Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-21, 00:14   #166

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Federer sjänk till 1.40 ca efter dagens vinst mot Tsonga, det oddset måste ju vara ett än kraftigare underodds med tanke på hans tänkbara motståndare fortfarande är desamma. Det enda som förändrats är ju att Federer är ett steg närmare slutspel.
Skulle du få något matchat mellan 1.40 - 1.5 sitter du in en riktigt bra position. Förvånansvärt dålig omsättning på den marknaden.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-21, 00:26   #167

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1781

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Skulle du få något matchat mellan 1.40 - 1.5 sitter du in en riktigt bra position. Förvånansvärt dålig omsättning på den marknaden.
Bftrader: skulle du kunna berätta lite om ditt set market project?
Har du något filter eller bokar du alltid under 1.1 ex?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 22:29   #168
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Federer kör över allt och alla, men Ferrer slog Djokovic vilket sannolikt leder till att Djokern kommer 2a i Grupp A och om det är någon logik i tennis får han då möte Federer i Semin?

Vilket innebär att oddsetpå att Federer går till final borde var så högt som möjligt i denna turre trots att Ferrer verkar spela bra.

Marknaden är dock olikviderad och jag sitter med en risk på 1600 som jag inte har lust att torska. Just nu så kan jag röda ut hälften.

Har bokat Federer att nå finalen till 1.57 samt 1.53, average typ 1.54.

Om marknaden inte likvideras så får jag dutcha med match odds, men då riskerar jag att torska bägge insatserna om Djokern bryter i första set eftersom betfair har One set rule, right?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-11, 15:48   #169

Sharp$: 1659
Standard

Nu har jag haft stiltje på jobbet ett tag och bestämde mig för att ta ett rejält
grepp om trading marknaden. Har lagt säkert 100 timmar på olika internet sidor
köpt system etc etc.
Alla ni som funderar på att köpa systemet "som gör dig rik" kan spara pengarna och använda dem till annat. När man systematiskt går igenom de olika systemen så är de förvånansvärt lika, boka x, spela CS 2-1 linjen,
dutch på CS markanden kombinerat med Ö/U marknaden. I grunden tradar man helt simpelt på om det ska bli ett mål eller inte.
Nu låter jag väldigt negativ men jag håller själv på med tradingen och alla dessa system hjälpte mig inte ett dugg. Räkna själv på värdeodds och selektera matcherna är vad som gäller.
Har lagt ca 3000 kronor på olika system och råder alla sharpsmedlemmar
att spara dessa pengar.
Ett exempel på system som jag fick var att när fav gjorde 1-0 skulle man boka 2-3 och det var ändå det bästa av de 10 system som jag köpte på ngn mystisk hemsida.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mewtzz (+5)
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-11, 16:06   #170

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Standard

Jag tycker att det viktigaste är att lära sig värdesätta spelen man gör, som du själv säger. System finns det gott om men bara för att det finns ett system så är det inte automatiskt applicerat till alla spel. Det är detta betalsidorna "glömmer" tala om för dig. De lär dig inte värdesätta marknaden korrekt.
Gammal 2012-03-11, 16:09   #171
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Nu har jag haft stiltje på jobbet ett tag och bestämde mig för att ta ett rejält
grepp om trading marknaden. Har lagt säkert 100 timmar på olika internet sidor
köpt system etc etc.
Alla ni som funderar på att köpa systemet "som gör dig rik" kan spara pengarna och använda dem till annat. När man systematiskt går igenom de olika systemen så är de förvånansvärt lika, boka x, spela CS 2-1 linjen,
dutch på CS markanden kombinerat med Ö/U marknaden. I grunden tradar man helt simpelt på om det ska bli ett mål eller inte.
Nu låter jag väldigt negativ men jag håller själv på med tradingen och alla dessa system hjälpte mig inte ett dugg. Räkna själv på värdeodds och selektera matcherna är vad som gäller.
Har lagt ca 3000 kronor på olika system och råder alla sharpsmedlemmar
att spara dessa pengar.
Ett exempel på system som jag fick var att när fav gjorde 1-0 skulle man boka 2-3 och det var ändå det bästa av de 10 system som jag köpte på ngn mystisk hemsida.
Oj, det hade nog varit bättre att fråga innan du köpte, dessa system som säljs är ju förlegade varianter som är överanvända i nuläget. Svårt att hitta något som funkar, har testat att utveckla egna strategier och inte funnit något guldkorn ännu.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-11, 16:33   #172

Sharp$: 1659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Oj, det hade nog varit bättre att fråga innan du köpte, dessa system som säljs är ju förlegade varianter som är överanvända i nuläget. Svårt att hitta något som funkar, har testat att utveckla egna strategier och inte funnit något guldkorn ännu.
Jo jag vet men trodde mig kunna hitta ngt guldkorn, dessutom bra lön från senaste utlandsjobbet och mkt fritid blir man lätt lite slösaktig.
Vissa sidor hade jag dessutom hört mkt positivt om ex tradingfootball.eu
men är inte särskilt imponerad, diskussionerna i green room imponerar inte och deras trading dem kör där, tja...tämligen basic
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 16:55   #173

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Standard

Lika bra att fråga, har tappat lite motivation i det vanliga bettandet så tänkte kolla in lite på trading. Dock fattar jag verkligen inte hur det fungerar? Har googlat och läst men förstår fortfarande inte hur man gör. Fixat konto på betfair men det hjälpte ju föga. Snälla förklara enkelt för en oinvigd

Läste om att man ska kunna betta på det odds man tror kommer droppa och sedan "gröna ut", hur görs detta? fan va dålig ja känner mig nu

Senast redigerad av Vurpan den 2013-02-22 klockan 17:03.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-22, 17:21   #174

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Lika bra att fråga, har tappat lite motivation i det vanliga bettandet så tänkte kolla in lite på trading. Dock fattar jag verkligen inte hur det fungerar? Har googlat och läst men förstår fortfarande inte hur man gör. Fixat konto på betfair men det hjälpte ju föga. Snälla förklara enkelt för en oinvigd

Läste om att man ska kunna betta på det odds man tror kommer droppa och sedan "gröna ut", hur görs detta? fan va dålig ja känner mig nu
Bra sagt, fattar nada med, skulle vara kul fatta nåt av trading vilket jag dessvärre inte gör, känner mig dålig med...
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-26, 18:04   #175

Pohjans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg

Du spelar på ett odds tex 1.80 som du tror/vet att det kommer att sjunka, när du fått det "matchat" då går du in och bokar på tex 1.70 så har du "grönat ur". Antingen lägger du "bokningen" direkt efter till 1.70 eller vilket odds du vill ha eller så väntar du och håller koll själv.

Samma sak om du tror att ett odds kommer att höjas fast då bokar du först tex 1.80 och spelar till 1.90 när oddset höjts. Hoppas du förstår vad jag menar.

Samma sak gör du i livespel om du tex spelat ett lag till 1.80 och dem gör 1-0 så kommer oddset att vara kanske 1.3 och då bokar du det oddset så har du grönat ut vilket betyder att du vinner lika mkt oavsett resultat i matchen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
Vurpan (+10)

Senast redigerad av Pohjan den 2013-03-26 klockan 18:10.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 19:58   #176

Rojiblancos avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pohjan Visa inlägg
Du spelar på ett odds tex 1.80 som du tror/vet att det kommer att sjunka, när du fått det "matchat" då går du in och bokar på tex 1.70 så har du "grönat ur". Antingen lägger du "bokningen" direkt efter till 1.70 eller vilket odds du vill ha eller så väntar du och håller koll själv.

Samma sak om du tror att ett odds kommer att höjas fast då bokar du först tex 1.80 och spelar till 1.90 när oddset höjts. Hoppas du förstår vad jag menar.

Samma sak gör du i livespel om du tex spelat ett lag till 1.80 och dem gör 1-0 så kommer oddset att vara kanske 1.3 och då bokar du det oddset så har du grönat ut vilket betyder att du vinner lika mkt oavsett resultat i matchen.
Varför måste man göra denna procedur när man kan "hämta in vinst" efter man spelat? I princip första veckan för mig på betfair nu så frågar av ren nyfikenhet. Mvh
Gammal 2013-03-28, 20:10   #177

Pohjans avatar

Crusher

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rojiblanco Visa inlägg
Varför måste man göra denna procedur när man kan "hämta in vinst" efter man spelat? I princip första veckan för mig på betfair nu så frågar av ren nyfikenhet. Mvh
Ifall man inte själv vill bevaka matchen. Självklart kan man välja att använda hämta hem vinsten men då får man det odds som erbjuds just då. Men vill du ha ett bättre odds så kan man ju göra som jag förklarat.

Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Heja Malmö
Gammal 2013-03-28, 20:19   #178

Rojiblancos avatar

Hoppas att du har lämnat

Standard

Okej tack, men om man gör så du förklarar så skriver man alltså in den oddset man vill att den ska hämta det på?
Gammal 2013-03-28, 20:30   #179

Pohjans avatar

Crusher

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rojiblanco Visa inlägg
Okej tack, men om man gör så du förklarar så skriver man alltså in den oddset man vill att den ska hämta det på?
Ja det gör man, alltså säg att oddset är 1.90 och vill ha 2.00 och när oddset når 2.00 så får du det matchat, en nackdel med att ha ett odds som är omatchat är om det skulle bli mål för "fel lag", för då höjs oddset ännu mer och då har du fått ditt odds matchat till ett lägre odds än vad det nya oddset blir. Sitter på mobilen så jag hoppas att jag förklarat hyfsat.

Heja Malmö
Rojiblanco (+5)
Gammal 2013-03-28, 20:40   #180

Rojiblancos avatar

Hoppas att du har lämnat

Standard

Det var en alldeles lysande förklaring, stort tack Pohjan!
Svara

td