Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-08, 18:01   #421

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1588

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Ain't over yet
I fockin love anti-jinx
Gammal 2011-12-08, 18:24   #422
Administrator

Lazlos avatar

Sharp$: 25026

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Pallar inte citera alla inlägg utan svarar på var för sig ändå.

Jagvillblirik, 5.5 och 5 är skillnad. Får du klart högre odds så kan det ju vara värt det men samtidigt så är det inte säkert att du får samma utgång på spelet som mig, i det här fallet push men 5.5 hade varit torsk.

Dellan, om du inte gillar något spel så bör du inte rygga det, det är min åsikt iaf. Jag brukar alltid kolla upp ett spel som ska ryggas och gillar jag det inte så låter jag bli. Matchen är ju över och det blev push så mina tankar är ju inget värda längre eftersom jag inte såg ditt inlägg förens nu. Torpedo hemma och Severstal borta brukar innebära en del mål, typ så tänkte jag och man ska ta det jätte kort!

KP, du ska du ha allt serverat på ett silverfat. Idén kanske inte är så tokig ändå, men samtidigt så blir det ju mer jobb för min del, ni får hålla ett getöga på spreaden och haka på när det dyker upp spel ni vill följa!

Dagens 2 första spel blir push och det är ju lite tråkigt men känns helt okej ändå. B6 spelet va ju 0-0 efter 1 period men öppnade sig sen, tyvärr så kommer det inget 6:e mål trots att Torpedo spelade 1.30 mot tom bur och hade ett par lägen att hänga dit 4-2 och Severstal hade ett par lägen att göra 3-3. Får vara nöjd med push efter en mållös första period, bara ta nya tag, ingen skada skedd så!

Nattens två spel gick ju lysande så det har varit en bra dag ändå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dellan (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 21:18   #423

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Pallar inte citera alla inlägg utan svarar på var för sig

Dellan, om du inte gillar något spel så bör du inte rygga det, det är min åsikt iaf. Jag brukar alltid kolla upp ett spel som ska ryggas och gillar jag det inte så låter jag bli. Matchen är ju över och det blev push så mina tankar är ju inget värda längre eftersom jag inte såg ditt inlägg förens nu. Torpedo hemma och Severstal borta brukar innebära en del mål, typ så tänkte jag och man ska ta det jätte kort!
Menade inte alls att kritisera ditt spel, jag tyckte bara det verkade konstigt att det var så pass hög insats på det spelet efter att jag kollat upp det själv, så därför ville jag höra din syn på det hela då du kanske visste något som inte jag hade i åtanke! För övrigt så ryggar jag dig en hel del och jag uppskattar verkligen att du delar med dig!
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 21:24   #424
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Menade inte alls att kritisera ditt spel, jag tyckte bara det verkade konstigt att det var så pass hög insats på det spelet efter att jag kollat upp det själv, så därför ville jag höra din syn på det hela då du kanske visste något som inte jag hade i åtanke! För övrigt så ryggar jag dig en hel del och jag uppskattar verkligen att du delar med dig!
Nej jag förstår hur du menar och jag tog det inte som kritik heller, du bara undrade hur jag resonerade och det är inget konstigt med det, tyvärr så såg jag inte ditt eller de andras inlägg förrens efter matchen och då va det ju för sent.

Ville bara säga det att man kanske inte alltid ska rygga blint, gillar man inte ett spel efter att ha kollat på det så är det alltid bäst att göra som man själv känner!

Kul att du och ni andra uppskattar mina spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+2)
Gammal 2011-12-08, 22:57   #425

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 201

Standard

undrar lite om pittsburgh steelers matchen där du spelat under 270.5 passing yards.. hittade bara det spelet på bwin där jag har konton men där var det en över/under linje på 240.5.. så mina två frågor är om du skrivit fel och om inte ser du nå värde i under 240.5 .. tack för fina spel
_Isola_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-08, 23:06   #426
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _Isola_ Visa inlägg
undrar lite om pittsburgh steelers matchen där du spelat under 270.5 passing yards.. hittade bara det spelet på bwin där jag har konton men där var det en över/under linje på 240.5.. så mina två frågor är om du skrivit fel och om inte ser du nå värde i under 240.5 .. tack för fina spel
Tjenare! Om du håller muspekaren över oddset i mitt spreadsheet så ser du hos vilket bolag jag spelat varje spel hos. En del skriver aldrig med det men jag gör det alltid för att ni ska kunna hitta spelet lättare. Detta är alltså spelas hos Betsson och värdet ligger i dels i att Betsson har linan 30-40 yards högre än alla andra bolag samt att Cleveland har ligans bästa pass defense. Väljer du att spela 240.5 hos Bwin så minskar värdet enormt och jag skulle aldrig spelat med denna insatsen till den linan. Om jag bara ska gissa om han hamnar under eller över 240 så skulle jag säga under. Men som sagt, råder dig inte att spela till en så pass mycket sämre lina! Lycka till hur du nu än gör!
Gammal 2011-12-08, 23:39   #427

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 201

Standard

Citat:
Tjenare! Om du håller muspekaren över oddset i mitt spreadsheet så ser du hos vilket bolag jag spelat varje spel hos. En del skriver aldrig med det men jag gör det alltid för att ni ska kunna hitta spelet lättare. Detta är alltså spelas hos Betsson och värdet ligger i dels i att Betsson har linan 30-40 yards högre än alla andra bolag samt att Cleveland har ligans bästa pass defense. Väljer du att spela 240.5 hos Bwin så minskar värdet enormt och jag skulle aldrig spelat med denna insatsen till den linan. Om jag bara ska gissa om han hamnar under eller över 240 så skulle jag säga under. Men som sagt, råder dig inte att spela till en så pass mycket sämre lina! Lycka till hur du nu än gör!
Jaa, jag hade inte tillgång till en vanlig data så är inne på ipaden så jag kunde inte kolla vilket bolag tacksam för svaret! Och alla spel du lägger ut
_Isola_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-09, 04:08   #428
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Devils tappar sin 4-3 ledningen då Ottawa gör mål med 3 sekunder kvar av matchen och i numerärt underläge... det svider såklart riktigt hårt att åka på en B5:a på det viset. Men det är det som är tjusningen med detta jobbet, det kommer alltid nya chanser och nästa gång studsar det rätt!

I NFL har det blivit en mycket tråkig skada på Ben Roethlisberger då fotleden är trasig, nu i halvtid är det mycket tveksamt om han kommer spela mer och det är alltid lika tråkigt att se bra och schyssta spelare skada sig men detta är ju trots allt bra för samtliga mina spel, framförallt för nattens tyngsta spel på att Ben skulle få under 270.5 passing yards. Han hade börjat matchen mycket bra men va trots det på underpace för mitt spel så linan va helt galet högt satt, hoppas det inte är en för allvarlig skada för då är Steelers körda denna säsongen!
Gammal 2011-12-09, 04:11   #429
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Ben haltar in för andra halvleks första snap, vi får väl se hur länge det håller. Ser ju inte bra ut alls för honom tyvärr... Mirakel har hänt förut men det vore helt galet om han får 170+ pass yards i andra halvlek och gå över linan eftersom han inte kan röra sig och det lär bli mycket snabba/korta pass men framförallt mycket rush så man inte riskerar någon mer smäll på Ben som skulle förstöra hela säsongen!
Gammal 2011-12-09, 04:49   #430
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Fy fan alltså, Mendenhall får 4 raka försök att göra TD från 2 yards men han kommer ingenstans på 4 försök. Han fick till och med chansen på 4th vilket va galen gambling men han ville inte ta en cm på sina 4 försök och därmed inte vinna spelet som jag har på honom att han ska göra TD.... jävla skit!
Gammal 2011-12-09, 05:47   #431

Mr.DEEs avatar

Sharp$: 1033
Standard

Citat:
Fy fan alltså, Mendenhall får 4 raka försök att göra TD från 2 yards men han kommer ingenstans på 4 försök. Han fick till och med chansen på 4th vilket va galen gambling men han ville inte ta en cm på sina 4 försök och därmed inte vinna spelet som jag har på honom att han ska göra TD.... jävla skit!
Det var mkt frustrerande faktsikt, och att han dessutom lyckas kasta säsongens längsta TD men skadad fot...
Mr.DEE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-09, 05:54   #432
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

Steelers tar en interception med 3.11 kvar i sin egen endzone med ledning 7-3, därav ska de starta om från sin egen 20 yard line och behöver bara ett par 1st downs för att vinna matchen. Men istället för att ta det lite lugnt och låta klockan gå så blir Ben's SISTA play i matchen detta:

9 yard pass till Brown, som sedan springer över hela planen, fintar bort 2-3 stycken för 70 yards och en TD. Det hela resulterar i 79 yards på Ben's pass total och han slutar på 280 yards. Till råga på allt så kan han knappt gå pga skadan men en kort pass springs 70 yards till end zone och spelet förloras på värsta tänkbara sätt...

B. Roethlisberger 16/21 ... för 280 yards ... 13.3 yards/pass i snitt. Han har ALDRIG tidigare i sin 8-åriga karriär haft ett så högt snitt per pass och han har i år varit under 10 yard/pass i alla matcher. Det är nog ingen i ligan som haft så högt snitt i år. Med andra ord, det hände idag och kommer aldrig någonsin hända igen.

B5 torsk på insläppt mål i numerärt överläge 19.57 tredje perioden i Devils och saftig B5 torks på 79 Yards TD på Ben's sista play för matchen. Denna natten kommer svida riktigt länge, sen va det lite andra spel som studsade emot också. Nu går jag och lägger mig... Vi hörs!

Senast redigerad av Lazlo den 2011-12-09 klockan 05:56.
Gammal 2011-12-10, 00:06   #433

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Du har rättat SJS -1.5 som förlust, FYI så vann SJS med 5-2.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-11, 21:39   #434
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Riktigt snygg B6 på hockeymatchen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-12, 01:38   #435
Administrator

Lazlos avatar

NFL 2017-2018

Standard

dubbel post...

Senast redigerad av Lazlo den 2011-12-12 klockan 01:44.
Svara

td