![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#91 |
![]()
Härlig bokning på Marseille RobinD.
Söker du mer bokningsobjekt nu med din sheet trading2.0? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#92 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Hade CSKA @ 1,70 igår och backade sen till 1.78. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 510Kightlys nötspel Stats: 1 - 1 - 0 ROI: 78.13% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Rennes är i finfin form och bör kunna droppa ner mot 1,60 vid matchstart i morgon.
Celtic har kaptenen Brown långtidsskadad och lämnar småskadade trion Hooper, Samaras och Commons hemma i Glasgow. Fokar på ligan där dom är tio poäng efter Rangers med en match till godo. Lennon sitter löst och han tar nog hellre än trea i helgen än lägger all energi på en tuff bortamatch i Frankrike. Finns några k att ta på 1,67 atm. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
![]()
Om nu 9 spelare kan saknas för hv71 ikväll så kan det nog vara ett bra trading-spel att boka hv71 eller spela Frölunda till 2.98 som erbjuds just nu.
http://jnytt.se/nyhet/43193/nio-hv-s...rolundamatchen |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#95 | |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
Moderator
![]()
Återigen sätter jag mig i en position som jag inte behövt. Ett bra dropp på Lazio och jag kunde grönat ut ca 250 SEK. Istället ska jag vänta ner den 2 tick till. Sen ser man ju att BF ligger lite över pinnen och tänker, bara en tillfällighet den kommer tillbaka.
Sen kommer höjningen och jag går återigen in för tidigt och tar nya positioner och nu får jag sitta och skalpa 5k hit och dit för att se om jag kan minska den röda 900 (nu nere på 700) till att tillslu hamna break even. Hur svårt ska det vara att trycka på den gröna knappen? Måloddset missar med 2 tick och den rör sig, samtidigt vet jag att reaktionen kommer för att Lazio ska vila lite folk. Grönar ni andra ut innan målodds ofta? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
Jag känner igen det där med min trading även om jag jag jobbar enbart LIVE så har det hänt många gånger att man kan ta ut god vinst och vara nöjd. Självklart ska man vara NÄRA sitt målodds, men så e det inte alltid, det går inte alltid som man har tänkt sig, man kan dunka skallen i väggen många gånger för att man inte var nöjd och tog fin vinst. Jag kan bara hålla med dig att ta lite mindre vinster men oftare. så fort du känner lite klockor ringa i din skalle, AGERA!
Man ska inte underskatta många små vinster!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]()
Ber om ursäkt om jag går OT nu.
Vilken metod fördrar ni att spela i en fotbolls match nära man väntar på ett mål för att sen gröna ut till en vinst? Ö1.5 eller Ö2.5? Senast redigerad av mewtzz den 2011-10-21 klockan 21:09. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 | |
Moderator
![]() Citat:
Annars föredrar jag 1.5 om det är mållöst i HT och 2.5 om jag går in efter typ 10 min. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mewtzz (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
Moderator
![]()
Lägger in en bokning på West Ham @ 2.50 imorn. Borta mot Brighton som är i rätt kass form, men West Ham har åkt på en hel del skador och de har redan höjts en aning sedan första droppet kom.
Jag antar att de kommer en korrigering uppåt imorn. "West Ham have been hit by a host of injuries. Arsenal loanee Henri Lansbury is the latest casualty having been ruled out for several weeks with a knee injury suffered in the 1-0 defeat at Southampton on Tuesday. Fellow midfielder Matt Taylor limped off at St Mary's with another calf problem and is ruled out while defender James Tomkins (groin) and striker Carlton Cole (knee) are still unfit. Goalkeeper Robert Green is recovering from knee surgery, right-back Guy Demel has a hamstring problem and winger Gary O'Neil is still out with an ankle injury. But fit-again Joey O'Brien (hamstring) and Mark Noble (toe) returned as substitutes in midweek and could be promoted to the starting line-up. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
Moderator
![]()
West Ham handlas nu för 2.60 och imorse kunde man få en bokning på mellan 2.44-2.46 matchad, alltså en bra bit lägre än det jag tog igår kväll.
10 tick är hur som helst bra, tror dock att den kommer röra sig ännu mer uppåt närmare match. Är det läge att vara kall eller ska jag gröna ut och sitta nöjd? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]()
Spelar ju ingen roll vad du gör. Avslutar du affären nu och kursen går upp så förbannar du det. Sitter du kvar och priset sjunker kommer du förebrå din girighet. Därför man ska ha förbestämda nivåer (vill minnas att du var inne på det spåret själv) för när man går ur och in. Men det verkar ju inte vara aktuellt för dig så antagligen kittlas du av lite självplågeri.
![]() När jag bokade frekvent på BF var det mycket enklare. Priser som börjat rört på sig fortsatte oftast i samma riktning och bottnade först minuterna före stängning. Nu höll inte jag på med trading men att kunna boka hårt spelade favoriter till dagslägsta räckte och blev över. Men vad jag förstått av den här tråden så är det inte så längre. Beror säkert på att betydligt fler agerar på marknaden och köper på sig tidigt och när alla ska sälja så blir det trångt i dörrslussen med känt resultat. Blir det för lätt att tjäna pengar så anpassar sig bookmakers och botar till rådande omständigheter. Samma sak var det ju med surebets. Så länge som folk nöjde sig med att spela värdet (jag själv bland annat) så påverkades inte marknaden nämnvärt. Men så uppkom fenomenet att inte nöja sig med 2.30 (vid 50/50) utan man såg värde i 1.80 också vid slantsingling.. Det ansågs bättre att raka hem lite glasspengar varje gång man "spelade" än att acceptera 50 % bom vid odds över 2 ggr. För oss spelare av gamla stammen var det här (förutom matematiskt vansinne) lika kittlande som att pensionsspara. Men det slog igenom och varför då? Tja, man slapp tänka själv och behövde inte kunna skilja på boll och puck heller. Ren okunskap om sportsbetting helt enkelt. Resultatet av det är oftast en rörande samstämmighet bland oddsmakarna beträffande prissättning på objekten.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
Moderator
![]()
Saken är ju den att du har helt rätt, jag är otroligt girig när jag väl sitter framför skärmen och jagar tior. Jag önskar jag hade disciplin nog att nöja mig, men likförbannat så sitter man där och åker på en brakförlust när marknaden svänger.
Det jag har märkt dock, är att risken att åka på en förlust efter att ha varit uppe på vinst är mindre om du bokar ett odds som är felaktigt än att du tar ett odds som droppar. Vet inte om det har att göra med att du egentligen spelar en tvåvägsmarknad som bokare och att oddset inte skenar på samma sätt som när ett överdrivet dropp studsar tillbaka. Men ibland måste det ju också handla om värdering av situationen, jag vet ju att West Ham har mycket skador. Sannolikt kommer oddset stiga mer eller mindre hela vägen till kick off, självklart med en en del hopp upp och ned, men jag kan inte se att jag skulle sitta i en situation under min bokning. Finns väl inget svar, man ska väl som du säger slaviskt följa en plan med x antal tick så går man ur oavsett vad som sker. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#104 | |
![]() Citat:
![]() Ja om du håller på så här och velar varje gång är du tvungen att slaviskt följa en plan. Annars är du helt slut i nerverna innan du fyllt 30. ![]() 2.52 nu. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#105 | |
Moderator
![]() Citat:
Men som sagt, jag måste bestämma innan varje spel vart jag går ur annars kommer jag aldrig bli långsiktigt lyckosam. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|