Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-07, 12:56   #151

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror också att Nadal kan få det svårt idag. En bokning från start är självklar.
Roddick säkra försvar och serv passar inte Ferrer. 1.57 är för lågt.
Young lär inte ha någon chans mot Murray? men 1.06? hmm.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-07, 13:20   #152

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Standard

Håller med dig på de andra också.
Roddick såg riktigt stabil ut senast.
Murray är så oberäknelig allt för ofta. Han kan se ut att vara helt under isen inledningsvis i många matcher för att sedan blixtra till. Han har ofta motivationsproblem mot sämre motstånd. Young har inget att förlora här. Med en publik bakom sig kanske han kan skaka om Murray till en början och visst 1.06 är för lågt som startodds för mig.
Gammal 2012-01-10, 22:03   #153

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Kan du motivera ditt spel på Wozniacki ?

Tycker själv hon spelade bedrövligt inatt emot Cibukova och var knappt värt segern.
Gammal 2012-01-10, 22:37   #154

zimzelens avatar

Standard

Ja det är ju helt klart för att jag fadar bftrader

Nä, som jag sa till bftrader så tycker jag att Woz kommer bli lite väl underskattad framöver tack vare sitt dåliga fjolår. Hon funkar dock fortfarande bra utanför Grand Slams. Årets första riktiga turnering i Sydney med mångas tankar riktade mot AO. Utav alla som är kvar i Sydney är Caroline definitivt den som mest behöver bekräftelse att hon kan vinna en turnering. Jag gillar Radwanska som fan men mot Woz har hon det alltid svårt. Hon slog henne i första mötet sedan har det varit 5 raka torsk (1 ret. vinst). Det kommer spela stor roll för Caroline som behöver all mental styrka hon kan få för att slå toppspelare. Mot Radwanska har hon redan en edge. Oddssättningen tycker jag är rättvis.

Början på året och en turnering innan en GS går det oftast inte som man tänkt sig. Varför inte Wozniacki? Hon har mest att bevisa. Bägaren tiltar åt hennes håll.

henke111 (+1), bftrader (+5)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-22, 15:04   #155

zimzelens avatar

Standard

Skönt idag att pojkspolingen Tomic åkte på en rejäl läxa av den störste.

Varför?

Jo för att igår sitter man och imponeras av Tomics spel mot Dolgopolov (trots att jag sitter med ett megaspel på Dolgo) och tankarna vandrar iväg om hur bra den här killen kan bli. Sen så händer det här.

http://www.youtube.com/watch?v=JMbLR...layer_embedded

Han sjönk som en sten i mitt tennishjärta. Att han sedan har mage (se slutet av klippet) att se helt förvånad ut och mumla "no I didn't call it" gör saken ännu värre?

Idag fick han sin läxa av ambassadören för tennisen själv. Skönt.

Jag har varit uppe runt 05:00 snåret varje morgon under AO. Det går inte att vara uppe sent om nätterna som småbarnsförälder , tyvärr. Men jag är fruktansvärt sugen på att offra sömnen i natt när Murray möter den överraskande bra Kukushkin. Nu har han visserligen mött Troicki och Monfils som båda kan förlora mot en hel del spelare på touren men sättet han slår dem på imponerar. Enorm offensiv har killen med fantastisk träff på bollarna. Efter de två segrarna bör han ha vingar på riktigt just nu och vindarna i Melbourne verkar gilla honom . Det tar säkert stopp här mot Murray men vågar han spela ut sitt offensiva register även här så kan detta bli en underhållande match åtminstone. Och då mina vänner är ett odds på 1,02 rätt löjligt med tanke på att kukushkin tog det första setet mot Murray för bara 3 veckor sedan! Löjligt lågt odds. Så imponerande bra är inte Murray att ha 1.02 i odds på Betfair. För att det ska stanna under 1.02 krävs ett break i Kukushkins första servegame i princip.

Sen toppas den matchen av att se Errani vs Zheng där jag tycker Errani inte ska ligga på över 3 i odds. Inte en chans.

Det blir en natt i vaket tillstånd för mig känns det som.

AO har gått bra förutom två tillfällen. Först nieminen som bryter när man har ett megabet på honom. Och sedan förrgår då där ALLT gick fel. Då bestämde jag mig att inte posta några spel i spreaden för en dag. Trots två riktigt tuffa dagar har alla andra tuffat på bra. Nu är man tillbaka på plus efter nattens tradande. Skönt.
bftrader (+11)

Senast redigerad av zimzelen den 2012-01-22 klockan 15:07.
Gammal 2012-01-23, 03:53   #156

zimzelens avatar

Standard

Ja då är man uppe mitt i natten för dessa matcher då. Tråkigt nog så ser man en helt oigenkänlig Kukshkin på banan. Ingen offensiv, osäkert spel. 5 första bollarna har han 4 unforced errors, setet fortsätter på samma sätt. Även det andra. 1-6, 1-6 utan ett enda vunnet servegame. När 3e kommer ger Kazakstanen upp, av ren pinsamhet eller om det var något fel på honom för han var verkligen inte att känna igen. Ytterst märklig match. Som tur är voidas spelen jag gjorde på bet365. jag la in en mindre slant på betfair som jag turligen kunde rädda en del av också.

Nu sitter jag och njuter av Erranis dominans (hittils) som stormar fram till 3-0 direkt och ger Zheng svårigheter i 4 gamet också.

Bokat Tsonga också till 1.12 efter 1 setet. Blir detta en långkörare tar nog japanen det. Han har hårdtränat styrka och kondition under vinteruppehållet och det har märkts.

Och där kom breaket preicis när jag skriver detta, gött.

Nu ser det bra ut. 3-0 Nishikori i andra.
Gammal 2012-01-23, 04:03   #157
Super Moderator

dellgrens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8661
Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Skönt idag att pojkspolingen Tomic åkte på en rejäl läxa av den störste.

Varför?

Jo för att igår sitter man och imponeras av Tomics spel mot Dolgopolov (trots att jag sitter med ett megaspel på Dolgo) och tankarna vandrar iväg om hur bra den här killen kan bli. Sen så händer det här.

http://www.youtube.com/watch?v=JMbLR...layer_embedded

Han sjönk som en sten i mitt tennishjärta. Att han sedan har mage (se slutet av klippet) att se helt förvånad ut och mumla "no I didn't call it" gör saken ännu värre?

Idag fick han sin läxa av ambassadören för tennisen själv. Skönt.

Jag har varit uppe runt 05:00 snåret varje morgon under AO. Det går inte att vara uppe sent om nätterna som småbarnsförälder , tyvärr. Men jag är fruktansvärt sugen på att offra sömnen i natt när Murray möter den överraskande bra Kukushkin. Nu har han visserligen mött Troicki och Monfils som båda kan förlora mot en hel del spelare på touren men sättet han slår dem på imponerar. Enorm offensiv har killen med fantastisk träff på bollarna. Efter de två segrarna bör han ha vingar på riktigt just nu och vindarna i Melbourne verkar gilla honom . Det tar säkert stopp här mot Murray men vågar han spela ut sitt offensiva register även här så kan detta bli en underhållande match åtminstone. Och då mina vänner är ett odds på 1,02 rätt löjligt med tanke på att kukushkin tog det första setet mot Murray för bara 3 veckor sedan! Löjligt lågt odds. Så imponerande bra är inte Murray att ha 1.02 i odds på Betfair. För att det ska stanna under 1.02 krävs ett break i Kukushkins första servegame i princip.

Sen toppas den matchen av att se Errani vs Zheng där jag tycker Errani inte ska ligga på över 3 i odds. Inte en chans.

Det blir en natt i vaket tillstånd för mig känns det som.

AO har gått bra förutom två tillfällen. Först nieminen som bryter när man har ett megabet på honom. Och sedan förrgår då där ALLT gick fel. Då bestämde jag mig att inte posta några spel i spreaden för en dag. Trots två riktigt tuffa dagar har alla andra tuffat på bra. Nu är man tillbaka på plus efter nattens tradande. Skönt.

Håller med dig här. Tomic har varit härlig att se på men efter detta så är han bara vidrig. Jag kom och tänka på en situation som hände för ett par år sedan nu. Tror det var Björkman som spelade någon match och motståndaren slår en boll som döms ut men som Björkman sen går in och säger att den var inne (och därmed förlorar poängen). Kan ha varit en DC-match.

Stort sportshjärta där iaf jämfört med vidriga Tomic...
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-23, 05:01   #158

zimzelens avatar

Standard

Så glad jag är nu att jag valde just denna natten att vara uppe.

Murraymatchen ska man inte prata om. Det var en minimal förlust för mig.

Errani gjorde sitt jobb. Hade ett maxbet på henne inledningsvist på betfair. tradade ut en del efter 1a set dock men det blev en rejäl vinst i alla fall.

Ännu större vinst blev det på Nishikori där jag bokade Tsonga efter 1 set till 1.12. tradade ut en del vid 1.80 på Tsonga så att man sitter på en fin vinst oavsett. Vinner Nishikori blir det en ännu mer. Nu kan man njuta av matchen.

Mitt i allt flyt Bokade jag Serena på 1.07 för en TV-peng för skoj skull. Äntligen ser man någon VÅGA spela mot Serena som verkligen inte har imponerat hittills i turneringen. 5-2 makarova just nu. Serena handlas till 1.80. Ser ganska så ovisst ut. Jag avvaktar.
Rejs (+1)

Senast redigerad av zimzelen den 2012-01-23 klockan 05:19.
Svara

td