Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-13, 14:54   #706
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25026

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.DEE Visa inlägg
Sweet. Kommer in en del cash på Yugra får man anta då. På väg ner igen som du påpekade. Btw kollade du på Nats igår? Väldigt frustrerande att kolla på när man har Ö hehe. Tror dem hade 4 bases loaded varav en var med 0 outs en var med 1 out och dem andra med 2 outs men 0 runs och mkt DP!
Jag såg en liten stund men la kollade mest på Kansas vilket va desto trevligare. Kändes ganska tidigt att det va stolpe ut i Nats precis som du säger, 15 hits + 6 walks och 1 error resulterar normalt i närmare 10 runs men här ville det sig inte alls och det är pga sånt där skit som det blir så få överspel i basebollen för min del! Det blev 10 runs på 17 hits i Brewers-Braves och där startade två bra pitchers, vi får knappt in något med två klena pitchers trots liknande antal hits... nåja!

Senast redigerad av Lazlo den 2012-09-13 klockan 14:55.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:01   #707

Mr.DEEs avatar

Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Jag såg en liten stund men la kollade mest på Kansas vilket va desto trevligare. Kändes ganska tidigt att det va stolpe ut i Nats precis som du säger, 15 hits + 6 walks och 1 error resulterar normalt i närmare 10 runs men här ville det sig inte alls och det är pga sånt där skit som det blir så få överspel i basebollen för min del! Det blev 10 runs på 17 hits i Brewers-Braves och där startade två bra pitchers, vi får knappt in något med två klena pitchers trots liknande antal hits... nåja!
Japp, och för att jävlas ännu mer får vi 2 singel HR! Ser nu att Yugra tappat 2-0 till 2-2. Trodde jag var sharp som satt med Rak till 2.4 men men
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:08   #708

Mr.DEEs avatar

Standard

Citat:
Japp, och för att jävlas ännu mer får vi 2 singel HR! Ser nu att Yugra tappat 2-0 till 2-2. Trodde jag var sharp som satt med Rak till 2.4 men men
och där kom 3.....
Gammal 2012-09-13, 17:09   #709

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Citat:
och där kom 3.....
Det är såhär det känns att bli knullad gång på gång i röven av Fru Fortuna i KHL.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:17   #710
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Ja ännu en gång va det väldigt mycket stolpe ut i hockeyn. Yugra har 2-0 inför tredje perioden och det känns ju helt okej, 2-1 kommer tidigt och det ger energi till NN och det va bara en tidsfråga innan 2-2 skulle komma. Efter 2-2 tar Yugra över igen och är klart bättre och får sedan avsluta med att spela 4 av matchens sista 5 minuter i powerplay och ska väl förhoppningsvis kunna hänga iaf en puck då men icke, istället är det NN som gör mål i boxplay med 3 minuter kvar och sen blir det inget mer mål. Förlora sista perioden med 0-3 varav det avgörande målet och förlorande för min del i boxplay... jävla skit!
Gammal 2012-09-13, 17:20   #711

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Fast å andra sidan, förlusten för Yugra är svår att prata bort om man kollar statistiken från matchen.

Verkar ha varit ett one-way-train denna match och i 3rd kom utdelningen. Synd dock för er som lirat.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:22   #712

Mr.DEEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Det är såhär det känns att bli knullad gång på gång i röven av Fru Fortuna i KHL.
Ja, och den förra B6 förlusten var fan lika vidrig den med! Under spelet.
Gammal 2012-09-13, 17:25   #713
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Fast å andra sidan, förlusten för Yugra är svår att prata bort om man kollar statistiken från matchen.

Verkar ha varit ett one-way-train denna match och i 3rd kom utdelningen. Synd dock för er som lirat.
Om man kollar på skotten ja, men inte om man kollar på spelet.

En hel del NN skott va nerlägg och inga farligheter alls medan Yugra missade tre frilägen och NN hade inget. Matchen va på det stora hela ganska jämn rent chansmässigt och lika hade kanske varit rättvist då NN va det bättre laget i tredje, dock inte i slutet, men att torska avgörande målet i boxplay i slutet är klent. Sånt som händer dock
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+3)
Gammal 2012-09-13, 17:27   #714

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 392
Standard

Fan säger för mig själv att gång på gång inte spela på KHL, det är ju rena rama träsket för sportsbetting. Dåliga matchpreviews har dom också. Nej aldrig mer
Turkpaburk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:27   #715

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Haha ja. Träffade min nya flickvän för 3:e gången samtidigt som den matchen gick förlorad, satt och svettades på toa när jag såg mål efter mål ramla in. Hamnade i någon slags chock efter och höll på att snubbla in i godishyllan på Konsum när vi gick och handlade. Blev ett riktigt bra tidigt intryck!
Vurpan (+5)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:37   #716
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Turkpaburk Visa inlägg
Fan säger för mig själv att gång på gång inte spela på KHL, det är ju rena rama träsket för sportsbetting. Dåliga matchpreviews har dom också. Nej aldrig mer
Ja, skit i KHL om du inte tycker det känns bra. Jag lär ånga vidare ändå, nästa gång är det rätt lag som vänder matchen med 3-0 i tredje perioden. Jag vet att det känns som det aldrig händer och det bara går emot men man får nog försöka minnas de gånger man hade sjukt mycket tur också.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Haha ja. Träffade min nya flickvän för 3:e gången samtidigt som den matchen gick förlorad, satt och svettades på toa när jag såg mål efter mål ramla in. Hamnade i någon slags chock efter och höll på att snubbla in i godishyllan på Konsum när vi gick och handlade. Blev ett riktigt bra tidigt intryck!
Ja den B6:an va också helt sjuk, får hoppas det kan trilla in nån B6:a med super tur snart också, vill ju helst inte förbruka superturen på B1-B2 spelen.

Haha men det verkar som det blev ett tillräckligt bra intryck ändå?
esken (+5)
Gammal 2012-09-13, 17:45   #717

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ja biljetterna gick åt på några minuter och det lär vara ännu värre tryck nästa år men på något jävla sätt så ska man dit igen iaf!

Hehe ja rullstollskillen får crowdsurfa ett antal gånger, det ser man inte på många andra festivaler!

Vet inte riktigt vad du menar, helt omöjligt för mig att säga om du har sett denna videon förut men det känns som du menar att jag postar den igen och att du redan sett den här i min dagbok? Om du bara läser vad jag skrev så släpptes just denna officiella after movien för någon dag sen och jag har inte postat den här tidigare. Har inte ens skrivit i dagboken på en typ vecka så... nåja till frågan: Ja det va så bra och det är inte omöjligt att jag kommer posta mer underbart material från tomorrowland i min dagbok framöver!
Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Nej han hatade det och kommer aldrig göra om det. Dafuq Badass?

Lazlo: Introt till filmen var superdupergay men annars var det idel glada människor och det är alltid bra. Fortsatt lycka till med spelen osv

Haha - what the fuck - tala om snarstuckna personer det finns. ta inte er själva på så stort allvar så skall ni se att det kommer att gå bra för er med...

Var en enkel fråga: "Var det så bra?" - trodde mig känna igen den så därför skrev jag det - vad var det för fel med detta? Enbart för att ni siamesiska tvillingar läser in något som inte finns där - det är något som for stå för enbart er...

I denna tråd tänker jag passa mig för att skriva i - jisses!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:46   #718

eskens avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 283
Standard

Ähh skit i den B6an nu, nu går vi vidare!
esken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-13, 17:52   #719
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Haha - what the fuck - tala om snarstuckna personer det finns. ta inte er själva på så stort allvar så skall ni se att det kommer att gå bra för er med...

Var en enkel fråga: "Var det så bra?" - trodde mig känna igen den så därför skrev jag det - vad var det för fel med detta? Enbart för att ni siamesiska tvillingar läser in något som inte finns där - det är något som for stå för enbart er...

I denna tråd tänker jag passa mig för att skriva i - jisses!

Samma gäller för dig.

Låt höra, hur tycker du det du skrev skulle tolkas? Mycket möjligt att jag tolkade det fel eller kanske att du uttryckte dig lite fel. Hur som, jag svarade bara på det du skrev = Ingen aning om du sett det tidigare men inte här iaf + Ja det va bra.

Citat:
Ursprungligen postat av esken Visa inlägg
Ähh skit i den B6an nu, nu går vi vidare!
Absolut Esken, det är sånt som händer vi rullar vidare mot nya vinster istället!
eddieh (+3), blomman13 (+5)
Gammal 2012-09-13, 17:55   #720

Shell Peppes avatar

Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Om man kollar på skotten ja, men inte om man kollar på spelet.

En hel del NN skott va nerlägg och inga farligheter alls medan Yugra missade tre frilägen och NN hade inget. Matchen va på det stora hela ganska jämn rent chansmässigt och lika hade kanske varit rättvist då NN va det bättre laget i tredje, dock inte i slutet, men att torska avgörande målet i boxplay i slutet är klent. Sånt som händer dock
Sorry för OT här men vart ser du matcherna? eller rättare sagt vem äger rättigheterna numera, var ju Viasat förr men kan inte se något där nu.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td