![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#166 |
![]()
Skulle du få något matchat mellan 1.40 - 1.5 sitter du in en riktigt bra position. Förvånansvärt dålig omsättning på den marknaden.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#167 | |
![]() Citat:
Har du något filter eller bokar du alltid under 1.1 ex?
![]() ![]() |
![]() |
#168 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
Vilket innebär att oddsetpå att Federer går till final borde var så högt som möjligt i denna turre trots att Ferrer verkar spela bra. Marknaden är dock olikviderad och jag sitter med en risk på 1600 som jag inte har lust att torska. Just nu så kan jag röda ut hälften. Har bokat Federer att nå finalen till 1.57 samt 1.53, average typ 1.54. Om marknaden inte likvideras så får jag dutcha med match odds, men då riskerar jag att torska bägge insatserna om Djokern bryter i första set eftersom betfair har One set rule, right? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#169 |
![]()
Nu har jag haft stiltje på jobbet ett tag och bestämde mig för att ta ett rejält
grepp om trading marknaden. Har lagt säkert 100 timmar på olika internet sidor köpt system etc etc. Alla ni som funderar på att köpa systemet "som gör dig rik" kan spara pengarna och använda dem till annat. När man systematiskt går igenom de olika systemen så är de förvånansvärt lika, boka x, spela CS 2-1 linjen, dutch på CS markanden kombinerat med Ö/U marknaden. I grunden tradar man helt simpelt på om det ska bli ett mål eller inte. Nu låter jag väldigt negativ men jag håller själv på med tradingen och alla dessa system hjälpte mig inte ett dugg. Räkna själv på värdeodds och selektera matcherna är vad som gäller. Har lagt ca 3000 kronor på olika system och råder alla sharpsmedlemmar att spara dessa pengar. Ett exempel på system som jag fick var att när fav gjorde 1-0 skulle man boka 2-3 ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mewtzz (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#170 |
![]()
Jag tycker att det viktigaste är att lära sig värdesätta spelen man gör, som du själv säger. System finns det gott om men bara för att det finns ett system så är det inte automatiskt applicerat till alla spel. Det är detta betalsidorna "glömmer" tala om för dig. De lär dig inte värdesätta marknaden korrekt.
![]() ![]() |
![]() |
#171 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#172 | |
![]() Citat:
Vissa sidor hade jag dessutom hört mkt positivt om ex tradingfootball.eu men är inte särskilt imponerad, diskussionerna i green room imponerar inte och deras trading dem kör där, tja...tämligen basic ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#173 |
![]()
Lika bra att fråga, har tappat lite motivation i det vanliga bettandet så tänkte kolla in lite på trading. Dock fattar jag verkligen inte hur det fungerar? Har googlat och läst men förstår fortfarande inte hur man gör. Fixat konto på betfair men det hjälpte ju föga. Snälla förklara enkelt för en oinvigd
![]() Läste om att man ska kunna betta på det odds man tror kommer droppa och sedan "gröna ut", hur görs detta? fan va dålig ja känner mig nu Senast redigerad av Vurpan den 2013-02-22 klockan 17:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#174 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#175 | |
![]() Citat:
Samma sak om du tror att ett odds kommer att höjas fast då bokar du först tex 1.80 och spelar till 1.90 när oddset höjts. Hoppas du förstår vad jag menar. Samma sak gör du i livespel om du tex spelat ett lag till 1.80 och dem gör 1-0 så kommer oddset att vara kanske 1.3 och då bokar du det oddset så har du grönat ut vilket betyder att du vinner lika mkt oavsett resultat i matchen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+10) Senast redigerad av Pohjan den 2013-03-26 klockan 18:10. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#176 | |
Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#177 |
![]()
Ifall man inte själv vill bevaka matchen. Självklart kan man välja att använda hämta hem vinsten men då får man det odds som erbjuds just då. Men vill du ha ett bättre odds så kan man ju göra som jag förklarat.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#178 |
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
![]()
Okej tack, men om man gör så du förklarar så skriver man alltså in den oddset man vill att den ska hämta det på?
![]() |
#179 |
![]()
Ja det gör man, alltså säg att oddset är 1.90 och vill ha 2.00 och när oddset når 2.00 så får du det matchat, en nackdel med att ha ett odds som är omatchat är om det skulle bli mål för "fel lag", för då höjs oddset ännu mer och då har du fått ditt odds matchat till ett lägre odds än vad det nya oddset blir. Sitter på mobilen så jag hoppas att jag förklarat hyfsat.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#180 |
![]()
Det var en alldeles lysande förklaring, stort tack Pohjan!
![]() |
|