Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-18, 19:11   #16

Andreas15s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 631
Standard

Vi vet vad du kan Maddmax. Det lossnar snart!
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-18, 21:10   #17

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Tjena maddmax! Riktigt kul att du är tillbaka. Dessvärre hängde jag ju inte med på ditt MLB-tåg men fick ta del av dina golf-rekar och det var alltid kul att diskutera golf med dig i somras!
Har bara en fråga:
Har du spelat mycket på NHL förut eller börjar du spela på det nu i och med flytten till USA?

Hoppas att allt är bra och att du trivs i ditt nya land. Ser fram emot att följa dig och dagboken och hoppas att det vänder nu direkt för dig!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-19, 14:55   #18

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oskulden tagen med vinst igar iallafall. Det kan ju bara ga battre.

Dagens spel blir:

Ogiltigt spel-ID: 567005

Stark nordvastlig vind pa Busch ikvall och med tva power-lineups sa tror jag vi kan fa se en del runs komma in. Carpenter har sett bra ut de senaste tva (och aven lagens bullpens) men jag tycker linan borde varit satt till 8/8.5. Let's hope that the World Series opens with a bang.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-19, 20:00   #19

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Tjena maddmax! Riktigt kul att du är tillbaka. Dessvärre hängde jag ju inte med på ditt MLB-tåg men fick ta del av dina golf-rekar och det var alltid kul att diskutera golf med dig i somras!
Har bara en fråga:
Har du spelat mycket på NHL förut eller börjar du spela på det nu i och med flytten till USA?

Hoppas att allt är bra och att du trivs i ditt nya land. Ser fram emot att följa dig och dagboken och hoppas att det vänder nu direkt för dig!
Tack. USA ar inte dumt. Eller ja, det finns allt mellan himmel och jord men for det mesta kanns det bra.

Jag har spelat pa NHL ganska lange (om an sporadiskt) men jag skulle inte pasta att jag har nagon direkt djup kunskap. Sen borjan av forra sasongen har jag valt att endast spela totaler och jag kommer fortsatta gora sa. Nu har det endast blivit tre spel men om jag inte trodde att det skulle bli plus i slutandan hade jag inte spelat. I (eventuell?) brist pa basketboll i host sa kan det fylla upp bra.

Forhoppningsvis har vi en storre rulle nar golfsasongen drar igang igen!
Gammal 2011-10-19, 20:11   #20
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Du får ingen kredd förrän du ligger på +
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-20, 15:03   #21

maddmaxs avatar

Standard

Kan nog ta ett tag Lemasive.. But at least I am doing something, eh?

Hursomhelst, gar redan emot min forra post efter att ha sett Panthers senaste match:

Ogiltigt spel-ID: 569030

Gammal 2011-10-21, 04:34   #22

maddmaxs avatar

Standard

Ar i Fargo, ND sa bristen pa internet tillater ej tankar kring morgondagens spel. Vilket ar:

Ogiltigt spel-ID: 570610

Gammal 2011-10-22, 16:43   #23

maddmaxs avatar

Standard

Tillbaka men med lite tid till matchstart. Purdue har dock inte imponerat och the Fighting bor kunna plocka med sig en FG-vinst minst pa bortaplan. Illinois vill ha revansch efter sin forra, valspelade forlust och man ar som sagt fortfarande rankade.

Ogiltigt spel-ID: 574156

Gammal 2011-11-28, 17:47   #24

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Det var inte länge denna dagboken varade maddmax :/

td