Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-11, 23:57   #1

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 97

GSM tippar tennis!
Stats: 3 - 3 - 1
ROI: 95.38%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

GameSetMoney tippar tennis!

Hej!

GameSetMoney är:
En kille som älskar att kolla på tennis, dam och herr. Har själv också spelat på riktigt men slutade för ett par år sedan pga skador. Har inte bettat på tennis särskilt länge dock, drygt ett år skulle jag säga. Resultatet från det året är väl ganska bra, utan att ha de exakta siffrorna.

Dagboken startar jag för:
Vill bli lite mer seriös och då är detta en bra start.

Vad strävar jag efter:
Kunna tjäna pengar över en längre period, ju mer desto bättre.

Regler
*Spelar bara singlar
*Alla spel postas här
*Bettar mellan 1-10 units på varje spel
*Enbart egna spel inga ryggar
*Spelar på Pinnacle men har även konto på Bwin, betfair och unibet
*Motiverar mina spel när jag har tid, andra gånger inte
*Vill inte ha för mycket snack här i dagboken och diverse saker. Men det är ok med lite diskussioner.

Ja det var nog allt. Nu får vi se vart detta bär.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jonas326 (+5), Soap (+1)

Senast redigerad av GameSetMoney den 2011-05-12 klockan 00:00.
GameSetMoney är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 01:36   #2

GSM tippar tennis!

Standard

Spelen inför imorgon. Motiverar Starace valet imorgon när jag får tid över. Alla spel är tagna från Pinnaclesports.

2011-05-12 11:00TennisNa Li vs J.Gajdosova -2.5Game FT 7 1.900

2011-05-12 15:00TennisP.Starace vs A.Murray +4Game FT 8.5 2.090

2011-05-12 15:00TennisP.Starace vs A.Murray +1.5Set FT 7 2.200

2011-05-12 19:30TennisR.Söderling vs N.Almagro -1.5Game FT 7.5 1.920

Tror faktiskt Starace kan slå Murray men vågar inte riktigt ta det otroligt lockande oddset. Mer om detta imorgon.
Gammal 2011-05-12, 05:16   #3

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2279
Standard

Woho för tennisdagböcker. Skall följas. Känns dock lite lustigt att du valde det namnet, då det är väldigt väldigt likt namnet på mitt spreadsheet

Håller för övrigt med om Starace, att han kan knipa minst ett set. Murray som är väldigt ostabil och har lätt för att tappa set på sistone.

Edit: Glömde säga, Lycka till!

F1:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtraCheese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 07:02   #4

AndreasB1897s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3907
Standard

Lycka till!
Gammal 2011-05-12, 08:09   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Kul! Lycka till!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 08:23   #6

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul med fler tennisgubbar på Sharps!
Lycka till!

Gammal 2011-05-12, 09:46   #7

GSM tippar tennis!

Standard

Starace - Murray motiveringen:

1. Starace spelar på hemmaplan och publiktrycket kommer vara riktigt bra. Fansen i Rom lever sig in i matcherna otroligt bra och när en av deras egna spelare lirar så lyfts han allt som oftast av publiken. Idag är inget undantag.

2. Starace satsar stenhårt på denna turnering. Han har laddat upp för denna tävling en vecka i förväg. Att kunna ladda upp på detta vis i lugn och ro det ger mer än vad man kanske tror då han bla redan är mycket bekant med underlaget, arenan och bollarna.

3. Starace har sett riktigt bra ut här i början genom att slå två väldigt bra spelare i Dolgopolov och Troicki. Formen är där, kanske bättre än på länge.

4.Murrays form är ett stort frågetecken. Grus är heller inte hans underlag.

5. Jag ifrågasätter Murrays vilja, hur mycket vill han egentligen vinna idag? Tror inte att han är motiverat till det yttersta, dessutom väntar Franska Öppna snart. Starace däremot han kommer vara tänd och fokuserat till max.

Tycker mina två spel känns bra och jag kan faktiskt se Starace vinna denna match. Oddset 3.7-4.0 för en italiensk vinst ser jag därmed också som mycket spelbart men det blir istället ett par handicap spel från mig. Jag fegar lite.
Gammal 2011-05-12, 12:09   #8

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Lycka till!!

Roligt med Tennisdagböcker....!

robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 12:38   #9

Sharp$: 1836

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GameSetMoney Visa inlägg
Spelen inför imorgon. Motiverar Starace valet imorgon när jag får tid över. Alla spel är tagna från Pinnaclesports.

2011-05-12 11:00TennisNa Li vs J.Gajdosova -2.5Game FT 7 1.900

2011-05-12 15:00TennisP.Starace vs A.Murray +4Game FT 8.5 2.090

2011-05-12 15:00TennisP.Starace vs A.Murray +1.5Set FT 7 2.200

2011-05-12 19:30TennisR.Söderling vs N.Almagro -1.5Game FT 7.5 1.920

Tror faktiskt Starace kan slå Murray men vågar inte riktigt ta det otroligt lockande oddset. Mer om detta imorgon.
Hej!! Jag undrar bara vad du har för motivering till Söderling spelet?
Jag tycker själv att han ser helt bedrövlig ut just nu.
Han var totalt utklassad av en Verdasco som inte spelat bra på år och dar.
Sen när Verdasco lyckades släppa 40-0 i egen serve så kändes det ju inte som att han skulle vara med på banan i ett avgörande men Söderling tappade 3-0 där innan han lyckades stänga matchen till slut.
Jag tycker att Almagro är nivåer över Verdasco just nu och 2.12 känns ju sjukt bra. Nära maxspel för mig.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 12:59   #10

Flickvaens avatar

Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Good luck!
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 15:19   #11

GSM tippar tennis!

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Haltmathe Visa inlägg
Hej!! Jag undrar bara vad du har för motivering till Söderling spelet?
Jag tycker själv att han ser helt bedrövlig ut just nu.
Han var totalt utklassad av en Verdasco som inte spelat bra på år och dar.
Sen när Verdasco lyckades släppa 40-0 i egen serve så kändes det ju inte som att han skulle vara med på banan i ett avgörande men Söderling tappade 3-0 där innan han lyckades stänga matchen till slut.
Jag tycker att Almagro är nivåer över Verdasco just nu och 2.12 känns ju sjukt bra. Nära maxspel för mig.

Ärligt talat så tror jag vinsten mot Verdasco betydde väldigt,väldigt mycket för Söderling. Speciellt mentalt sätt. Dessutom tycker jag faktiskt Verdasco spelade bättre än på länge, samtidigt som Söderling spelade helt ok enligt mitt tycke. Lägg därtill att svensken precis fått en ny tränare och jag tror att han redan nu kan få en liten extra kick där.

Jag vet att många resonerar som dig, att Almagro är ett bra spel. Jag kan förstå det men jag tror Söderling kan "överraska" en hel del och jag tror han kommer spela betydligt bättre idag än mot Verdasco. Det kommer bara bli bättre from nu och han kommer bara bli starkare och starkare tror jag.

Dessutom ställer jag mig frågande till Almagros form.

ExtraCheese
Oj, visste inte ens om att du hade ett liknande namn där. Sammanträffande minst sagt.
Gammal 2011-05-12, 17:31   #12

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 828
Standard

Tror också att Robin vinner idag. Matchen mot Nando var inte alls så dålig som en del vill göra gällande. Nando har säkert inte spelat så bra det senaste året och ändå vann Robin. Han spelade inte alls på topp, men det har ju inte heller Almagro gjort det senaste så formmässigt skulle jag säga att det ligger ungefär lika och då är Robin en bättre spelare.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 19:41   #13

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 1189
Standard

Sämsta tennisspelaren jag sett, för mycket vin...
ZwenX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 14:46   #14

GSM tippar tennis!

Standard

Tre spel idag; blir ingen större motivering, hinner ej.

Först ut.
2011-05-13 15:45TennisS.Stosur vs F.Schiavone -2Game FT 7.5 1.970

Två väldigt jämna spelare generellt sätt. Dock är formen så mycket bättre för Stosur, har sett dom båda spela ett par matcher och formmässigt är Stosur flera snäpp vassare. Schiavone sa även igår att hon inte spelat alls bra, dessutom har hon en väldigt lång match i benen sedan gårdagen.

2011-05-13 15:35TennisT.Berdych vs R.Gasquet -2Game FT 7.5 2.060

Fransmannen hypas en hel del för han slog Federer. Oddset på Berdych är enligt mig väldigt bra, det kommer säkert bli hyfsat jämnt men tror Berdych är den starkare. Dessutom ser jag Gasquets spelstil passa Berdych som handsken. Tror han kan slå igenom fransmannen på ett sätt som Federer inte kunde/orkade.

Till sist:
2011-05-13 19:35TennisV.Azarenka vs M.Sharapova -3Game FT 9.5 2.000

Otroligt lockande odds på Azarenka. Hon ÄR en mycket, mycket bättre spelare just nu, formmässigt och generellt. Jag kan inte se hur Sharapova ska vinna här om inte Azarenka klappar ihop på något sätt. Normalt sätt ska detta bli en enkel seger för Azarenka då hon är överlägsen Sharapova på allt, dessutom är underlaget till stor fördel för Azarenka. Jag tror Sharapovas tidigare två lätta vinster lurat en hel del här idag. Hårt bet på Azarenka!

Senast redigerad av GameSetMoney den 2011-05-13 klockan 14:52.
Gammal 2011-05-15, 12:36   #15

GSM tippar tennis!

Standard

Då kör vi vidare. Två spel på damernas finalmatch idag, Stosur vs Sharapova, där jag väljer att lira på Stosur.

Sharapova har faktiskt hela 7-0 i inbördes möten vilket på förhand låter riktigt bra. Däremot skulle jag vilja säga att den statistiken är lite missvisande. För det första finns där inte ett enda möte på grus, där lirar Stosur absolut bäst på just nu och för det andra är många av dessa mötena långt bak i tiden.

Varför Stosur vinner?

1. Hon har ett spel där hon kan skifta tempo, bla med en härlig backhandsslice. Detta temposkifte gör så att Sharapova inte får smälla på hela tiden och därmed hamna i ett härligt tuggande som hon ibland kan göra. Dessutom har Stousr en härlig serve som kommer neutralisera lite av Sharapovas effektiva returer (denna veckan).

2.Stosur trivs som bäst på grus för tillfället. Det visade hon förra året med en RG final och det har hon visat iom denna turnering också. Han är sakta men säkert på väg mot den storformen. Hon vill verkligen vinna idag och visa att hon blir att räkna med.

3. Sharapova har spelat bra denna vecka men jag tror fortfarande att hon har en längre bit till formen än vad man fått se denna turnering. Hon kan ibland hamna i en svacka med sitt spel och med sin serve. Idag tror jag inte hon kommer ha råd med detta och jag tror det kommer straffa sig på direkten. Speciellt om hon skulle börja ha svårt med serven igen som hon ibland får.

Jag tror stenhårt på Stosur och oddsen är verkligen riktigt, riktigt bra. Idag bryter hon 0-7, det är liksom nu eller aldrig och det är verkligen upplagt för ett trendbrott.

2011-05-15 14:00TennisS.Stosur vs M.Sharapova +2.5Game FT 9.5 2.150

2011-05-15 14:00TennisS.Stosur vs M.Sharapova 1 FT 8 2.430
Svara

td