|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-17, 14:32 | #1 |
Fishjutta-Bygger rulle-Fotboll/hockey
Hej mitt namn är Tor och jag har som mål att hitta bra spel och lägga ut dom här. Jag har förut haft en vinnande spelblogg som hette Tors nhl tips, var ett tag sen och kanske kommer någon ihåg den. Nu är det dags att starta en liten tråd här med tips och funderingar, kommer också att fixa en spreadsheet med spelen som läggs här. Det kommer antagligen inte att komma för många spel i veckan förrens NHL drar igång, då det är där jag har mest skillz
Jag kommer att ha en bankrulle med 100units, maxspelen kommer att ligga på 10% av bankrullen så att ni vet hur hårt jag själv spelar på dom. Jag har lagt ut en rek för idag redan som jag kommer att ha med i denna bloggens spreadsheet på Maccabi Haifa. Om det är något ni undrar så är det bara att fråga, vet ni något som jag inte vet om matcherna jag rekar så får ni gärna skriva det också! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1) |
|
2011-08-17, 14:42 | #2 |
Har du adress eller allra helst stats för spel från din fd blogg? I övrigt lycka till!
2011-08-17, 14:54 | #3 |
Lycka till!
--- |
|
2011-08-17, 15:28 | #4 | |
Citat:
|
||
2011-08-17, 15:29 | #5 |
|
|
2011-08-18, 13:07 | #6 |
2011-08-18 Thor Akureyri - KR Reykjavik (A-League)Datum: 2011-08-18 Tid: 21:15 Sport: Fotboll Land: Island Liga: Pepsi Match: Thor Akureyri - KR Reykjavik Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 7 Odds: 1.53 Bolag: Redbet Motivering: Dessa lag möttes nyss i Cupen där Reykjavik vann med 2-0, får tilläggas att den matchen spelades i Reykjavik också. Thor får tack vare detta spela i Europa nästa säsong om Reykjavik slutar på förstaplatsen som dom ligger för tillfället. Det är en väldigt bra bedrift eftersom dom är nykomlingar i ligan. Dom har möts två gånger denna säsongen, i ligan slutade det 3-1 till Reykjavik och sen 2-0 i cupen. Men Thor kommer va taggade och motiverade att bli första lag att vinna mot Reykjavik denna säsongen och dom spelar mycket bättre på hemmaplan.Detta syntes även i cupen då dom spelade alla matcher på hemmaplan förutom finalen. Dom vill även ha revansch för tidigare möten. Tror det blir en del mål idag, bägge lagen har snitt på över 3mål per match. Därför känns 1.53 som ett spelvärt odds på över 2,5mål. Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-18 klockan 13:12. |
|
2011-08-18, 23:31 | #7 |
Lägger ett spel inatt också på Concacaf Champions League i mitt spreadsheet. Gör dock ingen rek om matchen på sidan. Men kan berätta lite iaf, Tauro-Toronto FC är matchen och den spelas i Panama. Enligt rapporter från Torontos hemsida är planen i gott skick och man går för 3poäng då detta lag anses som det enklaste i gruppen. Toronto har inte haft den bästa säsongen i MLS, men har fått upp formen på sistone och är obesegrade sista 5matcherna. Eftersom Toronto går för 3poäng och är ett målglatt gäng åt bägge håll så kommer jag att spela över 2,5mål till 2.025 på bet365. Tauro då, jo dom ligger 2a i sin liga och har hemmarekordet 3-1-1. Dom leds av mittfältaren Juan Perez som spelar i Panamas landslag samt deras nyförvärv anfallaren från Nicaragua Juan Barrera. Tauro förväntas spela kontringsfotboll idag och är snabba i sina omställningar. Eftersom oddset låg så högt på överspel, så blev det medelinsats.
2011-08-19, 01:27 | #8 |
Heh, lite nervöst in på småminuterna där...
Bra jobbat |
|
2011-08-19, 01:31 | #9 | |
Banned
|
Citat:
Ryggade denna till 2.05 på Bet365 - då hoppas vi på god tur...! Snyggt i den isländska matchen, förresten... /Badass |
|
2011-08-19, 03:38 | #10 | |
Banned
|
Citat:
Tackar för denna...! 1-2 just nu, reducering på straff efter att Toronto gjorde två snabba i mitten utav första - så denna är i hamn i 76:e minuten! /Badass |
|
2011-08-19, 12:08 | #11 |
Tackar
2011-08-19, 12:12 | #12 |
Så lite så Kul att folk följer, oddset var riktigt bra också
2011-08-19, 12:41 | #13 |
2011-08-19 FC Lustenau - Austria Lustenau (Erste Liga)Datum: 2011-08-19 Tid: 20:30 Sport: Fotboll Land: Österrike Liga: Erste Liga Match: FC Lustenau - Austria Lustenau Period: ft Spel: Över 2.5 Insats: 7 Odds: 1.5 Bolag: Bet365 Motivering: Blev fel i spreadsheetet då jag glömde ta över på tecken, men står i informationen att det är spelat över 2,5mål så det borde folk se. Nu över till matchen. Denna matchen är ett lokalderby med mycket prestige och det brukar vanligtsvis vara fullt ös framåt i detta derby. Senaste 8mötena lagen emellan har slutat med 6segrar för bortalaget och 2 för hemmalaget alltså inga kryss och endast ett möte har slutat med under 2.5 mål. FC Lustenau startade säsongen bra med en 1-1 match mot nyligen degraderade Lask Linz som är en av favoriterna till att gå upp. Men sen hände något och dom förlorade 4 i rad och släppte in 15mål. Sen slog dom en nykomling med 1-0 innan dom åter igen förlorade med 4-1 mot Altach. Fastän det gått så dåligt på sistone är detta trots allt ett derby och motivationen kommer att vara på topp. Austria då, jo dom ligger tvåa i ligan och är det enda obesegrade laget med 4vinster och 3kryss. Dom kommer från två kryss mot topplag så dom vill återigen komma in på vinnarspåret och det finns ingen chans för underskattning när dom möter sina rivaler. Austria är helt klart det starkare laget av dessa, men eftersom det är ett derby och FC Lustenau måste satsa framåt för att försöka knipa 3poäng och komma undan bottenträsket, medans Austria vill fortsätta sin svit utan förluster och fortsätta sin resa mot uppflyttning känns det som att detta kommer att bli en öppen match med mycket mål. Över 2,5 som Bet365 erbjuder till 1.5 spelas därför. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Phibes (+2) Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-19 klockan 12:42. |
|
2011-08-19, 16:54 | #14 |
Ryggar österrikaren. Lyckades snappa åt mig lite småpengar på 1.58-1.61 som låg och skräpade på betfair.
|
|
2011-08-19, 17:50 | #15 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1860Ryggsäcken Stats: 3111 - 4646 - 242 ROI: 94.17% Vinstprocent: 40.11% |
Såg i sheetet att det inte stod ö 2.5 på österrike matchen
|
|