Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-10, 01:20   #31

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Titta noggrannare nästa gång! Ö 2.5 finns till 1.875 på Bet365. Fanns även till 1.85, men tittade man lite längre ned låg samma spel till 1.875. Gillar inte att rygga folk men du verkar ju ha en bra feeling så jag provar Lycka till på matchen imorgon.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-10, 01:29   #32

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ooops, får ta det på mig!

Som sagt rygga på egen risk, men feelingen är där! Tack!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-10, 01:32   #33
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Nu har du dock gett motståndarna vapen och/eller elixir för att sätta motståndarna i ett bättre läge... Inte för att jag tror att coacherna lusläser sharps för att få den sista informationen, men risken finns ju! Och att därmed "outa" den sista infon kan ju vara känsligt...

Spelbolagen - om de lägger någon som helst notis om detta har ju en del att "tjäna" på detta...!

Men självklart tycker jag att du skall lägga ut så mycket du bara kan och är tillåten till! Gratis är gott - även i stora portioner...!

/Badass

/edit by KP, spoiler borttagen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
raaabin (+2)
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-10, 02:04   #34

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Spoiler:
Spoiler:

Nu har du dock gett motståndarna vapen och/eller elixir för att sätta motståndarna i ett bättre läge... Inte för att jag tror att coacherna lusläser sharps för att få den sista informationen, men risken finns ju! Och att därmed "outa" den sista infon kan ju vara känsligt...

Spelbolagen - om de lägger någon som helst notis om detta har ju en del att "tjäna" på detta...!

Men självklart tycker jag att du skall lägga ut så mycket du bara kan och är tillåten till! Gratis är gott - även i stora portioner...!

/Badass

Okej, det har du rätt i, kanske ska skippa det.

Ang. spelbolagen, vad menar du?
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-10, 02:13   #35

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Jeg er ikke enig med Badass. Tror ikke det spiller noen rolle om det kommer et par ord på et bettingforum. Det er helt vanlig at slik info uansett kommer i lokalmedia, hjemmesider osv. Og tror nok ikke treneren hadde turt å gjort om på planene på bakgrunn av at en eller annen man ikke kan være "100% sikre"på kommer med litt inside information.

Ang, spelbolagen så skjønner jeg ikke helt hva han mener. Så lenge han har tipset etter at bolagen har lagt ut sine odds så har alle mulighet til å få fulgt og dermed muligens tjent penger. Selvfølgelig kan spelbolagen slashe oddsen, men hvis den slashes for mye så er det bare å spille motsatt da verdien forflyttes.

Lykke til og takk for tipset
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-10, 09:05   #36
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Speldagboken låst på TS begäran. Hänvisar till förstainlägget /MOD
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne