![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Andreas B & MrHansson plöjer i blekingefyran
Tjenare Sharps!
Jag & MrHansson tänkte att istället för att köra en varsin dagbok så slår vi oss ihop inför denna mycket intressanta fotbolls säsong i blekingefyran. Vi kommer försöka motivera våra spel så mycket som möjligt (tiden kan bli knapp eftersom vi båda går i gymnasiet fortfarande). Vi båda kommer se minst 2 matcher i veckan tillsammans och prata med mycket folk i lagen då vi har kontakter i dom flesta lagen, t.ex 3 klasskompisar i Högadals IS. Det kommer bli ca 3 picks per omgång och vi kommer lira med skalan 1-5units. Spelen kommer inte enbart att placeras som singlar utan det kan även bli några dubblar och t.o.m några tripplar. Alla spel kommer att placeras på Nordicbet och här har ni spreadsheetet: https://www.sharps.se/spreadsheet/7050 Best of luck! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Lycka till, vänner!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
![]()
Bonna boll trevligt
BOL på eder.... ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Game on
![]() Lycka till! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Kan sägas att premiären är nu på fredag, återkommer med spel senare ikväll eller imorgon.
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
![]()
Kommer följas! GL
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() 2011-10-01 Asarums IF/FK - (Blekingefyran)![]() Datum: 2011-10-01 Tid: 13:00 Sport: Fotboll Land: Sverige Liga: Blekingefyran Match: Asarums IF/FK - Period: ft Spel: Asarums IF/FK To Win Insats: 5.00 Odds: 2.500 Bolag: Motivering: Vi börjar med ett vinnarspel av "Lilla Allsvenskan". Asarums IF/FK laget med stolpe ut, man har nu kommit 2:a i två raka säsonger och man är oerhört revansch sugna från förra året och man har nu en bredare trupp, man har värvat in unga och lovande spelare från Mjällby AIF:s U-21, som innan spelat i Asarum och kan laget bra, inga större förluster för laget heller, man har kvar sin rutinerade back klippa i Markus Jeppson som spelat div.3 fotboll i Örebro och man har den pålitlige målskytten Jimmy "89" Svensson, och farliga yttrar som utmanar sin gubbe. På försäsongen har man sett väldigt vassa ut och spöat bra motstånd, senast i lördags slog man förra årets 3:a i Skånes div.4 med 5-2, den enda motståndaren som Asarum har om titeln är Ronneby BK, men vi håller Asarum som de bättre laget sett över en säsong och detta ska dom bara ta, detta är Asarums säsong! Vi finner spelet spelbart ner till 1.90-2.00. Lycka till ni som ryggar! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Ser här nu att AndreasB har dragit igång en fin start på dagboken också!
Kan börja med att presentera mig lite kort... Spelar fotboll just nu i Asarums IF/FKs Pojkallsvenska lag och har tidigare spelat i Högadals IS ungdomslag, har flera vänner runt om som spelar i lagen och har alltid följt blekingefyran, kommer att se merparten av Asarums hemmamatch och även tre-fyra lag till, så många som jag hinner. BOL ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
spännande, kommer följas
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | ||
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Härligt smågrabbar.....Lyckat till!
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]()
Jag va tränare i Högadals IS P12-13 i mitten av 90 talet.
Bodde i Asarum i 10 år nästan,väldigt Off topic men fick massa minnen när jag läste Hanssons presentation!! Ursäkta för att jag tog upp plats här grabbar kommer följa er med intresse!! Lycka till!! Andreas vart hitta du säsongs spelet på Asarum? vilken Bookie?? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Andreas och Hansson, fyll gärna i spelbolag när ni lägger reken |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]()
Jag lyckades inte hitta det på Nordicbet därför jag frågade, men jag ska kolla igen..
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
![]() Alla spel kommer självklart att läggas på Nordicbet, sök och du skall finna robbson11 ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|