|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-10, 01:20 | #31 |
Titta noggrannare nästa gång! Ö 2.5 finns till 1.875 på Bet365. Fanns även till 1.85, men tittade man lite längre ned låg samma spel till 1.875. Gillar inte att rygga folk men du verkar ju ha en bra feeling så jag provar Lycka till på matchen imorgon.
|
|
2011-09-10, 01:29 | #32 |
ooops, får ta det på mig!
Som sagt rygga på egen risk, men feelingen är där! Tack! |
|
2011-09-10, 01:32 | #33 |
Banned
|
Nu har du dock gett motståndarna vapen och/eller elixir för att sätta motståndarna i ett bättre läge... Inte för att jag tror att coacherna lusläser sharps för att få den sista informationen, men risken finns ju! Och att därmed "outa" den sista infon kan ju vara känsligt...
Spelbolagen - om de lägger någon som helst notis om detta har ju en del att "tjäna" på detta...! Men självklart tycker jag att du skall lägga ut så mycket du bara kan och är tillåten till! Gratis är gott - även i stora portioner...! /Badass /edit by KP, spoiler borttagen Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
raaabin (+2) |
2011-09-10, 02:04 | #34 | |
Citat:
Okej, det har du rätt i, kanske ska skippa det. Ang. spelbolagen, vad menar du? |
||
2011-09-10, 02:13 | #35 |
Jeg er ikke enig med Badass. Tror ikke det spiller noen rolle om det kommer et par ord på et bettingforum. Det er helt vanlig at slik info uansett kommer i lokalmedia, hjemmesider osv. Og tror nok ikke treneren hadde turt å gjort om på planene på bakgrunn av at en eller annen man ikke kan være "100% sikre"på kommer med litt inside information.
Ang, spelbolagen så skjønner jeg ikke helt hva han mener. Så lenge han har tipset etter at bolagen har lagt ut sine odds så har alle mulighet til å få fulgt og dermed muligens tjent penger. Selvfølgelig kan spelbolagen slashe oddsen, men hvis den slashes for mye så er det bare å spille motsatt da verdien forflyttes. Lykke til og takk for tipset |
|
|