Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-09, 18:36   #16

David_9s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 195
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Totaler = Över/under 2.5, 3.5 etc. Alltså det Totala antalet mål i en match
Då förstår jag! Ser det som ett jävligt intressant alternativ för mig då jag kan fotboll mycket bättre än MLB/NBA (även om det inte säger så mycket, haha ).
David_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-09, 19:43   #17

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av David_9 Visa inlägg
Visste att den skulle komma... Vi vet båda två att du har rätt till hundra procent, men jag fick en impuls idag och bestämde mig för att testa. Slänger in 500 nu och så får vi se hur det går, försvinner den summan får jag väl torrköra tills jag känner mig redo för ett nytt försök.

Vill ju inte att du ska behöva åka moped hem från studenten
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-09, 19:51   #18

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH Visa inlägg
Vill ju inte att du ska behöva åka moped hem från studenten
Haha tackar för omtanken!
Gammal 2011-05-09, 20:08   #19

David_9s avatar

Standard

Nu är första spelet lagt!

Det blev ett bet som många verkade finna spelvärde i, nämligen Ö 2,5 på Fulham - Liverpool. Dock blev spelet en kantboll på grund av det odds som NB erbjöd, 2.05.

Hoppas det går bra nu!
Gammal 2011-05-09, 20:26   #20

Majos avatar

Sharp$: 1016

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till med bettingen grabben

Jag antar att du har http://www.oddsportal.com/ som bokmärke
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-09, 20:58   #21

Talyss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 554
Standard

Du frågade om b1-spel. Det är alltså en förkortning för Bet 1, alltså det första spelet i en ny serie.

Och rådet var alltså att inte öppna för många serier utan att stänga redan påbörjade, på så sätt behöver du inte "ligga ute" med en så stor del av din bankrulle på samma gång. Bestäm dig för ungefär hur många serier du kan tänka dig ha igång samtidigt (beroende på bankrullen vid tillfället) så att du inte, efter ett tag, sitter där med flera stycken öppna serier där du väntar in "bra" bets att spela på de högre nivåerna (kanske spel nr 5 o 6 i serien, alltså b5 och b6).

Bara för att du hittar ett spel som du gillar, men som kanske inte passar in i någon levande serie, så starta inte en ny serie utan avstå hellre och försök avsluta de serier du har igång.

Rätta mig om jag har fel men i guiden står det typ: "Dela upp din rulle i 4 lika stora delar och spela så att den totala summan av alla 6 bets är ca 25% av rullen." Alltså, i värsta fall förlorar du inte mer än 25% och vinsterna från tidigare serier bör väga upp för detta och mer därtill. Detta kan vara smart om du ska bygga rulle, dock gör du smart i att stanna vid 0-4, och överväga vid 1-4.

Hoppas jag inte snurrade till det för dig. Hjälper gärna till och svarar på frågor, kom in i chatten om det är något. Finns många i chatten, som hållt på med 2-6 och kan hjälpa dig i princip 24 timmar om dygnet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
David_9 (+2)

Senast redigerad av Talys den 2011-05-09 klockan 21:11.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-09, 21:20   #22

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Lycka till med bettingen grabben

Jag antar att du har http://www.oddsportal.com/ som bokmärke
Tackar! Med tanke på att Liverpool stänkt dit tre bollar redan så var åtminstone det första bettet en succé.
Gammal 2011-05-09, 21:22   #23

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Talys Visa inlägg
Du frågade om b1-spel. Det är alltså en förkortning för Bet 1, alltså det första spelet i en ny serie.

Och rådet var alltså att inte öppna för många serier utan att stänga redan påbörjade, på så sätt behöver du inte "ligga ute" med en så stor del av din bankrulle på samma gång. Bestäm dig för ungefär hur många serier du kan tänka dig ha igång samtidigt (beroende på bankrullen vid tillfället) så att du inte, efter ett tag, sitter där med flera stycken öppna serier där du väntar in "bra" bets att spela på de högre nivåerna (kanske spel nr 5 o 6 i serien, alltså b5 och b6).

Bara för att du hittar ett spel som du gillar, men som kanske inte passar in i någon levande serie, så starta inte en ny serie utan avstå hellre och försök avsluta de serier du har igång.

Rätta mig om jag har fel men i guiden står det typ: "Dela upp din rulle i 4 lika stora delar och spela så att den totala summan av alla 6 bets är ca 25% av rullen." Alltså, i värsta fall förlorar du inte mer än 25% och vinsterna från tidigare serier bör väga upp för detta och mer därtill. Detta kan vara smart om du ska bygga rulle, dock gör du smart i att stanna vid 0-4, och överväga vid 1-4.

Hoppas jag inte snurrade till det för dig. Hjälper gärna till och svarar på frågor, kom in i chatten om det är något. Finns många i chatten, som hållt på med 2-6 och kan hjälpa dig i princip 24 timmar om dygnet
Tack för ett riktigt utförligt och lättförstått svar! Har dock en fråga, vilka paramterar bör jag väga in när jag väljer bx för ett spel? Det vill säga, vad är det som bör göra ett bet ospelbart som b5 men spelbart som b1?
Gammal 2011-05-09, 21:27   #24

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av David_9 Visa inlägg
Tack för ett riktigt utförligt och lättförstått svar! Har dock en fråga, vilka paramterar bör jag väga in när jag väljer bx för ett spel? Det vill säga, vad är det som bör göra ett bet ospelbart som b5 men spelbart som b1?
Ju högre du kommer upp på stegen i en serie, desto mer selektiv blir du ju med automatik.

Ett B1 kan ju vara något spel du finner lite värde i och känner att du vill spela, medans ett B5 eller B6 antagligen är ett spel du tror väldigt hårt på och finner mycket värde i.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-09, 21:34   #25

Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Tips.

Du kan i ditt sheet, i inforutan, skriva in vilket bet ditt spel är.
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-09, 22:29   #26

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Ju högre du kommer upp på stegen i en serie, desto mer selektiv blir du ju med automatik.

Ett B1 kan ju vara något spel du finner lite värde i och känner att du vill spela, medans ett B5 eller B6 antagligen är ett spel du tror väldigt hårt på och finner mycket värde i.
Jo det sköter sig ju per automatik precis som du säger. Undrade mer om det fanns något annat speciellt man behövde ha i åtanke, men skönt att vi tänkte likadant då!
Gammal 2011-05-09, 22:30   #27

David_9s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH Visa inlägg
Tips.

Du kan i ditt sheet, i inforutan, skriva in vilket bet ditt spel är.
Bra tips, tack så mycket!
Gammal 2011-05-09, 22:36   #28

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Om du ska satsa på att spela på fotbollstotaler, rekommenderar jag soccerstats.com.

Det kanske låter som en självklarthet men kolla på hemmalagets hemmastatistik och bortalagets bortastatistik. Statistik du bör titta på är mål, insläppta mål, hur många procent av lagens matcher slutar över/under 2.5 mål. Vad som även är viktigt är lagens form, titta på de 4-6 senaste matcherna. Kolla även upp vad resultatet har blivit vid tidigare möten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
David_9 (+2)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-10, 16:59   #29

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 74
Standard

Intressant läsning/dagbok så här långt! Jag är själv 18 år och har likt du tagit stor hjälp av att se och lära här på Sharps. Är också inne på 2-6 och det blir definitivt till att följa denna tråden!
Bozze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-10, 20:30   #30

David_9s avatar

Standard

Härligt, då är vi två. Önskar dig all lycka, let's go!
Svara

td