Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-10, 20:27   #16

umebons avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 971
Standard

Träning ikväll
Var och tränade min dotter ikväll så hann inte med en del spel. Kan kanske vara bra, vem vet? Liveade ett kryss för Sverige vilket just nu känns klokt men man vet aldrig. Hade tänkt se matchen men är redan less efter 22 minuter. Har börjat kolla på NHL vilket känns riktigt skoj, inte så länge kvar till säsongsstart. De matcherna ska med på mitt 2-6 sheet och det blir spännande att se vad man kan åstadkomma där.

Någon som har erfarenhet av 2-6 med odds på matcherna under 2? Har inga bekymmer att räkna " juice" men hur dyrt blir det över en säsong? Man har ju inte råd att förlora många serier om man spelar låga odds eftersom juicen drar iväg ganska hårt per match.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-10, 21:57   #17

umebons avatar

Standard

Grattis Sverige
Tråkig match men vinst till slut och mitt kryss sprack i 90:e minuten. 2-1 idag ändå så jag ska väl inte klaga... Men det är alltid surt att förlora i sista minuten även om det är ens eget land som vinner. Nya tag imorgon, over and out!
Gammal 2011-08-11, 21:34   #18

umebons avatar

Standard

Äntligen..(Gert Fylking)
Verkar bli en hyfsad dag för att gå händelserna lite förväg. Dagar som denna är det skall man försöka komma ihåg när bad beatsen haglar. Är även nöjd med att jag har börjat få balans i mitt ryggande kontra egna spel. Förr så kunde jag rygga blint typ tio spel men nu läser jag på mer och värderar de ryggar som jag väljer att följa och sorterar bort det som inte faller in i mina ramar.

Nu kommer nästa utmaning som brukar vara ännu svårare att bemästra och det är hybris. De flesta av oss har upplevt den när man känner sig oövervinnlig och man börjar förlora och då kommer hetsen att ta igen allting in vilket kan ruinera även den bäste....upp till bevis!
Gammal 2011-08-11, 22:18   #19

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av umebon Visa inlägg

Nu kommer nästa utmaning som brukar vara ännu svårare att bemästra och det är hybris. De flesta av oss har upplevt den när man känner sig oövervinnlig och man börjar förlora och då kommer hetsen att ta igen allting in vilket kan ruinera även den bäste....upp till bevis!
Den känslan är så skön!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-11, 22:20   #20

umebons avatar

Standard

Gammal 2011-08-20, 12:25   #21

umebons avatar

Standard

Hellweek is over
Denna vecka är den värsta veckan på hela året på jobbet så det känns skönt att den är över. Har inte hunnit med nå mycket spelande i veckan men lite har det blivit. Fullt hus med folk idag så jag får se om det blir lite mer spel...
Gammal 2011-08-21, 17:14   #22

umebons avatar

Standard

Äntligen söndag
Plockat ihop en del lir idag så vi får hoppas flytet håller i sig. Haft ett sjukt flyt på slutet så det känns som vardagen borde komma snart. Något man har lärt sig genom åren är att vara ödmjuk i medgång för att inte deppa ihop när tunga dagar kommer. Just nu njuter jag mest av tre fantastiska spelveckor med plus.

Roligt att det är många som har kommit igång med dagböcker här på sidan nu. Alltid roligt att läsa hur det går för andra och följa deras sheets. Håller på med mitt 2-6 och jag kan meddela att det inte börjat något vidare men ska ge det tid för att få något att utvärdera emot, men det är alltid trist när ett sheet börjar tungt. Aldrig roligt att jobba sig tillbaka på noll... Lycka till med alla era spel idag!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+2), Soap (+1), eddieh (+2)

Senast redigerad av umebon den 2011-08-21 klockan 17:19.
Gammal 2011-08-22, 20:44   #23

umebons avatar

Standard

Trevligt med folk!
Trevligt att se att det är någon som läser det man skriver ibland, uppskattas. Är onte så mycket för att posta spel hela tiden utan tycker det ger mitt spelande mer att diskutera och skriva ned de tankar jag har för dagen. Har förbaskat svårt just nu att hinna med och hitta egna spel men de få jag hittat har ju gått bra och de grymt många bra ryggar som finns att hitta här på Sharps är ju guld värda.

Ikväll går jag emot de flesta och lägger pengarna på under i United-matchen. Början av säsongen och att de tre av fyra sista mötena gått under motiverar en liten slant till oddset 2.29. Känns som jag kan få äta upp denna ...
Gammal 2011-08-22, 23:47   #24

NoClues avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 979

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Ikväll går jag emot de flesta och lägger pengarna på under i United-matchen. Början av säsongen och att de tre av fyra sista mötena gått under motiverar en liten slant till oddset 2.29. Känns som jag kan få äta upp denna ...
Det var ju inte så långt borta. 87:e. Satt också på underspelet..
NoClue är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-23, 20:04   #25

umebons avatar

Standard

En förlust är alltid en förlust
Måste säga att jag blev imponerad av Uniteds andra halvlek igår. Mitt spel gick inte in men det var en fröjd att se på fotboll när de spelar sådär så det var "nästan" att man klara av förlusten, men bara nästan.

Nya möjligheter idag ... Lite sent med inlägget men det kanske är lika bra eftersom det är två röda irad på mitt sheet nu. Nu vänder vi skutan till grönt igen. Annars rullar spelandet på i sakta mak och jag bara väntar på att hockeyn ska dra igång på allvar så jag får se vad mitt system går för. Vore roligt om man kunde visa upp något fungerande och visa gröna siffror på allvar. Men än är det långt kvar för att få några hållbara siffror att förlita sig på.

Köpte en Macbook Air härom dagen... Vilken pryl!!

Senast redigerad av umebon den 2011-08-23 klockan 20:09.
Gammal 2011-08-24, 19:11   #26

umebons avatar

Standard

Två av två...
... igår så det var ju gött. Måste säga att den jag tar hockeyspelen ifrån är en kille med koll, helt grym just nu. Annars måste jag erkänna att det är nåt j-vulsk mycket på mitt jobb just nu. Saknar att i lugn och ro få reka och förbereda spelen. Just nu hinner jag bara hitta spelen och snabbtitta på statsen för att sedan lägga spelen. Ibland kan detta vara bra men jag tycker inte det är så utvecklande för mig själv.

Det högsta mål jag har med mitt spelande är jag ska kunna hitta matcher själv som jag kan visa plus på. Och ska man lyckas med det så behövs tid att läsa in. Hoppas på att mitt 2-6 system skall kunna visa gröna siffror för det är lättspelat och när man gjort grundjobbet grundligt så skall det förhoppningsvis rulla på.

Senast redigerad av umebon den 2011-08-24 klockan 19:34.
Gammal 2011-08-25, 09:22   #27

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Två av två...
Måste säga att den jag tar hockeyspelen ifrån är en kille med koll, helt grym just nu.
Här blir man självfallet lite nyfiken! Driver han speltjänst online eller går du till en källare med skum belysning på Berghem?
Gammal 2011-08-25, 18:20   #28

umebons avatar

Standard

1-2 och back igår
Trist att få en backdag... men det är ju detta fenomen som man måste lära sig klara av och gå vidare med huvudet högt. Ibland blir det helt enkelt bara fel.

Eurohockey ikväll där det får bli två spel där jag för första gången på länge petar in 2u. Enligt min källa på Östteg så är den matchen skitsäker. Som vi alla vet så är inga matcher säkra men vi får väl se hur det går.
Gammal 2011-08-27, 11:02   #29

umebons avatar

Standard

Bit ihop
Nu är vi där jag visste vi skulle hamna d.v.s att resultaten börjar svikta. Det är nu man måste börja visa karaktär och våga spela sitt eget spel. Denna vecka ser ut att bli första förlustveckan på ett tag men med lite flyt i helgen så kanske vi kan vända skutan. Ska åka bort idag så jag får se vad jag hinner med men något spe hinner jag förhoppningsvis med.

Lycka till alla i helgen och spräng inte rullarna utan spela klokt...
Gammal 2011-09-01, 19:47   #30

umebons avatar

Standard

Vardag...
Måste säga att vardagen verkligen tar ut sin rätt just nu. Känns som jag inte har många minuter över för att utöva min hobby vilken är att hänga här och söka bra spel. Förhoppningsvis släpper det snart när mina döttrars fotboll tar slut. Trevligt att vara tränare men det upptar många kvällar...

Det trevliga i kråksången hittills i höst är att resultaten verkligen har gått min väg och jag hoppas att det håller i sig. På mitt ss här bredvid flatbettar jag bara men det är ändå upp 20 units på 70 spel. Vad tror ni, är det realistiskt att tro att man kan vinna 5u i veckan om man behåller fokus hela tiden på att flatbetta? Förstår att det går emot ibland, tro mig jag har varit där, men nu känns det som balansen är på väg att infinna sig och jag börjar se sunt på mitt spelande. Om det nu någonsin kan vara sunt att spela...?
Svara

td