Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-06, 14:48   #46

Fishjuttas avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 599

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Där satt även 1-0 Bahrain!
Gammal 2011-09-06, 14:56   #47

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 403
Standard

Hann precis rygga, tackar!
Wiken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 14:59   #48

Fishjuttas avatar

Standard

Hoppas dom håller nu också då Jag la även ett litet livespel till i Bahrain matchen nu, Bahrain att göra minst 1mål till på bet365 och som matchen såg ut i första halvlek borde det inte vara något problem för dom. 1,66 på detta, dock en liten insats bara.
Gammal 2011-09-06, 15:17   #49

Fishjuttas avatar

Standard

Där satte Irak 2-0!
Gammal 2011-09-06, 15:35   #50

Fishjuttas avatar

Standard

Där satte även Bahrain 2-0 och då satt det livespelet med!
Gammal 2011-09-06, 16:52   #51

Fishjuttas avatar

Standard

Lägger in ett livespel på Uzbekistan-Japan, över 2.25 mål på bet365 till 1.85 väldigt mycket målchanser i matchen och ser ett bra spel här. Ni får ju även tillbaka halva insatsen om det bara blir 1mål till i matchen.
Gammal 2011-09-06, 17:56   #52

Fishjuttas avatar

Standard

Halva insatsen tillbaka på Japanmatchen, efter att ha sett första halvleken i Ryssland-Irland så är 1.83 på Ryssland ett riktigt bra odds och spelas med hög insats.
Gammal 2011-09-06, 18:23   #53

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 158

Standard

Hur ser ryssarna ut nu?
Gammal 2011-09-06, 18:55   #54

Fishjuttas avatar

Standard

Tyvärr lyckades dom inte att vinna matchen trots fina lägen, men sånt som händer. Satt och såg sista biten av matchen på storbild Se om det kommer något mer livespel idag eller om det får bli Frankrike sen, öl och bastubad blir det iaf
Gammal 2011-09-08, 22:14   #55

Fishjuttas avatar

Standard

Lite sent omsider, men kommer spela Argentina att vinna med -14,5 till 1,8 i odds mot Dominikanska Republiken som startar kl 23. Vad jag sett av dessa lag så borde Argentina ta detta med 20+, så anser att det finns klart spelvärde i oddset. Eftersom Argentina förlorade häromdagen mot Brasilien, så lär Dominikanska Republiken få sota för det idag. Lycka till ni som följer, om någon gör det så att säga
Gammal 2011-09-09, 00:49   #56

Fishjuttas avatar

Standard

84-58 till Argentina
Gammal 2011-09-09, 11:23   #57

Fishjuttas avatar

Standard

Nya Zealand-Australien spelas om 10minuter, Nya Zealand att vinna med linan +11,5 ser jag som en väldigt hög lina då jag såg första matchen och Nya Zealand var nöjda med det resultatet då det är en matchserie och kan till och med se dom vinna denna utan handikapp så det är helt klart spelvärt med handikappet. Sen hugger jag redan idag Brasilien att vinna mot Dominikanska Republiken med handikappet -9 med pengarna tillbaka vid 9 poängs seger, där tror jag Brasilien går segrande ur den fighten med +20 poäng då dom sett strålande ut hittills, slagit Argentina m.m.
Gammal 2011-09-09, 13:23   #58

Fishjuttas avatar

Standard

Nya Zealand höll jämna steg och hade till och med ledningen i sista kvarten, men brakade samman och förlorade sista med 28-10. Nu blir det kaffe och klippa gräsmattan
Gammal 2011-09-11, 12:55   #59

Fishjuttas avatar

Standard

2011-09-11 Shkendija 79 - Ohrid 2004 (Prva Liga)

Datum: 2011-09-11
Tid: 16:00
Sport: Fotboll
Land: Makedonien
Liga: Prva Liga
Match: Shkendija 79 - Ohrid 2004
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 8
Odds: 1.8
Bolag: Bwin

Motivering:
Shkendijas troliga startelva: Jovanovski, Elmazovski, Nicitovic, Miskovski, Cuculi, Emini, Mustafi, Useini, Sali, Kurtishi och Hasani. Shkendija är ett bra hemmalag. Med 9 poäng på dom fem första matcherna så ligger dom på en fin 3e plats i ligan. Dom har två hemmavinster och en bortavinst mot rivalen Renova, men eftersom dom har samma arena så kan man inte riktigt säga att det var en bortamatch. Metalurg och Vardar har redan kopplat greppet om dom två förstaplatserna så detta är en viktig match för att inte halka ännu mer efter. Tränaren Catip Osmani vet detta mycket väl och spelar med det bästa laget förutom på avstängda Sedat Berisha.

Ohrids troliga startelva: Kosturanov, Veleski, Ilovski, Belica, Gjoresci, Kitrozoski, Medi, Dalceski, Dimoski, Kleckaroski, och Mitreski. Ohrid har startat säsongen väldigt dåligt. Dom är nykomlingar i serien och deras oerfarenhet är nog en avgörande faktor för det. Dom ligger näst sist med 4poäng. Deras nya tränare Dragan Antic tror dock att dom kommer att klara sig kvar i serie och ser ljust på framtiden, men det kommer att bli en väldigt tuff resa. Dom saknar tre spelare till denna matchen som har fått en virusinfektion, målvakten Karamacoski, mittfältaren Bradonjic och anfallaren Kleckaroski. Kleckaroski kan komma till spel, men det bestäms precis innan start.

Shkendija förväntas att vinna denna matchen då dom är väldigt starka på sin hemmaplan. Även om Ohrid hade haft tillgång till sin bästa startelva hade detta varit en jättesvår match och nu saknar dom även 2 kanske 3startspelare vilket inte gör det enklare. Nu är oddset inte så tilltalande på raka 1an så därför väljer jag istället överspelet. Shkendija har en av ligans bästa anfallare i Ferhan Hasani och för tillfället är han i strålande form. Han spelade även i landslaget mot Andorra och var en av matchens bästa spelare. Jag tror på en stor seger för Shkendija och lyckas Ohrid göra mål ja då hjälper det bara överspelet. 1,8 på över 2,5 anser jag vara ett bra odds. 8units blir det här.
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td