![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1860Ryggsäcken Stats: 3111 - 4646 - 242 ROI: 94.17% Vinstprocent: 40.11% |
![]()
Nej, vilar bara. Blev sugen att starta igen när du började.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Sharp$: 1860Ryggsäcken Stats: 3111 - 4646 - 242 ROI: 94.17% Vinstprocent: 40.11% |
![]()
Började med att torrköra systemet en vecka och det gick jättebra. Sen när man spelade med riktiga pengar gick det sämre. Var nog för ivrig och skulle ha väntat til majmånad.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Tråkig natt! 0-3-1 blev raden. San F, San D och Texas ledde alla sina matcher men tappade, tråkigt men thats life! Bara ta nya tag
![]() Cleveland Indians @ 2.05 San Diego Padres @ 2.18 Go Go Go! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Någon speciell anledning till att du inte spelar Washington Nationals idag?
Jag får det till ett spel enligt systemet.. Bättre lycka inatt! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Citat:
![]() ![]() Hoppas på bättre lycka inatt! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Usch och blä, 0-3 inatt. Men nya spel idag:
Washington Nationals @ 2.06 Kör återigen på nationals, Livan Hernandez har väldigt bra statistik mot sitt gamla Mets. Går även att spela San Diego, Cleveland och Chicago Cubs enligt systemet men vete fan om jag ska göra det. San Diego har kommit in i en slump efter några heta matcher och träffar inte alls bollen lika bra som förut. Cleveland är den av matcherna som är närmast till spel, ska kolla mer info senare. Chicago cubs är lite läskig då de möter Marlins som har gått bra iår. De ligger över .500 och gör man det så förlorar man inte ofta två matcher irad så därför står jag över även den. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Efter att ha tittat lite mer på statistiken spelas även Cleveland till 2.06. Carmona hade en katastrofmatch opening day mot just cws och tror han vill ta revansch här. Även Cleveland ligger över .500.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Bra start! Not. 0-2 inatt, washington var närmast men de har förtvivlat svårt att få runs.
Har bestämt mig att torrköra systemet ett tag, det tar för hårt på min rulle om det skulle fortsätta såhär. Tråkigt men nödvändigt. Spelen för dagen kommer lite senare! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Dagens spel:
Pittsburgh Colorado Seattle Som sagt så torrkör jag systemet ett tag tills jag känner att ja har lite mer koll! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Jag testade det här systemet under ca 2 månader förra sommaren. Det fungerade inte bättre då.
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Det ser tyvärr ut som du får samma resultat som jag fick. Skulle behövas filtreras mer, men vet inte hur. Kanske inbördes möten, pitchers dagsform senaste starterna.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |
![]() Citat:
Natten som gick var ju fin iaf, 2-1. Dagens spel: La Dodgers Kansas city Washington Pittsburgh Chicago Cubs Texas Kör fortfarande utan insats, även om sheetet säger 50 flatbet. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
2-4 inatt. Dagens lir är:
Houston Washington Pittsburgh LA Dodgers Milwaukee |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 | |
![]() Citat:
![]() Har du även har slutat att torrköra systemet nu? Lite nyfiken på hur det ser ut över lång period men tyvärr verkar det inte funka då både ALA och woodface kan bekräfta att det gått dåligt tidigare.. Spoiler:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|