![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 |
![]()
Tjena Tino!
Hur har resultatet varit dem senaste 2 veckorna som inte är rättat ännu?? Kommer du att göra det? Detta är som jag sagt förut ett mkt intressant.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 | |
![]() Citat:
Missade att rätta några dagar och blev så många orättade spel att jag inte orkat ta tag i det ![]() Har med andra ord ingen aning om hur resultatet för senaste 2 veckorna är. Någon som är sugen på att ta över rättningen genom att man klonar sheetet till en annan användare med nuvarande registrerade spel (om OK med admins), samt att alla nya spel registreras i det nya? Kan ordna så att denna person får alla alerts via e-mail också då med extra information såsom lista på alternativa bookies med bäst odds som är över gränsnivån för spelbart enligt bedömning? ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 | |
![]() Citat:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
![]()
Jag är också intresserad av att hjälpa till om det behövs :-) det är jag skyldig dig ;-)
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Väldigt intressant koncept, gillar när folk klurar till saker och ting
![]() Skulle även kunna hjälpa till att rätta spel när dötid på jobbet finns tillgängligt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 | |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]() Citat:
Är det redan nån som har tagit på sig rättningen?? Jag gör det med glädje!! Skulle gärna ta alerts per mail med. Om nån hann före vem va det? Jag vill så gärna följa resultatet!! Mvh//Robban |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 | |
![]() Citat:
Ledsen att jag inte har informerat om detta i tråden, men när detta är upprättat kommer jag att meddela det här! |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 |
![]()
Det är en stor ära att fått ta över detta projektet
Nu har jag kommit hem från min minisemester och har så smått börjat rätta spelen.. Kommer mer och mer rättade för varje dag.. Sheetet ligger nu mera under min avatar och allting kommer att vara som vanligt igen.. Det man säga hittills är att senaste 9 dagarna så är ROI en på 116 efter 231 spel.. Kommer att försöka ha rättat allt så snart som möjligt!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Pohjan den 2011-05-29 klockan 18:03. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#69 |
Sharp$: 2093Oscar4122-Hockey Stats: 532 - 637 - 85 ROI: 112.00% Vinstprocent: 45.51% |
![]()
hade gärna varit med och hjälpt till på något sätt!
fint att du tar tag i det iaf, Pohjan. stort tack tino för spelen, fantastiskt ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
Banned
|
![]()
Hej,
Matchen den 27/5 (European League, damer volleyboll) mellan Spanien - Frankrike slutade 3-1 till hemmalaget. Bortalaget står dock visade som vinnare i ditt spread. Senast redigerad av Luckystrike den 2011-05-29 klockan 18:22. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
![]()
Det är riktigt tittade på fel match ska fixa till genast.. Tack för uppmärksamheten..
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 |
![]()
Nu är allting rättat till dagens datum.. Det ligger just nu på 105,43 i ROI efter 2093 spel.. Är ju ett helt ok resultat.. Det bästa att följa är Tennis och Volleyboll. Ska försöka analysera lite senare idag och se vad man kan komma fram till.. Nu är ju iallafall alla spel rättade och det var det viktigaste för mig nu i början.
På återseende Mattias
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#73 | |
![]() Citat:
60-70 spel är för litet sample. 200 spel på tennis är egentligen för litet också. Däremot fotboll, där det finns ca 1700 spel kan man se ett mer korrekt resultat. Generellt sett, tror jag att de lite ovanligare sporterna är de bästa. Där har spelbolagen mindre koll och kommer därför ligga lite fel ute ibland och tvingas sänka. Jag tänker på sporter som volleyboll, handboll, rugby med mera. Kanske även lägre divisioner i större sporter (läs fotboll). Hur som haver är detta ett väldigt fint projekt och 105% i ROI är ju grymt bra, även om Tinos mål var 110%. jag hoppas det fortsätter minst lika bra ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#75 | |
![]()
Tänkte bara hjälpa till i rättningen!
Matchen mellan Atlanta Silverbacks och Montreal inatt, pushades av betsson. mejlet löd: Citat:
Ursäkten, fel deltagare var med, känns väldigt konstig i en fotbollsmatch och fem minuter efter voidandet fanns matchen tillgänglig till oddset 2.00 istället för 2.40 Men, vi tackar och bockar då matchen skulle blivit förlorad! tur i oturen ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|