|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-06-22, 18:55 | #121 |
Goda nyheter mina vänner!
Officiellas hemsidas livescore har faktiskt en bra fungerande tjänst. Om man klickar på scoreboard så kan man följa en individuell match med knivskarp uppdatering. Allt annat är sjukt dåligt.
2011-06-22, 19:55 | #122 | |
Citat:
2011-06-22, 20:49 | #123 |
Jag hade också den från början men de verkar ha fixat till den. Man måste klicka på matchen man vill följa så får man en pop-upp för matchen. Just den länken är snabb, allt annat är seeegt
2011-06-22, 21:09 | #124 |
Ja men jag menar att det var den popupen jag har använt och den var inte bra för mig iaf. Nu ska jag sluta kladda i dagboken
2011-06-23, 04:11 | #125 |
Om det e många som e besvikna på livescoren hos Wimbledon, tycker jag att de ska få veta det! Jag e ärligt talat asförbannad och tappade sugen igår. Matchen Sela-Simon FÖRSVANN vid ställningen 4-5 i 25-30 min. IBM måste fixa till det här till nästa år, deras Slam tracker har varit bra tidigare år! Jag har fyllt i ett sheet där jag har klagat på deras VÄRDELÖSA livescore.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-06-23, 12:07 | #126 |
Gårdagen blev en blygsam vinst. Jag skrev ner bara ett resultat då de resterande spelen gav mig 0 resultat. Tröttsam dag igår för att skriva ner allt.
Trevlig överraskning på Tennisinsight i alla fall när man vaknade igår. Bäst ROI under denna perioden! .... i låtsaspengar Och mitt sheet här ser inte det minsta likt ut. Varför spelar jag inte samma spel här som där frågar jag mig? Försommaren gör mig förvirrad, det nalkas semester tydligen. Men gårdagen bjöd på en fantastisk match mellan Venus och gamlingen Date-Krumm. Jösses alltså, jag tycker synd om japanskan. Monstermatch av båda spelarna. Det trodde jag ALDRIG. Högintressant möte idag mellan Na Li vs Lisicki. Crunchtime för Lisicki idag. Tar hon Li idag vilket hon redan har gjort tidigare i år så lär hennes odds droppa rejält. Piturek, hur gör du? Annars tror jag mycket på McHale. Jag har pratat varmt om henne tidigare och hon imponerade verkligen mot Makarova som också spelade riktigt bra. Starkt att vinna den matchen av McHale. Paszek borde inte vara några problem om hon spelar lika bra idag. Dimitrov-Tsonga. Tsonga var grym under förturneringen och det kanske låter galet att spela emot honom. Men Dimitrov har blandat och gett en hel del på sistone. Förlusterna har varit knappa och han är trots allt en juniormästare av Wimbledon så man kan inte säga att han är obekväm med underlaget precis. Tsonga bokas för 1.16 just nu. Vad tror ni? har Dimitrov en bättre dag borde han väl haka på så att man kan få med sig lite tics eller? Rochus fortsätter att vara ett orosmoln för Del Potro. 90gr på Del Potro att vinna Wimbledon är rätt så galet högt odds också, bara för att han har Nadal på sin sida av vägen. Innan sin skada hade han övertaget över Nadal med 3 raka vinster. Lyckas han ta sig dit? Lyckas han bättra på spelet? Ingen aning men oddset är rätt så högt kan man tycka. ATP är inte min bästa sida kan nämnas men jag är fruktansvärt sugen på att ta en del av förhandsspelen och sätta pengarna på Djokovic. Vad har ni för ideer idag?
2011-06-23, 13:08 | #127 |
Söderling-Hewitt
Ja Söderling e inte riktigt lika bra i år som förra året, men ska han lägga mot Hewitt som e långt ifrån sitt gamla spel. Han behöver slica rejält med låg studs då kan Robin få problem. Petzchner gjorde likadant. Robin har bättre serve och hårdare slag jag tror han väger för tungt här och kommer backa honom en del om det dyker upp okej positioner.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-06-27, 12:47 | #128 |
Venus får nog stora problem med Pironkova idag och hur e det med höften?
Woz kan åka ut idag mot Cibulkova, jag skulle ha sålt danskan nu! Tradingmöjligheter i Tomic-Malisse och Kubot-Lopez! Tror inte Tsonga passar Ferrer bra på gräs!
|
2011-06-27, 12:59 | #129 |
Har tradat ut en del på Woz redan men jag tror fortfarande mycket på henne. Skulle hon förlora har jag redan garderat upp mig med Cibulkova där jag redan har tjänat en slant samt lämnat kvar en del ifall hon skulle gå längre. Gröna siffror för mig redan dock
Jag har Pironkova som outright till 250ggr och jag låter henne stå mot Venus! Det har gått rätt så bra med alla andra långsiktiga plays. Pironkova får vara min lilla lottodragning. En seger här dock så lär jag trada ut en bra slant. Jag tror på en del överraskningar idag. Frågan är bara var de kommer. Gasquet tror jag kan ta sig förbi Murray. Något år sedan hade han 2-0 i Wimbledon för att sedan förlora. Bra h2h också. Och varför inte Del Potro? Petrova då? ovanligt få errors för Petrova och 0 tappade set. Azaretirenka är bra fadematerial mot slutet av vilken turnering som helst.
2011-08-25, 16:47 | #130 |
Ja det var ett tag sedan! Sommaren gör en välförtjänt lat ibland.
Snart kör US Open igång och tradingobjekten har varit lite svåra att hitta med alla spelares oklara form. Nadal fortsätter sin kräftgång och Djokovics fysik verkar börja komma ikapp honom. Federer, fågel eller fisk? ingen aning. På tal om fisk.... FISH! Mannen är en servande gud för tillfället och på "hemmaplan" går han alltid långt, frågan är hur han pallar med US open men hans servar kommer ge honom många ratispoäng om han fortsätter så här. Som vanligt vill jag hitta potentiella långsiktiga tradingobjekt under grand slams. Tsonga kändes också som solklar på 40ggr för någon vecka sedan. Men han har inte imponerat lika mycket efter grässäsongen. Berdych har också imponerat efter att blivit totalt utskåpad av Söderling i Båstad. Många spelare verkar dras med skavanker. Damsidan då. Serena verkar ohotad just nu måste jag säga. Wozniacki har kärat ned sig och hennes kräftgång bara fortsätter. Jag tycker dock att återigen så är 18ggr för en världsetta överodds. Idag möter hon återigen McHale som spelade suveränt senast och slog Wozniacki (till min pengalycka). jag tvivlar på att McHale gör om den bedriften 2 ggr i rad. Wozniacki letar desperat efter en liten liten uns av form. Tar hon McHale idag så lär hon komma igång lagom mycket för att gå lång i New Haven och bädda för en hyffsad US Open. Då lär hon inte sitta på 18ggr i odds. Fynda idag mina vänner. Jag har mycket svårt att tro att hon kommer stanna vid det oddset länge till. Hon brukar dominera de inledande matcherna för att sedan vika ner sig för trycket i grand slams. Bra tradingmaterial här. Det var allt för idag. Vad har ni andra för ideer? Så länge får man njuta av the Jokers senaste utspel http://www.tennis-x.com/xblog/2011-08-18/7733.php
2011-08-25, 17:47 | #131 |
Har inte fattat mkt av det här med trading tidigare men gissade när jag såg att Fish stod i 51 ggr på expekt förra veckan att det var ett bra tradingobjekt sett till hans fina form. Även Murray till 7 ggr plockades igår vilket kändes bra sett till det du skriver, att de andra är tveksamma och att han känns som en huvudkandidat. Sedan juni har jag också Djoko till 3,5 utan egentlig avsikt att trada.
Nu har jag några dagar på mig att lära mig hur det funkar och hur jag ska gå till väga. Fattar också att mycket beror på dagens lottning av turneringen Men om vi tar Fish som ett teoretiskt exempel. Säg att han vinner de två första matcherna samtidigt som nån/några av de bästa ryker och Fisk då står i 10 ggr. Säg att jag sen tidigare har 5 u till 51 ggr pengarna och vill göra maximal vinst men INTE tror på möjligheten att han går och vinner, om så sker vill jag bara ha tillbaka insatsen. Hur ska jag boka? Måste jag då ha massa pengar på betfair i det fall att han vinner? Tacksam för svar! |
|
2011-08-26, 08:43 | #132 |
Petra Cetkovska har slagit ut både Radwanska och Bartoli i New Haven. Får antagligen möta Ana Ivanovic i andra omg av US open vilket verkligen inte ska vara en omöjlig uppgift. Vinner hon där är hon favorit att slå Peer eller vem det nu kan bli i tredje. Expekts odds på 500 ggr måste helt enkelt vara ett bra tradingobjekt, eller?
|
|
2011-08-26, 08:51 | #133 | |
Citat:
|
||
2011-08-26, 09:25 | #134 | |
Citat:
Vet inte ens om marknaden är så stor. Jaja, vi får se vad som händer, i värsta fall får jag se det som en utbildningskostnad. Blev bara så jävla medryckt av att Cetkovska stod i 500 på expekt medan det bara gick att spela typ 50 kr till 260 ggr på betfair. |
||
2011-08-26, 12:20 | #135 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
Citat:
|
|
|