Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-17, 19:09   #1

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 138

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

HazardousPot - Svensk fotboll 2011

Halloj!

Har genom åren spelat mycket på fotboll främst utländska ligor men tänkte nu ge den svenska fotbollen en chans Måste ha nåt att göra innan de andra ligorna drar igång.
Dagboken kommer att innehålla allt från allsvenskan till div 4. Kommer inte att göra några större utlägg om varför jag spelar som jag gör. Kommentera gärna, blir roligare om det blir lite diskussioner. Det är väl det som är tanken med en dagbok.

Alla mina pengar går till Unibet, NordicBet och Betfair.

Har nyligen börjat spela/trada på tennis och det tack vare en vän som visade mig Betfair. Nu är jag fast, kan ingenting om tennis Men tack vare de underbara verktygen och sidorna som finns lyckas jag hålla näsan ovanför vattenytan.

Spelar mest för att det är roligt och givetvis är det extra roligt när man prickar rätt. Detta är inget jag lever på, då hade det varit mest knäckebröd och vatten. Men vem vet kanske kanske....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+2)

Senast redigerad av HazardousPot den 2011-06-17 klockan 19:12.
HazardousPot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-17, 20:36   #2

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Standard

Härligt med en ny blogg. Ska finnas många aktiva då blir de som bäst!
Lycka Till!
Gammal 2011-06-17, 22:38   #3

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HazardousPot Visa inlägg
Halloj!

Har nyligen börjat spela/trada på tennis och det tack vare en vän som visade mig Betfair. Nu är jag fast, kan ingenting om tennis
Jag vet inte om jag ska säga... "You are welcome"
Gammal 2011-06-18, 13:00   #4

Standard

Div4 spelet igår gick inte som jag tänkt mig. Det blev en stor plump i mitt spreedsheet Hoppas på bättre resultat idag, skam den som ger sig.

Ogiltigt spel-ID: 419807

Sätter pengarna på Halmstad, lockande odds, de har vilat en "längre" period. 0-0 borta mot Syrianska har höjt självförtroendet i laget. Örebro är bästa bortalaget i Allsvenskan. Jag tror att de är trötta efter cupen och 4-2 matchen mot Trelleborg samt att de saknar Bedoya. Ett frågetecken, spelar Almebäck?

Ogiltigt spel-ID: 419802

Gefle har 0-0 från sina två senaste hemmamatcher. Den senaste hemmasegern var 2-1 mot Halmstad. Elfsborg vann sin senaste bortamatch med 0-1 mot Djurgården. Min magkänsla säger att Elfsborg vinner.

Ogiltigt spel-ID: 419814

Trelleborg har haft oturen att inte få in självklara mål samt att defensiven inte varit den bästa. Vad det beror på kan man alltid diskutera. Nu skärper TFF till sig och sätter det chanser de får. Häcken har antingen förlorat eller spelat oavgjort på sina fyra senaste matcher. Chibuike har kommit tillbaka men två andra viktiga spelare är avstängda. Tror inte Häcken kan göra nåt när det äntligen släpper för Trelleborg trots att de saknar Pode.

Spelar inte Mjällby-IFK Göteborg. Känns som att den matchen kan gå hur som helst. IFK kollapsade helt mot Djurgården senast. Till dagens match saknar de 5 ordinarie spelare. Mjällby har tappat El Kabir till Italienska Cagliari. Mjällby hade bara två skott på mål senast mot Elfsborg. Inget snack om att El kabir var viktig för Mjällby.

Där har ni mina tankar inför dagens spel. Tjohoo...

Senast redigerad av HazardousPot den 2011-06-18 klockan 13:01.
Gammal 2011-06-19, 11:39   #5

Standard

Gårdagens spel blev inte som jag tänkt mig :( Verkar kommit in i en riktig svacka. Men kan ändå inte låta bli att spela på dagens matcher

Ogiltigt spel-ID: 420712

Helsingborg ligaledare med en match mindre spelad. Nu har de chansen att öka avståndet till tvåan Elfsborg. Senaste förlusten var mot AIK 2-1 borta. IFK Norrköping har inte vunnit de senaste 6 senaste matcherna, 3 borta och 3 hemma.

Ogiltigt spel-ID: 420710

GAIS och AIK har lika många poäng i tabellen men GAIS leder med ett mål mer i målskillnad. GAIS spelade 1-1 mot Helsingborg på Olympia. De fem senaste hemmamatcherna har GAIS fyra vinster och en förlust 0-2 mot Elfsborg. AIK tog en fin skalp hemma 2-0 mot Malmö men har förlorat de tre senaste bortamatcherna.
Gammal 2011-06-20, 18:58   #6

Standard

Ogiltigt spel-ID: 420710

Ogiltigt spel-ID: 420712

Ogiltigt spel-ID: 419814

Ogiltigt spel-ID: 419807

Ingen bra start på dagboken, ett rätt av fyra inget vidare Nu är jag farligt nära nollstrecket Från och med nu är det bara positiva tankar som gäller.

Dagens spel:

Ogiltigt spel-ID: 421969

Ogiltigt spel-ID: 421971

Det står att jag spelat ANNAT det ska vara FT. Första man blir blind på är ögonen. Tjohoo..
Gammal 2011-06-20, 21:44   #7

Standard

Ogiltigt spel-ID: 421969

Denna matchen var riktigt bra många chanser på båda håll. Båda lagen spelade riktigt bra, Kalmar FF fick tyvärr inte till det. Malmö hade det lilla extra för att gå segrande ur en tät fight. Med tanke på vad som hände i matchen Malmö-Helsingborg är det extra roligt att de vann.

Ogiltigt spel-ID: 421971

Seg match hände inte så mycket. Djurgården var inte i närheten av de spelet de hade mot IFK Göteborg, men vann ändå med 3-0. 1-0 satte de tidigt och det stod sig länge. De andra två målen kom efter en frilägesutvisning i slutet på andra halvlek. Syrianska orkade inte hålla emot efter straffen med en man mindre.

Imorgon spelar BK Häcken - Halmstad BK kl 18.55, Canal+Fotboll sänder. Hade varit kul om Halmstad vinner på bortaplan Hur det än går imorgon så ligger jag på plus igen
Gammal 2011-07-02, 09:58   #8

Standard

Ogiltigt spel-ID: 429958

Kalmar är starka hemma. TFF har inte fotbollsgudarna på sin sida de har släppt in flest mål i allsvenskan tom fler än HBK som ligger sist i tabellen. Att de har många spelare skadade talar heller inte i deras favör. Det blir spel mot ett mål, Kalmar FF vinner.

Ogiltigt spel-ID: 429959

De fem senaste bortamatcherna har IFK förlorat en. Syrianska har 2 oavgjorda och 3 vinster de senaste fem hemmamatcherna. Båda lagen saknar viktiga spelare. Tror matchen blir tempofattig dvs få mål. IFK vinner, trots att de saknar nyckelspelare.

Ogiltigt spel-ID: 429957

GAIS har fått igång sitt spel, laget gör det som förväntas av dem. Att Santos&CO har börjat göra mål gör inte saken sämre. Gefle har spelat 0-0 tre av de fem senaste bortamatcherna. Det blir en fartfylld match med många målchanser och få mål. GAIS vinner, tycker de visade att laget "fungerar" i matchen mot Malmö.
Gammal 2011-07-02, 20:19   #9

Standard

Kalmar hade en lätt resa fram till att deras målvakt blev utvisad. Trelleborg satte båda sina mål då. 3-2 slutade matchen. Hade matchen pågått någon minut till hade det blivit lika. Kalmar kom undan med blotta förskräckelsen.

Syrianska - IFK Göteborg tittade jag inte på men resultatet blev som jag spelat. IFK vann.

Gefle chokade GAIS med ett mål i 5:e minuten. När klockan visade 20 minuter stod det redan 0-3 till Gefle. GAIS spelade bättre i andra halvlek men det räckte inte ända fram. Matchen slutade 2-3 till Gefle.

Dagens facit två rätt av tre.
Gammal 2011-07-03, 12:06   #10

Standard

Dagens spel. Hinner inte skriva tankar och idéer just nu. Möjligt att jag lägger till det senare idag.

Ogiltigt spel-ID: 430961

Ogiltigt spel-ID: 430944

Ogiltigt spel-ID: 430949

Ogiltigt spel-ID: 430960

Svara

td