Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-18, 19:22   #16

arferts avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Tror kommentatorerna satte huvudet på spiken - Wozniacki ser inte ut att gilla utmaningen, utan ser det antagligen mest som en transportsträcka.

(Sorry, ska inte kladda mer i dagboken)

Senast redigerad av arfert den 2011-05-18 klockan 19:23.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-18, 19:27   #17

zimzelens avatar

Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kladda på så länge det rör spel jag själv spelar på. Fritt fram!
Gammal 2011-05-18, 22:22   #18

zimzelens avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 390005

Ogiltigt spel-ID: 390007

Två spel där jag är förvånad över oddsen. Här är det värde så det stänker om det.
Jag spelade faktiskt emot Andujar mot Benneteau för att jag har tyckt att hans form har svajat lite men efter att jag såg matchen idag så verkar det inte vara något fel på honom. 2 matcher i Nice nu och 100% serve hold. Almagro då? Han såg inte alls inspirerad ut mot en Berloq som jag trodde att han skulle ta i två raka. ALmagro är ju något av en gruskung men han har faktiskt inte sett så vass ut under grusperioden i europa under våren. Andujar däremot är en spelare jag gillar och som faktiskt har en väldigt bra statistik mot landsmän. 91-44 mot Almagros 59-46. Andujar har 6-1 i senaste matcher mot landsmän. Tittar man sedan på Almagros turneringar innan Roland Garros så spelar han faktiskt aldrig förtureningar förutom World Team Cup då. Jag undrar hur motiverad han verkligen är i Nice.
Min Oncourt säger mig också 51-49 för Almagro. 3,25 på Andujar är taget för en medelinsats.

Sofia Arvidsson slog som bekant Jankovic igår. Jag spelar inte henne enbart på det resultatet utan för att hon säger själv (läser hennes blogg ibland i Hallandsposten) att hon spelar den bästa tennisen på länge. Madrid hade varit en ännu bättre upplevelse för henne om hon inte hade stött på Azarenka. I Bryssel visar hon fortsatt fin form bevisligen. Nu möter hon Shuai Peng som jag inte riktigt vet var hon står men resultaten imponerar inte på mig där segrarna mestadels varit mot halvskadade spelare (Mirza, Petrova) och spelare i en dvala (Kuznetsova, Rezai bl.a.).
De har 1-1 i h2h Sofia vann i Zurich '08 och Peng vann '10 i fed Cup. Båda matcherna gick till 3 set.
Helt klart en 50-50 match för mig här med och återigen är oddset på tok för bra att inte hugga på 3.50

Nu har jag inte ens kollat betfair men dessa tar jag på bet365. Jag kanske lägger till något mer spel på hcp när linorna släpps på bet365. Jag skulle tro att båda matcherna går mot överspel.

edit: För att förklara Oncourt för er som inte vet vad det är. Det är alltså ett program som för statistik över alla tennisspelare. Det har ett inbyggt Prediction program som kalkylerar en utgång enligt dina egna inställningar du väljer. Man väljer själv vad som ska ha mest inverkan på kalkylen. t.ex. inbördes möten. form. hur bra man spelat i en turnering m.m. Den räknar sedan ut sannolikheten i matchen efter dina anställningar. Almagro har idag alltså 51% chans att vinna mot Andujar efter mina inställningar.
henke111 (+2)

Senast redigerad av zimzelen den 2011-05-18 klockan 22:29.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-19, 09:02   #19

zimzelens avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 390333

Tacksamt hcp på Sofia. Den här borde hon klara tycker jag.

Ogiltigt spel-ID: 390346

Hemmaspelaren Prodon möter en up'n'comer i '92:an Velotti som faktiskt vann Franska Öppna för juniorer förra året. Värt en liten slant till det oddset.

Ogiltigt spel-ID: 390353

Det finns en hel del spel idag med lockande odds då det är lite lotteri i vilken spelare som väljer att vila sig inför Franska Öppna. Dulgheru kan mycket väl ta en Zvonareva som har haft det motigt på sistone med många 3setare bakom sig.

Wozniacki-Wickmayer vill jag nog inte röra. Wozniacki spelar inte bra just nu och Wickmayer spelar på hemmaplan. Jag ser inte Wozniacki som en spelare som gör bjudmatcher för att hon ska vila. Så hårt matchad har hon faktiskt inte varit tycker jag. Vill Woz vinna här så kommer hon ge allt för hennes egen skull. Hon måste verkligen komma igång med ett bättre spel. Men med tanke på hennes spel kan en Wickmayer mycket väl skrälla här. Men jag avstår

Lägger även till Garrigues som segrare i Strasbourg. Hon stortrivs här och har redan 3 titlar i Strasbourg. Hon mosade min Bojana igår 6-0, 6-2 och efter att Ivanovic har dragit sig ur har hon ganska så enkelt motstånd hela vägen till finalen. Jag borde tagit henne till 6.50 innan matchen mot Bojana men där var mina förhoppningar andra. Nu får det bli 4.50
Gammal 2011-05-19, 12:18   #20

zimzelens avatar

Standard

Synd där med Arvidsson. Hon hade 40-15 på Pengs serve vid 4-4 i andra set. Synd att hon inte kunde förvalta någon av breakbollarna.
Gammal 2011-05-19, 14:39   #21

pepphes avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1503
Standard

Dulgheru går det ju inge vidare för iallalfall.. :/
pepphe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-19, 14:50   #22

zimzelens avatar

Standard

Nä, idag var ingen bra dag idag men det var kanske väntat med tanken på högoddsarna.

Vad gör Dulgheru på banan egentligen? Inte en enda poäng vunnen som mottagare 12 av 56 poäng vunna totalt. Riktigt pinsam. Almagro såg riktigt bra ut idag till skillnad från igår.

Ingen rolig tennisdag. Det blir back idag. Nya tag i morgon.
Gammal 2011-05-20, 07:22   #23

zimzelens avatar

Standard

Gårdagen vill jag gömma fort. 1-6 och lite sisådär 10 units back. Jag vill ju vara mer selektiv i och med dagboken och det var jag verkligen inte igår. Det blev en hel del högoddsare jag spelade på men jag hoppades på att åtminstone en av dem skulle gå in.

Nu är det bara att skaka av sig gårdagen och sikta in sig på dagens spel

Ogiltigt spel-ID: 391526

Oddset på Prodon öppnades på 2.45 på Pinnen. Nu är han nere i 1.98 och ännu lägre på andra siter. 1.85 på bwin. Jag vet inte varför han har sjunkit så mycket i odds. De anser väl att det är en 50-50 nu. Det kanske inte finns så mycket värde i det här spelet till 1.90 men värt en slant om det är något bolagen ser som inte jag vet om. Jag sätter 2 units vilket kanske är modigt.

Ogiltigt spel-ID: 391525

Här gör jag bftrader besviken och spelar emot Bartoli. Jag har Garrigues som vinnare av Strasbourg och jag ska försöka dra med mig pengar från henne så länge hon räcker till. Bartoli har 5-2 i h2h men de 2 förlusterna kom på just grus och då blev det ordentligt med däng. Garrigues kommer göra det jobbigt för Bartoli som spelar med sina dubbelfattade forehands. Med tanke på formen av Garrigues och hur bra resultat hon har sedan tidigare i Strasbourg blir detta ett givet spel för mig. Jag tar det blygsamma handikappet på -1,5 @1.83 på bet365 för kassans skull men värdet har ni på betfair för 1.82 på Garrigues utan krussiduller. Oddset stiger fortfarande på betfair så jag väntar en liten stund till innan jag trycker av med 5 units.

VÄntar också på att Pivovarova-Stephens ska släppas på bet365 (om den gör det). Jag gillar verkligen Stephens som sällan gör bort sig. Jag tror att det kan bli en mer än hyffsad spelare av henne. 1.98 på betfair just nu.

Senast redigerad av zimzelen den 2011-05-20 klockan 07:25.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-20, 13:19   #24

mangofreaks avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 538
Standard

Får hålla tummarna extra hårt idag för Garrigues. Jag spelade på henne igår, fick 1.88 i odds på betfair.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-20, 13:52   #25

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 335

Standard

på Prodon
Zeppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-20, 14:36   #26

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 455
Standard

Tack för Prodon. Garrigues blir dock fullständigt sönderspelad i första set av Bartoli. Har aldrig sett någon bli så utspelad tidigare. Får hålla tummarna att hon kan skaka av sig det här till andra set.
pappakenoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-20, 14:37   #27

arferts avatar

Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Måste erkänna att Bartoli spelar bra, men samtidigt ser inte Garrigues speciellt intresserad ut på banan. Hoppas det vänder. Sen känns som att spanjorskan spelar Bartoli i händerna - höga bollar som Bartoli kan trycka till med sin dubbelfattning.

Senast redigerad av arfert den 2011-05-20 klockan 14:38.
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-20, 14:54   #28

zimzelens avatar

Standard

Kom precis hem och det jag sett på iphone appen ser det ju heltåt h-e ut ju! 95% 1a servar men endast 3 bollar vunna? vad händer?
Gammal 2011-05-20, 15:31   #29

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 391525

.
hur kunde du svika Marion?
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-20, 15:43   #30

zimzelens avatar

Standard

Tråkigt att jag drar igång dagboken mitt i en nedåtperiod. Bättre träffar idag men tråkigt nog var båda maxbeten röda så det blev ett lite för stort fall idag. Hoppas att ni som hakade på var mer försiktiga med insatsen.

Den där Bartoli... Varför spelar jag emot spelare som är så roliga att titta på? Jag får hoppa på bftraders Bartoli fanclub i fortsättningen. En Bartoli i form kan slå vem som helst.

Sloane Stephens vann, tur att jag tog den på betfair till 1.98. Innan matchstart var den run 1.75. Henne ska man se upp med. Hon kommer att klättra mycket i rankingen detta året.

Gött med Peng också. Jag vågade inte ta en rak seger efter min 1-6 dag igår så jag fegade med ett hcp-spel.

Två damer som spelar med dubbelfattad forehand vann idag (Bartoli & Peng). Intressant.

Hantuchova - Petkovic upp nu i Strasbourg. Jag går in med en slant på Hantuchova live. Hon har en liten formtopp nu.
Svara

td