Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-28, 19:23   #16

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 82
Standard

Bra jobbat, kunde inte börja bättre.
azrael109 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 19:32   #17

Andreas15s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 631
Standard

Imponerande start! Blir till att hålla ett öga på tråden.
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-28, 20:03   #18

NoClues avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 979

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ill be damned. Snygg start!
NoClue är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 08:28   #19

Sharp$: 24
Standard

Blir att följa och rygga dina tips, snyggt jobbat! Synd bara att de sidor jag vanligtvis spelar på inte har Ö/U-spel på endast ett lag. Blir kanske att regga sig på betway snart då.
matlagning är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 08:48   #20
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matlagning Visa inlägg
Blir att följa och rygga dina tips, snyggt jobbat! Synd bara att de sidor jag vanligtvis spelar på inte har Ö/U-spel på endast ett lag. Blir kanske att regga sig på betway snart då.
Sportingbet samt bwin brukar erbjuda dessa med annars.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 08:48   #21

sirmickes avatar

Sharp$: 195
Standard

Har sett dig på Guldspel
Bättre att du är här
sirmicke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 14:38   #22

Sprites avatar

Sharp$: 8384
Standard

Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna.

Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här.

Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.
Gammal 2011-08-29, 15:18   #23
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna.

Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här.

Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.

"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

Ja, ja - lycka till med den "nya" portföljen...!

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-08-29 klockan 15:20.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 15:28   #24

Thuernmans avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1307
Standard

Tycker det låter helt trovärdigt, när Guldspel märkte att en solid tipster var på väg att försvinna så började de omvärdera läget antar jag?

Oavsett vilket så bra jobbat med rekarna (även om jag inte ryggade).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+50)
Thuernman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 15:34   #25

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:

Kul att det går bra de första rekarna!

Men vaddå? Efter tre satta spel ska det börjas prata om att bli tout? Har ingen koll på guldspels experter. Har dock en känsla av att man tjänar mer pengar på att följa folk här på Sharps...

Vad får man som "guldexpert" på guldspel? Lön?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 15:36   #26

Sprites avatar

Sharp$: 8384
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
"H*n dansade en sommar"

Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...?

/Badass
Inte det minsta hit and run. Fan vad trött jag blir på såna som kommenterar från folk som inte vet all fakta. Jag var sjukt nära på att byta till denna sida (forumet, spreedsheat och tack-kommentarerna är mycket bättre) och mitt missnöje som jag bland annat skrev i forumet kan säkert flera som har användare både här och på guldspel skriva under på!

Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas.

Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.
Gammal 2011-08-29, 15:38   #27

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Inte det minsta hit and run. Fan vad trött jag blir på såna som kommenterar från folk som inte vet all fakta. Jag var sjukt nära på att byta till denna sida (forumet, spreedsheat och tack-kommentarerna är mycket bättre) och mitt missnöje som jag bland annat skrev i forumet kan säkert flera som har användare både här och på guldspel skriva under på!

Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas.

Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.
Enligt den där högerrutan på Guldspel med stats verkar Ace-pro ligga minus efter nästan tusen spel? Eller är jag fortfarande bakfull?
Gammal 2011-08-29, 15:41   #28

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Kul att det går bra de första rekarna!

Men vaddå? Efter tre satta spel ska det börjas prata om att bli tout?
TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153

Jag tror jag talar för en majoritet av forumet när jag skriver att vi gärna ser dig flytta hit permanent! Men får du en inkomst som gör skillnad för din ekonomi från guldspel så är det väl värt att tänka efter...

Senast redigerad av Soap den 2011-08-29 klockan 15:48.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-29, 15:44   #29

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
TS statistik från guldspel.com lyder
  • +195,3 units
  • ROI 1,21
  • Antal spel 153
Imponerande!
Gammal 2011-08-29, 15:50   #30

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
"H*n dansade en sommar"

/Badass
Det där låter ju bara löjligt? Om man har skills, timing och nerver att på kort tid sätta tre spel på vilket givet forum som helst har man nog det att göra det till vardags också? Förstår inte riktigt hur du resonerar?
Stängt ämne

td