Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-13, 23:14   #451

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
en fråga. Total goals vs All 12 games UNDER 67,5 som du lirat på pinnacle, är det samma spel som står skrivet som Home/away over/under 67,5. Utgår från att det är så men det kostar ju inget att fråga så. Än så länge..
Svar ja. Har hoppat upp till 1.85 nu, trevligt trevligt!

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg

Men ska läsa in mig lite på det! Har ni några tips på sidor för att läsa in sig lite mer på det?
...

Ursäkta om jag förstör din tråd Lazlo!
Börja här:

https://www.sharps.se/forums/taenkarh...etting-system/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+5)

Senast redigerad av Soap den 2011-12-13 klockan 23:26.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 23:30   #452
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25026

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Precis som Soap säger så är du helt rätt ute Semicolon

wLn, kul att du tycker det har varit intressant att läsa min dagbok. Får hoppas det fortsätter så. Det är inga problem, du förstör ingenting utan det är bara att du fråga om du undrar över något, kan inte lova att jag kommer analysera alla matcher du önskar dock.

Du frågar om en del matcher och jag själv har ju spelat över 5 mål i Florida-Devils. Brodeur är inte bra längre och när jag la spelet så va de oklart vem som skulle stå i Florida, nu blir det Threeormore och det ser jag som positivt för mitt spel då han totalt sett spelar klart över sin förmåga och hans stats kan bara bli sämre sen så va han ju katastrofal mot Rangers senast och det kanske va början på hans fall? 7 mål när de möttes för några veckor sen, 5 mål efter halva matchen, samma målvakter då som nu och båda hade runt 88% i räddningar. Tycker inget talar för under, den som lever får se. Jag vågar inte spela på Brodeur baserat på det jag sett av honom i år, det är B2B för Devils också så jag tror Florida vinner den matchen!

Har inte hunnit kolla närmare på så många matcher ännu utan ska gå igenom lite nu. På det stora hela så hoppas jag ju på low scoring matcher men den som har störst chans att gå över utav de övriga 3 du skriver är väl Toronto-Carolina. De andra 2 skulle jag ta under på om jag skulle välja! Lycka till hur du nu än gör!

Btw så vann dagens enda spel Wolfsburg med 3-0 så B5-spelet satt ju enkelt där, härligt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2011-12-13 klockan 23:34.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 23:54   #453

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tack för svaren killar. Och tack för en grym dagbok Lazlo, samt för de fina spelen så klart
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 23:57   #454
wLn

wLns avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Svar ja. Har hoppat upp till 1.85 nu, trevligt trevligt!

Börja här:

https://www.sharps.se/forums/taenkarh...etting-system/
Tack så hemskt mycket! =)

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Precis som Soap säger så är du helt rätt ute Semicolon

wLn, kul att du tycker det har varit intressant att läsa min dagbok. Får hoppas det fortsätter så. Det är inga problem, du förstör ingenting utan det är bara att du fråga om du undrar över något, kan inte lova att jag kommer analysera alla matcher du önskar dock.

Du frågar om en del matcher och jag själv har ju spelat över 5 mål i Florida-Devils. Brodeur är inte bra längre och när jag la spelet så va de oklart vem som skulle stå i Florida, nu blir det Threeormore och det ser jag som positivt för mitt spel då han totalt sett spelar klart över sin förmåga och hans stats kan bara bli sämre sen så va han ju katastrofal mot Rangers senast och det kanske va början på hans fall? 7 mål när de möttes för några veckor sen, 5 mål efter halva matchen, samma målvakter då som nu och båda hade runt 88% i räddningar. Tycker inget talar för under, den som lever får se. Jag vågar inte spela på Brodeur baserat på det jag sett av honom i år, det är B2B för Devils också så jag tror Florida vinner den matchen!

Har inte hunnit kolla närmare på så många matcher ännu utan ska gå igenom lite nu. På det stora hela så hoppas jag ju på low scoring matcher men den som har störst chans att gå över utav de övriga 3 du skriver är väl Toronto-Carolina. De andra 2 skulle jag ta under på om jag skulle välja! Lycka till hur du nu än gör!

Btw så vann dagens enda spel Wolfsburg med 3-0 så B5-spelet satt ju enkelt där, härligt!
Tack!

Är själv lite osäker på dessa, men vi får se hur det blir inatt, jag funderar en stund till!

Lycka till med kvällens spel!
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 00:09   #455

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 735

Div 1 13/14
Stats: 8 - 4 - 0
ROI: 154.44%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:

Du frågar om en del matcher och jag själv har ju spelat över 5 mål i Florida-Devils. Brodeur är inte bra längre och när jag la spelet så va de oklart vem som skulle stå i Florida, nu blir det Threeormore och det ser jag som positivt för mitt spel då han totalt sett spelar klart över sin förmåga och hans stats kan bara bli sämre sen så va han ju katastrofal mot Rangers senast och det kanske va början på hans fall? 7 mål när de möttes för några veckor sen, 5 mål efter halva matchen, samma målvakter då som nu och båda hade runt 88% i räddningar. Tycker inget talar för under, den som lever får se.

Och oddsen ökar på över 5.0
Homff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 05:55   #456
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Det blev en helt okej natt detta, tyvärr lite stolpe ut då jag hade tre ML spel som går till OT och samtliga tre förloras och extra tråkigt blir det när alla 3 OT torskarna hade ganska höga insatser. Blir stolpe in nästa gång hoppas vi.

Nattens tyngsta och viktigaste spel sitter dock enkelt, B6-spelet på under 67.5 mål totalt sitter med 16 måls marginal och det va aldrig någon fara där, bara 3 av 12 matcher gick över 5.5 mål och ironiskt nog så är matchen med flest mål en av de som jag valde att plocka ut som underspel för matchen i sig. B5-spelet blir push vilket va klart med 13 minuter kvar av matchen, tyvärr blev det inget mer och man får nöja sig med push, båda målvakterna va ganska vassa idag.
Gammal 2011-12-14, 20:58   #457

Sharp$: 201

Standard

vilket har du fått fel? oddsen och under på shalke matchen stämmer inte
_Isola_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 21:02   #458
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _Isola_ Visa inlägg
vilket har du fått fel? oddsen och under på shalke matchen stämmer inte
Det är inget fel, bara det att oddsen svängt ganska kraftigt nu så här innan matchstart. Flera bolag har kvar 2.00 just nu men de flesta har droppat av en del sedan jag spelade!
Gammal 2011-12-14, 21:06   #459

Standard

Citat:
Det är inget fel, bara det att oddsen svängt ganska kraftigt nu så här innan matchstart. Flera bolag har kvar 2.00 just nu men de flesta har droppat av en del sedan jag spelade!
Okej, såg bara att det stod 2 ggr på över så blev lite förvirrad

Grym under på Grand Salami Inatt
Gammal 2011-12-14, 21:15   #460
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Okej, såg bara att det stod 2 ggr på över så blev lite förvirrad

Grym under på Grand Salami Inatt
Nej då, jag spelade under på den matchen som det blir mål i först (7:e minuten) av alla europa league matcher som börjar 21.05... självmål till råga på det, men hey Schalke kör ju bara med 1 anfallare och mur bakåt så då måste ju någon i det andra laget hjälpa till att göra mål åt dem eftersom de hade tänkt lira 0-0

Ja den va fin, men idag har varit skit! Underbart av Malmö att ta ledningen med 3-2 med 35 sekunder kvar av matchen mot kassa Sundsvall för att sedan 14 sekunder senare släppa in 3-3 och torska det liret åt mig!

Senast redigerad av Lazlo den 2011-12-14 klockan 21:18.
Gammal 2011-12-14, 21:26   #461

Standard

Citat:
Nej då, jag spelade under på den matchen som det blir mål i först (7:e minuten) av alla europa league matcher som börjar 21.05... självmål till råga på det, men hey Schalke kör ju bara med 1 anfallare och mur bakåt så då måste ju någon i det andra laget hjälpa till att göra mål åt dem eftersom de hade tänkt lira 0-0

Ja den va fin, men idag har varit skit! Underbart av Malmö att ta ledningen med 3-2 med 35 sekunder kvar av matchen mot kassa Sundsvall för att sedan 14 sekunder senare släppa in 3-3 och torska det liret åt mig!
Jaa, det var en riktig trök omgång i hockey-allsvenskan men bara att ta nya tag!

Blir en liten spurt innan jul nu ser det ut som eller?
Gammal 2011-12-14, 21:31   #462

Sharp$: 115
Standard

Någon som har några tankar kring kvällens nhl matcher?
tokvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 21:40   #463
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Jaa, det var en riktig trök omgång i hockey-allsvenskan men bara att ta nya tag!

Blir en liten spurt innan jul nu ser det ut som eller?
Ja det kan man lugnt säga, jävla skit liga

Jodå, jag kommer att köra på för fullt fram till den 20:e iaf innan jag beger mig till släkten för julfirande, sen kan det bli aningen mindre spel kring jul och nyår men jag kommer nog spela en del då också!

Citat:
Ursprungligen postat av tokvirre Visa inlägg
Någon som har några tankar kring kvällens nhl matcher?
Jodå, jag har lite tankar men avvaktar lite innan det blir spel för min del.
Gammal 2011-12-14, 21:49   #464

Sharp$: 115
Standard

Okey, när lägger du spelet ungefär? Sitter och funderar över om man ska spela på Hawks eller inte.. Ser iofs inget som talar emot har du något att invända på det?
tokvirre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 21:58   #465

Standard

[QUOTE=Lazlo;155189]Ja det kan man lugnt säga, jävla skit liga

Jodå, jag kommer att köra på för fullt fram till den 20:e iaf innan jag beger mig till släkten för julfirande, sen kan det bli aningen mindre spel kring jul och nyår men jag kommer nog spela en del då också!

Okeej, det ser vi jag fram emot iaf! spelen, inte släktträffen Kör hårt och lycka till!
Svara

td