![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
![]()
Här kommer lördagens spel.
Ogiltigt spel-ID: 475042 -VOIDTre raka förluster och en massa skador. Ändå är Coventry favoriter. Det förstår inte jag. Ogiltigt spel-ID: 475043 - VOIDFörmodat bottenmöte där jag tycker Swansea blivit väl stora. De är trots allt nykomlingar. Ogiltigt spel-ID: 475040 När två "överspelslag" möts spelar man över. Ogiltigt spel-ID: 475044 - VOIDEtt spännande spel. Kollade senaste mötena i Vitesse och såg att de sex senaste tillsammans bjudit på 30 mål. Fem i snitt. Galet. Jag hugger över 3 till fint odds. Ogiltigt spel-ID: 475054 Lördagens hörnspel läggs mellan Hull och Crystal P. Båda skapar och släpper till mycket hittills denna säsong, framför allt hemmalaget som lär föra matchen. Senast redigerad av danryd den 2011-08-21 klockan 11:35. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Tre void, ett rätt och ett fel i går. Det gav ett litet, litet plus. Dags för söndagens spel.
Ogiltigt spel-ID: 477009 2 Bundesliga brukar vara målrik och här möts två lag som ofta spelar målrikt. Ogiltigt spel-ID: 477015 Gårdagens hörnspel gick inte efter en hörnfattig första halvlek. I dag försöker vi igen. Båda West Ham och Leeds ligger topp fem i hörnligan efter de första omgångarna. Morrowindl kör samma lir. Ogiltigt spel-ID: 477010 Värnamo gör mig inte besviken som överspelare. Här väntar dock tufft motstånd. Jag tror att publiken på Finnvedsvallen får se mycket mål i dag igen. Ogiltigt spel-ID: 477011 Högt odds på fjolårsfyran och hemmastarka Hannover. Troligtvis p.g.a. deras EL-match mot Sevilla i veckan, men jag tycker att oddset är för högt. Senast redigerad av danryd den 2011-08-24 klockan 10:14. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Tillbaka igen efter ett par hektiska dagar. I går, tisdag, hann jag bara slänga in ett par överspel i spreadsheeten. Det gav två vinster och en förlust och någon units plus. I dag kommer det nya spel i Carling cup. Följande tre är spelade eftersom oddsen på överspel och hcp-spel sjunker hos bolagen.
Ogiltigt spel-ID: 480323 Ogiltigt spel-ID: 480324 Ogiltigt spel-ID: 480325 Senast redigerad av danryd den 2011-08-27 klockan 09:58. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Lördag och dags för tre nya spel.
Ogiltigt spel-ID: 483570 Höga odds på Sunderland som borde vara favoriter. Kunde inte Swansea slå Wigan hemma kan de få problem i dag också. Ogiltigt spel-ID: 483571 Två lag som bjudit på flera målfester hittills. Jag tror på en ny i dag. Ogiltigt spel-ID: 483572 Utrecht var överspel redan förra veckan och jag tror på många mål igen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lillnilsson (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Dags för comeback efter någon veckas uppehåll. I dag blir det EM-kval samt eventuellt någon speedway.
Ogiltigt spel-ID: 495355 Holland hade målfest i helgen när San Marino gästade. Finland satte fyra på Moldavien, men mot dagens motstånd lär de läcka bakåt igen. Gästerna vinner, men jag tror att Finland kan spräcka nollan. 1-3? Ogiltigt spel-ID: 495352 Moldavien har spelat målrikt hela kvalet. Ungern såg väl inte superstabilt ut mot Sverige. Däremot var de effektiva framåt. Ogiltigt spel-ID: 495356 Österrike åkte på en rejäl smäll mot Tyskland och har bara hedern att spela för. Turkiet slåss om andraplatsen och har ett bra läge att rycka ifrån Belgien. Ogiltigt spel-ID: 495357 Island har en hel del duktiga spelare ute i Europa. Tycker de underpresterar som landslag, men här borde de ha en bra chans mot ett annat Ö-land. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Fredag, fotbollshelg och fyra spel.
Ogiltigt spel-ID: 498580 Ett möte som historiskt brukar bli målrikt och jag tror på samma visa ikväll. Ogiltigt spel-ID: 498581 Detta möte brukar också alltid bjuda på mål. Nu har anfallare försvunnit från båda lagen, men det höjer också upp oddset till spelbar nivå. Ogiltigt spel-ID: 498582 Skyhögt odds på ett lag som borde vara minst lika bra. Landskrona har också mycket att spela för i bottenstriden samt två raka segrar. Ogiltigt spel-ID: 498584 Toppkandidat mot nykomling och ett riktigt trevligt odds. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
En fin fredag. Fem lördagsspel finns i sheetet. Tror tex att Arsenal krossar Swansea. 2.05 för -1.5 är helt okej. Även spel på Ipswich som inte ska ge över fyra ggr mot Blackpool.
Ogiltigt spel-ID: 499249 Ogiltigt spel-ID: 499251 Ogiltigt spel-ID: 499252 Ogiltigt spel-ID: 499253 Ogiltigt spel-ID: 499254 Senast redigerad av danryd den 2011-09-09 klockan 23:59. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|