pejssons avatar

Standard

Citat:
Halvvarning för Coral Bet. Försökte blåsa mig på 28 minuter-mål-bettet. Tur att man är smålänning och aldrig låter sig luras på pengar hehe...

"Hi,
I don't understand why my bet on goal under 28 min. on the Espanyol-Mirandes match has been booked as a loss? The first goal came at 27:04 i.e. clearly before 28:00. Please explain.

---

Dear Mr,

Please be advised that we have now resettled your bet 21718081 and credited your account with your £7.64 of winnings. Please accept our sincere apologies for the delay and any inconvenience caused.

Kind Regards

Samantha
Coral Customer Services"
Samma sak har hänt mej på Nordicbet, efter 2 min i chatten vart det avklarat.
Enligt operatören så händer det ibland, hon visste inte varför och efter det kollar jag varje spel så att det stämmer.
Gammal 2012-01-18, 11:15   #1498

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Några tankar om dagens matcher?

Wrexham v Brighton

1-1 i första matchen

Brighton ser ut att sakna Craig Mackail-Smith och Will Hoskins. ( inte bekräftat ännu)

Jag har känsla för DNB Wrexham @ 2,

Ska fundera lite till

Senast redigerad av Jensw den 2012-01-18 klockan 11:38.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-18, 11:39   #1499

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Några tankar om dagens matcher?

Wrexham v Brighton

1-1 i första matchen

Brighton ser ut att sakna Craig Mackail-Smith och Will Hoskins. ( inte bekräftat ännu)
De är dock obesegrade i de senaste 8 matcherna ( W4 D4)

Brighton finns till 2.5 @ pinnen

Ska fundera lite till
Blev det 1-1 när Brighton spelade hemma? Någon som såg första mötet?

Fan idag är det ju El Clasico. Känner mig otroligt ambivalent för hur man ska spela här. Känns helt omöjligt. Magkänslan säger kryss men samtidigt känns kryss rakt av sällan som ett bra spel. Hade varit kul att höra vad fireas har för tankar här. Real Madrid att gå vidare till 2.40 @ Bet365 känns faktiskt lite smålockande. Samtidigt fick ju Madrid rätt ordentligt med smisk senast på Bernabeu. Nån som har tänkt på nåt spel i mini-el clasico idag?
Gammal 2012-01-18, 11:49   #1500

Pejssons avatar

Standard

Citat:
Blev det 1-1 när Brighton spelade hemma? Någon som såg första mötet?

Fan idag är det ju El Clasico. Känner mig otroligt ambivalent för hur man ska spela här. Känns helt omöjligt. Magkänslan säger kryss men samtidigt känns kryss rakt av sällan som ett bra spel. Hade varit kul att höra vad fireas har för tankar här. Real Madrid att gå vidare till 2.40 @ Bet365 känns faktiskt lite smålockande. Samtidigt fick ju Madrid rätt ordentligt med smisk senast på Bernabeu. Nån som har tänkt på nåt spel i mini-el clasico idag?
Jag känner likadant, omöjligt att förutse och X känns väl mest troligt.
Jag lägger förmodligen inget spel utan avvaktar och spelar ev live istället
Svara

td