|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-11-15, 17:36 | #31 |
England - Sverige - Under 2,5 mål - 6 units
Odds: 1,80 (Bwin) Resultat: 1-0 Återigen är det dags för ett underspel för min del. Jag kan tänka mig att matchbilden mellan England och Sverige blir något avslagen, träningsmatcher brukar faktiskt bli så. England försöker, trots sin förmåga att vara otroligt statistika, att styra spelet och öppna upp Sverige, som kommer att ligga lågt idag. Jag har väldigt svårt att se att det skulle bli tre mål i den här matchen. Visst, det kan hända oförutsägbara saker vid underspel, men jag måste bara spela på det här, trots allt. Sverige är inte direkt kända för att göra jättemånga mål, heller inte för att släppa till jättemycket för den delen (även om försvaret blivit något sämre på sistone, anser jag). Det är avspark 21:00, och Sverige ställer upp med följande elva: Andreas Isaksson — Mikael Lustig, Olof Mellberg, Daniel Majstorovic, Martin Olsson — Pontus Wernbloom, Kim Källström — Rasmus Elm, Johan Elmander, Sebastian Larsson — Zlatan Ibrahimovic Kan inte hitta någon officiell England elva, men är rätt säker på att det kommer roteras friskt från Capello. Dock lär det inte spela någon jättestor roll vad för elva England, eller Sverige för den delen, matchbilden kommer inte skilja sig jättemycket på grund av någon enskild spelare. Som sagt, jag har svårt att se att det skall bli tre mål i den här matchen, och spelar därför sex units på under 2,5 mål till 1,80 hos Bwin. Lycka till! /Torshavn Senast redigerad av Torshavn den 2011-11-16 klockan 09:39. |
|
2011-11-15, 22:47 | #32 |
Sådär, då var Sverige matchen klar, och underspelet satt perfekt även denna gång. Sett till chanserna var det dock fruktansvärt dåligt att England inte gjorde både 2-0 och 3-0 på ett otroligt dåligt försvar från Sveriges sida. Men nog om det, spelet satt i alla fall.
Det ser dock värre ut för skrällspelet som jag skrev om i söndags. Bosnien ligger under med 2-1 i paus, efter en sen reducering. Bara att hoppas att Bosnien kan orka med att trycka in minst en boll i andra halvlek. Vore skönt det i alla fall. /Torshavn |
|
2011-11-16, 09:34 | #33 |
Swansea - Manchester United - Under 2,5 mål - 4 units
Odds: 2,10 (Bwin) Resultat: 0-1 Underspel har varit lyckat för min del, och tror att jag hittat ännu ett fynd. Matchen spelas på lördag kväll, 18:30 närmare bestämt. Detta är en match där United ska vara spelförande och vara laget som skall bestämma. De senaste matcherna som United just skall vara spelförande har det gått under 2,5 mål. Det är ganska tydligt att United har problem med att föra matcher för tillfället. Tempot har varit otroligt lågt och man har också haft ganska svårt att skapa målchanser. Det är mycket möjligt att det lossnar ordentligt och att anfallsspelet är perfekt igen. Precis som det var i början på säsongen. Men, jag väljer dock att prova det här spelet ändå. Swansea är inget lag som gillar att försvara direkt, men man har ändå gjort det ganska bra, då man endast släppt in 15 mål. Anser att det är bra förutsättningar för ett underspel, och får man då 2,10 känns det givet att spela. Eftersom att det snart vankas helg, kommer det att dyka upp rätt mycket spel innan och under helgen. Håll utik! Lycka till! Senast redigerad av Torshavn den 2011-11-19 klockan 20:20. |
|
2011-11-19, 12:28 | #34 |
Norwich - Arsenal - Norwich under 0,5 mål - 4 units
Odds: 2,65 (Bwin) Resultat: 1-2 Jag har hittat ett odds, som jag tycker det finns ett enormt värde i. Att Norwich inte nätar på ett Arsenal som är i bra form. Arsenal kan visserligen förknippas med att tappa poäng i just såna här bortamatcher. Men, Norwich har inte världens bästa offensiv, och man kommer vara tillbakapressade stora delar av matchen och då blir det ett långt avstånd till Arsenals mål. Jag tror att det ska rätt mycket till om Norwich ska göra mål på Arsenal idag. Spelar därför 4 units på det här. Tidig matchstart, redan 13:45. Senast redigerad av Torshavn den 2011-11-19 klockan 20:20. |
|
2011-11-21, 22:33 | #35 |
Napoli - Manchester City - Napoli under 0,5 mål - 4 units
Odds: 2,75 (Bwin) Dags för Champions League vecka igen. Det otroligt starka City skall nu åka till Italien, för att bortaspela mot Napoli. Absolut ingen lätt match för Citys del. De hårtsatsande engelsmännen har inte direkt imponerat i Europaspelet så här långt. Trots allt så ligger man tvåa i gruppen, med Napoli bakom sig. I Premier League trummar man då på som aldrig förr. Där ser man mer eller mindre ostoppbara ut. Napoli har det dock lite tyngre i Serie A. Tappar lite onödiga poäng lite här och där. Parkerar på en nioende plats i skrivande stund. Morgondagens match kommer antagligen bli en tajt historia. Ett otroligt taggat Napoli kommer skapa problem för City. Det tror jag absolut. Napolis trio som var så lyckosam förra året, är dock inte riktigt DÄR ännu. Lavezzi missar otroligt mycket målchanser, samtidigt som Cavani inte riktigt hittat formen ännu. Hamsik är duktig, men är inte den riktiga målskytten. Nej, för att summera det hela lite. Min känsla är att Napoli kommer göra allt som bara är möjligt en eller två bollar. Man kommer trycka på mot Citys försvar under stora delar av matchen. Dock, Citys försvar är, enligt mig, alldeles för stabilt för att ett Napoli skall kunna få in en boll. |
|
|