|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-24, 11:54 | #31 |
Har även ett annat spel på West Ham för liten insats och ett spel i Europa League imorgon kväll. Dessa finns i Spreadsheet.
2011-08-24, 12:28 | #32 |
Helt enig i West Ham spillet, skulle akkurat til å legge ut tips om dem selv Ruud Boffin, Abdoulaye Faye, Pablo Barrera, Julien Faubert, Junior Stanislas, Freddie Sears og John Carew er ventet å spille i kveld. Mulig også George McCartney kommer til å starte. Aldershot er skadefrie og stiller med sitt sterkeste lag.
Lykke til |
|
2011-08-24, 12:34 | #33 |
Väl vald bild till West Ham reken... Får man fråga varför du lirar hos ComeOn? Deras odds är generellt inget att hänga i julgranen.
2011-08-24, 12:39 | #34 | |
Citat:
2011-08-24, 12:47 | #35 |
Hehe Har en del pengar liggandes på comeon och jämför oddsen med dom andra sidorna jag spelar på och ibland ligger comeon över och då får det bli dom. Som i detta fallet hade dom ganska bra odds.
2011-08-27, 16:01 | #36 |
Ser att du valt att gå emot Valencia idag i spreadsheetet, själv ger jag hemmalaget förtroende. Om du hinner så motivera gärna ditt drag.
2011-08-28, 16:53 | #37 | |
Citat:
Hade så gött så länge!
2011-09-05, 13:54 | #38 |
2011-09-05 UCD Dublin - Shamrock Rovers (Premier Division)Datum: 2011-09-05 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Irland Liga: Premier Division Match: UCD Dublin - Shamrock Rovers Period: ft Spel: Shamrock Rovers -1.25 Insats: 7 Odds: 1.9 Bolag: Bet365 Motivering: UCD Dublin är ett av dom sämsta lagen i denna division, dom ligger på en åttonde plats av tio lag och har förlorat 17 av 27 matcher. Dom har även det näst sämsta försvaret i ligan med 64 insläppta mål. Deras enda vinster sen Maj är mot bottenkollegorna. Shamrock då, jo dom har gjort en jättebra säsong än så länge och är fortfarande med i 3tävlingar. Dom slog ut Partzan Belgrad och kvalade in till Europa League bland annat. Visst har Shamrock ett väldigt tight schema framöver, men dom har även en stor trupp och ska kunna rotera runt lite utan problem. Dom har bland annat två nyförvärv som kommer väl till pass nu, Rohan Ricketts och Jim Paterson. Dom är i motsatta sidor av tabellen dessa lag och deras 3ligamöten i år har slutat 3-1 6-0 och 6-1 alla till Shamrocks fördel. Returmötet i Cupen blev visserligen 2-2 men då ledde Shamrock med 2-0 och hade möte med Partizan att koncentrera sig så den matchen ska man inte dra några stora växlar av. Här tror jag Shamrock tar en enkel seger och -1,25 spelas med över medelinsats. Ni som undrar varför vissa tider är fel på dagens matcher i mitt spreadsheet så beror det på att klockan på bet365 visar fel tid för mig, alltså 1h tidigare på alla matcher än det ska va. |
|
2011-09-05, 22:48 | #39 |
Webmaster
|
Den satt ju med hyffsad marginal (0-6)
2011-09-05, 23:19 | #41 |
2011-09-06 Rumänien - Frankrike (EM Kval)Datum: 2011-09-06 Tid: 20:30 Sport: Fotboll Land: Rumänien Liga: EM Kval Match: Rumänien - Frankrike Period: ft Spel: Frankrike -0.75 Insats: 7 Odds: 2.25 Bolag: Bet365 Motivering: Rumäniens tränare har gått ut med att oavgjort är ett bra resultat för dom, men dom är bara intresserade av att vinna. Men det är en sak att vilja vinna och en annan sak att kunna göra det. Oavsett hur matchen går, kommer rumänien säkerligen få något positivt ur den. Inför denna matchen saknar Rumänien en hel del spelare, försvararna Papp, Matei och Radu, mittfältarna Petre och Sanmartean är skadade. Försvararen Galamaz och anfallaren Marica är osäkra till spel. Torje på mitten som är i form är avstängd. Som dom flesta vet så är inte Tamas och Mutu kallade till matchen ens pga disciplinära skäl. Rumänien kommer inte att klara av ett sådant starkt motstånd som Frankrike med så många spelare borta. Rumäniens troliga startelva: Tatarusanu, Sapunaru, Chiriches, Goian, Rat, Cocis, Bourceaunu, Lazar, Nicolita, Stancu och Tanase. Frankrike är ett lag under ombyggnad och klarar detta bra med en så proffessionel coach som Laurent Blanc. Frankrike kommer att åka till Rumänien för att spela offensivt, eftersom dom vet om Rumäniens problem och vill ta hand om EM platsen så tidigt dom kan. Frankrike byter spelsätt till denna matchen, då dom mot Albanien spelade 4-2-3-1 och kommer nu spela ett agressivt 4-3-3 med Remy, Benzema och Ribery längst upp. Frankrikes troliga startelva: Lloris, Sagna, Rami, Abidal, Evra, M`Vila, Diarra, Nasri, Remi, Benzema och Ribery. Om Frankrike vinner denna matchen kommer dom troligen bara behöva 3poäng till i matcherna mot Albanien och Bosnien. Matchen kommer att spelas på en ny Nationalarena i Bukarest. Med 50 000 fans på läktarna kommer det säkerligen va en bra atmosfär, men tyvärr för rumänerna tror jag det blir en bumerangeffekt. Spelar över medelinsats på Frankrike -0,75 och tror att dom kan komma att vinna denna matchen med betydligt fler mål. Senast redigerad av Fishjutta den 2011-09-05 klockan 23:22. |
|
2011-09-05, 23:20 | #42 |
2011-09-06, 14:22 | #43 |
Livespelar Bahrain och Irak i två singlar nu, bägge pressar och är väldigt bra odds med tanke på matchbilderna.
2011-09-06, 14:40 | #44 |
1-0 Hänger i luften för Irak nu! Massiv press