|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-17, 14:32 | #1 |
Fishjutta-Bygger rulle-Fotboll/hockey
Hej mitt namn är Tor och jag har som mål att hitta bra spel och lägga ut dom här. Jag har förut haft en vinnande spelblogg som hette Tors nhl tips, var ett tag sen och kanske kommer någon ihåg den. Nu är det dags att starta en liten tråd här med tips och funderingar, kommer också att fixa en spreadsheet med spelen som läggs här. Det kommer antagligen inte att komma för många spel i veckan förrens NHL drar igång, då det är där jag har mest skillz
Jag kommer att ha en bankrulle med 100units, maxspelen kommer att ligga på 10% av bankrullen så att ni vet hur hårt jag själv spelar på dom. Jag har lagt ut en rek för idag redan som jag kommer att ha med i denna bloggens spreadsheet på Maccabi Haifa. Om det är något ni undrar så är det bara att fråga, vet ni något som jag inte vet om matcherna jag rekar så får ni gärna skriva det också! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1) |
|
2011-08-17, 14:42 | #2 |
Har du adress eller allra helst stats för spel från din fd blogg? I övrigt lycka till!
2011-08-17, 14:54 | #3 |
Lycka till!
--- |
|
2011-08-17, 15:28 | #4 | |
Citat:
|
||
2011-08-17, 15:29 | #5 |
|
|
2011-08-18, 13:07 | #6 |
2011-08-18 Thor Akureyri - KR Reykjavik (A-League)Datum: 2011-08-18 Tid: 21:15 Sport: Fotboll Land: Island Liga: Pepsi Match: Thor Akureyri - KR Reykjavik Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 7 Odds: 1.53 Bolag: Redbet Motivering: Dessa lag möttes nyss i Cupen där Reykjavik vann med 2-0, får tilläggas att den matchen spelades i Reykjavik också. Thor får tack vare detta spela i Europa nästa säsong om Reykjavik slutar på förstaplatsen som dom ligger för tillfället. Det är en väldigt bra bedrift eftersom dom är nykomlingar i ligan. Dom har möts två gånger denna säsongen, i ligan slutade det 3-1 till Reykjavik och sen 2-0 i cupen. Men Thor kommer va taggade och motiverade att bli första lag att vinna mot Reykjavik denna säsongen och dom spelar mycket bättre på hemmaplan.Detta syntes även i cupen då dom spelade alla matcher på hemmaplan förutom finalen. Dom vill även ha revansch för tidigare möten. Tror det blir en del mål idag, bägge lagen har snitt på över 3mål per match. Därför känns 1.53 som ett spelvärt odds på över 2,5mål. Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-18 klockan 13:12. |
|
2011-08-18, 23:31 | #7 |
Lägger ett spel inatt också på Concacaf Champions League i mitt spreadsheet. Gör dock ingen rek om matchen på sidan. Men kan berätta lite iaf, Tauro-Toronto FC är matchen och den spelas i Panama. Enligt rapporter från Torontos hemsida är planen i gott skick och man går för 3poäng då detta lag anses som det enklaste i gruppen. Toronto har inte haft den bästa säsongen i MLS, men har fått upp formen på sistone och är obesegrade sista 5matcherna. Eftersom Toronto går för 3poäng och är ett målglatt gäng åt bägge håll så kommer jag att spela över 2,5mål till 2.025 på bet365. Tauro då, jo dom ligger 2a i sin liga och har hemmarekordet 3-1-1. Dom leds av mittfältaren Juan Perez som spelar i Panamas landslag samt deras nyförvärv anfallaren från Nicaragua Juan Barrera. Tauro förväntas spela kontringsfotboll idag och är snabba i sina omställningar. Eftersom oddset låg så högt på överspel, så blev det medelinsats.
2011-08-19, 01:27 | #8 |
Heh, lite nervöst in på småminuterna där...
Bra jobbat |
|
2011-08-19, 01:31 | #9 | |
Banned
|
Citat:
Ryggade denna till 2.05 på Bet365 - då hoppas vi på god tur...! Snyggt i den isländska matchen, förresten... /Badass |
|
2011-08-19, 03:38 | #10 | |
Banned
|
Citat:
Tackar för denna...! 1-2 just nu, reducering på straff efter att Toronto gjorde två snabba i mitten utav första - så denna är i hamn i 76:e minuten! /Badass |
|
2011-08-19, 12:08 | #11 |
Tackar
2011-08-19, 12:12 | #12 |
Så lite så Kul att folk följer, oddset var riktigt bra också
2011-08-19, 12:41 | #13 |
2011-08-19 FC Lustenau - Austria Lustenau (Erste Liga)Datum: 2011-08-19 Tid: 20:30 Sport: Fotboll Land: Österrike Liga: Erste Liga Match: FC Lustenau - Austria Lustenau Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 7 Odds: 1.5 Bolag: Bet365 Motivering: Blev fel i spreadsheetet då jag glömde ta över på tecken, men står i informationen att det är spelat över 2,5mål så det borde folk se. Nu över till matchen. Denna matchen är ett lokalderby med mycket prestige och det brukar vanligtsvis vara fullt ös framåt i detta derby. Senaste 8mötena lagen emellan har slutat med 6segrar för bortalaget och 2 för hemmalaget alltså inga kryss och endast ett möte har slutat med under 2.5 mål. FC Lustenau startade säsongen bra med en 1-1 match mot nyligen degraderade Lask Linz som är en av favoriterna till att gå upp. Men sen hände något och dom förlorade 4 i rad och släppte in 15mål. Sen slog dom en nykomling med 1-0 innan dom åter igen förlorade med 4-1 mot Altach. Fastän det gått så dåligt på sistone är detta trots allt ett derby och motivationen kommer att vara på topp. Austria då, jo dom ligger tvåa i ligan och är det enda obesegrade laget med 4vinster och 3kryss. Dom kommer från två kryss mot topplag så dom vill återigen komma in på vinnarspåret och det finns ingen chans för underskattning när dom möter sina rivaler. Austria är helt klart det starkare laget av dessa, men eftersom det är ett derby och FC Lustenau måste satsa framåt för att försöka knipa 3poäng och komma undan bottenträsket, medans Austria vill fortsätta sin svit utan förluster och fortsätta sin resa mot uppflyttning känns det som att detta kommer att bli en öppen match med mycket mål. Över 2,5 som Bet365 erbjuder till 1.5 spelas därför. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Phibes (+2) Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-19 klockan 12:42. |
|
2011-08-19, 16:54 | #14 |
Ryggar österrikaren. Lyckades snappa åt mig lite småpengar på 1.58-1.61 som låg och skräpade på betfair.
|
|
2011-08-19, 17:50 | #15 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1860Ryggsäcken Stats: 3111 - 4646 - 242 ROI: 94.17% Vinstprocent: 40.11% |
Såg i sheetet att det inte stod ö 2.5 på österrike matchen
|
2011-08-19, 17:55 | #16 |
Hehe förklarade det längst upp Kollar du i sheetet över information om matchen, så står det att jag spelat över 2.5 mål. Då jag alltid låser mina objekt så går det inte ändra, men oddset stämmer och som sagt står där också och här med
2011-08-20, 12:17 | #17 |
2011-08-20 Teteks Tetovo - FK Sileks Kratovo (First League)Datum: 2011-08-20 Tid: 16:30 Sport: Fotboll Land: Makedonien Liga: First League Match: Teteks Tetovo - FK Sileks Kratovo Period: ft Spel: Under 2.5 Insats: 5 Odds: 1.65 Bolag: Nordicbet Motivering: Trolig startelva för Teteks är Pavlovic, D.Naumovski, Sekulovski, B.Ristovski, Stolevski, Brnjarcevski, Urosevic, Aliu, Radonjic, Kleckaroski. Teteks har mycket problem denna säsongen, speciellt ekonomiskt. Dom har inga pengar alls och därför lämnade alla bästa och mest erfarna spelare klubben. Det var länge oklart om dom ens skulle få en licens denna säsongen och coachen Dragi Setinov har en nästan omöjlig uppgift att undvika nedflyttning i år. Inte nog med detta, i dagens match saknas även två viktiga nyckelspelare i Mensur Idrizi och Blasko Nikolovski. Sileks troliga startelva är Bozinovski, lampevski, Petrov, Misovski, Vasov, Atleski, Temelkov, B.Stojanovski, A.Stojanovski, Nacev, Zarevski. Sileks startade säsongen med en hemmaseger och två bortaförluster. Hemmaspel är väldigt viktigt i Makedonien. Men det positiva är alla problem som Tetovo har som Sileks kommer försöka utnyttja här. Dom har även full ordinarie trupp tillgänglig. Sileks är det bättre laget för tillfället, men går inte underskatta hemmaplansfördelen i denna ligan. Bägge lagen har riktigt dåligt målskytte och har endast gjort två mål var på dom inledande tre matcherna. En annan klar fördel för underspel är att vädret väntas bli 35grader varmt med strålande sol och då vet man ju att tempot oftast blir därefter. En till sak som talar för underspel här är dom inbördes mötena. Senaste tre matcherna i Tetovo har slutat 0-2 1-1 2-0 mellan dessa lag. |
|
2011-08-21, 11:48 | #18 |
2011-08-21 Vardar - Renova (First League)Datum: 2011-08-21 Tid: 20:00 Sport: Fotboll Land: Makedonien Liga: First League Match: Vardar - Renova Period: ft Spel: Vardar 1 Insats: 5 Odds: 1.68 Bolag: Nordicbet Motivering: Vardars troliga startelva: Simov, Ilievski, Bojovic, Vajs, Boskovic, Rangjelovic, Osa, Mickov, Petrov, Ivanovski, Liko. Vardar har startat säsongen på ett makalöst bra sätt, slagit Oktomvri, sen sin stadsrival Rabotnicki och även Napredok. Fansen är nöjda och coachen har fått en bra start på säsongen då man är ett av dom favorittippade lagen att vinna titeln. Igor Stojakovic är dock skadad och kommer inte spela, även deras anfallare Filip Ivanovski är osäker och kommer bestämmas kort innan match om han blir spelklar. Renovas troliga startelva: Elezi, Siljanovski, Ristov, Stepanovski, Simovski, Statovci, Gashi, Bajrami, Emini, Nuhiu, Jancevski. Renova har startat säsongen allt annat än bra, man blev utslagna i europa league av ett mediokert glentoran. Man har även bara en vinst på dom första tre matcherna och detta mot nykomlingen Ohrid. Tränare har sagt upp sig och man kör med en temporär tränare tills man får tag i en ny. Som sagt, ser inte så ljust ut för tillfället. Jag tror att Vardar vinner detta av flera anledningar, dom är ett av två lag som har ett massivt publikstöd i Macedonien och det förväntas komma uppemot 6000 fanatiska fans till nationalarenan i Skopje. Shkendija är det andra laget som har liknande publikstöd. Vardar är i grym form och självförtroendet är på topp i klubben. Hemmaplan och formstarkast i ligan så borde dom ta detta mot ett lag som är i formsvacka och har en tillfällig coach. För två veckor sen spelade dom ut Rabotnicki totalt som är ett bättre lag, blev dock bara 1-0, men det säger en del om hur bra Vardar är i år. |
|
2011-08-21, 14:01 | #19 |
Först och främst kul att ditt sheet börjar riktigt fint! Tänkte mest tacka för att du nosar upp lir på ovanligare ligor som inte så många håller ögonen på, fortsätt gärna med det
2011-08-21, 16:01 | #20 |
Så lite så Det kommer jag att fortsätta med, roligare att reka lag som inte alla vanligtsvis vet så mycket om och kanske inte spelar på.
2011-08-22, 15:29 | #21 |
2011-08-22 Manchester United - Tottenham Hotspurs (Premier League)Datum: 2011-08-22 Tid: 21:00 Sport: Fotboll Land: England Liga: Premier League Match: Manchester United - Tottenham Hotspurs Period: ft Spel: Manchester United och över 2.5mål Insats: 3 Odds: 2.32 Bolag: Redbet Motivering: Manchester United och över 2.5 mål spelas till det fina oddset 2.32. Idag blir det ingen ovanlig liga, då den matchen jag spelade igår inte fanns på något bolag idag. Var en match i Asian Championship för kvinnor som var väldigt intressant. Över till Manchester matchen nu dock. United har börjat säsongen ganska bra efter att luggit under med 0-2 mot City i Community Shield och vänt till 3-2 samt en fin 2-1 seger över West Bromwich i öppningsmatchen. United saknar några viktiga backar i Rio Ferdinand och Nemanja Vidic. Javier Hernandez är bänkad också. United kommer att köra med Jones och Evans i backlinjen så det blir lite ungt blod. Patrik Evra är tillbaka idag efter en knäskada också. Tottenhamn då, jo dom körde över Hearts i europaleaguekvalet, annars har det inte hänt så speciellt mycket i laget på sistone. Dom har luggit lågt på transfersidan i år Veteranmålvakten Brad Friedel är enda nyförvärvet hittills. Tottenham har en mardrömsmotståndare i United och har bara vunnit 1/26 senaste mötena. Dom har även tappat några viktiga spelare och Alex Ferguson har aldrig förlorat mot Tottenham, vilket jag inte tror dom gör idag heller. Därför känns Manchester United vinst och över 2.5 mål som ett bra spel till 2.32. 3-1 kanske? |
|
2011-08-22, 15:44 | #22 | |
Citat:
2011-08-22, 15:52 | #23 |
L King, W Gallas, Hutton? Luca Modric kommer inte spela heller. Kanske inte så viktiga iofs. Det var iaf det jag hittade när jag kollade runt lite om matchen, har du en annan källa så går det bra att skriva din egen information här.
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans! Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-22 klockan 16:11. |
|
2011-08-22, 16:10 | #24 | |
Citat:
Lycka till även om jag hoppas att det blir fail
2011-08-22, 16:20 | #25 | |
Citat:
Hoppas vi på en spännande match ikväll och att spelet går in
2011-08-23, 10:45 | #26 |
2011-08-23 KRC Genk - Maccabi Haifa (Champions League)Datum: 2011-08-23 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Internationell Liga: Champions League Match: KRC Genk - Maccabi Haifa Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 6 Odds: 1.97 Bolag: Nordicbet Motivering: Genk har oväntat lyckats komma till sista kvalomgången, då dom var det klart sämre laget mot Partizan men lyckades tack vare effektivitet att gå vidare då. Deras succecoach från förra säsongen och början på denna har lämnat klubben för större pengar i Emirates. Så stämningen i klubben är inte den bästa och man har även skador på några nyckelspelare. Den absolut viktigaste är kreatören De Bruyne som kommer vara borta ett tag och anfallaren Ogunjimi är osäker till spel. Dom har inte fått någon bra ligastart och lyckades även förlora mot Cercle Brugge som är ett av dom sämre lagen i ligan i år. Men självklart finns chansen kvar då dom lyckades få med sig ett hyfsat bra resultat borta. Maccabi Haifa ser sin chans att nå CL efter att ha vunnit den första matchen med 2-1 hemma. Maccabi är ett offensivt lag och deras coach har sagt att dom kommer spela lika som i första matchen, alltså total offensiv och hoppas stänga matchen med något snabbt mål. Dom började även Israeliska ligan bra och besegrade Maccabi Netanya med 4-1 borta senast. Dom är ett lag i form och anfallaren Amasha har gått ut med att formen är på topp, vilket man även sett då han gjorde 1mål mot Genk och alla 4 mot Netanya. Inget av lagen har någon speciellt bra defensiv och Genk lär försöka få ett tidigt mål. Maccabi har ju även dom gått ut med att det är offensiv som gäller idag och det lär bli målchanser åt bägge håll, lär bli en underhållande match. Då oddset är så högt här är detta spel verkligen värt att slänga in en slant på och jag lägger 6units, kanske borde lagt någon mer till och med. Även över 3.5 och 4.5 kan va av spelvärde för dom våghalsiga. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capital-pb (+2) Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-23 klockan 11:11. |
|
2011-08-23, 16:56 | #27 |
Spelar även en dubbel med 2units som kan ses i spreadsheetet. Wolverhampton som Fake rekat och sen Malmö över 2.5 mål i den matchen. Ingen egen rek här dock utan bara en liten dubbel som testas.
2011-08-23, 23:10 | #28 |
Ska sova nu men lägger ut ett nattspel för dom som vill följa, hinner inte lägga ut massa fakta inför matchen. Men det är Copa Sudamericana och mötet Botafogo RJ-Atletico MG, Botafogo att vinna och över 2.5mål till oddset 2.49 på redbet. Bara att se dom senaste 9 mötena på Botafogos hemmaplan så har 8 av matcherna slutat med Botafogovinst och över 2.5 mål. Dom möttes nyligen och då slutade det 3-1. Ligger i Spreadsheetet, insats 4units.
2011-08-24, 10:16 | #29 |
Botafogo vann men bara med 1-0, men tycker endå det var ett spelvärt odds med tanke på att det nu är 8/10 senaste på botafogos hemmaplan som slutat med botafogoseger och över 2.5 mål mot Atletico.
Nu över till en intressant match som spelas kl 12:00 idag mellan Gamba Osaka och Kashiwa Reysol. Gamba är riktigt bra offensivt, defensiven är dock inte lika vass. Senast ledde dom med 2-0 och tappade på 15minuter till 2-3 men vann endå klart tillslut. Det är egentligen lite konstigt att dom kan leda ligan med detta försvarsspel, men som sagt är offensiven jättebra och deras matcher brukar vara väldigt målrika. Reysol då vad kan man säga om dom, jo ungefär liknande där faktiskt bra offensiv men kass defensiv. Det märktes i förra matchen mot det sämsta laget i ligan så släppte dom in 2mål och matchen slutade 3-2 och dom gick upp på andra plats i ligan. Seriefinal med bra anfall mot dåliga försvar, borde väl bara sluta på ett sätt "målrikt" Då oddsen var så låga på över 2.5 valde jag att spela över 2.5 mål innan 70e minuten till 1.75 hos comeon. Lite under medelinsats. Finns i spreadsheet.
2011-08-24, 11:36 | #30 |
2011-08-24 West Ham - Aldershot (Carling cup)Datum: 2011-08-24 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: England Liga: Carling cup Match: West Ham - Aldershot Period: ft Spel: West Ham -1.5 Insats: 7 Odds: 1.96 Bolag: Comeon Motivering: West ham har fått en hygglig start på säsongen under den nya bossen Sam Allardyce. Dom har 7poäng och 7-3 i målskillnad på dom fyra första matcherna i Championship. Förra säsongen förlorade West Ham i semifinalen mot Birmingham och vill gå långt även i år. Dom kommer att spela med en bra startelva fastän några nya kommer att få chansen. Aldershot har förlorat sina 3senaste ligamatcher i League 2 och inte gjort ett enda mål på dessa. Dom ligger på 20e plats i sin liga. Senast dom mötte West Ham var 1991 i Fa Cupen då vann West Ham med 6-1. West Ham har den bästa truppen i Championship och här ska det råda stor klasskillnad mellan lagen. Finns många bra spel i denna match, men kommer att spela West Ham -1,5 till 1.96 hos Comeon. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Mangomenace (+5) Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-24 klockan 11:37. |
|
2011-08-24, 11:54 | #31 |
Har även ett annat spel på West Ham för liten insats och ett spel i Europa League imorgon kväll. Dessa finns i Spreadsheet.
2011-08-24, 12:28 | #32 |
Helt enig i West Ham spillet, skulle akkurat til å legge ut tips om dem selv Ruud Boffin, Abdoulaye Faye, Pablo Barrera, Julien Faubert, Junior Stanislas, Freddie Sears og John Carew er ventet å spille i kveld. Mulig også George McCartney kommer til å starte. Aldershot er skadefrie og stiller med sitt sterkeste lag.
Lykke til |
|
2011-08-24, 12:34 | #33 |
Väl vald bild till West Ham reken... Får man fråga varför du lirar hos ComeOn? Deras odds är generellt inget att hänga i julgranen.
2011-08-24, 12:39 | #34 | |
Citat:
2011-08-24, 12:47 | #35 |
Hehe Har en del pengar liggandes på comeon och jämför oddsen med dom andra sidorna jag spelar på och ibland ligger comeon över och då får det bli dom. Som i detta fallet hade dom ganska bra odds.
2011-08-27, 16:01 | #36 |
Ser att du valt att gå emot Valencia idag i spreadsheetet, själv ger jag hemmalaget förtroende. Om du hinner så motivera gärna ditt drag.
2011-08-28, 16:53 | #37 | |
Citat:
Hade så gött så länge!
2011-09-05, 13:54 | #38 |
2011-09-05 UCD Dublin - Shamrock Rovers (Premier Division)Datum: 2011-09-05 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Irland Liga: Premier Division Match: UCD Dublin - Shamrock Rovers Period: ft Spel: Shamrock Rovers -1.25 Insats: 7 Odds: 1.9 Bolag: Bet365 Motivering: UCD Dublin är ett av dom sämsta lagen i denna division, dom ligger på en åttonde plats av tio lag och har förlorat 17 av 27 matcher. Dom har även det näst sämsta försvaret i ligan med 64 insläppta mål. Deras enda vinster sen Maj är mot bottenkollegorna. Shamrock då, jo dom har gjort en jättebra säsong än så länge och är fortfarande med i 3tävlingar. Dom slog ut Partzan Belgrad och kvalade in till Europa League bland annat. Visst har Shamrock ett väldigt tight schema framöver, men dom har även en stor trupp och ska kunna rotera runt lite utan problem. Dom har bland annat två nyförvärv som kommer väl till pass nu, Rohan Ricketts och Jim Paterson. Dom är i motsatta sidor av tabellen dessa lag och deras 3ligamöten i år har slutat 3-1 6-0 och 6-1 alla till Shamrocks fördel. Returmötet i Cupen blev visserligen 2-2 men då ledde Shamrock med 2-0 och hade möte med Partizan att koncentrera sig så den matchen ska man inte dra några stora växlar av. Här tror jag Shamrock tar en enkel seger och -1,25 spelas med över medelinsats. Ni som undrar varför vissa tider är fel på dagens matcher i mitt spreadsheet så beror det på att klockan på bet365 visar fel tid för mig, alltså 1h tidigare på alla matcher än det ska va. |
|
2011-09-05, 22:48 | #39 |
Webmaster
|
Den satt ju med hyffsad marginal (0-6)
2011-09-05, 23:19 | #41 |
2011-09-06 Rumänien - Frankrike (EM Kval)Datum: 2011-09-06 Tid: 20:30 Sport: Fotboll Land: Rumänien Liga: EM Kval Match: Rumänien - Frankrike Period: ft Spel: Frankrike -0.75 Insats: 7 Odds: 2.25 Bolag: Bet365 Motivering: Rumäniens tränare har gått ut med att oavgjort är ett bra resultat för dom, men dom är bara intresserade av att vinna. Men det är en sak att vilja vinna och en annan sak att kunna göra det. Oavsett hur matchen går, kommer rumänien säkerligen få något positivt ur den. Inför denna matchen saknar Rumänien en hel del spelare, försvararna Papp, Matei och Radu, mittfältarna Petre och Sanmartean är skadade. Försvararen Galamaz och anfallaren Marica är osäkra till spel. Torje på mitten som är i form är avstängd. Som dom flesta vet så är inte Tamas och Mutu kallade till matchen ens pga disciplinära skäl. Rumänien kommer inte att klara av ett sådant starkt motstånd som Frankrike med så många spelare borta. Rumäniens troliga startelva: Tatarusanu, Sapunaru, Chiriches, Goian, Rat, Cocis, Bourceaunu, Lazar, Nicolita, Stancu och Tanase. Frankrike är ett lag under ombyggnad och klarar detta bra med en så proffessionel coach som Laurent Blanc. Frankrike kommer att åka till Rumänien för att spela offensivt, eftersom dom vet om Rumäniens problem och vill ta hand om EM platsen så tidigt dom kan. Frankrike byter spelsätt till denna matchen, då dom mot Albanien spelade 4-2-3-1 och kommer nu spela ett agressivt 4-3-3 med Remy, Benzema och Ribery längst upp. Frankrikes troliga startelva: Lloris, Sagna, Rami, Abidal, Evra, M`Vila, Diarra, Nasri, Remi, Benzema och Ribery. Om Frankrike vinner denna matchen kommer dom troligen bara behöva 3poäng till i matcherna mot Albanien och Bosnien. Matchen kommer att spelas på en ny Nationalarena i Bukarest. Med 50 000 fans på läktarna kommer det säkerligen va en bra atmosfär, men tyvärr för rumänerna tror jag det blir en bumerangeffekt. Spelar över medelinsats på Frankrike -0,75 och tror att dom kan komma att vinna denna matchen med betydligt fler mål. Senast redigerad av Fishjutta den 2011-09-05 klockan 23:22. |
|
2011-09-05, 23:20 | #42 |
2011-09-06, 14:22 | #43 |
Livespelar Bahrain och Irak i två singlar nu, bägge pressar och är väldigt bra odds med tanke på matchbilderna.
2011-09-06, 14:40 | #44 |
1-0 Hänger i luften för Irak nu! Massiv press
2011-09-06, 14:41 | #45 |
Det tog inte lång tid för dom att tvåla dit den då 1-0 Irak nu!
2011-09-06, 14:48 | #46 |
Där satt även 1-0 Bahrain!
2011-09-06, 14:59 | #48 |
Hoppas dom håller nu också då Jag la även ett litet livespel till i Bahrain matchen nu, Bahrain att göra minst 1mål till på bet365 och som matchen såg ut i första halvlek borde det inte vara något problem för dom. 1,66 på detta, dock en liten insats bara.
2011-09-06, 15:17 | #49 |
Där satte Irak 2-0!
2011-09-06, 15:35 | #50 |
Där satte även Bahrain 2-0 och då satt det livespelet med!
2011-09-06, 16:52 | #51 |
Lägger in ett livespel på Uzbekistan-Japan, över 2.25 mål på bet365 till 1.85 väldigt mycket målchanser i matchen och ser ett bra spel här. Ni får ju även tillbaka halva insatsen om det bara blir 1mål till i matchen.
2011-09-06, 17:56 | #52 |
Halva insatsen tillbaka på Japanmatchen, efter att ha sett första halvleken i Ryssland-Irland så är 1.83 på Ryssland ett riktigt bra odds och spelas med hög insats.
2011-09-06, 18:23 | #53 |
Hur ser ryssarna ut nu?
2011-09-06, 18:55 | #54 |
Tyvärr lyckades dom inte att vinna matchen trots fina lägen, men sånt som händer. Satt och såg sista biten av matchen på storbild Se om det kommer något mer livespel idag eller om det får bli Frankrike sen, öl och bastubad blir det iaf
2011-09-08, 22:14 | #55 |
Lite sent omsider, men kommer spela Argentina att vinna med -14,5 till 1,8 i odds mot Dominikanska Republiken som startar kl 23. Vad jag sett av dessa lag så borde Argentina ta detta med 20+, så anser att det finns klart spelvärde i oddset. Eftersom Argentina förlorade häromdagen mot Brasilien, så lär Dominikanska Republiken få sota för det idag. Lycka till ni som följer, om någon gör det så att säga
2011-09-09, 00:49 | #56 |
84-58 till Argentina
2011-09-09, 11:23 | #57 |
Nya Zealand-Australien spelas om 10minuter, Nya Zealand att vinna med linan +11,5 ser jag som en väldigt hög lina då jag såg första matchen och Nya Zealand var nöjda med det resultatet då det är en matchserie och kan till och med se dom vinna denna utan handikapp så det är helt klart spelvärt med handikappet. Sen hugger jag redan idag Brasilien att vinna mot Dominikanska Republiken med handikappet -9 med pengarna tillbaka vid 9 poängs seger, där tror jag Brasilien går segrande ur den fighten med +20 poäng då dom sett strålande ut hittills, slagit Argentina m.m.
2011-09-09, 13:23 | #58 |
Nya Zealand höll jämna steg och hade till och med ledningen i sista kvarten, men brakade samman och förlorade sista med 28-10. Nu blir det kaffe och klippa gräsmattan
2011-09-11, 12:55 | #59 |
2011-09-11 Shkendija 79 - Ohrid 2004 (Prva Liga)Datum: 2011-09-11 Tid: 16:00 Sport: Fotboll Land: Makedonien Liga: Prva Liga Match: Shkendija 79 - Ohrid 2004 Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 8 Odds: 1.8 Bolag: Bwin Motivering: Shkendijas troliga startelva: Jovanovski, Elmazovski, Nicitovic, Miskovski, Cuculi, Emini, Mustafi, Useini, Sali, Kurtishi och Hasani. Shkendija är ett bra hemmalag. Med 9 poäng på dom fem första matcherna så ligger dom på en fin 3e plats i ligan. Dom har två hemmavinster och en bortavinst mot rivalen Renova, men eftersom dom har samma arena så kan man inte riktigt säga att det var en bortamatch. Metalurg och Vardar har redan kopplat greppet om dom två förstaplatserna så detta är en viktig match för att inte halka ännu mer efter. Tränaren Catip Osmani vet detta mycket väl och spelar med det bästa laget förutom på avstängda Sedat Berisha. Ohrids troliga startelva: Kosturanov, Veleski, Ilovski, Belica, Gjoresci, Kitrozoski, Medi, Dalceski, Dimoski, Kleckaroski, och Mitreski. Ohrid har startat säsongen väldigt dåligt. Dom är nykomlingar i serien och deras oerfarenhet är nog en avgörande faktor för det. Dom ligger näst sist med 4poäng. Deras nya tränare Dragan Antic tror dock att dom kommer att klara sig kvar i serie och ser ljust på framtiden, men det kommer att bli en väldigt tuff resa. Dom saknar tre spelare till denna matchen som har fått en virusinfektion, målvakten Karamacoski, mittfältaren Bradonjic och anfallaren Kleckaroski. Kleckaroski kan komma till spel, men det bestäms precis innan start. Shkendija förväntas att vinna denna matchen då dom är väldigt starka på sin hemmaplan. Även om Ohrid hade haft tillgång till sin bästa startelva hade detta varit en jättesvår match och nu saknar dom även 2 kanske 3startspelare vilket inte gör det enklare. Nu är oddset inte så tilltalande på raka 1an så därför väljer jag istället överspelet. Shkendija har en av ligans bästa anfallare i Ferhan Hasani och för tillfället är han i strålande form. Han spelade även i landslaget mot Andorra och var en av matchens bästa spelare. Jag tror på en stor seger för Shkendija och lyckas Ohrid göra mål ja då hjälper det bara överspelet. 1,8 på över 2,5 anser jag vara ett bra odds. 8units blir det här. |
|
|