![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#61 |
![]()
Bra rekar! Har också spelat Robin att vinna med 3-0 men tyvärr har han dragit sig ur, ryktas pga sjukdom. Mycket tråkigt
![]() Fortfarande väldigt skralt med information om vad som hänt rapporterar Eurosport. Edit: Robins agent bekräftade att han har haft en jobbig natt med magproblem och huvudvärk. Troligen rör det sig om något slags virus. Senast redigerad av vessl123 den 2011-08-31 klockan 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
![]()
Söderling drar sig ur turneringen
Edit: Missade att vessl123 redan hade svarat. Senast redigerad av the_mirage den 2011-08-31 klockan 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]()
Kul att han blev sjuk just nu och att därefter se en 114 rankad brasilianare som inte ens kunde kvalificera sig till denna turnering just nu totalt utklassa Sorense. Han har vunnit med 6-0 i första set redan
![]() Nåväl, spelet på Benneteau kvarstår och har just nu 4-2 i första set. Får nöja mig med om den delen av spelet går in. edit: 5-2 och dubbelbreak ![]()
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2011-08-31 klockan 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
![]()
6-2 och spelet klart redan i första set
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
![]()
Nu kan Almagro ta resten! Så går det bra för oss båda
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Jag hade varit orolig om jag vore dig efter att ha sett första set
![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 80TennisBite Stats: 124 - 117 - 3 ROI: 99.36% Vinstprocent: 51.45% |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
![]()
Kan tyvärr inte se matchen. Anledningen till att jag spelade så var att bet365 inte hade +2,5 set.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
![]()
Du blev guldexpert på Guldspel ändå :(
men.. lycka till! Du har höjt min spelkassa rejält ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
![]() Citat:
Tack för dem orden! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
![]()
Trist att du försvinner. Stort tack och lycka till!
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
![]()
Rekarna försvinner men inte jag från detta forum. Är det totaldött med folk som vill köpa portföljen så är chansen god att jag kommer tillbaka hit men jag kommer ge det chansen till årsskiftet iaf.
![]() |
![]() |
#74 |
![]()
Stort lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1860Ryggsäcken Stats: 3111 - 4646 - 242 ROI: 94.17% Vinstprocent: 40.11% |
![]()
Lycka till
Några funderingar inför kommande handbollssäsong? |
![]() |
![]() |
![]() |
|