![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Välkommen. Du har defenetivt kommit till rätt sida för att lära sig att spela rätt.
Finns många duktiga spelare på sidan att hålla koll på.
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
När jag ändå är inne på sheet-temat..
Det blir mycket enklare att filtrera serierna om du skriver serie i rekarerutan och bet i inforutan. Kommer hjälpa dig väldigt när du är uppe i x antal serier och något blir fel. Då kan du filtrera serie för serie och lätt upptäcka det som blivit fel ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
David_9 (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Ikväll blir det två La Liga-spel signerade RobinD, som på både gott och ont ser ut att bli en slags ledstjärna för detta projekt.
![]() Det första är Ö 2,5 på Racing - Atletico. Att RobinD väljer detta som ett B5-spel är tillräckligt för att vinna min tillit, och jag ser ingen anledning att tvivla på hans omdöme. Det andra spelet är U 3,5 på Real - Getafe. Detta spelades främst på grund av att NB hade ett rätt schysst odds, 2.0, men en ytterligare faktor är att Real i praktiken inte har mycket kvar att spela för medan Getafe i högsta grad är med och kämpar för att undvika nedflyttning. I och med det kan jag tänka mig att det är en målsnål tillställning att vänta. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 | |
![]() Citat:
Men det är bara att hoppas att RobinDs känsla är såpass bra att den håller sig under 3.5 och no harm done ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964Persas fotboll - 2013/2014 Stats: 6 - 2 - 0 ROI: 158.91% Vinstprocent: 75.00% |
![]() Citat:
Jag avstår själv från det spelet då jag tror att det mycket väl kan bli över, men oddset är för dåligt. Lycka till hur än det går! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Du måste snart skaffa fler bookies. Marginalerna äter lätt upp vinsten.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Real - Getafe blev alltså torsk på grund av att clownerna i Getafe orsakade en straff på övertid.
![]() Ryggade även RobinD på Clermont - Reims Ö 2,5 och matchen såg ut att börja riktigt bra då det stod 1-1 efter 20 minuter, men efter det ville bolljäveln inte in. Nu finns ett levande spel, Ö 2,5 på WBA - Everton. WBA har det något sjuka snittet på 72 % av matcherna över 2,5 mål. Senast redigerad av David_9 den 2011-05-14 klockan 13:26. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Chelsea - WBA 6-0 spelades 14/8..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Har legat lugnt de senaste dagarna, mest på grund av en hel del skolarbeten. Knappt två veckor kvar nu till sommarlov dock, sen kommer med all säkerhet aktiviteten höjas rejält.
![]() Vill tack Boone för riktigt schyssta MLB-spel igår. Satte 3/3 vilket var jävligt skönt. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|