![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() maddmax's Daily Dose
Efter ett par-tre månaders uppehåll har jag äntligen börjat rota mig i USA och har tid att ägna mig åt betting igen. Jag har valt att starta en dagbok for att samla allt på ett ställe. Eftersom vi har spreadsheets så bryr jag mig egentligen inte om vad som skrivs i tråden, kommentarer är välkomna.
De flesta här vet vem jag är, om inte så hoppas jag den här tråden kan agera som en bra introduktion. Tanken är att jag ska lägga ett spel om dagen (min tidszon) och förhoppningsvis kunna dela med mig tankar som långsiktigt kan resultera i vinster.
Lazlo (+20), eddieh (+5), performance (+5), Arch (+10), Vlad (+5), Grnvit (+5), KP (+50), Boone (+50), Andreas15 (+5), linusjkpg (+50), bokis29 (+5), Rejs (+5), Kalle (+10), Shell Peppe (+5), robbson11 (+10), smak (+2), Harry Haller (+2), Q90 (+5), timadolf (+50), linusiuz (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
GÖTT!!!!! Saknat dig, maddie!
![]() Hur har du det där borta i staterna? Fortsatt god lycka, vännen! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() Daily Dose 10/14Ogiltigt spel-ID: 559426 SJS sag bra ut framat men slappte aven 3 mal (samtliga i 4-5) mot Phoenix i sin enda match. Fortfarande sa pass tidigt pa sasongen att gamla monster inte kommer sitta i. Anaheim fick med sig en 2-1 vinst pa overtid mot Rangers senast men det blev betydligt farre skott pa mal an vad vi kan forvanta oss idag. Hiller tog emot 15 skott men visade i matchen mot Buffalo att han ar mansklig (4 GAA pa 25 SA). Det luktar over 5.5 enligt mig och jag testar 1 unit.
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() Daily Dose 10/15Ogiltigt spel-ID: 559432 Mojligtvis ett public play men jag tycker detta spel ar alldeles for lockande for att lata passera. South Carolina kommer in rankade pa 13:e plats i NCAA och korde i forra veckan over Kentucky med 54-3. Forlusten mot forra arets mastare, Auburn, veckan innan sved (sarskilt da man var favoriter) men man ar anda 5-1 for sasongen och Mississippi State ar inte i klass med Auburn. Av spelarna som riskerar att missa matchen finns inga storre namn och SC Gamecocks kommer kunna satta ett bra lag pa pan. Mississippi St. vann senast mot UAB (kunde dock ej tacka spreaden) men sedan sasongens forsta match har man ej lyckats vinna en match ATS. Jag tycker inte detta ar en bra matchup av NCAA och forvantar mig en relativ enkel vinst for bortalaget, darfor kanns (-2.5) minst sagt intressant. Jag satsar 2 units har.
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Vad kör du för unit-skala ? Tidigare har du ju flatat med 1u men nu går du ju in med 2.
Kul att ha dig tillbaka, oftast ett nöje att rygga dig ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
LL Cool J is hard as hell.
|
![]()
Trevligt att se dig tillbaka. Lycka till!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Kanske borde kollat innan jag lade forsta spelet att halva hela Sharps hade redan spelat over i ANA-SJS. Aj aj..
henke111 - har valt att spela 1-3 units den senaste manaden pa mina "starkaste" spel och valjer att fortsatta folja det monstret.
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
![]()
Welcome back Max !
Kände på mig att detta forat skulle bli för svårt för dig att hålla dig ifrån ![]() Blir det nå cricket lir framöver månntro? Skulle även uppskatta lite tips i Pro Yakyu även om jag klarat mig hyfsat där på egen hand. Cheers mate ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Vad menar du med att du borde kollat innan? Vad hade det haft för betydele? ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Kul att du är tillbaka
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]()
Riggat!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Rolig avslutning pa dagens match..
Men men. Morgondagens spel blir utan text, har besok over helgen. Ogiltigt spel-ID: 562095
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Suck..
Ogiltigt spel-ID: 564467
![]() ![]() |
![]() |
|