Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-14, 22:02   #466
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25026

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tokvirre Visa inlägg
Okey, när lägger du spelet ungefär? Sitter och funderar över om man ska spela på Hawks eller inte.. Ser iofs inget som talar emot har du något att invända på det?
Det beror lite på när information kring lagen kommer ut så det är omöjligt att säga, inte innan midnatt skulle jag tro dock. Lutar nog mest åt att det blir spel i sena matchen, kan bli spel på Minnesota också beroende på vad som händer där.

Går att vrida och vända på allting, saker som talar emot Hawks? Wild är ligans bästa lag, de har bättre målvakt och hemmaplansfördel.

Minnesota is 7-1 SU in its last 8 games
Minnesota is 8-2 SU in its last 10 games at home
Minnesota is 11-5 SU in its last 16 games when playing at home against Chicago

Håller väl egentligen Chicago som det bättre laget, men det gör nog alla. Känns som en jämn match och således kanske värdet ligger på ligans hittills bästa lag som har hemmaplan med den bättre målvakten som är för stor underdog!?

Det är riktigt svårt, min gode vän mackan tror ju Hawks vinner enkelt så bara det i sig talar ju för dem!

Lycka till hur du nu än gör!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 22:09   #467

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det beror lite på när information kring lagen kommer ut så det är omöjligt att säga, inte innan midnatt skulle jag tro dock. Lutar nog mest åt att det blir spel i sena matchen, kan bli spel på Minnesota också beroende på vad som händer där.

Går att vrida och vända på allting, saker som talar emot Hawks? Wild är ligans bästa lag, de har bättre målvakt och hemmaplansfördel.

Minnesota is 7-1 SU in its last 8 games
Minnesota is 8-2 SU in its last 10 games at home
Minnesota is 11-5 SU in its last 16 games when playing at home against Chicago

Håller väl egentligen Chicago som det bättre laget, men det gör nog alla. Känns som en jämn match och således kanske värdet ligger på ligans hittills bästa lag som har hemmaplan med den bättre målvakten som är för stor underdog!?

Det är riktigt svårt, min gode vän mackan tror ju Hawks vinner enkelt så bara det i sig talar ju för dem!

Lycka till hur du nu än gör!
Ah, får se hur jag gör.. Haha som du säger ovis match dock tror jag Hawks drar det längre strået i denna match. Men tack för dina råd/tips o tid keep the good work up!!
tokvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 23:12   #468
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Schalke gör 2 mål sista 7 minuterna varav det tredje och förlorande för min del i matchens sista övertidsminut... 0-3 och torsk... härlig dag
Gammal 2011-12-15, 03:20   #469
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Okej, fotboll igen, undra hur det ska gå, som vanligt denna dagen kanske??? Vi tar ett tidigt mål, säg skit tidigt precis som i alla de 3 tidigare underspelen idag. 4:e minuten denna gången när jag spelat under så att man verkligen känner att ja det här kan nog (inte) gå vägen. Sen kan vi ligga lågt länge länge så man faktiskt trots allt tror det kan gå vägen, man anar väl ändå hur det ska sluta. Det blir ett klassiskt slut och ta två sena mål, säg 2-0 i 81:a och 3-0 i 88:e, precis som i Schalke matchen och så torska man ännu ett tungt spel återigen bara timmar efter det första brutala nederlaget på nästan samma sätt. Domaren blåser av direkt när klockan slår 90 och 2-0 och 3-0 kommer sista 9 minuterna, i Schalke 2-0 och 3-0 sista 7 minuterna. Skönt att få den där jävla skit fotbolls serien ur spel, sure den blev dyr men nu slipper jag tänka på den där jävla skiten nå mer fan hur kan man ha sån jävla stolpe ut... Nej blir inte mycket fotboll framöver, irriterande jävla sport!

Vilken jävla helvetes dag helt klart den sämsta i min 2-6 historia, back närmare 70, 7 torsk av 8 spel hittills alla spel har varit B3 spel eller högre, 3 spel har förlorats på brutalt sätt. Fortsätter det så här lär jag dra i handbromsen och ta julledigt tidigare än beräknat...
Gammal 2011-12-15, 04:22   #470
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Minnesota förlorar efter straffar, 4:e raka ML spelet som förloras i OT/SO. Tungt, tråkigt och närmare 28 back på dessa två nätters 4 OT/SO förluster.
Gammal 2011-12-15, 05:34   #471
Super Moderator

dellgrens avatar

Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ja, man kan väl lugnt säga att det blev en riktigt bra dag totalt sett framförallt eftersom 4 av 5 spel med insats 10 eller högre gick in, missen va B6-spelet med lägst insats:

Antal spel: 22
Vinster: 12
Förluster: 9
Push: 1
Levande spel: 0

Insats: 170.81
Vunnet: +102.99
Förlorat: -33.52
Netto: +69.47
ROI: 140.67%

Vinstprocent: 57.14%
Medelodds: 1.95
Medelinsats: 7.76
Medelvinst: +3.16

Vet inte om någon ryggade för kom inte in här förrens efter midnatt och kunde därför inte se om många hakat på via dagens populäraste spel, grattis till er som gjorde det dock, hoppas det blev bra!

Pardubice vinner enkelt till fint odds och stora B6, spelet in där. Tunga underspelet i damernas handbolls VM sitter det också. Rodgers spelar inte matchens sista 17 minuter eftersom Packers leder stort och backup QB får spela istället. Detta är såklart mycket tråkigt för min del av flera olika anledningar eftersom Raiders QB Palmer fortsätter spela och samtidigt lyckas spela som bäst när Rodgers är borta. Han tar in 100+ yards på Rodgers när han vilar under 4 Q och det innebär att hcp spelet missar med 4 yards och Rodgers hamnar också 20 yards kort om 300+ yards. Det hade varit lätt 4 av 4 om det varit normalt, nu blev det 2 av 4 och ganska irriterande men så är det ibland. Det viktigaste va trots allt att Rodgers fick mer passing yards då det spelet va riktigt stort och det va aldrig någon fara trots att han inte spelade så mycket!

Enda riktiga plumpen va väl att Atlant just idag misslyckas med det de normalt är bäst på, att hålla en ledning i slutet av matcherna. CSKA tar ut målvakten och kvitterar till 2-2 med ca minuten kvar av matchen, tyvärr. Sen känns det som sagt som en liten plump att Rodgers dels va ganska klen den korta tid han spelade idag och sen att han vilades i hela 17 minuter men inte Palmer som började spela jätte bra i slutet och det sabbade ju en hel del i den matchen.

Riktigt intressant och viktig match som kommer upp snart mellan Cowboys-Giants, kommer lägga in spel på Giants både ML och ATS då jag tror de har stora chanser idag!

Klev förresten precis upp på 1000-spels gränsen i och med att de 4 spelen i Packers-Raiders avgjordes och ROI:n är över 110% över dessa 1000 spel och det måste man vara supernöjd med!

Nu ska jag ut och löpa innan Cowboys-Giants börjar!
Citat:
Okej, fotboll igen, undra hur det ska gå, som vanligt denna dagen kanske??? Vi tar ett tidigt mål, säg skit tidigt precis som i alla de 3 tidigare underspelen idag. 4:e minuten denna gången när jag spelat under så att man verkligen känner att ja det här kan nog (inte) gå vägen. Sen kan vi ligga lågt länge länge så man faktiskt trots allt tror det kan gå vägen, man anar väl ändå hur det ska sluta. Det blir ett klassiskt slut och ta två sena mål, säg 2-0 i 81:a och 3-0 i 88:e, precis som i Schalke matchen och så torska man ännu ett tungt spel återigen bara timmar efter det första brutala nederlaget på nästan samma sätt. Domaren blåser av direkt när klockan slår 90 och 2-0 och 3-0 kommer sista 9 minuterna, i Schalke 2-0 och 3-0 sista 7 minuterna. Skönt att få den där jävla skit fotbolls serien ur spel, sure den blev dyr men nu slipper jag tänka på den där jävla skiten nå mer fan hur kan man ha sån jävla stolpe ut... Nej blir inte mycket fotboll framöver, irriterande jävla sport!

Vilken jävla helvetes dag helt klart den sämsta i min 2-6 historia, back närmare 70, 7 torsk av 8 spel hittills alla spel har varit B3 spel eller högre, 3 spel har förlorats på brutalt sätt. Fortsätter det så här lär jag dra i handbromsen och ta julledigt tidigare än beräknat...
Vissa skitdagar måste man minnas de något bättre dagarna
Tufft för dig det senaste men du är snart tillbaka uppe i sadeln igen!

Keep it up!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 10:31   #472

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

händer oss alla, oundvikligt tyvärr. Men du vet likväl oss att du kommer komma upp igen och med 2-6 lite snabbare än vanligt

Lycka till

EDIT:

Nu när jag tänker efter, herregud vilket blow dude 70 back och ändå 108% ROI hahaha var stolt istället!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 21:00   #473

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lazlo, jag har en undring som det hade varit intressant att höra dina funderingar kring. Såg ditt B5 spel på U 5,5 i Linköping vs Salzburg matchen och förbannade mig själv för att jag missade att rygga. Bestämde mig dock för att rygga underspelet med ett live-spel vid ett eventuellt tidigt mål. Direkt efter Linköpings 1-0 i 7:e åkte oddset upp till 2.00 och jag hakade på direkt.

Rätt eller fel tänkt? Och då menar jag inte bara baserat på hur det eventuellt går idag utan mer generellt då man vill köra ett underspel, men inte hinner lira pre och oddsen blivit för dåliga. Känns som kompensationen från 1.60 till 2.00 som det blev nu då Linköping gjorde sitt mål är lite för stor från bolagets sida?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-17, 21:44   #474
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Lazlo, jag har en undring som det hade varit intressant att höra dina funderingar kring. Såg ditt B5 spel på U 5,5 i Linköping vs Salzburg matchen och förbannade mig själv för att jag missade att rygga. Bestämde mig dock för att rygga underspelet med ett live-spel vid ett eventuellt tidigt mål. Direkt efter Linköpings 1-0 i 7:e åkte oddset upp till 2.00 och jag hakade på direkt.

Rätt eller fel tänkt? Och då menar jag inte bara baserat på hur det eventuellt går idag utan mer generellt då man vill köra ett underspel, men inte hinner lira pre och oddsen blivit för dåliga. Känns som kompensationen från 1.60 till 2.00 som det blev nu då Linköping gjorde sitt mål är lite för stor från bolagets sida?
Generellt sett så är det nog inga fel att spela under direkt efter mål då oddsen oftast skjuts i höjden direkt efter målet men för att sedan ganska snabbt klättra neråt. Ett mål innebär ju egentligen inte att det garanterat kommer flera. Det beror lite på vilket lag som gör mål också, i det här läget va det nog inget fel då det är Linköping som kan spela defensivt och på en ledning. Hade Salzburg gjort 1:a målet så hade matchen bara öppnat sig mer.

Tyvärr så gör ju Salzburg 2 snabba mål i 2 raka powerplay början av andra. varav det ena riktigt turligt och Linköping kvitterade precis till 2-2 på sitt första powerplay i andra perioden. Det ser således inte speciellt bra ut för spelet... Vi får väl se hur det går!
Gammal 2011-12-17, 21:57   #475

Semicolons avatar

Standard

nej, nu ser det ju ganska mörkt ut, men resonerade lite som du sa att det känns som något av en överkompensation från bolagens sida att trycka upp oddset så som de gör då Linköping gör 1-0.

Med din erfarenhet skulle du säga att det är en strategi som är applicerbar mer generellt? Naturligtvis har ju spelmönster etc. betydelse. men bortsett från det?
Gammal 2011-12-17, 22:03   #476
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
nej, nu ser det ju ganska mörkt ut, men resonerade lite som du sa att det känns som något av en överkompensation från bolagens sida att trycka upp oddset så som de gör då Linköping gör 1-0.

Med din erfarenhet skulle du säga att det är en strategi som är applicerbar mer generellt? Naturligtvis har ju spelmönster etc. betydelse. men bortsett från det?
Ja, 3-2 till Salzburg nu. 4 powerplay mål i andra perioden och vi kan nog glömma det spelet. Under i Tjeck matchen går inte det heller, med lite tur kan det bli 1 vinst, 1 push och 2 torsk på det 4 spelen.

Det är mycket att bortse ifrån som du säger, vilket man egentligen inte kan göra, men generellt så skulle det kunna vara applicerbart då som jag sa tidigare att ett mål inte behöver betyda att det kommer flera, eller många flera.
Gammal 2011-12-17, 22:42   #477
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

2 mål av Plzen i matchens sista minut och Ceskes 4-2 ledning som hade blivit vinst för mig blir 4-4 och ingen vinst... tråkigt!
Gammal 2011-12-17, 23:04   #478

Semicolons avatar

Standard

jaha och där rök Underspelet i Linköping. Föga oväntat iofs. efter den andra perioden.

Tycker hur som helst att det är intressant med livespel på Över/Under.

Om vi till exempel tar Manchester city så är ju snittiden för deras första mål i varje match den 34:e minuten. Ändå gör de i snitt 3 baljor per match på egen hand. Oddset stiger ju också rätt fort vid 0-0 resultat. Som ett exempel från dagens premier league hade Blackburn mot W.B.A stigit från 1.80 till 2.37 på Ö 2,5 drygt 20 minuter in i första halvlek och då är det ändå den tid som båda lagen är troligast att göra sina första mål.

Anyway, nu ska jag inte spamma ner din dagbok mer om den saken.

Senast redigerad av Semicolon den 2011-12-17 klockan 23:11.
Gammal 2011-12-17, 23:29   #479
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
jaha och där rök Underspelet i Linköping. Föga oväntat iofs. efter den andra perioden.

Tycker hur som helst att det är intressant med livespel på Över/Under.

Om vi till exempel tar Manchester city så är ju snittiden för deras första mål i varje match den 34:e minuten. Ändå gör de i snitt 3 baljor per match på egen hand. Oddset stiger ju också rätt fort vid 0-0 resultat. Som ett exempel från dagens premier league hade Blackburn mot W.B.A stigit från 1.80 till 2.37 på Ö 2,5 drygt 20 minuter in i första halvlek och då är det ändå den tid som båda lagen är troligast att göra sina första mål.

Anyway, nu ska jag inte spamma ner din dagbok mer om den saken.
Ja tyvärr så torskade det spelet också i slutet. Men nya tag, en intressant NHL natt väntar!

Det är inga problem, det är en intressant diskussion men samtidigt så är det nog svårt att kunna utforma ett system som ska fungera generellt sett och ge vinst i längden genom att spela efter ett utstuderat mönster. Oddsrörelserna är ju olika från gång till gång också.
Gammal 2011-12-18, 04:27   #480

fishys avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1417

Standard

Vad tror du om Golden State W - SKings ?
fishy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td