![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#17 |
![]()
Imponerande start!
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Ill be damned. Snygg start!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Blir att följa och rygga dina tips, snyggt jobbat! Synd bara att de sidor jag vanligtvis spelar på inte har Ö/U-spel på endast ett lag. Blir kanske att regga sig på betway snart då.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Har sett dig på Guldspel
Bättre att du är här ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Tack så jättemycket allihopa. Skitkul med respons för tiden jag tog att lägga rekarna.
![]() Får se hur framtiden ser ut. Vet inte om Guldspel märkte att jag började flytta hit men har precis blivit erbjuden en Guldexpertportfölj och om jag tar erbjudandet så kan jag givetvis inte fortsätta dubblera rekarna här. Kommer hur som helst inte att försvinna från detta fenomenala forum utan har gärna synpunkter både bra och dåliga om andras spel och funderingar kring matcher samt att livespel kan förekomma här i trådn främst inom elitseriehandbollen och premier league matcherna.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banned
|
![]() Citat:
"H*n dansade en sommar" Hmmm - en "hit and run"! Allt för att locka spelare till Guldspel, månne...! Nja, detta luktar skämt och det är ju fortfarande rötmånad, så fan vet vad detta var...? Ja, ja - lycka till med den "nya" portföljen...! ![]() /Badass Senast redigerad av Badass den 2011-08-29 klockan 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Tycker det låter helt trovärdigt, när Guldspel märkte att en solid tipster var på väg att försvinna så började de omvärdera läget antar jag?
Oavsett vilket så bra jobbat med rekarna (även om jag inte ryggade). Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+50) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
Men vaddå? Efter tre satta spel ska det börjas prata om att bli tout? Har ingen koll på guldspels experter. Har dock en känsla av att man tjänar mer pengar på att följa folk här på Sharps... Vad får man som "guldexpert" på guldspel? Lön? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
Fick detta erbjudande idag(!) och en av anledningarna att jag tänkte lämna var för att Nani (Ace-Pro på Guldspel) bytte till denna sida några dagar tidigare. Gillar att disskutera tennis och förhoppningsvis handboll med honom. Tacka han för de tre rekarna ni fick för om flera medlemmar här tänker som du så kan jag hålla mig på andra sidor där mina spel uppskattas. Förbättringar ska ske på Guldspel och ser vi inte några sådana inom de närmaste 1-2 månaderna kommer jag att fortsätta mitt rekande här om så är önskat oavsett om jag får ha en guldexpertportfölj eller inte.
![]() |
![]() |
#27 | |
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
Jag tror jag talar för en majoritet av forumet när jag skriver att vi gärna ser dig flytta hit permanent! Men får du en inkomst som gör skillnad för din ekonomi från guldspel så är det väl värt att tänka efter...
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom." Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+20) Senast redigerad av Soap den 2011-08-29 klockan 15:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Det där låter ju bara löjligt? Om man har skills, timing och nerver att på kort tid sätta tre spel på vilket givet forum som helst har man nog det att göra det till vardags också? Förstår inte riktigt hur du resonerar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|