Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-16, 05:35   #16

Korsikanens avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1

Tävlingsallsvenskan
Stats: 30 - 31 - 5
ROI: 95.88%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Efter att ha varit upptagen med skola och annat så kan jag nu pusta ut för ett tag framöver. Mitt egensnickrade system har varit en flopp hittills och genererat minuspengar, något jag är otroligt besviken över. Men skam den som ger sig, har börjat tänka i nya banor och skapar därför två nya sheet för att få en fräsch start s.a.s. Ett för totaler och ett för sides.

Totaler: https://www.sharps.se/spreadsheet/fbt
Sides: https://www.sharps.se/spreadsheet/pfb

Senast redigerad av Korsikanen den 2011-05-18 klockan 02:03.
Korsikanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-18, 02:08   #17

Korsikanens avatar

Tävlingsallsvenskan

Standard

Nya systemet för sides lägger sig numera alltid någonstans mellan 1-10% inom bolagens öppningsodds vilket är positivt! Det som visat sig vara haken är bara att ge kryss ett rimligt värde. Lite som en formel "lös ut x ur ekvationen".

Totalspelen är dock oerhört nära oddsen på bolagen och har hittills inte diffat mer än 2~ procent, så där letar jag numera enbart värde. I skrivandes stund så har totalerna en ljusare framtid än sides. Vilket är lite irriterande eftersom jag lagt ner en sådan enorm tid på sides. Nåja, nu ska jag spela lite datorspel (Majesty 2, oerhört bra spel.) och sedan sova och hoppas att en lösning till kryss kommer till mig i sömnen.
Gammal 2011-05-23, 20:54   #18

Korsikanens avatar

Tävlingsallsvenskan

Standard

Haha vafan då. Trodde jag hade det den här gången med totalsystemet men nej. Testar en omgång till av alla ligor och håller det inte så ska jag fan lägga allt vad betting heter på hyllan.
Gammal 2011-05-29, 21:42   #19

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Korsikanen Visa inlägg
Haha vafan då. Trodde jag hade det den här gången med totalsystemet men nej. Testar en omgång till av alla ligor och håller det inte så ska jag fan lägga allt vad betting heter på hyllan.
Amen for that decision Har ryggat detta från första början då det kändes intressant, och din Tippeligasweep i helgen är ju inte annat än top notch
Gammal 2011-05-30, 00:13   #20

Korsikanens avatar

Tävlingsallsvenskan

Standard

Ja jävlar i min lilla låda, märkte inte sweepen förrens jag läste det här. Nu är det ett tag kvar tills nästa omgångar, så hinner tweaka lite. Hoppas på lika god fortsättning.
Gammal 2011-06-16, 20:43   #21

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

La du ner detta eller vad hände? Tippeligan pågår ju för fullt
Svara

td