Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-10, 20:38   #31

Blixth1958s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1376

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Välkommen. Du har defenetivt kommit till rätt sida för att lära sig att spela rätt.
Finns många duktiga spelare på sidan att hålla koll på.
Gammal 2011-05-10, 20:43   #32

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

När jag ändå är inne på sheet-temat..
Det blir mycket enklare att filtrera serierna om du skriver serie i rekarerutan och bet i inforutan.
Kommer hjälpa dig väldigt när du är uppe i x antal serier och något blir fel.
Då kan du filtrera serie för serie och lätt upptäcka det som blivit fel
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
David_9 (+2)
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-10, 20:50   #33

David_9s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 195
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Välkommen. Du har defenetivt kommit till rätt sida för att lära sig att spela rätt.
Finns många duktiga spelare på sidan att hålla koll på.
Jo, jag har märkt att det finns riktigt mycket kunskap på denna sida, och denna tråd är ännu ett i raden av bevis på att både smarta och välvilliga människor använder Sharps. Är väl en kvarleva från FB-tiden kan jag tänka mig..
David_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-10, 20:51   #34

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH Visa inlägg
När jag ändå är inne på sheet-temat..
Det blir mycket enklare att filtrera serierna om du skriver serie i rekarerutan och bet i inforutan.
Kommer hjälpa dig väldigt när du är uppe i x antal serier och något blir fel.
Då kan du filtrera serie för serie och lätt upptäcka det som blivit fel
Riktigt bra tips, guld värt!
Gammal 2011-05-10, 21:09   #35

David_9s avatar

Standard

Ikväll blir det två La Liga-spel signerade RobinD, som på både gott och ont ser ut att bli en slags ledstjärna för detta projekt.

Det första är Ö 2,5 på Racing - Atletico. Att RobinD väljer detta som ett B5-spel är tillräckligt för att vinna min tillit, och jag ser ingen anledning att tvivla på hans omdöme.

Det andra spelet är U 3,5 på Real - Getafe. Detta spelades främst på grund av att NB hade ett rätt schysst odds, 2.0, men en ytterligare faktor är att Real i praktiken inte har mycket kvar att spela för medan Getafe i högsta grad är med och kämpar för att undvika nedflyttning. I och med det kan jag tänka mig att det är en målsnål tillställning att vänta.
Gammal 2011-05-10, 21:37   #36

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av David_9 Visa inlägg
Ikväll blir det två La Liga-spel signerade RobinD, som på både gott och ont ser ut att bli en slags ledstjärna för detta projekt.

Det första är Ö 2,5 på Racing - Atletico. Att RobinD väljer detta som ett B5-spel är tillräckligt för att vinna min tillit, och jag ser ingen anledning att tvivla på hans omdöme.

Det andra spelet är U 3,5 på Real - Getafe. Detta spelades främst på grund av att NB hade ett rätt schysst odds, 2.0, men en ytterligare faktor är att Real i praktiken inte har mycket kvar att spela för medan Getafe i högsta grad är med och kämpar för att undvika nedflyttning. I och med det kan jag tänka mig att det är en målsnål tillställning att vänta.
Bara så du vet så har RobinD spelat U3.75, dvs halva insatsen tillbaka om det blir 4 mål, medan du torskar allt vid samma resultat. 2.00 på U3.5 står sig inte så väldigt bra jämfört med övriga marknaden heller. http://www.oddsportal.com/soccer/spa.../#over-under;2

Men det är bara att hoppas att RobinDs känsla är såpass bra att den håller sig under 3.5 och no harm done
Gammal 2011-05-10, 21:45   #37

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:

Må vara sant, men jag tror att Real vill avsluta snyggt och försöka få Ronaldo att vinna skytteligan. Det blev ju lekstuga för Real senast mot Sevilla på bortaplan och de visste nog även då att ligatiteln var förlorad.

Jag avstår själv från det spelet då jag tror att det mycket väl kan bli över, men oddset är för dåligt.

Lycka till hur än det går!
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-10, 23:20   #38

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Bara så du vet så har RobinD spelat U3.75, dvs halva insatsen tillbaka om det blir 4 mål, medan du torskar allt vid samma resultat. 2.00 på U3.5 står sig inte så väldigt bra jämfört med övriga marknaden heller. http://www.oddsportal.com/soccer/spa.../#over-under;2

Men det är bara att hoppas att RobinDs känsla är såpass bra att den håller sig under 3.5 och no harm done
Oj, det hade jag helt missat. Tyckte väl att oddset var för bra för att vara sant, och jag har hittills inte fått intrycket att NB har alltför höga odds tyvärr. Tack för upplysningen och låt oss nu hoppas att Getafe håller relativt tätt sista halvtimmen.
Gammal 2011-05-11, 09:40   #39

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Oj, det hade jag helt missat. Tyckte väl att oddset var för bra för att vara sant, och jag har hittills inte fått intrycket att NB har alltför höga odds tyvärr. Tack för upplysningen och låt oss nu hoppas att Getafe håller relativt tätt sista halvtimmen.
Du måste snart skaffa fler bookies. Marginalerna äter lätt upp vinsten.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-14, 12:56   #40

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Du måste snart skaffa fler bookies. Marginalerna äter lätt upp vinsten.
Medveten om det, men detta är som sagt mer för att lära sig än att tjäna pengar. Allt har sin tid dock...
Gammal 2011-05-14, 13:04   #41

David_9s avatar

Standard

Real - Getafe blev alltså torsk på grund av att clownerna i Getafe orsakade en straff på övertid.

Ryggade även RobinD på Clermont - Reims Ö 2,5 och matchen såg ut att börja riktigt bra då det stod 1-1 efter 20 minuter, men efter det ville bolljäveln inte in.

Nu finns ett levande spel, Ö 2,5 på WBA - Everton. WBA har det något sjuka snittet på 72 % av matcherna över 2,5 mål.

Senast redigerad av David_9 den 2011-05-14 klockan 14:26.
Gammal 2011-05-14, 13:26   #42

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Chelsea - WBA 6-0 spelades 14/8..
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-14, 14:28   #43

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Chelsea - WBA 6-0 spelades 14/8..
Hahah men vafan då, fail. Kollade från fel håll, tack för upplysningen.
Gammal 2011-05-19, 13:06   #44

David_9s avatar

Standard

Har legat lugnt de senaste dagarna, mest på grund av en hel del skolarbeten. Knappt två veckor kvar nu till sommarlov dock, sen kommer med all säkerhet aktiviteten höjas rejält.

Vill tack Boone för riktigt schyssta MLB-spel igår. Satte 3/3 vilket var jävligt skönt.
Gammal 2011-05-20, 20:47   #45

David_9s avatar

Standard

Inatt blir det tre nya MLB-spel från Boone, får hoppas att det går bra då det för min del är hyfsat höga summor som spelats.

Har även ryggats en del av RobinD under dagen.
Svara

td