Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-21, 06:17   #106

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Absolut! Andras tankar om trading är väldigt välkommet.

Och visst tar det lite tid att skriva, jag försöker skriva så lite som möjligt.. om möjligt. Jag märkte det rätt snabbt och precis som jag misstänkte innan jag började med detta att det skulle nog vara näst intill omöjligt att skriva om alla spel. Igår fick man en hel del tid över tack vare regnet.
Just därför jag har valt att ändra på hur jag bokför spelen för min egen skull.
I fortsättningen blir det nog bara summering och tankar av dagen innan jag går och lägger mig och kanske några ideer om morgondagen.
Gammal 2011-06-21, 08:04   #107

zimzelens avatar

Standard

Dagens drag blir nog dessa än så länge.

Kvitova bokas mot Glatch som jag har hört en hel del gott om. Kvitova har varit lite av en slowstarter. till 1.08 är det värt en slant. Matchen streamas vilket gör det hela intressantare, då kan man hyffsat snabbt se om det är värt risken.

Sen har vi Broady mot Keovathong. Broady har en riktigt bra serve som kan ge henne en hel del gratis poäng. Värt att lägga en slant på henne och hedga till och från kanske.

Fortsätter Stepanek sin fina form och frustrerar Verdasco lite?

Och så har vi Martic som jag tycker är en duktig tjej som visserligen är lite klen men hon är en smart spelare och förmodligen damernas bästa dropshots. på gräset borde det vara hennes signum tycker man. Klarar hon av att hålla igång bollarna mot en ojämn King så ska hon ta detta.

OBS! Notera att detta är tradingobjekt. Säger inte att alla dessa ska vinna sina matcher men under vissa tidpunkter av matchen bör man kunna tjäna en slant genom att boka favoriten. Röda i tid om det inte går vägen!

Senast redigerad av zimzelen den 2011-06-21 klockan 08:08.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-21, 12:18   #108

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2374
Standard

Intressanta matcher för action enligt mig:

Karlovic-Tipsarevic
vad säger man minst 25 games i två set e att vänta!

Kan backa servaren med lite underläge och tjäna en hel del ticks (spela 1,80 boka 1,70 Karlovic, man tjänar fem tics på båda spelarna)

Hewitt-Nishikori

Hur e det ställt med Hewitt?
Han försöker kämpa men hjälper det?
Viktigt med tidig info med stream

Isner-Mahut

Båda har visat ojämn form under säsongen men Isner borde fått en boost av självförtroende när han plockade två set mot Nadal i Paris. Jag backar Isner en hel del här tror han vinner i tre eller fyra set.

Stepanek-Verdasco

Håller med dig helt klart där.
Spännande match bör bli minst fyra set med mycket ojämna spelare!
Den matchen kan vända ett par gånger och boka billigt på en spelare som "ser oslagbar ut" e inte fel.

Ljubicic-Cilic

Håller med Haltmathe

1,60 på Cilic e riktigt lågt om han håller serven till 2-2 i tredje.
Bryter Ljubbe sjunker han till ca 1,70. Blir det TB får Ljubbe serva först och kan få upp oddset på Cilic till ca 1,90!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zimzelen (+5)
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-21, 12:37   #109

zimzelens avatar

Standard

mmmm, intressant. Tack för spelförslagen!

Det jag hittat om Hewitt är att han ska vara fit for fight. Hewitts odds har gått ner stadigt i alla fall.

Karlovic - Tipsa satt jag faktiskt och väntade på igår med samma inställning som dig, men den avbröts efter bara ett game. Annars så tycker jag att Tipsa startade lite väl lågt i odds. Hade förväntat mig minst 1.80 som startodds.

En sak är säker i alla fall. Jag tänker så gott som bara spela på matcher med stream. Livescore updates har varit värdelösa hittills med många hickups. Varför kör inte Wimbledon den suveräna IBM slam trackern som i Franska?
Gammal 2011-06-21, 13:11   #110

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Varför kör inte Wimbledon den suveräna IBM slam trackern som i Franska?
Ja det där funderade jag på med. Är det något brittiskt påhitt att de ska vara unika eller vad? Slamtrackern är överlägsen det livescoresystem som Wimbledon "stoltserar" med.
Gammal 2011-06-21, 15:53   #111

Standard

Ja verkligen VÄRDELÖS livescore!

Boyd Tennis

Gammal 2011-06-21, 16:17   #112

Standard

Missade ni JULAFTON Stepanek-Verdasco?

Ojojoj Stepanek 1,17 flera gånger om nu står Verdasco i 1,67 inför femte set.

Boyd Tennis

Gammal 2011-06-21, 16:19   #113

Standard

Åhhh nej missade Ljubben från 2,50 ner till 1,09 åååååååååååååhhhh

Boyd Tennis

Gammal 2011-06-21, 16:22   #114

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Standard

Som ni säger, är Livescoren värdelös. Jag gillar det inte. Vet inte hur många gånger jag har fått fel info senaste dagarna.
Ritktigt störande att inte man kan se livestream från bet365 heller och canal+ suger.
Någon som vet om man kan se bet365 från Vpn, eller finns det någon annan snabb streamsida?
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-21, 16:52   #115

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Som ni säger, är Livescoren värdelös. Jag gillar det inte. Vet inte hur många gånger jag har fått fel info senaste dagarna.
Ritktigt störande att inte man kan se livestream från bet365 heller och canal+ suger.
Någon som vet om man kan se bet365 från Vpn, eller finns det någon annan snabb streamsida?
Bet365 har väl inte rättigheterna till Wimbledon? Jag streamar från http://www.streamhunter.tv/index.php iaf.

EDIT: Ser nu att bet365 har i vissa länder som du säger.

Senast redigerad av DamageINC den 2011-06-21 klockan 16:53.
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-22, 09:51   #116

zimzelens avatar

Standard

Usch, riktigt röd dag igår. Jag blev lite upptagen under gårdagen vilket gjorde att jag dels förlorade en hel del spel pga jag var tvungen att röda vid helt fel timing samt att jag missade en del fina spel som STEPANEK! Tråkigt. Sedan när man kommer hem och slår på datorn för att kolla på Azarenka och Rybarikova där jag har en liten slant bokad på Aza ser jag att oddset ligger på 1.02 och Rybarikova har en medical. Tack och adjö för mig, sen gick jag och spelade tennis själv vilken jag även den förlorade. Jobbig dag med -300kr på projektet.

Idag får jag mer tid under eftermiddagen att trada i lugn och ro.

Vi välkomnar Johanna Larsson in i turneringen idag. Hoppas att det går bättre än för Arvidsson som är helt ur slag.

Och ja, jag är fortfarande förbannad över livescoren. Man kan ju knappt spela på vissa matcher tack vare den slöa uppdateringen. Stream är vad som gäller
Gammal 2011-06-22, 10:34   #117

Sandys avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

En livescore som funkar helt okej tycker jag är http://www.livexscore.com
Den är både snabb och överskådlig
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-22, 12:21   #118

Standard

Sela-Simon

Lilla israelen e en lurig spelare men Simon står lite väl högt här tycker jag!

Gilles Muller-Raonic

Kommer backa Raonic en hel del i egen serve och sälja av vid returtagning, otroligt svårbreakad kille som blir svårslagen om det behövs TB!

Hoppas på en hel del 0-15, då kan man spela till ca 1,44-1,45 troligen, beroende på marknadens beteende

Stakh-Ljubicic

Tror att Ljubben rivstartar här och tar ledningen och oddsen droppar till ca 1,30, kommer försöka gröna ut då.

Ukrainaren losade mot Hernych och Schuettler på gräset i år, de har spelat helt okej tennis men Ljubben e svårslagen och SVÅRBREAKAD!

Varningens tecken för Bondarenko, de systrarna har varit inblandade i mycket smutsiga matcher. Alona kan spela som top 10-spelare och sen bara kan hon dö... Jag aktar mig för att trada med henne inblandad, men trots allt en spännande match mot Gajdosova som kan slå in ALLT och bränna ALLT.

Boyd Tennis

Gammal 2011-06-22, 12:47   #119

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Standard

Skulle inte köpa Raonic i servgamen och sälja i returgamen. Oddset kommer i princip stå still, marknaden räknar med att han håller serven. Om du spelar Raonic i början av varje servgame och bokar när han vunnit blir det som att spela 1.09 eller lägre ibland.

Vänta in rätt läge istället. Man kan inte trada slaviskt efter en taktik man bestämt innan match.
0-30 eller 0-40 är intressant dock(om marknaden överreagerar)

Senast redigerad av bftrader den 2011-06-22 klockan 12:49.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-22, 13:33   #120

Standard

Vi får se hur marknaden reagerar de kanske kör ner oddset till 1,32...

Boyd Tennis

Senast redigerad av timadolf den 2011-06-22 klockan 13:43.
Svara

td